IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Behemoth Vorige pagina | Volgende pagina
Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 23-01-2011 8:05 by Eschaton Wijzig reactieProfiel van EschatonQuote dit bericht

Ben erg benieuwd wanneer Nergal weer in staat is om te touren. Kan niet wachten om ze weer live te gaan zien.

mental

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-01-2011 13:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zal nog wel enige tijd duren vermoed ik.

Faustian Spirit of the Earth

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-01-2011 14:52 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik verwacht niet dat Behemoth in 2011 nog op het podium zal staan:

quote:
Nergal will now go through a recovery which will last for several months. During this time he will stay in his flat in one of the Gdansk's districts.

He added, "Although the whole treatment went really good, as well as the bone marrow transplant and the post-transplant period, the next several months is the time when I must really take care of myself. Of course, I will have plenty of time to recover, think about the strategy and my return to the stage — which approaches imminently. (laughs) First of all, however, I must rebuild my physical condition...

Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 23-01-2011 15:00 by Eschaton Wijzig reactieProfiel van EschatonQuote dit bericht

Ja,dat had ik vannacht ook al gelezen...

mental

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-01-2011 20:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Genoeg tijd om een nieuw album te schrijven!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-01-2011 21:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat wordt waarschijnlijk een 3-CD met daarop tweeënhalf uur aan muziek.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 23-01-2011 21:03 by Eschaton Wijzig reactieProfiel van EschatonQuote dit bericht

Ik moet me maar vermaken met de DVD´s dan tot die tijd...

mental

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-01-2011 21:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Lekker fappen op die facepaint

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 23-01-2011 21:46 by Eschaton Wijzig reactieProfiel van EschatonQuote dit bericht

Er bestaat niets fijners.

[Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 23-01-2011 21:46]

mental

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 24-01-2011 16:34 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Kunnen ze nog mooi even een 20 jarig bestaan tourtje doen

Meneer A
Usericon van Meneer A
Posted 24-01-2011 16:52 by Meneer A Wijzig reactieProfiel van Meneer AQuote dit bericht

goeie shit

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-02-2011 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

BEHEMOTH Frontman Back In The Hospital - Feb. 2, 2011

According to the Fakt.pl web site, Adam "Nergal" Darski, the 33-year-old leukemia-stricken guitarist/vocalist of the Polish extreme metal act BEHEMOTH, has been readmitted to the hematology division of Uniwersyteckie Centrum Kliniczne (UCK) in Gdansk because he developed an infection six weeks after he underwent a bone marrow transplant procedure.

"The patient was taken to hospital again because he did not care proper care of himself," Dr. Maria Bieniaszewska, assistant professor in the Department of Hematology, was quoted as saying.

It is not presently clear if the infection will affect Nergal's adoption of the bone marrow transplant and how long he will have to remain in hospital. In his condition, when the immune system is weakened, such infections could even be life-threatening.

According to Marrow.org, most infections happen in the first 100 days after a transplant, but they remain a risk as long as the patient's immune system is weak.

In a statement released last month, Nergal stated about his recovery, "Although the whole treatment went really good, as well as the bone marrow transplant and the post-transplant period, the next several months is the time when I must really take care of myself. Of course, I will have plenty of time to recover, think about the strategy and my return to the stage — which approaches imminently. (laughs) First of all, however, I must rebuild my physical condition."

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 12-02-2011 0:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2011 9:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

I wish I was a butterfly

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-03-2011 10:11 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Zag het gisteren, vet stoked!!!

Black seeds of bunny!

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 31-03-2011 10:53 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Aaaahh, hij en z'n verloofde zijn uit elkaar. Wat sneu!

Maar verder allemaal goed nieuws! Ben vooral erg blij dat hij na al dit niet opeens Jezus gevonden heeft ofzo, dat vind ik altijd zo jammer.

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 31-03-2011 11:29 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Mogen we hem nu in het bazen topic zetten?
Mijn ztem heeft ie iig

Black seeds of bunny!

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 31-03-2011 12:02 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Wat mij betreft is Nergal een keiharde baas ja.

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-03-2011 12:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Goed interview.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2011 12:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

I wish I was a butterfly

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2011 23:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ascendant Grotesque
Posted 08-05-2011 23:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Vet, ja

I wish I was a butterfly

Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 16-06-2011 11:26 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Black seeds of bunny!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 19:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2011 21:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het gaat goed met de beste man. Hij is jurylid in een talentenshow op de Poolse publieke zender.

http://www.tvp.pl/rozrywka/programy-muzyczne/the-voice-of-poland

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com