IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : ZM jaarlijst 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-01-2006 16:46 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:43 schreef NecRobert het volgende:
Die Deeds of Flesh is idd verschrikkelijk vet! Ik moest eerst ook even wennen aan de productie (is idd wat dof), maar na vaker luisteren blijkt dit gewoon een van de vetste dm platen vh jaar te zijn.


En je ziet hem weinig terug in de lijsten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2006 16:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:46 schreef Smoochy het volgende:
En je ziet hem weinig terug in de lijsten.
Klopt. Hij zal de top 50 niet halen vrees ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-01-2006 16:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Als de top 10 maar niet gedomineerd wordt door BM dan is het slecht gesteld met ons...hahaha...



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-01-2006 16:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-01-2006 16:51 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:49 schreef spectre het volgende:
wat dan


Omdat ik persoonlijk nog liever een maand opgesloten zit in een kamer en piratenhits moet aanhoren dan die prullebakherrie..maar dat is persoonlijk heh..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2006 16:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:48 schreef Smoochy het volgende:
Als de top 10 maar niet gedomineerd wordt door BM dan is het slecht gesteld met ons...hahaha...


Er staat op dit moment wel degelijk black metal in de top 10! En terecht, er zijn verschrikkelijk goeie bm platen uitgekomen dit jaar.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-01-2006 16:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:51 schreef NecRobert het volgende:
Er staat op dit moment wel degelijk black metal in de top 10! En terecht, er zijn verschrikkelijk goeie bm platen uitgekomen dit jaar.


Hmmm nou ja smaken verschillen en gelukkig maar..maar komt er dan geen BM top 10 en een DM top 10


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2006 16:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:53 schreef Smoochy het volgende:
Hmmm nou ja smaken verschillen en gelukkig maar..maar komt er dan geen BM top 10 en een DM top 10
Die mag je zelf maken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-01-2006 16:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Wanneer komt de 2005 lijst uit dan hier..?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2006 16:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:56 schreef Smoochy het volgende:
Wanneer komt de 2005 lijst uit dan hier..?
quote:
Graag je lijst plaatsen vóór maandag 9 januari as.!!! De lijstjes worden dus na 8 januari niet meer meegeteld en de uitslag zal daarna spoedig op de FP te zien zijn;


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-01-2006 17:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 16:51 schreef Smoochy het volgende:
Omdat ik persoonlijk nog liever een maand opgesloten zit in een kamer en piratenhits moet aanhoren dan die prullebakherrie..maar dat is persoonlijk heh..
Dan moet jij eens wat stront uit je oren scheppen; Er zijn dit jaar echt geniale BM platen gereleased. Dan BM je ding niet is ok maar als een genre al jaren weinig tot niets zinnings voortbrengt dan is dat DM wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2006 17:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maak dan een doom top 10 ... daar blijven geniale platen verschijnen, deathmetal is zo afgezaagd dat zelfs de gore daarvan niet leuk meer is ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-01-2006 17:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik denk dat doom de laatste jaren idd stukken ineteressanter is dan death. De originaliteit binnen het death metal genre is echt compleet dood gebloed. Sowieso ging al bijna altijd om zo hard/strak/snel/technisch mogelijk 'spelen' zonder enige vorm van gevoel of diepgang.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2006 17:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stijlen waarin ik de meeste originaliteit zie zijn de moderne metalcore vormen en de doom (power en heavy meuk er even buiten gelaten daar ik dat de deur niet in laat).

Black is ook zo suf als de tering en deathmetal kan mij slechts boeien als ik muziek wil horen waar ik niet bij hoef op te letten ....


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-01-2006 17:32 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Eigenlijk ois gewoon zo'n 80% van alle metal(alle genres) een verzameling van cliche's...



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-01-2006 17:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 17:27 schreef Jenje het volgende:
Stijlen waarin ik de meeste originaliteit zie zijn de moderne metalcore vormen en de doom (power en heavy meuk er even buiten gelaten daar ik dat de deur niet in laat).

Black is ook zo suf als de tering en deathmetal kan mij slechts boeien als ik muziek wil horen waar ik niet bij hoef op te letten ....
Ik ben geen doom kenner maar volgens mij zit in dat genre idd wel redelijk wat progressie. In de metalcore hoek heb ik ook afgelopen jaar niets vernieuwends gehoord.

En black metal heeft het afgelopen jaar best wel wat erg sterke en pakkende schijven uitgepoept. Dat jij het er niet in wilt horen is iets anders.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


acid
Usericon van acid
Posted 03-01-2006 17:41 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Zoveel goede doom albums zijn er niet uitgekomen afgelopen jaar; Forsaken, Reverend Bizarre, TPOG, Rising Dust en daarnaast verwacht ik veel van de TGOS mini die ik nog niet gehoord heb. Verder nog goede doom uitgekomen dan?


"Jullie stemmen Pechtold!!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-01-2006 17:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Planet Aids.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2006 17:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 17:41 schreef acid het volgende:
Zoveel goede doom albums zijn er niet uitgekomen afgelopen jaar; Forsaken, Reverend Bizarre, TPOG, Rising Dust en daarnaast verwacht ik veel van de TGOS mini die ik nog niet gehoord heb. Verder nog goede doom uitgekomen dan?
Jenje is nu druk aan het typen...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 03-01-2006 17:50 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Goede Doomcd's? Moss, Jesu, Pantheist, Yob, Hyatari, Capricorns, Tyranny, ...
Genoeg gave Doom dit jaar, meer dan genoeg zelf.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2006 17:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 17:41 schreef acid het volgende:
Zoveel goede doom albums zijn er niet uitgekomen afgelopen jaar; Forsaken, Reverend Bizarre, TPOG, Rising Dust en daarnaast verwacht ik veel van de TGOS mini die ik nog niet gehoord heb. Verder nog goede doom uitgekomen dan?
yob, khanate, confessor, tyranny, remembrance, skumring, octavia sperati ....


Animus
Usericon van Animus
Posted 03-01-2006 18:22 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

Earth heeft dit jaar een geniale cd afgeleverd, genaamd 'Hex'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2006 20:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ARGH! Hex helemaal vergeten in mijn jaarlijst!! Hoe kan ik dat nou vergeten!!!!!

*whips his own ass with barbed wire*


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-01-2006 20:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En Mourning Beloveth niet te vergeten



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2006 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die komt niet in mijn top 10 ...


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen