IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-11-2005 15:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 14:31 schreef pheradariel het volgende:
Heb zelf ontiegelijk lang haar (bijna tot mn kont), en na een avondje bangen inderdaad moeilijk uit de knoop te krijgen. Het pluist ook immer als een gek. Ik gebruik gliss kur en daarna nog een middeltje tegen droge punten. LOL maar t werkt eigenlijk niet echt


Afgezien van dat ik ontiegelijk lang haar nog wat langer zie dan 'slechts' bijna tot op je kont:

Voor pluis zooi leek bij mij dat nieuwe gedoe van John frieda een tijdje goed te helpen. Het is alleen schijt duur.
Nadeel is dat na een tijdje gebruik je ook extreem vet haar krijgt. Dat vond ik dan ook weer niks :D


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


pheradariel
Usericon van pheradariel
Posted 14-11-2005 15:27 by pheradariel Wijzig reactieProfiel van pheradarielQuote dit berichthttp://pheradariel.deviantart.com

wellicht probeer ik het dan eens als ik in een tijd van 'geld teveel' kom - hoogst onwaarschijnlijk


Remember death is not the end, only a transition


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-11-2005 15:33 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 15:27 schreef pheradariel het volgende:
wellicht probeer ik het dan eens als ik in een tijd van 'geld teveel' kom - hoogst onwaarschijnlijk


Hmm sja het is niet onbetaalbaar duur oid. Het is alleen 'duurder'.
Zeker als je alle 5 fasen gaat inzetten.
(waar ik zowieso al te lui voor was...)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-11-2005 17:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 november 2005 15:19 schreef Argus het volgende:
Afgezien van dat ik ontiegelijk lang haar nog wat langer zie dan 'slechts' bijna tot op je kont:

Voor pluis zooi leek bij mij dat nieuwe gedoe van John frieda een tijdje goed te helpen. Het is alleen schijt duur.
Nadeel is dat na een tijdje gebruik je ook extreem vet haar krijgt. Dat vond ik dan ook weer niks :D

Idd heb ik ook. Binnen een dag is het vet.
Ik heb nu ander spul. Ik zal je laten weten hoe dat bevalt. Ook even kijken hoe het heet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-11-2005 17:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik heb nu dat krul control creme spul van andrelon tegen haarpluizen, moet zeggen dat het wel aardig werkt alleen inderdaad.. haar wordt er vettig van. Zou er ook iets tegen pluizen werken waarvan je haar niet vettig wordt?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-11-2005 17:17 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Als ik lang haar had zou ik het goed verzorgen, maar dat heb ik niet dus is het dood.


Subtiel kamerolifantje


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-11-2005 17:25 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik heb nu dat krul control creme spul van andrelon tegen haarpluizen, moet zeggen dat het wel aardig werkt alleen inderdaad.. haar wordt er vettig van. Zou er ook iets tegen pluizen werken waarvan je haar niet vettig wordt?


Nee, het is of vet, of pluizen.
Werd er altijd helemaal gestoord van. Teringkrullen!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-11-2005 17:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mijn haar is lang, grijzend en zo dood als een pier. Wat wil een mens nog meer.


spelfout weggehaald...


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-11-2005 17:27 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:25 schreef varanus het volgende:
Mijn haar is lang, grijzend en zo dood als een pier. Wat wil een mens nog meer.


Een harde, droge & stoffige wind op een festival, hehehe.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-11-2005 17:28 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Euh, haar ís dood. Zodra het de wortel uit komt: dood. Net als nagels.

Liters en liters crémespoeling gebruik ik. Niet van dat dure spul, gewoon edah eigen merk. Werkt prima.




Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-11-2005 17:28 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

klok klok klok?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-11-2005 17:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:25 schreef Brujo het volgende:
Nee, het is of vet, of pluizen.
Werd er altijd helemaal gestoord van. Teringkrullen!


Tijdje hadden ze van andrelon krul control spray, die werkte wel fijn alleen werden je krullen daar hard van. Moest je ze na opdrogen eerst met de handen los maken en dan zat het goed.. maar dat spul is uit de handel


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-11-2005 17:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:27 schreef Brujo het volgende:
Een harde, droge & stoffige wind op een festival, hehehe.


Hehe. En daarna 49 flessen cremespoeleing en een gewillige vrouw met een haarborstel.

Gelukkig heb ik zo'n vrouw. Ik begin er zelf allang niet meer aan om m'n eigen haar te borstelen. Dat loopt namelijk gegarandeert uit op een drama, waarna de borstel alle hoeken van de kamer ziet en ik in staat ben om de tondeuse over mijn schedel te halen


spelfout weggehaald...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-11-2005 17:30 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Stelletje negers met jullie pluizige haar.

En nee, Brujo, ik drink die zooi niet.



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-11-2005 17:36 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:30 schreef varanus het volgende:
Hehe. En daarna 49 flessen cremespoeleing en een gewillige vrouw met een haarborstel.

Gelukkig heb ik zo'n vrouw. Ik begin er zelf allang niet meer aan om m'n eigen haar te borstelen. Dat loopt namelijk gegarandeert uit op een drama, waarna de borstel alle hoeken van de kamer ziet en ik in staat ben om de tondeuse over mijn schedel te halen


Na 15 jaar cremespoeling smeren ben ik toch gezwicht voor de evil tondeuse


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-11-2005 17:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:36 schreef Brujo het volgende:
Na 15 jaar cremespoeling smeren ben ik toch gezwicht voor de evil tondeuse


Ik gister nog

Stel je voor... een baard met krullen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-11-2005 17:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Van schuimgel gaat het ook minder pluizen.

Nee, echt.


watery black
Usericon van watery black
Posted 14-11-2005 17:55 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:42 schreef Argus het volgende:
Ik gister nog

Stel je voor... een baard met krullen




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 14-11-2005 17:58 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:42 schreef Argus het volgende:
Ik gister nog

Stel je voor... een baard met krullen


en een mijter?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-11-2005 17:59 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 17:25 schreef varanus het volgende:
Mijn haar is lang, grijzend en zo dood als een pier. Wat wil een mens nog meer.



Disko Disko Partizani


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-11-2005 18:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 november 2005 17:28 schreef Oud Vuil het volgende:
Euh, haar ís dood. Zodra het de wortel uit komt: dood. Net als nagels.

Liters en liters crémespoeling gebruik ik. Niet van dat dure spul, gewoon edah eigen merk. Werkt prima.

+1


Zenial


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-11-2005 18:15 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

t is weer tijd om de puntjes bij te werken...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-11-2005 18:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

hehehe.. idd... zag laatst deze foto van me


het word weer eens tijd voor kapster sandra


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


trol
Usericon van trol
Posted 14-11-2005 18:20 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 14 november 2005 18:15 schreef she_devil het volgende:
t is weer tijd om de puntjes bij te werken...



Oh ja.. Dat staat hier ook al 4 jaar in de planning.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-11-2005 18:20 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 14 november 2005 18:20 schreef trol het volgende:
Oh ja.. Dat staat hier ook al 4 jaar in de planning.
wowww zullen nu wel weer een halve meter langer zijn sinds k jouw gezien heb


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen