IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Cradle Of Filth II Vorige pagina | Volgende pagina
Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 29-07-2006 15:25 by Impaler Lord Profiel van Impaler Lordhttp://www.cradleoffilth.nl

Wat een lol!

Nee sorry, geen 1 keer.

Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!

Cradle Of Filth
Usericon van Cradle Of Filth
Posted 29-07-2006 22:28 by Cradle Of Filth Profiel van Cradle Of Filth

Thornography tracklisting:

01. Under Pregnant Skies She Comes Alive Like Miss Leviathan
02. Dirge Inferno
03. Tonight in Flames
04. Libertina grimm
05. Byronic Man (Ville Valo)
06. I Am The Thorn
07. Cemetery And Sundown
08. Lovesick For Mina
09. The Foetus Of A New Day Kicking
10. Rise Of The Pentagram (Instrumentaal)
11. Under Huntress Moon
12. Temptation (Dirty Harry) (Eighties New Wavers Heaven 17, Cover)

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-07-2006 22:39 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 juli 2006 22:28 schreef Cradle Of Filth het volgende:

12. Temptation (Dirty Harry) (Eighties New Wavers Heaven 17, Cover)

Echt?

Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 29-07-2006 22:41 by Iscariah Profiel van Iscariah

quote:
Op 29 juli 2006 22:28 schreef Cradle Of Filth het volgende:
Thornography tracklisting:

01. Under Pregnant Skies She Comes Alive Like Miss Leviathan
09. The Foetus Of A New Day Kicking

LOL

Impaler Lord
In Faustian Verse
Posted 29-07-2006 22:46 by Impaler Lord Profiel van Impaler Lordhttp://www.cradleoffilth.nl

Die 2 titels zijn best silly en pretentieus. Verder gaaf!

Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 30-07-2006 10:23 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Ach die 1e met die allejezus lange titel is toch een intro en behoeft derhalve zo'n allejezus lange titel

Cradle Of Filth
Posted 23-08-2006 1:11 by Cradle Of Filth Profiel van Cradle Of Filth

30-09-2006 (onbevestigd) zal Cradle Of Filth zijn allereerste boek uit gaan brengen, getiteld: ''The Gospel Of Filth: A Black Metal Bible''.

:::

Book Description:

The members of Cradle of Filth are the titans of Black Metal underground.
Now Dani Filth and Gavin Baddeley lay bare the fascinating underworld of contemporary culture.

Dissecting the Satanic sources that have influenced and informed Cradle of Filth, with a roadmap to every significant landmark in the domains of darkness, including the arcane secrets of Black Magic, via the sex rites of vampirism.
Artfully combining Hammer horror style schlock, dripping with eroticism, backed by authentic Black Arts info and a wicked sense of humor, this will dazzle devoted disciples of darkness.
Contributors include actor Christopher Lee and Satanist Anton LaVey, to serial killer expert Robert Ressler and necrophile Karen Greenlee.

About the Author:

Gavin Baddeley is an ordained Reverend in the Church of Satan, and an experienced journalist who has worked for The Observer and Metal Hammer.
He is the occult authority for the BBC and Channel 4, has addressed Cambridge, and has been profiled in The Independent and The London Evening Standard.
His previous three books received wide acclaim.

Dani Filth, singer and lyricist of Cradle of Filth, is an outspoken figure in the rock world.
In addition to numerous TV and journalistic features, he has also starred in the cult British horror film Cradle of Fear.

===

Releaselijst:

30-09-2006: ''The Gospel Of Filth: A Black Metal Bible''. (boek) (onbevestigd)
16-10-2006: ''Thornography''. (studio album) (bevestigd)
Begin 2007: ''Thornography, Special And Limited Edition''. (studio album) (onbevestigd)
Eind 2007: "Trouble And Their Double Lives". (dubbel live album) (onbevestigd)

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-08-2006 1:40 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

oei oei oei

Faustian Spirit of the Earth

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-08-2006 1:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kan niet wachten

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-08-2006 1:47 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

uhuh

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

cataclysm child
Posted 25-08-2006 3:38 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

als ze dat meteen na The Principle zouden verkondigd hebben was het nog een heel klein beetje geloofwaardig geweest ..... maar wel een heeeeeeel klein beetje maar

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-08-2006 9:43 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 18 juli 2006 9:13 schreef Count Usher het volgende:
Is geen nieuw nummer. Stond al op "Bitters Suits..." Niet alles geloven wat de Rocktribune schrijft.

Ah, maarreh ik lees al lang geen rocktribune meer.

Ik dacht wel dat ze er één hadden, "born in a burial gown", kan zijn dat ik het wat verkeerd verstond (hij articuleert ook zo goed hé) en met een combinatie van vervormde klank/zatte kop dacht dat het nieuw was n, en ik ken niet ieder nummer uit mijn hoofd. (eigenlijk maar stukjes van bepaalde oude nummers, héhé)

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 25-08-2006 9:45]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2006 10:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 augustus 2006 1:11 schreef Cradle Of Filth het volgende:
30-09-2006 (onbevestigd) zal Cradle Of Filth zijn allereerste boek uit gaan brengen, getiteld: ''The Gospel Of Filth: A Black Metal Bible''.

Book Description:

Now Dani Filth and Gavin Baddeley lay bare the fascinating underworld of contemporary culture.

Dissecting the Satanic sources that have influenced and informed Cradle of Filth, with a roadmap to every significant landmark in the domains of darkness, including the arcane secrets of Black Magic, via the sex rites of vampirism.
Artfully combining Hammer horror style schlock, dripping with eroticism, backed by authentic Black Arts info and a wicked sense of humor, this will dazzle devoted disciples of darkness.
Contributors include actor Christopher Lee and Satanist Anton LaVey, to serial killer expert Robert Ressler and necrophile Karen Greenlee.

About the Author:

Gavin Baddeley is an ordained Reverend in the Church of Satan, and an experienced journalist who has worked for The Observer and Metal Hammer.
He is the occult authority for the BBC and Channel 4, has addressed Cambridge, and has been profiled in The Independent and The London Evening Standard.
His previous three books received wide acclaim.

Dani Filth, singer and lyricist of Cradle of Filth, is an outspoken figure in the rock world.
In addition to numerous TV and journalistic features, he has also starred in the cult British horror film Cradle of Fear.

===

Releaselijst:

30-09-2006: ''The Gospel Of Filth: A Black Metal Bible''. (boek) (onbevestigd)
16-10-2006: ''Thornography''. (studio album) (bevestigd)
Begin 2007: ''Thornography, Special And Limited Edition''. (studio album) (onbevestigd)
Eind 2007: "Trouble And Their Double Lives". (dubbel live album) (onbevestigd)
yeay weer een bewijs hoe slecht promoverhjaaltjes zijn

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-08-2006 10:05 by spectre Profiel van spectre

quote:

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Impaler Lord
In Faustian Verse
Posted 25-08-2006 19:46 by Impaler Lord Profiel van Impaler Lordhttp://www.cradleoffilth.nl

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-08-2006 20:10 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Op zich is het een leuke song, maar echte verrassingen hoor ik niet. Een tikje voorspelbaar dus.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-08-2006 23:36 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Hmm, het gitaargeluid klinkt echt zwaar matig over mijn laptopspeakertjes, maargoed, laten we for COF's sake maar even zeggen dat het aan mijn speakers ligt.. Vind het een matige track.. Jammer! Alles dat CoF ooit gaaf maakte hebben ze uit de muziek gehaald.. Het duistere, onheilspellende, afwisselende.. Alle horror-elementen, alles is weg! Het is nu gewoon nog maar een matige metalband, terwijl ze toch echt een paar ongelofelijk gave albums hebben neergezet.. Maargoed, puur mijn mening.. Ik vind dit zoals gezegd maar een matige track met veels te weinig afwisseling, matige riffs, saaie drums (please Nick Barker weer terug?) en een niet-geweldige productie. Stem van Dani klinkt dan wel weer ok hier, maar ga alsjeblieft gewoon weer tracks als Heaven Torn Asunder schrijven

Maargoed, we wachten gewoon het album even af.. Ben nu in ieder geval alweer een stuk minder enthousiast.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 25-08-2006 23:41 by Babylon Profiel van Babylon

quote:
Op 25 augustus 2006 19:46 schreef Impaler Lord het volgende:
http://media.roadrunnerworld.com/CradleOfFilth/CradleofFilth-DirgeInferno.wma

Nieuwe nummer!

Ik zeg: WOW!

Ik zeg:

Wat een kutmix van drumstel en gitaren, klinkt als playmobil. Voorderest gewoon saai. Ze hebben wel eens wat interessanters gemaakt.

zo kan ie wel weer

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 25-08-2006 23:45 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Wat een gare titels zeg, vergeleken met het oudere werk.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-08-2006 23:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Oja? Ik vind het wel een lekker nummer en ik ben niet een fan van de band, alleen die eerste lp wist me toen wel te bekoren.

Lekker thrashy.

cataclysm child
Posted 26-08-2006 2:39 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

idd, thrashy was ook het eerste waar ik aan dacht

maar vind het niet echt boeiend, de stem zit wel opnieuw goed

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-08-2006 12:15 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Dat nieuwe nummer staat nu op en eerlijk gezegd vind ik echt dat COF er zwaar op is achteruit gegaan. dat symfonische element is eigenlijk helemaal verdwenen, de drums klinken echt allejezus saai en die riffs kunnen me ook niet echt boeien. in vergelijking met nymphetamine (of de veel betere albums als cruelty..) zijn ze er toch wel erg op achteruit gegaan, maar dit is natuurlijk maar 1 song misschien dat de rest wel beter klinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 26-08-2006 12:21]

Why doesn't my music get me all the chicks?

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-08-2006 12:41 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Thrashy!! Klinkt lekker ja... juist de drums klinken me wat zwakjes... zal hopelijk wel beter klinken op het album.

Member of the iso-betawuste crew!!

Cradle Of Filth
Posted 01-09-2006 18:50 by Cradle Of Filth Profiel van Cradle Of Filth

Paul Allender over Thornography: www.cradleoffilth.nl/interviews

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-09-2006 19:02 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 25 augustus 2006 23:41 schreef Babylon het volgende:
Ik zeg:

Wat een kut
De kicks zijn natte dozen zo te horen

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com