IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vrouwenzang in metal Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-09-2005 0:09 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 september 2005 0:07 schreef karnivoor het volgende:
ik bedoelde dus die ik noemde


Ok.

Hehe, toen vond ik er allang niets meer aan. Alleen die eerste cd is écht goed.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-09-2005 0:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik hou wel van knusse softe muziek tegenwoordig


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2005 8:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Goede vrouwelijke grunter?

Vroegere Opera IX en nu Cadaveria.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 09-09-2005 9:06 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Acrostichon


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2005 9:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

detente!!!! (net nog hun eerste demo "gescoord"op soulseek)


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 09-09-2005 9:34 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Znöwhite - Act of God


oscura
Usericon van oscura
Posted 09-09-2005 12:17 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Laura Nichol van Light This City, supervet!!! Vind ik persoonlijk beter dan Angela van Arch Enemy.

www.lightthiscity.com


carcasstrid


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-09-2005 12:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Candice van Walls of Jericho heeft een behoorlijke strot


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-09-2005 12:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Die van The project hate...

zowel de vorige als de huidige (toch voorkeur voor de laatste), naam even kwijt, maar wat een stem


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-09-2005 12:38 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Anneke van Giersbergen --> The Gathering dus!



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-09-2005 12:39 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

ETHS, uit Frankrijk


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-09-2005 12:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat meisje van LEft Hand Solution en dan met name op Fevered.

Ja, het is gothmettol. Maar het is een alleraardigst plaatje. Ook zo ongeveer de enige gothmettol plaatje die niet afgezeken dient te worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-09-2005 14:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Red Mist


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-09-2005 14:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Amaran! (RIP)
Shiva
Illegal Aliens
Dalbello (hmm nie echt metal he.. maar ze heeft wel metal flink beinvloed; Queensryche bv)


[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-09-2005 14:53]


acid
Usericon van acid
Posted 09-09-2005 14:54 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Zelf vind ik van de nieuwere bands IGNITOR erg goed, geniale zangeres (tevens een lekker wijf). Daarnaast de klassiekers als o.a. Crystal Pride, Acid, Girlschool, Y Diawled en Sentinal Beast etc.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2005 15:01 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

achter het aanrecht ermee of op bas of drums maar that's it


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-09-2005 18:31 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 22:07 schreef Hypnos het volgende:
an ATROX! Psychedelic tot en met


Helemaal mee eens, lekker aparte muziek en een dijk van een strot. Je moet tegen d'r zang kunnen (ik ken zat mensen die er helemaal gek van worden), maar als je je stem zo beheerst: .
Verder al genoemd, maar inderdaad een goede zangeres: Anneke van Giersbergen.

(edit: typo's)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 09-09-2005 18:32]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 09-09-2005 18:33 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

ik vind van die operazang helemaal niets, maar zangeressen zoals:

Angela Gossow
doro pesch
sabine classen

zijn wel heel gaaf


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-09-2005 18:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

zijn er toevallig ook vrouwen op zang in black metal bands?

edit: en dan bedoel ik niet de vrouwenzang / clean zang zoals bv in Abigor (nachthymnen) .. maar gewoon gekrijs

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-09-2005 18:39]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2005 18:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo;n griekse band iig ...


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 09-09-2005 18:53 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 18:39 schreef Argh het volgende:
zijn er toevallig ook vrouwen op zang in black metal bands?

edit: en dan bedoel ik niet de vrouwenzang / clean zang zoals bv in Abigor (nachthymnen) .. maar gewoon gekrijs


ja bij astarte , het zijn trouwens al vrouwen in die groep nog niet zo slecht ook ben het nu aan het beluisteren


..................


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2005 19:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 18:39 schreef Argh het volgende:
zijn er toevallig ook vrouwen op zang in black metal bands?

edit: en dan bedoel ik niet de vrouwenzang / clean zang zoals bv in Abigor (nachthymnen) .. maar gewoon gekrijs


* Cadaveria - vroegere Opera IX (zit een beetje tussen grunten en krijsen in)
* Onielar - Darkened Nocturn Slaughtercult


Deze twee dames heerschen by the way het gros van de mannelijke BM-vocalisten er finaal uit.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 09-09-2005 19:21]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-09-2005 19:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 18:39 schreef Argh het volgende:
zijn er toevallig ook vrouwen op zang in black metal bands?

edit: en dan bedoel ik niet de vrouwenzang / clean zang zoals bv in Abigor (nachthymnen) .. maar gewoon gekrijs
Malsain....erg gaaf!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-09-2005 19:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 12:17 schreef oscura het volgende:
Laura Nichol van Light This City, supervet!!! Vind ik persoonlijk beter dan Angela van Arch Enemy.

www.lightthiscity.com
http://www.zwaremetalen.com/recensie/4830.html

Vette strot heeft dat mens idd!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 09-09-2005 19:40 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

quote:
Op 8 september 2005 21:52 schreef Spletvlek het volgende:
Ik persoonlijk heb er een hekel aan, vrouwelijke gruns vind ik al saai, en vaak hetzelfde, en net niet datgene hebben, wat een mannengrunt wel heeft. Maar het ergste vind ik nog de sopraanzang, het is soms even leuk, maar iets als Imperia, de hele tijd met je kopstem zingen, verschrikkelijk. Kent iemand hier een band met een echte goede zangers/gruntesse?




je zit er echt mee he?



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen