IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-09-2006 19:00 by M. Profiel van M.

Ja, blij dat ik het niet gezien heb. De magie van Van Basten, voor zover ooit aanwezig, is er nu wel behoorlijk van af zeg.

Woensdag ga ik wel een poging doen om te kijken, hopelijk is het dan leuker.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-09-2006 1:51 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Bosko Balaban, Srna en Olic zijn uit de kroatische selectie gezet omdat ze een nachtje gaan stappen waren

arme Bosko, en hij speelt al zo weinig


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-09-2006 1:47 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

hehe, bij Zweden net hetzelfde bijna

de spelers hadden gisteren een namiddag vrij en mochten tot 23 u wegblijven

maar Zlatan, Mellberg en Wilhelmsson kwamen pas om 1:15 weer opdagen en zijn ook uit de selectie gezet


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-09-2006 7:12 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ach, Liechtenstein kunnen ze ook wel zonder die spelers verslaan.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-09-2006 2:19 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

iets wat België sowieso niet zou kunnen


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-09-2006 7:00 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik moet het ook nog maar zien met Nederland tegen Wit-Rusland vanavond...



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2006 1:35 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

hoezeeee België met 0-1 gewonnen tegen Armenië

Nederland - Wit Rusland 3-0


en opvallend:

Frankrijk - Italië 3-1
Noord-Ierland - Spanje 3-2


Faustian Spirit of the Earth


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-09-2006 1:43 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Je vindt een 13-0 niet opvallend genoeg?


Bruce Banner


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2006 3:21 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

een 0-13 !

neen, want dat viel wel te verwachten van Duitsland

als België een paar jaar geleden met 10-1 kon winnen zelfs ...


nu zou dat met moeite een 0-1 zijn ofzo


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-09-2006 7:24 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Even naar de goede topic:

quote:
Op 6 september 2006 22:29 schreef chriz het volgende:
Tering, dat publiek mogen ze registreren en levenslang verbod op wedstrijden van oranje geven. WTF heb je aan publiek dat alleen geluid maakt als het goed gaat en z'n eigen freaking spelers gaat uitfluiten?! steunen? ho maar...

Verder goed spelende van Persie, Sneijder en vooral de Jong gezien. Huntelaar blijkt dan toch net iets te licht te zijn.


Ik ben gisteren voor het eerst naar een wedstrijd van het Nederlands elftal geweest. Was best gaaf, maar ik heb me inderdaad ook doodgeërgerd aan de mensen die bij 1 foutje de speler gelijk uit gingen fluiten. Nou moet ik wel zeggen dat het bij Heitinga na een tijdje terecht was, wat speelde hij beroerd zeg. Wat mij betreft was Boulahrouz al eerder ingevallen. Sneijder en Van Persie speelden erg goed, Huntelaar te onopvallend (hij had een fysiek veel sterkere tegenstander). De wisselwerking tussen Babel en Kuijt verraste me in positieve zin, allebei aan het switchen tussen linksbuiten en spits . Uiteindelijk heb ik me best vermaakt, zelfs zonder wave



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-09-2006 7:58 by M. Profiel van M.

Heitinga weer he, tering wat krijg je daar een punthoofd van.

Op nu.nl las ik een zwaar negatief stukje, ik herken dat niet terug. Ik vond de eerste helft best leuk, aardig wat kansen, goeie goal, weinig balverlies (op Heitinga na dan), puik gedaan. Tweede helft kon ik niet kijken maar ik begreep dat het toen wat inzakte?

Enfin, 3-0 staat .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-09-2006 13:47 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 7 september 2006 1:43 schreef Lainedil het volgende:
Je vindt een 13-0 niet opvallend genoeg?


Supergave score van de Duitsers!!


the only pleasure is pain


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-09-2006 13:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-09-2006 14:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja, ik geloof wel wat ie zegt. Juist degenen met de grootste bek zitten thuis. Toch wel toevallig.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-09-2006 14:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik kan me niet voorstellen dat Van Bommel een grote bek had. Het begint er echt steeds meer op te lijken dat er een spelletje gespeeld wordt om maar zoveel mogelijk mensen met een Ajax of AZ heden of verleden te selecteren . 1 positief punt op dat gebied: haal Stam terug!




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-09-2006 15:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Dat vind ik nou nergens op slaan. Ook Seedorf en Davids krijgen geen enkele kans van Van Basten. Ook mensen met een grote bek, maar ook Ajacieden.

Dat VB veel Ajacieden selecteert heeft met talent te maken. Er komt nou eenmaal veel jong talent uit Amsterdam. Wie van PSV zou bijvoorbeeld naast Afellay en Aisatti geselecteerd moeten worden?? Zijn allemaal buitenlanders...ik vind het iig een beetje zielig om te zeggen dat alleen Ajacieden geselecteerd worden.
En over AZ: die halen nou eenmaal goeie talentvolle binnenlandse spelers. Plus ze presteren goed.

Niet dat ik het altijd eens ben met het selectiebeleid (integendeel), maar er wordt zeker niet geselecteerd op club waar je speelt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2006 15:07 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 26 september 2006 13:50 schreef Judge M. het volgende:
Maar even hier posten:

http://www.telesport.nl/voetbal/646220/Van_Nistelrooy_laakt_Van_Basten.html?p=2,1

Go Ruud!
Wat een eikel. Hij is gewoon niet goed genoeg. punt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-09-2006 15:18 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 september 2006 15:07 schreef spectre het volgende:
Wat een eikel. Hij is gewoon niet goed genoeg. punt
Nee, vandaar dat ie eerste keus spits bij Real Madrid is. Dan de aanval van oranje die wel geselecteerd is..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2006 15:22 by spectre Profiel van spectre

Goed genoeg als in het elftal van Oranje. Systeem etc. Hij heeft het wat mij betreft ook niet goed genoeg gedaan op het WK. Tijd voor andere krachten. Klaas Jan vind ik een stuk sterker op dit moment op die plek in Oranje.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-09-2006 15:29 by Daops Profiel van Daops

Het selecteren op basis van een clubverleden geloof ik ook niet, maar wel het genoemde selecteren op persoonlijkheid ipv kwaliteit en dat is slecht. Het is nou niet dat de rest van oranje zo goed heeft gepresteerd op het WK.. Van Basten wil dus gewoon geen kritiek van spelers en dat vind ik slecht, zeker omdat ie nog geen resultaten aan zn zijde heeft.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2006 15:31 by spectre Profiel van spectre

Een persoonlijkheid kan zeker invloed hebben op het spel van de rest! Het gaat om het team, niet om persoontjes.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-09-2006 15:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Van Basten wil 11 ja-knikkertjes in het veld hebben staan. Niet dat dat veel helpt want het is volgens mij alweer even geleden dat er doelpunten met de kop gescoord zijn.

Kan iemand anders mij even de selectie van Nigel de Jong ten faveure van Van Bommel en prutsers als Landzaat, Jaliens, Maduro, Heitinga en Janssen uitleggen alstublieft?



spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2006 15:39 by spectre Profiel van spectre

Systeem!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-09-2006 15:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

En de vraag is vooral waarom GEEN Van Bommel en waarom GEEN Van Nistelrooij. Wie de bondscoach als vervangers oproept is idd over te discussieren. Maar veel opties zijn er dan ook weer niet.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-09-2006 15:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En ik blijf het typisch vinden dat spelers die bedankt hebben zoals Stam en Cocu nog makkelijk mee zouden kunnen. Ook Seedorf eens terugvragen zou geen slecht optie zijn. Maar rara politiepet waarom dat niet gebeurt...



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen