IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vrouwenzang in metal Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-09-2005 12:21 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 13 september 2005 11:23 schreef slome het volgende:
Ze heeft dan wel een lompe grunt maar die zeikerige vocalen waarmee ze die grunt afwisseld vind ik weer 10 keer niks.


Ik vind die afwisseling juist vet, maar wat jij zeikerig vind is misschien meer een vrouwending..


Don't blush when I rip you open


metalekat
Usericon van metalekat
Posted 13-09-2005 15:20 by metalekat Wijzig reactieProfiel van metalekatQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:58 schreef Chantalie het volgende:
ik mag trouwens dan wel niet van de muziek houden, Therion heeft toch ook zeker wel een paar mooie stemmen achter de microfoon gehad


Ik hou wel van de variatie van zanger en zangeres.
Ze hebben bij therion ook niet een vaste zangeres, maar maken gebruik van gast muziekanten. Bekendere zangeressen zijn denk ik Martina Hornbacher (Dreams Of Sanity,Alas)en Sarah Jezebel Deva (Cradle Of Filth,Mystic Circle,Mortiis)
http://www.jezebeldeva.com/

Een andere goede zangeres vind ik Liv Kristine van Theatre Of Tragedy

Groetjes


metalekat
Usericon van metalekat
Posted 13-09-2005 15:20 by metalekat Wijzig reactieProfiel van metalekatQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:58 schreef Chantalie het volgende:
ik mag trouwens dan wel niet van de muziek houden, Therion heeft toch ook zeker wel een paar mooie stemmen achter de microfoon gehad


Ik hou wel van de variatie van zanger en zangeres.
Ze hebben bij therion ook niet een vaste zangeres, maar maken gebruik van gast muziekanten. Bekendere zangeressen zijn denk ik Martina Hornbacher (Dreams Of Sanity,Alas)en Sarah Jezebel Deva (Cradle Of Filth,Mystic Circle,Mortiis)
http://www.jezebeldeva.com/

Een andere goede zangeres vind ik Liv Kristine van Theatre Of Tragedy

Groetjes


waarom
Usericon van waarom
Posted 13-09-2005 15:28 by waarom Wijzig reactieProfiel van waaromQuote dit bericht

Mischien eens herhalen voor de zekerheid.


if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 13-09-2005 15:39 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 10 september 2005 23:25 schreef ZeroTheHero het volgende:
ja ik begin een radicale gothic band genaamd 'snij in jezelf'.
interesse?


joost jij vuile hoer we hadden al een radicale gothic band die snij in jezelf heet

en we hadden al bijna onze internationale doorbraak met het nummer kerf en sterf


Nix
Usericon van Nix
Posted 13-09-2005 16:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2005 21:20 schreef Metallica-Freak het volgende:
Holy Moses is ook geniaal met vrouw op zang




Holy Moses is vrij kut.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 13-09-2005 16:20 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 11:45 schreef Zenial het volgende:
Solo albums?
Die cds van "Cadaveria" zijn gewoon haar nieuwe band. Het is niet alsof ze ineens in dr eentje speelt

Je hebt gelijk. I stand corrected.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-09-2005 16:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:20 schreef DarknessThere het volgende:
Je hebt gelijk. I stand corrected.


Maar aan de andere kant: Zo heet dat nu eenmaal...

Als je solo gaat, wil dat niet zeggen dat je in je eentje overblijft. Daarom dat ik het begrip solo gaan ook een beetje onzinnig vind, omdat je gewoon de ene band inruilt voor de andere...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2005 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:31 schreef altx het volgende:
Maar aan de andere kant: Zo heet dat nu eenmaal...

Als je solo gaat, wil dat niet zeggen dat je in je eentje overblijft. Daarom dat ik het begrip solo gaan ook een beetje onzinnig vind, omdat je gewoon de ene band inruilt voor de andere...
.. euhm dude ...

Solo betekend juist WEL dat je in je eentje doorgaat (live dan met sessiemuzikanten, maar muziek e.d. wordt door de soloartiest geschreven (of je moet R&B spelen dan heb je een lelijke neger erbij die een cd meeneemt))


Windir
Usericon van Windir
Posted 14-09-2006 23:39 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Bands waar de zang enkel vrouwelijk is zoals nightwish vind ik niet echt goed. Maar degenen waar vrouwenzang afwisselend met een mannenstem (zeker grunts) vind ik wel machtig. Voorwaarde is wel dat de mannenstem domineert. Denk maar aan bands als Paradise Lost, Sirenia, Trail Of Tears, ...


Lawnmower
verdoemme seg
Usericon van Lawnmower
Posted 15-09-2006 0:04 by Lawnmower Wijzig reactieProfiel van LawnmowerQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 16:05 schreef Nix het volgende:
Holy Moses is vrij kut.


Finished With The Dogs vind ik anders een vermakelijke plaat.


Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-09-2006 10:09 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Light this city
Arch Enemy
Ram-Zet
Lacuna Coil
The Gathering
Delain

Zijn allemaal bands met vrouwen op zang die ik tegenwoordig toch vrij regelmatig luister...


Member of the iso-betawuste crew!!


Windir
Usericon van Windir
Posted 15-09-2006 12:14 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 10:09 schreef Snoodaerdt het volgende:
Light this city
Arch Enemy
Ram-Zet
Lacuna Coil
The Gathering
Delain

Zijn allemaal bands met vrouwen op zang die ik tegenwoordig toch vrij regelmatig luister...


Is arch enemy wel 'vrouwen'zang?
Alleszins, het blijft een goede band NEMESIS


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-09-2006 13:23 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 12:14 schreef Windir het volgende:
Is arch enemy wel 'vrouwen'zang?
Alleszins, het blijft een goede band NEMESIS


Check vooral Light this city eens als je de zang van Angela al top vindt, zal je dit ook helemaal te gek vinden!! Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik de laatste van Light... de laatste van Arch Enemy er behoorlijk vind uit te heerschen!!


Member of the iso-betawuste crew!!


R.
Usericon van R.
Posted 15-09-2006 13:25 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Fenriz zijn vrouwenzang heerst anders wel flink.

"Another dimensionnn"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2006 13:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 13:23 schreef Snoodaerdt het volgende:
Check vooral Light this city eens als je de zang van Angela al top vindt, zal je dit ook helemaal te gek vinden!! Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik de laatste van Light... de laatste van Arch Enemy er behoorlijk vind uit te heerschen!!
Ja, Remains of the Gods was al een vette plaat! Ik ben benieuwd naar de nieuwe!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 20-09-2006 13:46 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

Ooit van Aghora gehoord, iemand? Tech death met female zang. Zoiets wil ik ook gaan maken als ik een band vind in mijn buurt die bereid is een vrouw erbij te hebben. (valt niet mee tegenwoordig)


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 20-09-2006 22:58 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Original Sin-Sin will find you out, de zus van David Defeis op zang, voor de rest is de muziek hetzelfde als Exorcist-Nightmare Theatre.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2006 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

die muts van funeral .. iel hoog en net niet vals


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 20-09-2006 23:04 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Vrouwenzang in metal is doorgaans gay



uitzonderingen daargelaten


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 20-09-2006 23:31 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Vrouwen in metal is doorgaans gay



uitzonderingen daargelaten


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Ed
Usericon van Ed
Posted 20-09-2006 23:32 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2006 23:04 schreef AngelOfDeath het volgende:
Vrouwenzang in metal is doorgaans gay

uitzonderingen daargelaten


volgens mij zijn die meestal niet gay hoor, zoveel lebische metalvrouwen zijn er volgens mij niet


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-09-2006 12:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Karen Gilligan van Cruachan
Floor van AF
Helena toendertijd bij Trail of Tears
Sharon den Adel ten tijde van Enter en the Dance
Vibeke Stene toen Morten nog bij Tristania was
Die zangeres van The Sins of Thy Beloved (bestaan die eigenlijk nog?)
Die "zangeres" van Darkened Nocturnal Slaughtercult
Doro


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-09-2006 16:28 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Vrouwenzang en metal? Dat is net zoiets als kijken bij een zwaar auto ongeluk, dat doe je gewoon niet.


Against God and Government


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-09-2006 16:58 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 16:28 schreef Rotzak het volgende:
Vrouwenzang en metal? Dat is net zoiets als kijken bij een zwaar auto ongeluk, dat doe je gewoon niet.

Nee? Jij kijkt nooit hoever van de auto het lichaam wel niet door de vooruit is geslingerd?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen