IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-09-2006 0:25 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 september 2006 0:21 schreef Griffin het volgende:

gewoon niet borstelen als het nat is, nooit fohnen, om de paar maanden knippen en als je je haar droogt je haar in de handdoek knijpen ipv over je kop heen wrijven


Knijpen ja, fohnen, nee. Idd.

Maar niet borstelen als het nat is? Dus pas als het droog is?



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-09-2006 0:27 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik gebruik sinds kort zo'n potje van andrelon, daily care repair, echt zalig spul

gebruik het vooral voor het fohnen, dan wordt het minder droog


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-09-2006 0:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 0:25 schreef Oud Vuil het volgende:
Maar niet borstelen als het nat is? Dus pas als het droog is?


Als ik dat niet had gedaan was ik echt jarenlang een lopend pluisje zijn geweest.

Maar het schijnt inderdaad beter te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-09-2006 0:28]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-09-2006 0:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik weet van niets. Klitten krijg je er makkelijker uit als het nat is, lijkt me. Met minder haarbreuk.



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 30-09-2006 0:35 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Hangt er erg vanaf welke borstel je gebruikt. De grove klitten borstel ik er wel uit, maar dan wel met een ossenharenborstel (of weetik vele wat voor stevig echt haar )
staal & plastic geeft iig meer haarbreuk
vooral de korte haren die dus afgebroken zijn komen door nat borstelen, begin dus niet bovenaan
(borstel sowieso altijd van beneden naar boven trouwens)


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-09-2006 0:37 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Juist, altijd onderaan beginnen. En een goede borstel is absoluut noodzakelijk, niet zo'n flut ding.



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 30-09-2006 0:45 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

en vitamines!


radia
Usericon van radia
Posted 02-10-2006 17:42 by radia Wijzig reactieProfiel van radiaQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 0:45 schreef Griffin het volgende:
en vitamines!


Bier in je haar!! Het verstevigd je haar en je krijgt er een mooie glans van.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-10-2006 17:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Met dat haar van mij is echt geen land te bezeilen, ik "verzorg" het eigenlijk ook niet, gewoon 7-kruidenshampoo en één of andere conditioner. Verder ben ik er niet echt mee bezig en dat is ook te zien, want ik heb echt haar om van te janken.
En toch vind ik het wel heerschen, hehehe. Ik moet maar tevreden zijn met wat ik heb. Ik zie ook wel eens gasten waar ik vroeger mee op school zat ofzo die al met een platenkop rondlopen sinds hun 30ste.
Ik geloof niet dat ik snel kaal zal worden. Ik heb wel al een paar grijze haren, ook niet grappig.

Nat haar kammen deed ik al niet, maar ik wist niet dat je van onderen met borstelen moet beginnen. Eigenlijk ook wel logisch, dat zal ik me dan ook maar proberen aan te wennen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-10-2006 21:49 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik heb vandaag een nieuwe haarborstel gekocht, de vorige heeft het in mijn haar begeven. Maar hij was dan ook maar van plastic.


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-10-2006 21:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Krullend haar mag je eigenlijk niet borstelen, moet je met de vingers ontwarren maar dat is fucking irritant. Daarom ook een plastic borstel, een hele brede en uit een deel gevormt want 2 delig hangt bij mij al snel half in het haar en half in de hand

Maarre wat is daar nu een echte fijne borstel voor?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-10-2006 22:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



Ik wil niets anders...


Suck my piss


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 02-10-2006 23:31 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik vraag me nog steeds af waarom ik zo giga veel afgebroken haarpunten heb. Ik heb redelijk stijl haar en boven op m'n kop ben ik een grote pluizebol...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-10-2006 23:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 0:31 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik weet van niets. Klitten krijg je er makkelijker uit als het nat is, lijkt me. Met minder haarbreuk.


Nee, juist niet! Als je haar nog nat (en nog warm/pas gewassen) is, staan je haarschubben open. Als je het dan gaat kammen/borstelen breekt je haar supersnel af.
Als je haar droger wordt, sluiten je haarschubben weer. Na 't douchen naspoelen met steenkoud water is ook een pré, schubben sluiten dan sneller. Droog haar (met gesloten haarschubben) knapt dus veel minder snel af.
Na 't douchen je haar inspuiten met een ontwarrende/gladmakende spray helpt ook tegen het ontklitten, maar da's zoiets wijferigs, ik kan snappen als je daar als kerel niet aan begint .


(Bovenstaande heb ik overigens ook niet van mezelf ).


..."Hate can only create more hate"...


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 03-10-2006 0:57 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

hehe wat een geniaal topic! ik kam altijd direct na het bangen mijn haar, zodat ik niet voor nare verrasingen kom te staan de volgende dag, maar in mijn geval is het enigste moment zo'n beetje dat ik loop te bangen als ik moet optreden dus dan is er altijd een kam in de buurt!



moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 03-10-2006 9:38 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Af en toe een maskertje van olijfolie zorgt ervoor dat je haar gaat glanzen, wel goed uitspoelen na die tijd.
Ook bier is erg goed voor je haar, tenminste als je het in je haar doet en niet allemaal opzuipt.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2006 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2006 0:57 schreef MyGreatDevastator het volgende:
hehe wat een geniaal topic! ik kam altijd direct na het bangen mijn haar, zodat ik niet voor nare verrasingen kom te staan de volgende dag, maar in mijn geval is het enigste moment zo'n beetje dat ik loop te bangen als ik moet optreden dus dan is er altijd een kam in de buurt!
borstel mee de pit in?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2006 10:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 15:12 schreef Burzum het volgende:
Niets verzorgen, gewoon lekker dood laten gaan


Hehe, dat is mijn tactiek ook ja, en het hangt nog steeds tot aan m'n reet. Wij zijn goed bezig dus.


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-10-2006 12:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Een tip voor de shampoogrootverbruikers onder ons: deze week bij de AH 2 flessen shampoo of creme halen en maar 1 betalen.

Nieuwe aankoop:
- 4 flessen shampoo
- 4 flessen cremespoeling

Ik kan er weer even tegen



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-10-2006 12:34 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wij hebben hier geen AH


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-10-2006 12:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2006 9:38 schreef moon1976 het volgende:
Af en toe een maskertje van olijfolie zorgt ervoor dat je haar gaat glanzen, wel goed uitspoelen na die tijd.
Ook bier is erg goed voor je haar, tenminste als je het in je haar doet en niet allemaal opzuipt.


Bier in mijn haar gooien? Heiligschennis!
Dan laat ik het liever gewoon afbreken ende splijten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2006 12:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2006 0:57 schreef MyGreatDevastator het volgende:
hehe wat een geniaal topic! ik kam altijd direct na het bangen mijn haar, zodat ik niet voor nare verrasingen kom te staan de volgende dag, maar in mijn geval is het enigste moment zo'n beetje dat ik loop te bangen als ik moet optreden dus dan is er altijd een kam in de buurt!


Hehehehe...

*headbang headbang borstel headbang headbang borstel*

Ik moet niet proberen mijn haar te borstelen na headbangen, ik doe dat alleen op meerdaagse festivals waar niet gedoucht kan worden. Dan kijkt men mij altijd vol afschuw aan, dat borstel geros door mijn haar. Nee, ik moet altijd flink veel cremespoeling gebruiken voor ik een poging tot borstelen doe.


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 03-10-2006 13:40 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

hier werkt dat echt prima maar komt misschien ook door al het zweet hehe in dit geval miscshien een fijne bijkomstigheid, ik heb medelijden hehe



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2006 13:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2006 13:40 schreef MyGreatDevastator het volgende:
hier werkt dat echt prima maar komt misschien ook door al het zweet hehe in dit geval miscshien een fijne bijkomstigheid, ik heb medelijden hehe


In mijn geval ligt het aan mijn sterk krullende haren, die lekker in de knoop gaan van headbangen. Ik breek met gemak borstels in mijn haar (kammen hoef ik al helemaal niet te proberen hehe)

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-10-2006 13:44]


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 03-10-2006 15:26 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

ben ik blij dat ik gezegend ben met stijl haar hehe, krullen lijkt me idd een ramp hehe.



Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen