IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-12-2007 12:10 by Mark Profiel van Mark

Ik zie het uitermate somber in en ik ben zeker niet gecharmeerd van de huidige resultaten en speelwijze, maar op dit moment van coach wisselen werkt volgens mij alleen maar averechts en ik hoop dus dat Van Basten de kans krijgt om in de 5 weken voorbereiding te laten zien dat hij wel degelijk een leuk spelend elftal in elkaar kan draaien. Dus geen gezeik van de media en de achterban voor de verandering, maar dat zal wel weer mis lopen zoals gewoonlijk.

Denk wel dat meteen starten tegen Italie en Frankrijk goed kan uitpakken, want we spelen altijd beter tegen sterkere tegenstanders. Meer ruimte en meer motivatie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-12-2007 12:10 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

We mogen waarschijnlijk oefenen tegen Kroatië.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-12-2007 12:13 by Mark Profiel van Mark

Oorspronkelijk stonden Oostenrijk en Italie gepland geloof ik, maar ik neem aan dat de oefenpot tegen Italie komt te vervallen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-12-2007 12:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Klopt, Kroatië wordt waarschijnlijk vervanger.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-12-2007 12:32 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Met een loting als deze is Marco van Basten des te eerder trainer van Ajax .
En het lijkt me duidelijk dat ik niet voor Ajax ben dan.



spectre
Usericon van spectre
Posted 03-12-2007 13:07 by spectre Profiel van spectre

A drambal. Goede pool, eindelijk wat betere tegenstanders in ronde 1.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-12-2007 14:36 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

EK-finale tussen groepsgenoten onmogelijk
03 december 2007

Het is bij voorbaat onmogelijk dat de finale van het EK 2008 gaat tussen twee landen die elkaar in de groepsfase ook al getroffen hebben. Dat is het opmerkelijke gevolg van het speelschema dat de UEFA gepresenteerd heeft. Teams die elkaar in de groep treffen, kunnen al in de halve finale weer tegenover elkaar staan.

Stel dat bijvoorbeeld Nederland en Italië als eerste en tweede eindigen in Groep C, dan spelen beide teams in de kwartfinale tegen de beste twee landen uit Groep D. Dit zouden bijvoorbeeld Spanje en Zweden kunnen zijn. Als Oranje en Italië deze kwartfinales winnen, spelen ze in de halve finale opnieuw tegenover elkaar. Hetzelfde principe geldt vanzelfsprekend ook voor de andere kant van het speelschema, waar bijvoorbeeld groepsgenoten Duitsland en Kroatië elkaar in de halve finale opnieuw zouden kunnen treffen.

Dit houdt in dat de finale van het Europees kampioenschap van volgend jaar sowieso gaat tussen een team uit Groep A of B, en een team uit Groep C of D. Een herhaling van het EK 2004, toen twee groepsgenoten (Portugal en Griekenland) in de finale wederom tegenover elkaar stonden, is dus niet mogelijk. Ook kan het door deze opzet niet voorkomen dat de finale van het komende EK bijvoorbeeld Frankrijk-Spanje, Duitsland-Portugal of Italië-Frankrijk is.

Mocht Nederland Groep C overigens winnen, dan speelt het haar kwartfinale in het St. Jakob Park van Basel. Eindigt het als tweede in de groep, dan moet het naar het Ernst Happel-stadion in Wenen. De Oostenrijkse hoofdstad is voor Oranje ook de eventuele locatie voor de halve finale en finale, mocht het zover komen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-12-2007 15:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ach, zolang een finale tussen Oranje en Duitsland nog maar mogelijk blijft


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-12-2007 15:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En dan verliezen kun je lachen


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-12-2007 16:04 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 december 2007 15:44 schreef NecRobert het volgende:
Ach, zolang een finale tussen Oranje en Duitsland nog maar mogelijk blijft
Ah ja, dat zou geniaal zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2008 10:22 by Mark Z Profiel van Mark Z

*bump*

Zaterdag begint het alweer. Mooi dat Cannavaro geblesseerd is geraakt op de training. Maar ik denk dat Toni er toch nog minimaal twee inschiet tegen ons...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-06-2008 17:14 by Mark Profiel van Mark

Nou, dan moeten wij dus gewoon drie keer scoren. Simpel

Heb trouwens zojuist mijn eerste voorspellingenformulier ingevuld en het lijkt er helaas uit te rollen dat Spanje Europees kampioen wordt. Had ik eerlijk gezegd vantevoren niet gedacht, maar als het formulier dat zegt dan kan ik daar natuurlijk weinig tegenin brengen. Het is maar dat jullie het vast weten

Nederland komt nog wel de groepsronde door ten koste van Frankrijk trouwens. Mooi werk mannen

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-06-2008 17:17]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-06-2008 17:53 by Mark Profiel van Mark

Wel erg frappant trouwens: waar Marco van Basten te pas en te onpas loopt te beweren dat hij vooral attractief en aanvallend voetbal wilt spelen, is dit de voorlopige opinie van de BBC over Oranje:


"Strengths: Van Basten's style of football is less risky than the Dutch teams he played in and his settled defence only conceded five goals in 12 qualifying matches, a remarkable statistic. Also, there will be few more clinical strikers on display than Van Nistelrooy or his back up, Klaas-Jan Huntelaar.

Weaknesses: The Netherlands' defensive set-up means they struggle for goals at times, as only 15 in 12 qualifying games and a 1-0 home win over Luxembourg testify. Two openings games against Italy and France will push them to their limits straight away.

World ranking: 10th.

Our verdict: May struggle to get out of their group if France and Italy bring anything like their A-game to the tournament. Van Basten may have to come out of his defensive shell and hope his players can bring back the glory days of 1988."


We staan momenteel dus in het buitenland als defensief te kaart... En dat terwijl ik persoonlijk van mening ben dat ons zwakste punt de defensie is. O jee!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 04-06-2008 1:24 by Blueprint Profiel van Blueprint

4-2-3-1 is natuurlijk ook niet het meest offensieve systeem. Maar het is beter dan vasthouden aan systemen die niet werken, al zie ik Nederland nog altijd stranden in de groepsfase.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-06-2008 6:44 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Nee man, we worden kampioen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2008 17:28 by Mark Profiel van Mark

Poolse humor:



Met als onderschrift: "Leo, bezorg ons deze hoofden." (Ballack en Löw)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-06-2008 19:18 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Al geef ik er maar weinig om, vandaag een voetbalshirt gekocht: van die Mannschaft, om lekker op dagen dat Nederland moet spelen (drie dagen) dus in dat shirt les te gaan geven


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-06-2008 19:19 by mental Profiel van mental

verrader! tegen de muur!


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2008 19:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 juni 2008 19:18 schreef Vampire John het volgende:
Al geef ik er maar weinig om, vandaag een voetbalshirt gekocht: van die Mannschaft, om lekker op dagen dat Nederland moet spelen (drie dagen) dus in dat shirt les te gaan geven


hehe, zo was er 2 jaar terug ook een geinponem in een shirt van portugal op het werk gekomen na die kaartentrekkerij, die heeft het geweten


Je moeder.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-06-2008 19:48 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 juni 2008 19:18 schreef Vampire John het volgende:
Al geef ik er maar weinig om, vandaag een voetbalshirt gekocht: van die Mannschaft, om lekker op dagen dat Nederland moet spelen (drie dagen) dus in dat shirt les te gaan geven


Tja, als je denkt dat je daar anderen mee hebt, ik denk dat je er zelf nog het meest onder gaat lijden. Maar masochisme heeft ook zijn charmes voor sommigen natuurlijk


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 05-06-2008 21:50 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 4 juni 2008 19:18 schreef Vampire John het volgende:
Al geef ik er maar weinig om, vandaag een voetbalshirt gekocht: van die Mannschaft, om lekker op dagen dat Nederland moet spelen (drie dagen) dus in dat shirt les te gaan geven


Jij boefje!

Maar goed. Dit moet natuurlijk de opstelling worden tegen Italie.

vd Sar
-
Melchiot - Heitinga - Bouhlarouz - v. Bronckhorst
-
de Jong - Engelaar
-
vd Vaart - Sneijder - Robben
-
v. Nistelrooy


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-06-2008 21:52 by mental Profiel van mental

van Bronckhorst eruit, die rijstpikker voegt geen kloot toe aan dit oranje. verder ben ik het wel met je eens.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2008 21:54 by Mark Profiel van Mark

Ik heb nog steeds een zwak voor Kuyt erin, eerlijk gezegd. Misschien Sneijder een linie terug ipv Engelaar, Vd Vaart centraal en dan Kuyt op rechts. En van mij mag het ook wel Bouma zijn ipv Boularhouz, want die gozer heeft totaal geen wedstrijdritme. Verder kan ik me er wel in vinden.


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-06-2008 21:55]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2008 7:33 by M. Profiel van M.

Geen Van Persie?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-06-2008 8:50 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Weet iemand hoelaat de opening begint, en op welke zender?


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen