IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 10:45 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 10:44 schreef Hypnos het volgende:
WTF? doelman die zijn verdediger schopt of zo???


Hij kwam uit en liep daarbij een verdediger omver.

Dat doe je nog steeds bewust mijns inziens.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 10:46 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 10:43 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
(...) en pretenderen dat je het allemaal wel beter weet dan Van Basten....


Ik had al het gevoel dat er toch wat ontbrak...



Maar dat was het...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 10:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 juni 2008 10:45 schreef altx het volgende:
Hij kwam uit en liep daarbij een verdediger omver.

Dat doe je nog steeds bewust mijns inziens.


zijn ze geen vriendjes dan?


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-06-2008 11:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Godver wat een gekte gister. GENIAAL!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 10-06-2008 11:51 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 10 juni 2008 10:43 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Een mooie legitieme reden om heel hard tegen de tv te schreeuwen en pretenderen dat je het allemaal wel beter weet dan Van Basten....


Haha zoals heel Nederland die denkt het allemaal beter te weten dan de coach haha
geweldig!!


Het is de lichtinval ;')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-06-2008 12:20 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 juni 2008 9:52 schreef Chelman het volgende:
Op de BBC waren ze tijdens MOTD daar niet mee eens. Volgens hun mag een verdediger zich niet *bewust* aan het spel onttrekken. Hiervan was geen sprake omdat Panucci echt getorpedeerd was door Buffon. Poolse media die ik snel heb gechecked zijn verdeeld, sommige zeggen wel buitenspel, andere geen. Zelf ben ik geneigd om met de BBC mee te gaan omdat zij het altijd het beste weten.



Totaal mee oneens. De BBC lulde gewoon mee in navolging van het gruwelijk slechte commentaar op ITV, dat de wedstrijd live had uitgezonden. Ook de kranten vandaag papegaaien he tallemaal braaf na, maar de regels zijn glashelder en volgens die regels was het een legitieme goal. Alleen zijn de pundits in Engeland erg slecht in het toegeven van fouten, dus daarom komen zij (in tegenstelling tot de meeste duitse, franse, Spaanse en zelfs Italiaanse media) niet op hun koppige conclusie terug.

En om nog even aan te tonen hoe stupide de engelse commentatoren bij MOTD gisteren waren: Gordon Strachan beweerde doodleuk dat Nederland had gewonnen vanwege hun kenmerkende 4-3-3 speelstijl, en niemand die hem er even vriendelijk op wees dat we toch echt overduidelijk 4-2-3-1 speelden. Dus Engels commentaar gisteren een groot brevet van onvermogen.

[edit]Sterker nog, ITV had in de nabeschouwing ook nog even handig alle shot eruit geknipt waarin je Pannuci achter het goal kunt zien liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-06-2008 12:21]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 12:25 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 12:20 schreef Mark het volgende:
Totaal mee oneens. De BBC lulde gewoon mee in navolging van het gruwelijk slechte commentaar op ITV, dat de wedstrijd live had uitgezonden. Ook de kranten vandaag papegaaien he tallemaal braaf na, maar de regels zijn glashelder en volgens die regels was het een legitieme goal. Alleen zijn de pundits in Engeland erg slecht in het toegeven van fouten, dus daarom komen zij (in tegenstelling tot de meeste duitse, franse, Spaanse en zelfs Italiaanse media) niet op hun koppige conclusie terug.

En om nog even aan te tonen hoe stupide de engelse commentatoren bij MOTD gisteren waren: Gordon Strachan beweerde doodleuk dat Nederland had gewonnen vanwege hun kenmerkende 4-3-3 speelstijl, en niemand die hem er even vriendelijk op wees dat we toch echt overduidelijk 4-2-3-1 speelden. Dus Engels commentaar gisteren een groot brevet van onvermogen.

[edit]Sterker nog, ITV had in de nabeschouwing ook nog even handig alle shot eruit geknipt waarin je Pannuci achter het goal kunt zien liggen.


Inderdaad.

Nu heb ik de regels er niet op nageslagen, maar volgens mij is het heel erg simpel: Als je met toestemming van de scheidsrechter het veld verlaat (vanwege bijv. een blessurebehandeling), dan doe je niet meer aan het spel. En anders nog wel.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-06-2008 12:30 by Mark Profiel van Mark

Lee Dixon bleef gisteren in MOTD, zelfs nadat hem glashelder letterlijk de regel werd voorgelezen uit de FIFA handleiding, door zitten huilen dat zijn eerste indruk toch juist was, omdat in zijn optiek je meer in geest van de regels moet denken en dat Panucci niet expres uit het veld was gestapt. Probleem is dat de scheidsrechters vantevoren op het hart gedrukt is om dit toernooi duidelijk en volgens de regels te handelen, en de Zweedse arbiter heeft dat perfect gedaan. Als journalisten daar problemen mee hebben moeten ze gaan klagen bij de FIFA reglementaire commissie en niet gaan lopen zeiken over een volgens de regels loepzuiver doelpunt. Klaar, af, en gedaan. Strikje erom en feest vieren maar weer!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2008 12:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Als Panucci officieel buiten het veld/spel was had hij toch ook eerst op toestemming van de scheidsrechter moeten wachten om er weer in te komen? Volgens mij was dat niet gebeurt, dus moet hij wel in het spel geweest zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2008 12:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 10 juni 2008 12:20 schreef Mark het volgende:

[edit]Sterker nog, ITV had in de nabeschouwing ook nog even handig alle shot eruit geknipt waarin je Pannuci achter het goal kunt zien liggen.
haha, serieus?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-06-2008 12:44 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 juni 2008 12:36 schreef ZelThoR het volgende:
Als Panucci officieel buiten het veld/spel was had hij toch ook eerst op toestemming van de scheidsrechter moeten wachten om er weer in te komen? Volgens mij was dat niet gebeurt, dus moet hij wel in het spel geweest zijn.


Inderdaad, dat is het hele eieren-eten in een notedop. Panucci nam officieel nog altijd deel aan het spel, ook al was hij door Buffon buiten de lijnen gebonjourd. En zo zwaar aangeslagen was hij overigens ook niet, want hij was als een van de eersten bij de scheids om te protesteren tegen de goal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-06-2008 12:44 by Daops Profiel van Daops

Ach, hoe dan ook.. prachtige avond!

Ik heb het nederlands elftal voor mijn gevoel niet meer zo goed zien spelen sinds 1998. Prestatie van groot formaat, hopelijk kan men goed omgaan met de switch van underdog naar favoriet


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-06-2008 12:47 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 juni 2008 12:41 schreef spectre het volgende:
haha, serieus?


Ja. Op de BBC lieten ze het wel duidelijk zien, maar blijkbaar hadden Dixon en Strachan even uit hun neus zitten vreten of zo, want die snapten er duidelijk geen iota van (of zaten Dixon en Strachan bij ITV, ik weet het even niet zeker meer nu? Teveel commentaar gekeken gisteren ).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-06-2008 12:49 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 juni 2008 8:31 schreef M. het volgende:
Haha wat hautain, jij weet net zo goed hoe leuk het is om als een mongool te zuipen en te brullen. En als je dat doet verkleed als gaylord, op de melodie van een Kinderen Voor Kinderen-liedje mag het zeker wel?


Hahahaha, puntje voor jou

Ik chargeer graag, zeker als het voetbal betreft


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

OMFG,

gisteren een reclameblok gezien op Ned2 of zo... allemaal oranje!!!!!!!! en dan die hilarische... LEEUWSHIRTS?? WRAAAAAH!! OMFG

O M F G !!! ahhahahahahahaha




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 13:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vanavond Zweden Mellberg








ikke

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-06-2008 13:07]


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-06-2008 13:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 10 juni 2008 12:52 schreef Hypnos het volgende:
OMFG,

gisteren een reclameblok gezien op Ned2 of zo... allemaal oranje!!!!!!!! en dan die hilarische... LEEUWSHIRTS?? WRAAAAAH!! OMFG

O M F G !!! ahhahahahahahaha



Dat zijn brulshirts ja


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 13:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

brul...wahahaha


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-06-2008 14:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Kan iemand me vertellen wat het is geworden tussen Italië en Nederland gisteravond?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 14:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 14:55 schreef Lionheart het volgende:
Kan iemand me vertellen wat het is geworden tussen Italië en Nederland gisteravond?




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-06-2008 14:59 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Die Arie Haan reclame, briljant!



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2008 15:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 juni 2008 14:59 schreef chriz het volgende:
Die Arie Haan reclame, briljant!

Hahaha! Thnx for the reminder


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-06-2008 15:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 10 juni 2008 14:59 schreef altx het volgende:



Wat nou weer?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 15:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 15:08 schreef Lionheart het volgende:
Wat nou weer?


Als je een keertje uit je grot was geweest, had je dat al lang geweten...

En anders lees je maar een stukje terug.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2008 15:30 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 10 juni 2008 14:59 schreef chriz het volgende:
Die Arie Haan reclame, briljant!
+1


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen