IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vrouwenzang in metal Vorige pagina | Volgende pagina
just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 0:14 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ik ben pleite doei rock on


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:14 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:06 schreef altx het volgende:
Als ik het niet saai vind, dan is dat mijn goed recht. En ja, ik ben een leek op muziekgebied, maar dat maakt muziek luisteren nu juist zo leuk, omdat ik niet van die oogkleppen (oorkleppen?) op heb...


Ik heb 't vermoeden dat als ik dit doot jouw ogen zou bekijken, ik hieruit de conclusie kan trekken dat ik dus wel oorkleppen op zou hebben. (Correct me if I'm wrong) Is dat 't ook niet doen lijken alsof je dat een feit doet lijken terwijl 't eigenlijk een mening is? Ik vraag me trouwens (denkend aan m'n muzikale voorkeur) waar je in hemelsnaam de conclusie uit zou kunnen trekken dat ik oorkleppen op heb............ Of haal je dat alleen uit 't feit dat ik de zangeressen van Nightwish en Evanesence niet kan waarderen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2005 0:15 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:11 schreef Jenje het volgende:
Nou pas op Chantalie! Alt-x is gonna get ya!!


Hihi, op wat voor manier?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 0:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote: