IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : ZM jaarlijst 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-12-2005 11:53 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

2005 was dan ook een goed muziekjaar met veel goede releases, IMO.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2005 11:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 11:53 schreef M. het volgende:
2005 was dan ook een goed muziekjaar met veel goede releases, IMO.
Ik heb de afgelopen twee maanden nog maar even een stapel 2005 releases gekocht. Zeker de eerste helft van dit jaar was om te huilen. Maar er zitten idd een paar hele mooie en sterke CD's tussen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2005 12:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

als ik zo zie, lees en hoor was het name de black, de math/metalcore en de doom die het in 2005 goed deden ..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2005 12:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De enige death metal plaat die ik echt heb meegekregen is Hate Eternal. Is er voorderest weinig tot niets noemenswaardigs uitgekomen op dat gebied of ligt t aan mij?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2005 12:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 12:02 schreef kwelgeest het volgende:
De enige death metal plaat die ik echt heb meegekregen is Hate Eternal. Is er voorderest weinig tot niets noemenswaardigs uitgekomen op dat gebied of ligt t aan mij?
Uit m'n hoofd: The Red Chord, Nile, Despised Icon en Deeds of Flesh hebben goeie platen uitgebracht wat dm betreft imo.

En Origin en Cephalic Carnage niet te vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 28-12-2005 12:06]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-12-2005 12:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

enkele hoogtepunten dit jaar:
Urfaust
Galgeras


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-12-2005 12:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 12:00 schreef Jenje het volgende:
als ik zo zie, lees en hoor was het name de black, de math/metalcore en de doom die het in 2005 goed deden ..


ja waar zijn de nieuwe Hammerfall, Stratovarius en Nocturnal Rites


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-12-2005 12:11 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Dat is het hele punt waarom ik geen lijstje post. Ik heb een aantal hele goeie cd's gehoord, alleen ik houdt niet bij wat uit welk jaar komt. Boeit mij niets, als het maar gaaf klinkt
Maar die Hate eternal en Nile die mensen noemden zouden er wel instaan. Oh en Demigod van Behemoth, vind ik steeds beter worden. Gaaf is ie, alleen minder sprekend als sommig voorgaand werk.
Oh en de nieuwe MCD van Vader


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 28-12-2005 12:15 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Kvind het eerlijk gezegd wel beetje raar datk Exodus nog maar zo weinig ben tegengekomen! Is nochtans echt wel een killeralbum imo...


Member of the iso-betawuste crew!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-12-2005 12:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 december 2005 12:15 schreef Snoodaerdt het volgende:
Kvind het eerlijk gezegd wel beetje raar datk Exodus nog maar zo weinig ben tegengekomen! Is nochtans echt wel een killeralbum imo...

Zal wel, alleen ik heb het album niet, en ben geen fan van die band


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-12-2005 13:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 11:31 schreef Smoochy het volgende:
Als ik mag kiezen dan orgineel, dat staat veel mooier in je cdkast dan een hoop gebrande ceedeetjes..maar dat is persoonlijk.


Idd. Dat heb ik ook. Enige probleem is dat ik onderhand kasten tekort kom...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2005 13:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 13:06 schreef altx het volgende:
Idd. Dat heb ik ook. Enige probleem is dat ik onderhand kasten tekort kom...
Kasten wil ik niet zeggen maar een groot nieuw rek is welkom hier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2005 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vooruitziende blik; heb nog 1 hele kast over


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-12-2005 13:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb een andere aanpak: op het einde van de kast mest ik mijn collectie flink uit. Kan nu weer een heel tijdje vooruit.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2005 13:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 13:14 schreef TNightmare het volgende:
Ik heb een andere aanpak: op het einde van de kast mest ik mijn collectie flink uit. Kan nu weer een heel tijdje vooruit.
Ik heb ooit eens een hele lijst verkocht maar sommige van die CD's zou ik inmiddels wel weer eens willen horen. Nee ik houd zo goed als alles. Afentoe een trade of als een vriend/kennis een CD eventueel wil die ik eigenlijk toch kut vind doe ik wat weg.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-12-2005 15:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 12:04 schreef NecRobert het volgende:
Uit m'n hoofd: The Red Chord, Nile, Despised Icon en Deeds of Flesh hebben goeie platen uitgebracht wat dm betreft imo.

En Origin en Cephalic Carnage niet te vergeten.


En Prostitute Disfigurement - Left in grisly fashion
Al is dat meer de grind kant op.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-12-2005 15:13]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2005 15:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 12:02 schreef kwelgeest het volgende:
De enige death metal plaat die ik echt heb meegekregen is Hate Eternal. Is er voorderest weinig tot niets noemenswaardigs uitgekomen op dat gebied of ligt t aan mij?



WTF!!

LOST SOUL!

en die Necrophagia en Vader Mcd



signature


Pied Piper
Usericon van Pied Piper
Posted 28-12-2005 15:44 by Pied Piper Wijzig reactieProfiel van Pied PiperQuote dit bericht

Nou, daar gaat ie dan:

1. The Provenance – How would you like to be spat at?
2. Draconian – Arcane Rain Fell
3. Opeth – Ghost Reveries
4. Lumsk – Troll
5. Swallow the Sun – Ghosts of Loss
6. Clutch – Robot Hive / Exodus
7. Primordial – The Gathering Wilderness
8. Antimatter – Planetary Confinement
9. Akercoke- Words That Go Unspoken, Deeds That Go Undone
10. Burst - Origo

Prima jaartje, 2005!



Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 28-12-2005 16:49 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

1. Frantic Bleep - The Sense Apparatus
2. Opeth - Ghost Reveries
3. Porcupine Tree - Deadwing
4. Riverside - Second Life Syndrome
5. The Mars Volta - Frances the mute
6. Arcturus - Sideshow Symphonies
7. Spocks Beard - Octane
8. John Petrucci - Suspended Animation
9. Dream Theater - Octavarium
10. Sigur Ross - Takk

Zoiets

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 28-12-2005 16:49]


zo kan ie wel weer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-12-2005 17:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Gave lijst!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-12-2005 17:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

John Petrucci? Bedoel je niet Fantomas?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2005 17:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 december 2005 15:48 schreef karnivoor het volgende:
craft - fuck the universe
perdition - piaculum
hell militia - canonisation of the foul spirit

hm dat was het wel, de rest wat ik gekocht heb, is ouder of kut en weer weggedaan.

de nieuwe galgeras klonk trouwens wel aantrekkelijk, maar koop hem de 24e wel


goed, even uitbreiden

1 planet aids - apocalyptic aids
2 craft - fuck the universe
3 perdition - piaculum
4 hell militia - canonisation of the foul spirit
5 galgeras - booswichterij
6 sunn o))) - black 1
7 ulver - blood inside
8 ondskapt - dödens evangelium
9 vazal - age of chaos
10 ymesh - let them be naive

zo eindelijk 10, met moeite, amper wat interessants dit jaar. en voornamelijk ouder spul gekocht


Je moeder.


Animus
Usericon van Animus
Posted 28-12-2005 17:36 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

Ik heb bij nog niemand Vesiana - God The Lux in het lijstje gezien. Terwijl het wel echt een beregave plaat is.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2005 17:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2005 17:36 schreef Animus het volgende:
Ik heb bij nog niemand Vesiana - God The Lux in het lijstje gezien. Terwijl het wel echt een beregave plaat is.
Hij is nog wel een keer genoemd hoor.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-12-2005 17:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

1. Candlemass - Candlemass
2. Hypocrisy - Virus
3. Kreator - Enemy Of God
4. Gorefest - La Muerte
5. After Forever - Remagine
6. Dark Tranquillity - Character
7. Dropkick Murphys - The Warrior's Code
8. Opeth - Ghost Reveries
9. Mourning Beloveth - A Murderous Circus
10. Detonation - Portals To Uphobia




Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen