IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-06-2008 1:11 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



Against God and Government


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 10-06-2008 1:19 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

Goh nou ik heb voor het eerst in mn leven een hele wedstrijd over de radio gehoord, ja ja bij de tnt doen ze daar dus blijkbaar aan. Ik had net pauze tijdens het eerste doelpunt... Ik kreeg bijna een hartverzakking van al die mannen die opeens keihard begonnen te juichen! Maar ik vind het wel leuk dat NL zo goed gepresteerd heeft.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-06-2008 1:20 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 juni 2008 1:10 schreef Mark het volgende:
Wat moet je toch een zwaar leven hebben, Snaacksel


Helemaal niet, maar ik heb wel een hartgrondige bloedhoerenhekel aan dat achterlijke baltrap-spelletje

quote:
Trots op Oranje! Een internationaal visite-kaartje, ook de massaal aanwezige fans in Bern. We staan er internationaal weer zeer positief op


De reden voor de massa-hysterie ontgaat me volledig. Het is toch "maar een spelletje". Kom op zeg!

"Panem et circenses"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-06-2008 1:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juni 2008 1:20 schreef Snaack het volgende:
...
De reden voor de massa-hysterie ontgaat me volledig. Het is toch "maar een spelletje". Kom op zeg!

"Panem et circenses"


Brood & spelen, Snaack; opium voor t volk!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-06-2008 1:28 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 juni 2008 1:23 schreef Mutilator het volgende:
Brood & spelen, Snaack;


Gamma. Ik vind het tamelijk achterlijk om daar voor te vallen.

quote:
opium voor t volk!


Ik dacht dat aan die uitspraak "religie; " vooraf dient te gaan.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-06-2008 1:31 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 juni 2008 1:20 schreef Snaack het volgende:
De reden voor de massa-hysterie ontgaat me volledig. Het is toch "maar een spelletje". Kom op zeg!



Tja, ieder zijn meug natuurlijk, maar er zullen ook vast genoeg mensen zijn die metal "maar een beetje gebrul" vinden. Nederlanders zijn geen al te chauvinistisch volkje, maar als je land zich intermationaal op welk vlak dan ook goed profileert dan mag je daar toch best trots op zijn? Voor mij en vele anderen is voetbal overigens niet 'zomaar een spelletje'. Ik heb N.E.C. met de paplepel ingegoten gekregen en ik sta op en ga slapen me die club (bijna letterlijk, want de N.E.C. websites zijn de eerste en laatste dingen die ik dagelijks bekijk). Voetbal is gewoon een prachtige emotiesport, en dat voel je of dat voel je niet.

Drummen is toch ook maar een beetje op een velletje slaan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-06-2008 2:55 by Schaep Profiel van Schaep

Fucking mooi.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-06-2008 8:02 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Holland entzaubert Weltmeister Italien

Es war DER Knaller der Vorrunde. Er brachte DIE Sensation!

Ein Rausch in Oranje! Ein Triumph für Kapitän van der Vaart! Die Holländer fertigen Weltmeister Italien 3:0 ab. Niederlande überirdisch, nix da mit Bella Italia! Das hätte keiner geglaubt.

Italien kassiert die höchste EM-Niederlage und findet sich auf dem letzten Gruppenplatz wieder. Grande Katastophe.

Ein temporeiches Spiel mit Holland-Magie – und einem Aufreger-Treffer. So ein Abseits-doch-nicht-Abseits-Tor hat man noch nie bei einer EM gesehen.

Doch erst mal hat sich van Nistelrooy den Fairness-Preis verdient. Italien-Torwart Buffon versucht zu klären, berührt den Holländer im Strafraum (18.). Aber er fällt nicht.

Sechs Minuten später trifft er wirklich – und bringt ganz Italien in Rage. Riesen-Wirbel um diesen Treffer: Flanke Snejider, van Nistelrooy hält den Fuß hin. Die Führung, obwohl der Holländer auf den ersten Blick klar im Abseits steht. Italien schreit auf, Luca Toni holt sich

wegen Meckerns Gelb ab.

Warum aber zählt das Tor? Italiens Abwehrspieler Christian Panucci lag nach einem Zusammenprall mit Torwart Buffon hinter der Toraus-Linie, hob somit laut Fifa-Regel die Abseits-Stellung auf.


Against God and Government


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2008 8:31 by M. Profiel van M.

quote:
Op 10 juni 2008 1:20 schreef Snaack het volgende:
De reden voor de massa-hysterie ontgaat me volledig. Het is toch "maar een spelletje". Kom op zeg!

"Panem et circenses"

Haha wat hautain, jij weet net zo goed hoe leuk het is om als een mongool te zuipen en te brullen. En als je dat doet verkleed als gaylord, op de melodie van een Kinderen Voor Kinderen-liedje mag het zeker wel?

Heerlijke avond gehad, veel te kort geslapen.

De opstelling tegen de Fransozen:
Edje in de goal. Verdediging Van Bronckhorst, Ooijer, Bouhlarouz (held!!), Heitinga. Middenveld de Jong en Engelaar als controleurs, van der Vaart, Sneijder en Van Persie aanvallend. Van Nistelrooij in de spits.

Als het dan niet loopt kan Kuijt erin voor van Persie. Of misschien moet Kuijt maar beginnen. Tering zeg, wat liep het goed gisteren voorin. Zin in vrijdag!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 8:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 8:31 schreef M. het volgende:
Haha wat hautain, jij weet net zo goed hoe leuk het is om als een mongool te zuipen en te brullen. En als je dat doet verkleed als gaylord, op de melodie van een Kinderen Voor Kinderen-liedje mag het zeker wel?


+1

quote:

Heerlijke avond gehad, veel te kort geslapen.


+1

quote:

De opstelling tegen de Fransozen:
Edje in de goal. Verdediging Van Bronckhorst, Ooijer, Bouhlarouz (held!!), Heitinga. Middenveld de Jong en Engelaar als controleurs, van der Vaart, Sneijder en Van Persie aanvallend. Van Nistelrooij in de spits.

Als het dan niet loopt kan Kuijt erin voor van Persie. Of misschien moet Kuijt maar beginnen. Tering zeg, wat liep het goed gisteren voorin. Zin in vrijdag!!

+1


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2008 9:10 by spectre Profiel van spectre

Ik moet nu al lachen om het gezeik van Jenje

Idd, wat een voetbal werd er gespeeld, ik had het niet verwacht maar wat lekker is dit!

Vrijdag een uurtje eerder weg om de match helemaal te kunnen zien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 10-06-2008 9:22 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Fantastische wedstrijd! Ook echt een keer mooi voetbal om naar te kijken. Helden van de avond:

* Bouhlarouz
* Sneijder
* Van Nistelrooy
* Van der Sar!! (wat een wereldkeeper!)



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 10-06-2008 9:27 by Kimmey Profiel van Kimmey

Ik hou totaal niet van voetbal maar gister toch stiekem tegen de tv zitten scheeuwen
Nou waneer is de volgende wedstrijd want dat hou ik allemaal niet bij...


Het is de lichtinval ;')


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2008 9:29 by spectre Profiel van spectre

Die Roemenen houden ook de nul tegen Italie en gaan denk ik lachend door naar de kwartfinales


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-06-2008 9:36 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Ik wist niet wat ik zag, Nederland speelde als team.

En zoals gebruikelijk is het Nederlandse volk weer helemaal omgeslagen in euforie, om later de deksel op de neus te krijgen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2008 9:52 by Chelman Profiel van Chelman

Goeie wedstrijd. Cruciale redding van vdSar op de inzet van Pirlo...met 2-1 heb je een totaal andere wedstrijd de laatste 10 minuten. Zelfs Matthijssen was in de tweede helft niet echt slecht............

quote:
Op 9 juni 2008 23:19 schreef Mark het volgende:
En ik heb inmiddels ook begrepen dat de eerste goal die wij allemaal als buitenspel beschouwden gewoon hardstikke legitiem was, vanwege een geldende regel die Pannuci achter de doellijn nog steeds als deelnemende speler beschouwt. Helemaal prima dus!


Op de BBC waren ze tijdens MOTD daar niet mee eens. Volgens hun mag een verdediger zich niet *bewust* aan het spel onttrekken. Hiervan was geen sprake omdat Panucci echt getorpedeerd was door Buffon. Poolse media die ik snel heb gechecked zijn verdeeld, sommige zeggen wel buitenspel, andere geen. Zelf ben ik geneigd om met de BBC mee te gaan omdat zij het altijd het beste weten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2008 9:59 by spectre Profiel van spectre

Ik dacht altijd dat de BBC jou opbelden in dit soort gevallen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 10-06-2008 10:00 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

BBC weet het altijd het beste.

Ik vond het echt spannend gisteren, en ik was aangenaam verrast door de vechtlust van het Nederlands elftal. Waar ik anders nog wel eens de indruk heb dat ze bij een voorsprong wat verslappen, kreeg ik nu het gevoel dat ze tot de laatste minuut doorknokten voor nóg een doelpunt. Fight! Fight! Fight! Die instelling geeft goede hoop voor de volgende wedstrijden. Ik ben heel benieuwd.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 10:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 9:52 schreef Chelman het volgende:
Goeie wedstrijd. Cruciale redding van vdSar op de inzet van Pirlo...met 2-1 heb je een totaal andere wedstrijd de laatste 10 minuten. Zelfs Matthijssen was in de tweede helft niet echt slecht............



Op de BBC waren ze tijdens MOTD daar niet mee eens. Volgens hun mag een verdediger zich niet *bewust* aan het spel onttrekken. Hiervan was geen sprake omdat Panucci echt getorpedeerd was door Buffon. Poolse media die ik snel heb gechecked zijn verdeeld, sommige zeggen wel buitenspel, andere geen. Zelf ben ik geneigd om met de BBC mee te gaan omdat zij het altijd het beste weten.


Bewust getorpedeerd dus.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 10-06-2008 10:38 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 10 juni 2008 9:27 schreef Kimmey het volgende:
Ik hou totaal niet van voetbal maar gister toch stiekem tegen de tv zitten scheeuwen
Nou waneer is de volgende wedstrijd want dat hou ik allemaal niet bij...


Vrijdag tegen Frankrijk, echt wel dat ik ga kijken!!!



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 10-06-2008 10:42 by Kimmey Profiel van Kimmey

Nouja maar weer kijken dan hehe


Het is de lichtinval ;')


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 10:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hoeveel is het geworden?


signature


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 10-06-2008 10:43 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 10 juni 2008 10:42 schreef Kimmey het volgende:
Nouja maar weer kijken dan hehe


Een mooie legitieme reden om heel hard tegen de tv te schreeuwen en pretenderen dat je het allemaal wel beter weet dan Van Basten....



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-06-2008 10:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juni 2008 10:38 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Vrijdag tegen Frankrijk, echt wel dat ik ga kijken!!!


Al zou ik willen, ga ik er nog niet aan ontkomen...

Ik ben dan namelijk in de Arena. (Nederland - Frankrijk is zeg maar de tweede support act van Bon Jovi... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2008 10:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 10 juni 2008 10:08 schreef altx het volgende:
Bewust getorpedeerd dus.


WTF? doelman die zijn verdediger schopt of zo???


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen