IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Cradle Of Filth II Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-09-2008 21:34 by Mark Profiel van Mark

Komt omdat we wel zo'n beetje uitgeluld zijn over CoF, denk ik. Een wonder dat ze uberhaupt nog bestaat met Herr Dani als Hauptsturmbahnfuhrer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-09-2008 21:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ware liefde


Je moeder.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2008 21:35 by mental Profiel van mental

COF, ik vind het niets, hoewel, the principle of evil made flesh nog wel te doen is. en dat voor iemand die normaal hardcore en death metal luistert.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-09-2008 21:35 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 september 2008 21:30 schreef mental het volgende:
ik vind je best leuk, hoor. trek je maar niks van karni aan, die is normaal heel lief.


Ben je weer aan het slijmen ja, baas?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2008 21:36 by mental Profiel van mental

quote:
Op 16 september 2008 21:35 schreef mental het volgende:
COF, ik vind het niets, hoewel, the principle of evil made flesh nog wel te doen is. en dat voor iemand die normaal hardcore en death metal luistert.


Fuck the world and fuck you


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 04-10-2008 14:00 by Heer der Heerscharen Profiel van Heer der Heerscharenhttp://www.monolith-deathcult.com

Gisteravond de nieuwe CoF gedownload en tot nu toe vind ik het een fantastische plaat. Ik heb nog geen moment gehad van dat ik dacht "moet dat nou?"

Er is meteen goed te horen in hoeverre Adrian's (in mijn ogen beperkte drumstijl) invloed had op de muziek. De nieuwe drummer rost er goed overheen en heeft de muziek van CofF weer het extreme van de oude platen teruggeven. De koren en orkesten zijn weer pompeus aanwezig en Dani gebruikt weer zijn gehele stemmagister ipv het donkerbruine gebrom van de laatste 2 platen.

Ik hoor af en toe zelfs Vempireachtige stukken voorbijkomen.

toppertje!



sunwheel
Usericon van sunwheel
Posted 04-10-2008 16:24 by sunwheel Profiel van sunwheel

waar heb je die gedownload


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-10-2008 16:43 by Mythics Profiel van Mythics

Ik heb het ook maar even gedownload (gewoon via torrent sites of rapidshare) en het stijgt sowieso boven de laatste twee albums uit..


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-10-2008 17:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Absoluut! Niet dat het het haalt bij platen als Vempire en Dusk maar dit is absoluut de beste plaat sinds Midian! Vooral het sfeervolle The Death of Love en het heerlijke Sweetest Maleficia zijn geweldige CoF nummers! Ik ben tot nu toe tevreden iig


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-10-2008 17:21 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Heb wat gedownload van de nieuwe Cradle of Filth en tot mijn verbazing vind ik het best goed. Tegenover hun laatste 2 is dit toch een vooruitgang. Het bombastische is helemaal terug en ze klinken weer meer als vanouds


Faustian Spirit of the Earth


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-10-2008 21:09 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 4 oktober 2008 14:00 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Gisteravond de nieuwe CoF gedownload en tot nu toe vind ik het een fantastische plaat. Ik heb nog geen moment gehad van dat ik dacht "moet dat nou?"


Ik heb hem net binnen en hij klinkt tot nu erg lekker... Onverwacht lekker, aangezien ik alle releases na "Cruelty And The Beast" niet meer gekocht heb omdat het trucje wel erg uitgemolken werd.

quote:
Er is meteen goed te horen in hoeverre Adrian's (in mijn ogen beperkte drumstijl) invloed had op de muziek. De nieuwe drummer rost er goed overheen en heeft de muziek van CofF weer het extreme van de oude platen teruggeven.


Dit is idd het meest opvallend!! Vanwege de ronduit saaie drums van Adrian Erlandsson trok ik de albums met hem ook erg slecht. Heb de keuze ook niet gesnapt, Barker vervangen was heel moeilijk.... maar waarom Erlandsson. Hij kon het werk van zijn voorganger niet eens na tikken.

Martin Skaroupka daarintegen heeft echt een gave stijl van drummen, die veel beter aansluit op Barker zijn stijl.




[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 05-10-2008 21:11]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Berserker91
Usericon van Berserker91
Posted 07-10-2008 20:51 by Berserker91 Profiel van Berserker91

Ik vind vo de moment Cradle Of Filth wel bangelek!!!
Heeft iedereen da eigelijk da de genres en groepe vaak evoluere?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-10-2008 20:56 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 7 oktober 2008 20:51 schreef Berserker91 het volgende:
Ik vind vo de moment Cradle Of Filth wel bangelek!!!
Heeft iedereen da eigelijk da de genres en groepe vaak evoluere?
Lolwut?



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-10-2008 21:06 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 7 oktober 2008 20:51 schreef Berserker91 het volgende:
Ik vind vo de moment Cradle Of Filth wel bangelek!!!
Heeft iedereen da eigelijk da de genres en groepe vaak evoluere?




Nog een keer graag, en nu in normaal Nederlands.


Why doesn't my music get me all the chicks?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2008 21:14 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 oktober 2008 20:51 schreef Berserker91 het volgende:
Ik vind vo de moment Cradle Of Filth wel bangelek!!!
Heeft iedereen da eigelijk da de genres en groepe vaak evoluere?

Ik he da wel minnig jo, bange makke mit de hommie zunne


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2008 21:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Crisis wat een anaalfabeet!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-10-2008 21:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 oktober 2008 21:14 schreef M. het volgende:
Ik he da wel minnig jo, bange makke mit de hommie zunne


fette kek puleurisknakkurt

die Cradle is ninomaal


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-10-2008 22:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mijn interesse is nu wel gewekt na al die kekke uitspraken!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Berserker91
Usericon van Berserker91
Posted 08-10-2008 20:07 by Berserker91 Profiel van Berserker91

awel, of groepen en verschillende metal genres bij iedereen evolueren: Ik ben begonnen bij Metallica en zo verder geëvolueerd tot Black en Death Metal, en van groep dus Cradle of Filth ook. Nu duidelijk?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-10-2008 20:11 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Nee, niet echt.


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 08-10-2008 20:27 by Temmink Profiel van Temmink

quote:
Op 8 oktober 2008 20:07 schreef Berserker91 het volgende:
awel, of groepen en verschillende metal genres bij iedereen evolueren: Ik ben begonnen bij Metallica en zo verder geëvolueerd tot Black en Death Metal, en van groep dus Cradle of Filth ook. Nu duidelijk?


Dat is geen evolueren maar devolueren.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-10-2008 20:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 oktober 2008 20:07 schreef Berserker91 het volgende:
awel, of groepen en verschillende metal genres bij iedereen evolueren: Ik ben begonnen bij Metallica en zo verder geëvolueerd tot Black en Death Metal, en van groep dus Cradle of Filth ook. Nu duidelijk?


Hmmm, je bedoelt dat je muzieksmaak (d)evolueert.


De groepen en genres evolueren misschien wel, maar dat staat er volledig los van...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-10-2008 21:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ben ik nou de enige die alleen maar aan pokemon moet denken bij 'evolueren'?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 08-10-2008 21:24 by Mythics Profiel van Mythics

Ik kies jouw Cradle of Filth!
Doe je schreeuw aanval!



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-11-2008 22:10 by Staalman Profiel van Staalman

Weinig reacties op de nieuwe plaat tot nu... Ik kan hem iig enorm waarderen, beste werk sinds "Cruelty And The Beast". Toffe nummers, toffe sfeer, en erg toffe drums.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen