IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2008 23:59 by M. Profiel van M.

Haha, bij elke pot die ik zie denk ik nu de hele tijd "tjonge, dat ging maandagavond toch anders". Ik bedoel, zo'n counter van die Zweden, kom op zeg, dat leek nergens op. Ik ga denk ik een instructie-DVD maken over hoe het wel moet, beeldmateriaal is gisteravond opgenomen.

(wat een kut-elftal van de Grieken trouwens)

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-06-2008 23:59]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-06-2008 0:01 by Snaack Profiel van Snaack

Ik zag toevallig een stukje voetbal toen ik in een café een biertje zat te drinken. Zweden - Griekenland. Ik vroeg me af of alle teams zo laf spelen, want dat was mijn indruk. Slaapverwekkend gewoon.

Die lekkere Zweedse chicks heb ik niet gezien, overigens. Wel lelijke kerels.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2008 0:02 by Mark Profiel van Mark

Die Spaanse tegenaanvallen mochten er anders ook wezen, qua omschakelingssnelheid en passing zeer vergelijkbaar met Oranje, kijk bijv maar eens naar het 3e (geloof ik) Spaanse doelpunt. Oranje is er nog lang niet, zolang een team als Spanje in de halve finale op ons wacht. Maar goed, eerst vrijdag nog even wat Fransozen voetballes geven


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2008 0:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 juni 2008 0:01 schreef Snaack het volgende:
Ik zag toevallig een stukje voetbal toen ik in een café een biertje zat te drinken. Zweden - Griekenland. Ik vroeg me af of alle teams zo laf spelen, want dat was mijn indruk. Slaapverwekkend gewoon.


De Grieken speelden gruwelijk saai en laf inderdaad, blij dat ze uiteindelijk alsnog het lid op de neus hebben gekregen met 2-0. Zeker niet de beste wedstrijd van het toernooi Jammer dat je niet tijdens Spanje-Ruland in de kroeg zat, dan was er misschien nog redding voor je geweest


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2008 0:08 by M. Profiel van M.

Ja die Spanjaarden waren niet verkeerd. Dat zag er voor het eerst in tijden goed uit. Ik sla Nederland wel wat hoger aan dan Rusland (en Italië ook trouwens). De naïviteit is er bij ons wel zo'n beetje uit, bij de Russen niet. Hiddink heeft nog veel werk te doen.

Vrijdag tegen de Fransen. Als Oranje dit niveau vasthoudt, nou jongen, dan maken die Fransen geen kans. Ik heb Nederland bijna vier jaar mager zien spelen en nu tegen Italië voor het eerst goed en niet een beetje goed, nee, fuckin' geweldig! Als ze nu dit prestatieniveau vasthouden is dat ook voor het eerst in een jaar of vier. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat hebben we gisteren gezien. Ik kan niet wachten tot vrijdag!

@Snaack: je moet eens een wedstrijd van Oranje kijken man. Om je vingers bij af te likken


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-06-2008 0:09 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 11 juni 2008 0:04 schreef Mark het volgende:
De Grieken speelden gruwelijk saai en laf inderdaad, blij dat ze uiteindelijk alsnog het lid op de neus hebben gekregen met 2-0.


Dat ene doelpunt was entertaining, de "flipperkast" zal ik maar zeggen. Dat zag er zooo knullig uit hehehehe. En die gasten krijgen daar miljoenen voor betaald?

quote:
Jammer dat je niet tijdens Spanje-Ruland in de kroeg zat, dan was er misschien nog redding voor je geweest


Nee hoor


suul
Usericon van suul
Posted 11-06-2008 11:41 by suul Profiel van suul

quote:
Op 11 juni 2008 0:09 schreef Snaack het volgende:
Dat ene doelpunt was entertaining, de "flipperkast" zal ik maar zeggen. Dat zag er zooo knullig uit hehehehe. En die gasten krijgen daar miljoenen voor betaald?


Inderdaad, voetbal is ook net een flipperkast, drie keer wisselen dus je mag 3 keer een nieuwe bal in het spel brengen. Het wordt de hoogste tijd voor Multiball, dan wordt het nog eens leuk misschien.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 19:28 by mental Profiel van mental

quote:
Op 10 juni 2008 23:59 schreef M. het volgende:
Haha, bij elke pot die ik zie denk ik nu de hele tijd "tjonge, dat ging maandagavond toch anders". Ik bedoel, zo'n counter van die Zweden, kom op zeg, dat leek nergens op. Ik ga denk ik een instructie-DVD maken over hoe het wel moet, beeldmateriaal is gisteravond opgenomen.

(wat een kut-elftal van de Grieken trouwens)
'Godallemachtig, oranje voetbalt 1 keertje boven hun kunnen en meteen is het hosanna.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2008 19:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 juni 2008 19:28 schreef mental het volgende:
'Godallemachtig, oranje voetbalt 1 keertje boven hun kunnen en meteen is het hosanna.
Ah laat em joh, zijn eerst orgasme


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 19:33 by mental Profiel van mental

quote:
Op 11 juni 2008 19:32 schreef Jenje het volgende:
Ah laat em joh, zijn eerst orgasme
LOL


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-06-2008 19:35 by Schaep Profiel van Schaep

Nederland is wel gewoon het allerbest.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 19:37 by mental Profiel van mental

dude, gast, kom op man, de hele fucking kwalificatie zooi heb ik me zitten ergeren over het kloterige spel van oranje. geef maar toe dat als je hebt zitten kijke dat je dat ook gedaan hebt. Ze hebben daarin nooit geweldig gespeelt, het was soms zelfs nog slechter dan wat griekenland pas liet zien. En nu is het 1 keer goed spelen en we worden kampioen ? kom op zeg....


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-06-2008 19:38 by Schaep Profiel van Schaep

Niet gezien, maar het was vast allemaal een truc van Van Basten.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 19:48 by mental Profiel van mental

hehe je zou het haast gaan geloven ja, lol.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-06-2008 20:06 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

sgeit Portugal.

Tsjechië speelde veel mooier en technischer.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2008 20:48 by M. Profiel van M.

quote:
Op 11 juni 2008 19:28 schreef mental het volgende:
'Godallemachtig, oranje voetbalt 1 keertje boven hun kunnen en meteen is het hosanna.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 20:54 by mental Profiel van mental

Ach man, rot toch op , ik weet nu wel dat je plaatjes kan posten, zeg gewoon es een keer iets zinnigs, misschien dat ik je dan nog eens serieus ga nemen.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 11-06-2008 20:55 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 11 juni 2008 20:54 schreef mental het volgende:
misschien dat ik je dan nog eens serieus ga nemen.


Daar is hij juist bang voor

Lighten up dude


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-06-2008 20:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 juni 2008 19:37 schreef mental het volgende:
dude, gast, kom op man, de hele fucking kwalificatie zooi heb ik me zitten ergeren over het kloterige spel van oranje. geef maar toe dat als je hebt zitten kijke dat je dat ook gedaan hebt. Ze hebben daarin nooit geweldig gespeelt, het was soms zelfs nog slechter dan wat griekenland pas liet zien. En nu is het 1 keer goed spelen en we worden kampioen ? kom op zeg....


Ik wil toch even een kanttekening plaatsen... Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat dat stelletje naïevelingen eindelijk eens dat 4-3-3 overboord gegooid hadden.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 11-06-2008 21:03 by Helvete Profiel van Helvete

Ik hoop dat Roemenië wint, daar heb ik een euro op ingezet..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 21:06 by mental Profiel van mental

quote:
Op 11 juni 2008 20:59 schreef altx het volgende:
Ik wil toch even een kanttekening plaatsen... Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat dat stelletje naïevelingen eindelijk eens dat 4-3-3 overboord gegooid hadden.
Jij post tenminste nog iets serieus, dat kan je van M. niet zeggen. Die komt straks natuurlijk weer met een plaatje aan. Ach, het vrolijkt dit topic wel weer op, al die plaatjes, dat dan weer wel.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-06-2008 21:17 by mental Profiel van mental

quote:
Op 11 juni 2008 20:55 schreef Vikingblood het volgende:
Daar is hij juist bang voor

Lighten up dude
Ik maak me niet druk hoor, kom zeg. en de Zwitsers staan voor. Mooi.


Fuck the world and fuck you


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 11-06-2008 21:22 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Tering hé wat een waterballet. En wat een kans net van die Zwitserse Turk.


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-06-2008 21:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Mooi. Als dit zo blijft dan kunnen die Turken het shaken


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-06-2008 21:27 by spectre Profiel van spectre

Wellicht wederom knokken hehe. Hopelijk gaan ze niet massaal de straat op.

Ik was vorige week allang blij dat ze de eerste pot verloren, anders had ik mijn nachtrust wel vaarwel kunnen zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-06-2008 21:27]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen