IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vrouwenzang in metal Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik mag trouwens dan wel niet van de muziek houden, Therion heeft toch ook zeker wel een paar mooie stemmen achter de microfoon gehad


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 1:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:58 schreef Chantalie het volgende:
ik mag trouwens dan wel niet van de muziek houden, Therion heeft toch ook zeker wel een paar mooie stemmen achter de microfoon gehad


Ik durf het bijna niet te vragen...

Maar waar hou je nu eigenlijk wel van?


(Ben het wel met je eens over Therion by the way.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 1:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 1:00 schreef altx het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...

Maar waar hou je nu eigenlijk wel van?


(Ben het wel met je eens over Therion by the way.)


Qua stemmen of muziek?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 1:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 1:01 schreef Chantalie het volgende:
Qua stemmen of muziek?


Van mij mag je het allebei beantwoorden... Ik ben de moeilijkste niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 1:13 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 1:03 schreef altx het volgende:
Van mij mag je het allebei beantwoorden... Ik ben de moeilijkste niet...


Haha, dan ga ik uitgelachen worden, want ik heb allesbehalve een all-metalsmaak.

In onwillekeurige volgorde: Opeth, Tori Amos, Meshuggah, the Gathering, Porcupine Tree, Anathema, A Perfect Circle/Tool, k's Choice, Type O Negative, Orphanage, Nevermore, Faith no More, Textures, Trail of Tears, oude Within Temptation, Amorphis, Apocalyptica, Atrox, Chroma Key, Devin Townsend (en ook een beetje Strapping Young Lad gaat er ook nog wel in), Fear Factory. Maar dingen als Janis Joplin, Massive Attack, Norah Jones, Hooverphonic en zelfs Blof gaan er bij mij wel in.
Verzin maar een leuk hokje! (Uiteraard spreekt de ene band me veel meer aan dan de andere)

Qua stemmen zijn Mike Patton, Anneke van Giersbergen, Tori Amos,Maynard James Keenan en Mikael Akerfeld (+ t?) mijn favorieten.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 10-09-2005 1:15]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 1:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 1:13 schreef Chantalie het volgende:
Haha, dan ga ik uitgelachen worden, want ik heb allesbehalve een all-metalsmaak.


Hoezo? Er lopen hier ook nog wel wat ruimdenkende mensen rond hoor...

quote:
In onwillekeurige volgorde: Opeth, Tori Amos, Meshuggah, the Gathering, Porcupine Tree, Anathema, A Perfect Circle/Tool, k's Choice, Type O Negative, Orphanage, Nevermore, Faith no More, Textures, Trail of Tears, oude Within Temptation, Amorphis, Apocalyptica, Atrox, Chroma Key, Devin Townsend (en ook een beetje Strapping Young Lad gaat er ook nog wel in), Fear Factory. Maar dingen als Janis Joplin, Massive Attack, Norah Jones, Hooverphonic en zelfs Blof gaan er bij mij wel in.
Verzin maar een leuk hokje! (Uiteraard spreekt de ene band me veel meer aan dan de andere)


Niks mis mee.

Sterker nog, ik denk dat je niet de enige ZM'er bent met een soortgelijke smaak...

quote:
Qua stemmen zijn Mike Patton, Anneke van Giersbergen, Tori Amos,Maynard James Keenan en Mikael Akerfeld (+ t?) mijn favorieten.


Mikael Akerfeldt vind ik ook zeer goed. Ik vind het knap hoe hij cleane zang en grunts afwisselt. (De zanger van The Old Dead Tree doet dat ook goed by the way.)

Maynard James Keenan heeft idd een vrij unieke stem. Is niet echt een van mijn favorieten, maar ik kan het wel goed waarderen. (Maar ja, ik kan vrij veel hebben... maar dat had je vast nog niet gemerkt... )

Anneke van Giersbergen is ook wel goed ja. Ik heb Mandylion en Nighttime Birds zelf. Persoonlijk vind ik alleen Floor Jansen van After Forever toch net wat beter, maar da's weer een kwestie van smaak.

Tori Amos en Mike Patton kan ik niet over oordelen. Daar heb ik het te weinig voor gehoord.




En nu ga ik naar bed. Welterusten.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 1:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Amos en Patton heerschen. Goede zangers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-09-2005 9:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Octavia (Speratie) is al een aantal keren genoemd. En terecht! Wat een prachtige debuutplaat hebben ze gemaakt


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 9:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:53 schreef Chelman het volgende:
he xander. ga nou niet overal zo op in man. Daarlijk word je nog opper happer van ZM en ga je Lain van z'n troon stoten!
Mooi he je zou er bijna van gaan huilen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 9:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:20 schreef Chantalie het volgende:
sex terwijl je niet getrouwd bent komt in jouw woordenboek niet voor zeker, Jenje?

Hmm, offtopic.
Moet je aan m'n vriendin vragen ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 11:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 9:44 schreef Jenje het volgende:
Mooi he je zou er bijna van gaan huilen


Hoezo bijna?











Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-09-2005 11:33 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 september 2005 8:43 schreef altx het volgende:
Goede vrouwelijke grunter?

Vroegere Opera IX en nu Cadaveria.


Probeer Jack off jill eens...daar grunt ze nog wel eens


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 15:15 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

hi


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 15:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 15:15 schreef just1me het volgende:
hi


Nu je meer dan 50 posts hebt en in Onzin mag, is dit het chat-topic:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1905057/32



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-09-2005 16:03 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Goeie stem en een paar aardige platen. (wat ik van ze ken dan)


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-09-2005 16:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Op 't visuele aspect na niet echt gewenst wat mij betreft.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-09-2005 16:08 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 16:07 schreef Slechtheid het volgende:


Op 't visuele aspect na niet echt gewenst wat mij betreft.


Dat visuele aspect was ik even vergeten te vermelden, bij deze dus.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 23:02 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

iemand nog een zangeres nodig


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 23:09 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

is iedereen weg ofzo?


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 10-09-2005 23:25 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

ja ik begin een radicale gothic band genaamd 'snij in jezelf'.
interesse?


Ik distancieer me volledig van ZM


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 23:33 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ja dan snij ik als eertste in jou heb genoeg scheermesjes


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 10-09-2005 23:35 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

last van overbeharing?


Ik distancieer me volledig van ZM


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 23:40 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ja toen ik jou bericht las kreeg ik spontaan overal haar


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 10-09-2005 23:44 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

aha, komen die scheer mesjes toch nog van pas



Ik distancieer me volledig van ZM


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-09-2005 10:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Lees eens het After Forever interview met Sander op de Lords of Metal site


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen