IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 21-08-2008 22:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hahaha same here! Maar ja, komt ook door het sporten hè


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 21-08-2008 22:49 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:34 schreef MeisjeMetal het volgende:
So.. eehj. Ik voel me bijna goor.

Ik was me haar eens per week en gaat prima. Doe er dan niets in verder ofzo ?
oh dat doe ik ook, tenzij ik echt flink heb gesport en zweetiejakkie ben. maar eens in de week, tussendoor soms ff uitspoelen.

alleen shampoo. van t goedkoopste merk. het zit nog steeds op mijn hoofd, dus kwaad kan het niet :D


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-08-2008 22:51 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:36 schreef Nix het volgende:
Hahaha same here! Maar ja, komt ook door het sporten hè


das waar.

idd wat sjwansie zegt, als ik ga paardrijden en dan mn haren niet was komen ze po t werk niet binnen een straal van 5 meter van me, denk ik

*denkt*

hmmmm... misschien mag ik dan naar huis om te douchen...



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-08-2008 10:11 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik was het elke dag met Andrelon Anti-haarbreuk shampoo en Andrelon Anti-haarbreuk cremespoeling.

En savonds smeer ik er Care&Repair creme in uit zo'n pompje..

Werkt perfect!


Het is de lichtinval ;')


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 22-08-2008 10:18 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 21 augustus 2008 22:35 schreef watery black het volgende:
*brrrrrrr*

als ik dat doe ben ik ma flodder


Nja het is ook niet meer nodig. Ik was het als het nodig is, en dat is eens per week


Bier, Metal en Bloemetjes!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 22-08-2008 10:46 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 10:18 schreef MeisjeMetal het volgende:
Nja het is ook niet meer nodig. Ik was het als het nodig is, en dat is eens per week


Ha, ik dacht dat ik de enige was die z'n haar maar eens in de week wast.
Fijn om te horen dat er anderen zijn.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-08-2008 13:02 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik doe het ook hoor. Meestal 2 keer in de week, soms maar 1. Ligt eraan of het viezig begint te voelen, ik gewerkt heb of gezweet enzo. Cremespoeling en shampoo zijn genoeg. Af en toe haarlak als het niet zit, dag daarna meteen wassen.
Ik kam het meestal juist wel als het nat is, dat werkt beter want droog klit het juist weer snel. Toch heb ik weinig last van dode puntjes. Gewoon sterk haar denk ik, en ik verf het nu al 2 jaar niet meer, dat helpt vast ook wel.
Heb de kapper ook al meer dan een jaar niet meer gezien. Binnenkort maar eens een afspraak maken.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 22-08-2008 13:12 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Hmm..
Ja ook zo ongeveer.
Hoewel mijn haar nat veel meer klit dan droog, maar als ik er een borstel doorheen haal als het nat is klit het droog nog minder en das wel fijn.

Maar ik heb gewoon heel makkelijk haar dat bijna niet klit en braaf doet wat ik wil over het algemeen.
De eerste twee dagen na wassen is het een beetje pluizig en hoewel ik dat niks vind vinden de meeste kerels dat juist lief en schattig en ach, veel kan ik er toch niet aan doen.
Want wax is niet meer mijn ding.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 22-08-2008 13:16 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

nouja en als je wax insmeert voelt je haar ook sneller vies, en dan wil je het weer wassen


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-08-2008 13:16 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Ook maar weer eens naar de kapper gaan. Begint nu toch wel aardig dood te worden en die gespleten punten splijten steeds verder Najah.. ook al ruim anderhalf jaar niet meer laten knippen.. hehe


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-08-2008 14:46 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

1 keer in de week je haar wassen?

Hoe verrot vies is je haar dan wel niet aan het einde van de week??!!
gadver als ik daar aan moet denken voel ik me al bijna vies

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 22-08-2008 14:47]


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2008 14:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

allemaal beestjes


Je moeder.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 22-08-2008 15:01 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 14:46 schreef Kimmey het volgende:
1 keer in de week je haar wassen?

Hoe verrot vies is je haar dan wel niet aan het einde van de week??!!
gadver als ik daar aan moet denken voel ik me al bijna vies


als je het niet volprut met wax en lak e.d. is het absoluut niet vies en beter voor je haar ook



Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-08-2008 15:05 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 15:01 schreef Hagal het volgende:
als je het niet volprut met wax en lak e.d. is het absoluut niet vies en beter voor je haar ook




Hehe het is beter voor je haar om het om de dag te wassen ipv 1 keer in de week.

kappersopleiding he


Het is de lichtinval ;')


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 22-08-2008 15:05 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 15:05 schreef Kimmey het volgende:
Hehe het is beter voor je haar om het om de dag te wassen ipv 1 keer in de week.

kappersopleiding he


vmbo verzorging bedoel je?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-08-2008 15:06 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Nope, op mijn diploma staat toch echt wat anders..


Het is de lichtinval ;')


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 22-08-2008 15:08 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 15:06 schreef Kimmey het volgende:
Nope, op mijn diploma staat toch echt wat anders..


jaja das nieuw dan, maarre zover ik weet is 1 a 2 keer per week beter dan om de dag of elke dag. check teh internetz0hrs als je me niet gelooft


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-08-2008 15:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hmm ik was mn haar niet op bepaalde dagen omdat het beter is, maar omdat ik dan gesport heb (zweet) of uitg ben geweest. (stank)


Dus 4 a 5 keer in de week was ik mijn haar. Wat voor verzorging ik er in stop verschilt natuurlijk wel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-08-2008 15:10 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 15:08 schreef Hagal het volgende:
jaja das nieuw dan, maarre zover ik weet is 1 a 2 keer per week beter dan om de dag of elke dag. check teh internetz0hrs als je me niet gelooft


Ik geloof mijn studieboeken toch echt eerder


Het is de lichtinval ;')


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 22-08-2008 15:11 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Mijn shampoo was een keer op, dus ik leende wat Head and Shoulders van mijn huisgenoot. De dag erna was mijn haar doder dan dood,zo droog en mijn hoofdhuid brandde. Wat een chemische tering zooi zeg, geproduceerd in Tsjernobyl? Zelfs de meest chemische verfzooi is vriendelijker voor je haar en hoofdhuid.


Verrassend triviaal


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-08-2008 15:12 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Head & Shoulders is alleen goed als je last van roos hebt.
Het is echt chemisch spul idd.
Lang leven Andrelon!


Het is de lichtinval ;')


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 22-08-2008 15:22 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Idd Head & Shoulder is volgens mij echt geproduceerd in Tjernobyl....had mn hoofdhuid daarvan ook in de fik staan. Geen wonder dat de roos dan weggaat.

Ik gebruik als ik last van roos heb, antiroos shampoo van Andrelon, werkt prima!

O ja en Dove Body Butter heerscht echt zwaar de pan uit, wat een fijn spul! Eindelijk iets goeds voor de droge huid!



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-08-2008 15:26 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hehe, ik haal mijn anti-roos shampoo uit Duitsland. Na vele shampoos te hebben geprobeerd bleek Biomaris daadwerkelijk te helpen. Helaas haalde de biologische hippie-winkel waar ik het kocht het uit het assortiment; sindsdien bestel ik het uit Duitsland. Roos komt echter wel terug als ik stop met deze shampoo te gebruiken, dus ik ben de rest van mijn leven afhankelijk van de aanvoer van shampoo uit Duitsland. Head and shoulders werd mij streng afgeraden door de kapster (om dezelfde redenen als hierboven: chemische troep).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-08-2008 21:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Iemand ervaring met Halal shampoo?


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 22-08-2008 21:16 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 22 augustus 2008 10:46 schreef Pandora het volgende:
Ha, ik dacht dat ik de enige was die z'n haar maar eens in de week wast.
Fijn om te horen dat er anderen zijn.


Gehe mooi zo Ik ben dus niet de enige xD


Bier, Metal en Bloemetjes!


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen