IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Fotografie deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 29-12-2005 15:25 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

Hehe, laatst foto gemaakt voor cd-boekje...

Lekker winter ook



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 29-12-2005 15:28 by WhiteMetalGay Profiel van WhiteMetalGayhttp://www.thehun.com

Idee is goed, alleen vind ik (hallo subjectieve mening) de witte lucht onderaan de boog erg afleiden.

In zwart-wit of (cliche) sepia komt de compositie beter uit.


Hersenloze Mayonaise eten


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 29-12-2005 15:29 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

Ja, ben ik met je eens, maar de band wilde die lucht/koepel er op deze manier in hebben..


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 29-12-2005 15:32 by WhiteMetalGay Profiel van WhiteMetalGayhttp://www.thehun.com

Hadden ze beter meteen de bandnaam en titel linksboven moeten zetten. Door de compositie van de lijnen trekt je blik er toch naar toe en zie je pas in 2e instantie van welke band de cd is.


Hersenloze Mayonaise eten


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 29-12-2005 15:39 by Violent God Profiel van Violent Godhttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 29 december 2005 15:19 schreef Aaargh het volgende:
Ik ben vanmorgen na mijn nachtdienst ook even aan het schieten geweest:

Winter! Jeuj!

Waw, mooie kleuren.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-12-2005 16:18 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl


Sneeuw heerscht


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-12-2005 16:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 december 2005 15:25 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hehe, laatst foto gemaakt voor cd-boekje...

Lekker winter ook



Ahh Zwolle
Leuk hoor


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-12-2005 17:00 by Heiden Profiel van Heiden

Vanmiddag een grim and frostbitten wandeling gemaakt;





















Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-12-2005 17:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Mooie foto's Heiden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 29-12-2005 17:12 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

quote:
Op 29 december 2005 17:00 schreef Heiden het volgende:
Vanmiddag een grim and frostbitten wandeling gemaakt;
...




Gave sneeuwpop!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-12-2005 17:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 december 2005 16:18 schreef arrebar het volgende:

Sneeuw heerscht


zo'n auto is niks voor links tuig hehe (zoiets ooit bereiken daar aan toe hehe)


Je moeder.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-12-2005 17:54 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Daarom hier maar de foto's uit de serie van dingen die ik wel kan bereiken.




En om de vertroeteling compleet te maken:


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-12-2005 17:55 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Jezus-Duck! Better believe, or you're fucked!



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-12-2005 18:46 by bazzio Profiel van bazzio

Gave sneeuwfoto's! En hier ligt geen vlokje...


Bazzio Attacks!!!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-12-2005 18:58 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 december 2005 18:46 schreef bazzio het volgende:
Gave sneeuwfoto's! En hier ligt geen vlokje...
Ga studeren, krijg een ov jaarkaart, neem de trein naar Haarlem en foto's maken maar.

Hier thuis ligt ook geen vlokje


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-12-2005 19:05 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 29 december 2005 18:58 schreef arrebar het volgende:
Ga studeren, krijg een ov jaarkaart, neem de trein naar Haarlem en foto's maken maar.

Hier thuis ligt ook geen vlokje


Daar was ik te dom voor, dus moest ik gaan werken en heb daarom geen tijd om naar Haarlem te reizen. Ik wacht wel totdat we hier ingesneeuwd zijn.


Bazzio Attacks!!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-12-2005 20:32 by Heiden Profiel van Heiden

Mooie plaatjes arrebar! Erg artistiek en vooral überscherp.

Ok, de interessantste zwart-witjes had ik al gepost, hier nog een paar leuke kleurenkiekjes van vanmiddag, in totaal toch een dikke 100 plaatjes geschoten. Door het resizen gaat de scherpte en kwaliteit flink achteruit, da's wel balen.

























Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 29-12-2005 21:10 by AndreV Profiel van AndreV

quote:
Op 29 december 2005 16:42 schreef zillah-morte het volgende:
Ahh Zwolle
Leuk hoor

oe nou je't zegt, helemaal niet herkent shame on me


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 29-12-2005 22:03 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 29 december 2005 17:54 schreef arrebar het volgende:

En om de vertroeteling compleet te maken:



LIEFFF!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 29-12-2005 22:03 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 december 2005 20:32 schreef Heiden het volgende:
Mooie plaatjes arrebar! Erg artistiek en vooral überscherp.

Ok, de interessantste zwart-witjes had ik al gepost, hier nog een paar leuke kleurenkiekjes van vanmiddag, in totaal toch een dikke 100 plaatjes geschoten. Door het resizen gaat de scherpte en kwaliteit flink achteruit, da's wel balen.

Hoeveel megapixel zit je dan nu op?

Er zitten mooie foto's tussen. Vooral die ruïne, ruïne's zijn dan ook hele goede (en makkelijke) objecten.
Let alleen wel op dat je dingen niet te makkelijk zwart wit maakt. Zwart wit lijkt vaak heel leuk, maar het wordt heel snel plat en levenloos. Wat ik zelf altijd doe bij zwart-wit foto's is een klein beetje met de kleuren draaien. Zo kan je de bijvoorbeeld een gele of rode glans geven.

Het verschil is nauwelijks te zien maar toch springt de foto er door dat kleine beetje kleur er net uit.


[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 29-12-2005 22:11]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-12-2005 22:23 by Heiden Profiel van Heiden

De camera is 4 megapixel en heeft daar nog eens 2 verschillende kwaliteitsniveaus in, ik gebruik gewoon de reguliere 4 mp, dan kan ik 60 fototjes meer maken dan met 4 mp met verhoogde kwaliteit. Op een 128 mb kaartje. De camera stikt overigens van de mogelijkheden waar ik veels te weinig mee doe...
De plaatjes zijn verder onbewerkt en ik ben sowieso geen kei in photoshop. Ik heb onlangs wel een sleuteltje van zo'n cracksite gehaald en zo'n "15 dagen proberen versie" van Macromedia Fireworks geregistreerd, hehehe. Daar kom ik wel enigszins een klein beetje mee uit de voeten.
Bedankt voor de tips in ieder geval.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 30-12-2005 15:32 by Morgil Profiel van Morgil

Ik heb momenteel een Nikon D70, maar zit te twijfelen of ik over zal stappen op een fuji s3, wat vinden jullie?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-12-2005 16:10 by bazzio Profiel van bazzio

Vanmorgen vroeg op mijn werk, is genomen met de fabrieks Pentax camera. Maar kon deze mooie lucht niet zomaar voorbij laten gaan.



Let ook op de rechthoekige schaduw van dat ene wolkje wat onder de rest hangt.

Oh Morgil, waarom wil je overstappen?

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-12-2005 16:12]


Bazzio Attacks!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-12-2005 16:19 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 30 december 2005 15:32 schreef Morgil het volgende:
Ik heb momenteel een Nikon D70, maar zit te twijfelen of ik over zal stappen op een fuji s3, wat vinden jullie?


Als je bereid bent meer dan 1500 euro uit te geven aan een nieuwe body, waarom ga je dan niet gewoon voor de nieuwe Nikon, de D200, dan kun je je oude set lenzen gewoon meenemen naar die camera en hij kost slechts een paar honderd euro meer dan de Fuji, waarbij je neem ik aan dan ook nieuwe lenzen zou moeten aanschaffen (of past daar Nikon op?) wat veel meer kost. Koop vervolgens een verticale grip erbij en er blijft geen reden meer over om nog op die Fuji over te stappen lijkt me..

Maar een andere vraag aan jou: Je foto's hier zijn vaak erg fraai, maar denk je echt dat je al zo goed kan fotograferen dat de kwaliteit van je foto's op dit moment gelimiteerd is door de camera die je nu hebt? De Nikon D70 is een zeer mooi model camera met nagenoeg alle mogelijkheden die een amateur- tot vergevorderde fotograaf kan wensen. Alleen met betrekking tot aantal pixels, sensorgrootte en ruis kun je er volgens mij nog echt op vooruit gaan tenzij je zeer gevorderd bent en dus ook echt iets hebt aan een professioneel model. De vraag is dus, gaat de kwaliteit van je foto's er dus echt wezenlijk op vooruit door 1500 - 2000 euro uit te geven? Zo ja, dan is zo'n aanschaf zeker gerechtvaardigd, zo nee dan zou ik eerder dat geld steken in topkwaliteit lenzen...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 30-12-2005 17:20 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 30 december 2005 16:19 schreef Valorian het volgende:
Als je bereid bent meer dan 1500 euro uit te geven aan een nieuwe body, waarom ga je dan niet gewoon voor de nieuwe Nikon, de D200, dan kun je je oude set lenzen gewoon meenemen naar die camera en hij kost slechts een paar honderd euro meer dan de Fuji, waarbij je neem ik aan dan ook nieuwe lenzen zou moeten aanschaffen (of past daar Nikon op?) wat veel meer kost. Koop vervolgens een verticale grip erbij en er blijft geen reden meer over om nog op die Fuji over te stappen lijkt me..

Maar een andere vraag aan jou: Je foto's hier zijn vaak erg fraai, maar denk je echt dat je al zo goed kan fotograferen dat de kwaliteit van je foto's op dit moment gelimiteerd is door de camera die je nu hebt? De Nikon D70 is een zeer mooi model camera met nagenoeg alle mogelijkheden die een amateur- tot vergevorderde fotograaf kan wensen. Alleen met betrekking tot aantal pixels, sensorgrootte en ruis kun je er volgens mij nog echt op vooruit gaan tenzij je zeer gevorderd bent en dus ook echt iets hebt aan een professioneel model. De vraag is dus, gaat de kwaliteit van je foto's er dus echt wezenlijk op vooruit door 1500 - 2000 euro uit te geven? Zo ja, dan is zo'n aanschaf zeker gerechtvaardigd, zo nee dan zou ik eerder dat geld steken in topkwaliteit lenzen...


Valorian, ik kan een ontzettend goede deal sluiten met iemand waardoor ik niet zo gek duur uitben. Ik vind de kwaliteit van mijn foto's goed, maar voor opdrachten moet ik diverse op heel groot posterformaat laten afdrukken, waardoor meer megapixels wel handig is.

Al mijn Nikon lenzen passen gewoon op de s3, en momenteel heb ik er ook genoeg voor het werk dat ik doe.

Nadeel is inderdaad dat er weer wat geld in gaat zitten, al is het niet zoveel, en hij is zwaarder, en ik heb nogal snel nek/rugklachten. Hmm..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen