IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vrouwenzang in metal Vorige pagina | Volgende pagina
just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 0:14 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ik ben pleite doei rock on


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:14 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:06 schreef altx het volgende:
Als ik het niet saai vind, dan is dat mijn goed recht. En ja, ik ben een leek op muziekgebied, maar dat maakt muziek luisteren nu juist zo leuk, omdat ik niet van die oogkleppen (oorkleppen?) op heb...


Ik heb 't vermoeden dat als ik dit doot jouw ogen zou bekijken, ik hieruit de conclusie kan trekken dat ik dus wel oorkleppen op zou hebben. (Correct me if I'm wrong) Is dat 't ook niet doen lijken alsof je dat een feit doet lijken terwijl 't eigenlijk een mening is? Ik vraag me trouwens (denkend aan m'n muzikale voorkeur) waar je in hemelsnaam de conclusie uit zou kunnen trekken dat ik oorkleppen op heb............ Of haal je dat alleen uit 't feit dat ik de zangeressen van Nightwish en Evanesence niet kan waarderen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:15 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:11 schreef Jenje het volgende:
Nou pas op Chantalie! Alt-x is gonna get ya!!


Hihi, op wat voor manier?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 0:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:15 schreef Chantalie het volgende:
Hihi, op wat voor manier?
Hopelijk één waar ik niet misselijk van word


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 0:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:15 schreef Jenje het volgende:
Hopelijk één waar ik niet misselijk van word


Dan kijk je maar de andere kant op.

En hou je je handen op je oren.

Dan moet dat wel lukken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 0:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:17 schreef altx het volgende:
Dan kijk je maar de andere kant op.

En hou je je handen op je oren.

Dan moet dat wel lukken.
Dat kann ik wel 10 seconden ja ...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:20 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

sex terwijl je niet getrouwd bent komt in jouw woordenboek niet voor zeker, Jenje?

Hmm, offtopic.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 0:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:14 schreef Chantalie het volgende:
Ik heb 't vermoeden dat als ik dit doot jouw ogen zou bekijken, ik hieruit de conclusie kan trekken dat ik dus wel oorkleppen op zou hebben. (Correct me if I'm wrong) Is dat 't ook niet doen lijken alsof je dat een feit doet lijken terwijl 't eigenlijk een mening is? Ik vraag me trouwens (denkend aan m'n muzikale voorkeur) waar je in hemelsnaam de conclusie uit zou kunnen trekken dat ik oorkleppen op heb............ Of haal je dat alleen uit 't feit dat ik de zangeressen van Nightwish en Evanesence niet kan waarderen?


Nee, nee en nog eens nee.

Als jij die zangeressen saai VINDT, dan is dat helemaal jouw zaak.

Maar als je gaat beweren dat het saai IS op basis van een opmerking waar een leek als ik sowieso al niks mee kan, dan schiet dat niet echt op.

Jullie zeggen 1 octaaf = saai. Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Kwestie van smaak denk ik...

Maar idd pikte ik jou er even tussen uit om m'n gal te spuwen over iets waar ik me wel vaker over erger (en dan vooral op ZM...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-09-2005 0:23 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 10 september 2005 0:20 schreef Chantalie het volgende:
sex terwijl je niet getrouwd bent komt in jouw woordenboek niet voor zeker, Jenje?

Hmm, offtopic.

ontopic maken, als je maar erbij zingt!



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:27 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

(och, wat doet 't er ook eigenlijk aan toe)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 10-09-2005 0:29]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 0:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:27 schreef Chantalie het volgende:
(och, wat doet 't er ook eigenlijk aan toe)


Weet iemand wat daar stond?

/me is nieuwsgierig...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-09-2005 0:32 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 10 september 2005 0:32 schreef altx het volgende:
Weet iemand wat daar stond?

/me is nieuwsgierig...

Dat je een arrogante flikker bent die eens heel snel zijn bek dicht moet houden.



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:34 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:32 schreef Audiophile het volgende:
Dat je een arrogante flikker bent die eens heel snel zijn bek dicht moet houden.


Hahahahahahaha. Heel vriendelijk van je hoor!

Ach, laat ik 't maar herhalen dan, wat ik aan 't antwoord heb is een tweede: mijn vraag was of 't feit dat je mij er uitpikte persoonlijk bedoeld was.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 0:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:32 schreef Audiophile het volgende:
Dat je een arrogante flikker bent die eens heel snel zijn bek dicht moet houden.


Vind je leuk he? Dat je dat een keer ongestraft tegen me kan zeggen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-09-2005 0:36 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 10 september 2005 0:35 schreef altx het volgende:
Vind je leuk he? Dat je dat een keer ongestraft tegen me kan zeggen?

*genietgenietgeniet*

@Chantilly, grapje hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 10-09-2005 0:37]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 0:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:34 schreef Chantalie het volgende:
Hahahahahahaha. Heel vriendelijk van je hoor!

Ach, laat ik 't maar herhalen dan, wat ik aan 't antwoord heb is een tweede: mijn vraag was of 't feit dat je mij er uitpikte persoonlijk bedoeld was.


Persoonlijk? Ik ken jou niet persoonlijk, dus hoe in hemelsnaam kan dat persoonlijk bedoeld zijn?

Dit is een forum. Als ik een post zie waar ik wat op te zeggen heb, dan doe ik dat. As simple as that.

Maar hoezo? Wil je dat ik je wel persoonlijk leer kennen of zo?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 0:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:39 schreef altx het volgende:
Maar hoezo? Wil je dat ik je wel persoonlijk leer kennen of zo?


Toe aan een pijpbeurt?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-09-2005 0:41 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ja heel graag ikke!!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-09-2005 0:42 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Dit leest heel apart...



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:47 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:39 schreef altx het volgende:
Persoonlijk? Ik ken jou niet persoonlijk, dus hoe in hemelsnaam kan dat persoonlijk bedoeld zijn?

Dit is een forum. Als ik een post zie waar ik wat op te zeggen heb, dan doe ik dat. As simple as that.

Maar hoezo? Wil je dat ik je wel persoonlijk leer kennen of zo?


Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vond 't gewoon vrij opvallend dat ik er ineens uitgepikt werd. Het was dan ook een vraag, geen veronderstelling.

Overigens geeft je tweede alinea wel aan waarom ik gisteren in 't fototopic reageerde. Nee, ik voelde me niet aangesproken, als antwoord op je vraag. Waarom ik wel reageerde? Om dezelfde reden als jij dat doet blijkbaar, omdat ik vond dat ik er wat op te zeggen had.
(die reactie kon ik gisteren niet meer geven, topic was vol)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:41 schreef ouwe het volgende:
ja heel graag ikke!!


Jonge, duik de kroeg in. Veel grotere scoorkans dan hier, lijkt mij zo.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 0:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:47 schreef Chantalie het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vond 't gewoon vrij opvallend dat ik er ineens uitgepikt werd. Het was dan ook een vraag, geen veronderstelling.

Overigens geeft je tweede alinea wel aan waarom ik gisteren in 't fototopic reageerde. Nee, ik voelde me niet aangesproken, als antwoord op je vraag. Waarom ik wel reageerde? Om dezelfde reden als jij dat doet blijkbaar, omdat ik vond dat ik er wat op te zeggen had.
(die reactie kon ik gisteren niet meer geven, topic was vol)


Oh, je dacht dat ik met een persoonlijke vendetta bezig was...

Nou, niet dus. Sterker nog, bij het lezen van het woord "fototopic" wist ik in eerste instantie niet eens waar je het over had. Ik moest ff diep nadenken om me te herinneren dat je die alcohol vs. coke-discussie bedoelde.

Je denkt toch niet echt dat ik bij ga houden wie ik er de volgende keer uit moet gaan pikken he? Ik heb wel wat beters te doen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 0:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

he xander. ga nou niet overal zo op in man. Daarlijk word je nog opper happer van ZM en ga je Lain van z'n troon stoten!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:51 schreef altx het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik bij ga houden wie ik er de volgende keer uit moet gaan pikken he? Ik heb wel wat beters te doen...


Hahahaha, nou nee, daar zie ik je niet voor aan hoor. Volgend onderwerp maar doen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 0:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:53 schreef Chelman het volgende:
he xander. ga nou niet overal zo op in man. Daarlijk word je nog opper happer van ZM en ga je Lain van z'n troon stoten!


Laat me ook een keer zeg...


Ik probeer me een beetje in te leven in hoe die n00bs zich moeten voelen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen