IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Lang haar [verzorging e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-10-2006 23:50 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 23:04 schreef Misanthrope het volgende:
Mannen mogen alleen lange haren hebben als ze een baard hebben. Anders zijn ze verwijfd.


Ik ben blij dat ik je goedkeuring heb


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


R.
Usericon van R.
Posted 10-10-2006 23:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Echt, stelletje oude zwemelaars.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2006 0:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 21:58 schreef Unholy Mary het volgende:
Soms wel minder vaak. Ik was het alleen als het vet is of als ik erg heb gezweet na het sporten (wat ook hoogstens éénmaal per week is). Vaker is gewoon niet nodig.

Edit: Je haar wordt juist sneller vet van vaak wassen, daarmee haal je de natuurlijke beschermlaag van je haar af waardoor je haar juist extra veel van die natuurlijke beschermlaag gaat produceren. Resultaat: snel vet haar. Als je je haar minder vaak wast zul je zien dat het na verloop van tijd ook minder snel vet wordt. Mijn haar is zelden vet. Na 10 dagen ongeveer, dan moet ik het echt wassen. Maar ik was het dus eerder vanwege het sporten.


Dat van die beschermlaag weet ik inderdaad. Ik vind het alleen niet echt een fris idee om zolang mijn haar niet te wassen? Als m'n haar net gewassen is en ik er mijn smeerseltjes in heb gedaan, ruikt 't heerlijk en is het lekker zacht.
Dat is het na drie dagen niet meer, en ik weet zeker dat 't na een week zeker niet meer zo is. Achja, ieder zijn ding.
Ik sport ook te weinig, maar moet wel regelmatig eens een heftige sprint trekken (onder invloed van een stoot adrenaline ), dus ik transpireer ook nog wel eens.


..."Hate can only create more hate"...


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 16-10-2006 0:11 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

ik zie vaak lang haar OF een baard. allebij wordt nogal harig.

zelf heb ik een net sikje, en erg lang haar (tot aan me reet ongeveer, geen geintje). iedereen zeikt dat k naar de kapper moet. kent iemand een kapper in haarlem waar ik terecht kan?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-10-2006 9:27 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 oktober 2006 0:11 schreef lygophile het volgende:
ik zie vaak lang haar OF een baard. allebij wordt nogal harig.

zelf heb ik een net sikje, en erg lang haar (tot aan me reet ongeveer, geen geintje). iedereen zeikt dat k naar de kapper moet. kent iemand een kapper in haarlem waar ik terecht kan?



http://www.goudengids.nl/search/Haarlem/Kappers.html?adtype=adword&adrecip=google

Als dat niet werkt kan je altijd nog voor een onthoofding gaan



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 24-05-2008 14:04 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2006 0:11 schreef lygophile het volgende:
iedereen zeikt dat k naar de kapper moet


en dan doe je dat ook?



Olórin
Usericon van Olórin
Posted 24-05-2008 14:13 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

Haha :D
Wat een geweldig topic is dit!


Maar naast het plezier van het lezen van dit enorm gaye topic, heeft het niet zoveel nut voor mij aangezien mijn haar redelijk kort is.


Vinterlandet
Usericon van Vinterlandet
Posted 21-08-2008 20:38 by Vinterlandet Wijzig reactieProfiel van VinterlandetQuote dit bericht

Gewoon eens in de paar dagen wassen met shampoo en créme spoeling.
Ik heb eigenlijk nooit last van klitten, ook niet na een avond headbangen enz. (en ik heb lang haar.. Ik kan de eindjes achterin mn broek steken zegmaar.)


Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 20:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Eens in de paar dagen? Is dat niet ietwat niet vaak?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 20:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Metalheads die elke dag hun haar wassen zijn toch gay?


Vinterlandet
Usericon van Vinterlandet
Posted 21-08-2008 20:42 by Vinterlandet Wijzig reactieProfiel van VinterlandetQuote dit bericht

Nee, eens in de 2,3 dagen vind ik niet tevaak.


Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 20:43 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

:')


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-08-2008 20:44 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Gliss Kur en haarmaskertjes


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 20:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 augustus 2008 20:42 schreef Vinterlandet het volgende:
Nee, eens in de 2,3 dagen vind ik niet tevaak.


Euhm. Ik bedoelde dat ik dat niet vaak vind. Elke dag is erg vaak. Ik hou van de gulden middenweg.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 21-08-2008 20:45 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik ben gay, ik was het elke dag.


Verrassend triviaal


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-08-2008 20:49 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 20:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Euhm. Ik bedoelde dat ik dat niet vaak vind. Elke dag is erg vaak. Ik hou van de gulden middenweg.


om de dag is het zelfde als 1 keer in de 2 ddagen, schatteke...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 20:51 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 20:45 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ik ben gay, ik was het elke dag.


Jij mag gay zijn.


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-08-2008 20:51 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 20:45 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ik ben gay, ik was het elke dag.


als ik dat doe kan ik niks meer met mn haar aanvangen. als ik iedere dag cremespoeling gebruik wordt het vettig en glibberig, en als ik t was zonder cremespoeling heb ik een bos stro op mn hoofd. ik doe dus gewoon lekker om de dag, tenzij ik flink heb gezweet ofzo.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 21-08-2008 20:55 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 20:51 schreef watery black het volgende:
als ik dat doe kan ik niks meer met mn haar aanvangen. als ik iedere dag cremespoeling gebruik wordt het vettig en glibberig, en als ik t was zonder cremespoeling heb ik een bos stro op mn hoofd. ik doe dus gewoon lekker om de dag, tenzij ik flink heb gezweet ofzo.

Tsjah, dat dilemma heb ik soms ook. Soms spoel ik het gewoon even met bijna koud water, altijd shampoo gebruiken is ook niet goed. Ik was het zo vaak omdat ik bijna elke dag met de paarden bezig ben. En helemaal met jonge paarden, zet ik altijd een cap op, dat ding gaat ook wel eens in de was, maar toch. Van een hoofddeksel gaat je haar ook niet beter zitten, om maar niet te spreken over de geur van kuilgras dat zich ook aan je haar lijkt te hechten. Yeg


Verrassend triviaal


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 20:57 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 augustus 2008 20:49 schreef watery black het volgende:
om de dag is het zelfde als 1 keer in de 2 ddagen, schatteke...


Dat zegt ze niet, ze zegt eens in de paar dagen en later eens in de 2, 3 dagen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 21-08-2008 20:57 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Lang haar tot me reet en 1 keer in de 3 dagen wassen


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 21-08-2008 21:05 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

15 tot 20 centimeter over m'n schouders.
Om de dag wassen (shampoo, cremespoeling). Werkt prima, nooit last van vet haar en dergelijke.
Wel redelijk pluizig, maar dat zal in de genen zitten denk ik.
Het is in minder dan twee jaar van pikzwart naar bruin/rood gegaan, ik snap er niks van


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-08-2008 21:15 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 20:55 schreef Ohneschwanz het volgende:
Tsjah, dat dilemma heb ik soms ook. Soms spoel ik het gewoon even met bijna koud water, altijd shampoo gebruiken is ook niet goed. Ik was het zo vaak omdat ik bijna elke dag met de paarden bezig ben. En helemaal met jonge paarden, zet ik altijd een cap op, dat ding gaat ook wel eens in de was, maar toch. Van een hoofddeksel gaat je haar ook niet beter zitten, om maar niet te spreken over de geur van kuilgras dat zich ook aan je haar lijkt te hechten. Yeg

das idd niet lekker

als ik gereden heb ga ik ook altijd mn haar wassen. maar ik rij om de dag, dus dat komt goed uit. naja nu even niet maar normaal gesproken dan


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 21-08-2008 22:34 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

So.. eehj. Ik voel me bijna goor.

Ik was me haar eens per week en gaat prima. Doe er dan niets in verder ofzo ?


Bier, Metal en Bloemetjes!


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-08-2008 22:35 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:34 schreef MeisjeMetal het volgende:
So.. eehj. Ik voel me bijna goor.

Ik was me haar eens per week en gaat prima. Doe er dan niets in verder ofzo ?


*brrrrrrr*

als ik dat doe ben ik ma flodder


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen