IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Fotografie deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 2:04 by Heiden Profiel van Heiden

Dit is een foto die je geen twee keer maakt, ik liep zaterdagnacht wat te spacen onderweg naar de kroeg en deze foto is nogal mislukt. Ik wilde iets met de maan en die spoorwegpaal doen, maar de camerapositie klopte niet.
Maar het wazige toeval aan deze foto is die trein die links het beeld komt ingeknald. Mijn camera heeft zonder flits bij nacht soms wel een minuut nodig voordat hij klaar is met belichten, dus die trein was in geen velden of wegen te bekennen toen de opname begon.

Deze die 20 meter verderop is gemaakt heeft ook wel iets, al weet ik niet precies wat.


De rest van de foto's was klote.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 2:09]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-05-2006 2:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

die eerste is wel apart ja

die tweede heeft een geniale sfeer van een onbehagelijk gevoel in zig, zo'n gevoel dat je maar al te snel de andere kant wil op kijken of er niet iets/iemand achter je loopt...


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 2:19 by Heiden Profiel van Heiden

Links ligt een Zusterklooster en rechts een Broederklooster, ik heb het altijd een onheilspellende plek gevonden, ook bij daglicht .


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-05-2006 2:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

walls of oposition...


Je moeder.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-05-2006 3:34 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Toffe foto's


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-05-2006 3:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

die 2e is dusdanig gaaf dat het me nu nog iets doet....

helemaal met sunn O))) op de achtergrond


Je moeder.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-05-2006 11:52 by bazzio Profiel van bazzio

Op pad met de hond...een kleine selectie.













Bazzio Attacks!!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-05-2006 11:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 mei 2006 11:52 schreef bazzio het volgende:
Op pad met de hond...een kleine selectie.










Ohh CUTE


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


SoM
Usericon van SoM
Posted 03-05-2006 12:07 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 2 mei 2006 9:18 schreef Aaargh het volgende:
Daar staat tegenover dat fotografen vroeger hun foto's ook nabewerkten in de doka. Door een foto wat langer in badje A, B of C te leggen konden ze de kleuren intenser maken, de schaduwen dieper etc.



Ik doe dat nog steeds


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-05-2006 12:44 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 3 mei 2006 12:07 schreef SoM het volgende:
Ik doe dat nog steeds


En dat doe je goed!

Ik gebruikte 'vroeger' om aan te geven dat de nostalgische Analoog-Is-Echter gevoelens niet geheel gebaseerd zijn op een reële voorstelling van de werkelijkheid. Maar die kunstjes kun je natuurlijk ook tegenwoordig nog uithalen in je doka.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 20:02 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 mei 2006 3:43 schreef karnivoor het volgende:
die 2e is dusdanig gaaf dat het me nu nog iets doet....

helemaal met sunn O))) op de achtergrond


Dankuwel.

@Bazzio; de eerste en derde foto zijn erg mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 20:03]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-05-2006 20:15 by bazzio Profiel van bazzio

Thanks!


Bazzio Attacks!!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-05-2006 20:26 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 3 mei 2006 2:04 schreef Heiden het volgende:







[edit]de naam van de foto zegt genoeg over de plaats...[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 03-05-2006 20:31]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 20:30 by Heiden Profiel van Heiden

Neen, het is in Heerlen, achter me ligt Molenberg, de wijk waar ik woon, als je dat kruispunt onder aan de foto oversteekt sta je in het stadscentrum.
Het is misschien niet helemaal duidelijk maar het kruispunt op de foto ligt een stuk lager als waar ik sta en ik geloof niet dat ze in Hengelo heuvels hebben.
Heerlen is een kampioen als het op lelijke steden aankomt.

Edit;
De naam van de foto zegt inderdaad genoeg, toch bedankt dat je het een interessante foto vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 20:35]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-05-2006 20:33 by WMP Profiel van WMP

Lelijke steden laten zich wel goed lenen voor mooie foto's.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 20:36 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 mei 2006 20:33 schreef WMP het volgende:
Lelijke steden laten zich wel goed lenen voor mooie foto's.


Inderdaad. Ik hou er wel van om de stad lelijk en desolaat te laten overkomen en dat is met Heerlen geen probleem.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 03-05-2006 21:02 by Morgil Profiel van Morgil

















Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-05-2006 21:14 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 3 mei 2006 20:36 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad. Ik hou er wel van om de stad lelijk en desolaat te laten overkomen en dat is met Heerlen geen probleem.


Ik wil eigenlijk nog een keer foto's gaan maken in Luik, ben er een paar weken terug doorheen gereden, fuck wat een gave stad qua vervallen industrie en dergelijke!

Jammer genoeg is er in Nederland zo weinig ruimte dat dingen nauwelijks de tijd krijgen om vervallen te geraken. Helemaal gaaf zou een tripje naar een spookstad zijn, zoals je die in de VS geloof ik een stuk meer hebt, van die steden waar mensen allemaal woonden omdat ze in de paar fabrieken ter plekke werkten, en vervolgens na sluiting van zo'n fabriek weer weggegaan zijn..


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-05-2006 21:41 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 3 mei 2006 21:14 schreef Valorian het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een keer foto's gaan maken in Luik, ben er een paar weken terug doorheen gereden, fuck wat een gave stad qua vervallen industrie en dergelijke!

Jammer genoeg is er in Nederland zo weinig ruimte dat dingen nauwelijks de tijd krijgen om vervallen te geraken. Helemaal gaaf zou een tripje naar een spookstad zijn, zoals je die in de VS geloof ik een stuk meer hebt, van die steden waar mensen allemaal woonden omdat ze in de paar fabrieken ter plekke werkten, en vervolgens na sluiting van zo'n fabriek weer weggegaan zijn..


Als je nog levend terugkomt, tering wat een smerige industrie stad is dat zeg. En dat wil wat zeggen zeker van iemand die onder de rook van het botlek/pernis gebied woont.

@ Morgil, vind die z/w door dat kapotte raam gaaf.


Bazzio Attacks!!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 21:42 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 3 mei 2006 21:14 schreef Valorian het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een keer foto's gaan maken in Luik, ben er een paar weken terug doorheen gereden, fuck wat een gave stad qua vervallen industrie en dergelijke!

Jammer genoeg is er in Nederland zo weinig ruimte dat dingen nauwelijks de tijd krijgen om vervallen te geraken. Helemaal gaaf zou een tripje naar een spookstad zijn, zoals je die in de VS geloof ik een stuk meer hebt, van die steden waar mensen allemaal woonden omdat ze in de paar fabrieken ter plekke werkten, en vervolgens na sluiting van zo'n fabriek weer weggegaan zijn..


Inderdaad, de smerigheid van Luik is legendarisch.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-05-2006 21:49 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Kijk je uit dat je geen smog op je lens krijgt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:17 by Heiden Profiel van Heiden

Mooie foto's, Morgil.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


SoM
Usericon van SoM
Posted 03-05-2006 23:33 by SoM Profiel van SoM

quote:
Op 3 mei 2006 21:14 schreef Valorian het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een keer foto's gaan maken in Luik, ben er een paar weken terug doorheen gereden, fuck wat een gave stad qua vervallen industrie en dergelijke!

Jammer genoeg is er in Nederland zo weinig ruimte dat dingen nauwelijks de tijd krijgen om vervallen te geraken. Helemaal gaaf zou een tripje naar een spookstad zijn, zoals je die in de VS geloof ik een stuk meer hebt, van die steden waar mensen allemaal woonden omdat ze in de paar fabrieken ter plekke werkten, en vervolgens na sluiting van zo'n fabriek weer weggegaan zijn..


Vergeef me de kwaliteit, deze zijn van vorig jaar mei/juni en toen had ik nog gene digitale spiegelreflex, maar een oude SONY wiens batterijen constant uitvielen








Qua vervallenheid: ik woon in Helmond (bespaar me je veroordelen ) en de hele binnenstad zijn ze sinds 2002 aan het platgooien en herbouwen. In de loop der jaren heb ik verschillende keren de kans gekregen half afgebroken of verpauperde panden vast te leggen. Maar in Belgie zijn ze daar veel lakser in en waan je je soms echt in een ander tijdperk in sommige dorpjes/steden; gaaf!

[Dit bericht is gewijzigd door SoM op 03-05-2006 23:38]


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 23:46 by Heiden Profiel van Heiden

De vierde en zesde foto zijn erg interessant.

Edit;
Je komt uit Helmond? Ken je Pascal met dat superlange haar dan? Of Jeffrey de thrasher? Daar heb ik een paar jaartjes geleden mee in een black metalbandje gezeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 23:50]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-05-2006 0:07 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

En hier, de schande van Nieuwpoort, dit hier wordt plat gesmeten om er een, jawel, typisch Nieuwpoort, een appartementsgebouw op neer te poten, zo'n mooi gebouw


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen