IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : ZM jaarlijst 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-01-2006 20:44 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 17:18 schreef kwelgeest het volgende:
Dan moet jij eens wat stront uit je oren scheppen; Er zijn dit jaar echt geniale BM platen gereleased. Dan BM je ding niet is ok maar als een genre al jaren weinig tot niets zinnings voortbrengt dan is dat DM wel.


Je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen altijd als iemand wat slecht zegt over BM dat is gewoon mijn persoonlijke mening..of mag ik die ook al niet meer uiten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2006 20:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah man, dat is juist het gave van blekkies, altijd kankeren ze zelf op blek, totdat een non-blekkie er wat van zegt.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2006 21:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 20:44 schreef Smoochy het volgende:
Je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen altijd als iemand wat slecht zegt over BM dat is gewoon mijn persoonlijke mening..of mag ik die ook al niet meer uiten.

Gewoon die laatste van Anaal-Nathrakh (Domine Non Es Dignus) luisteren... dat vinden zelfs DM-stoners bruut & overweldigend.

Hell, volgens mij trekt zelfs Jenje dat nog.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-01-2006 21:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Watte? Lurker of Chalice! Dát moeten de doomsters hier eens proberen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2006 21:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Code, Anaal Natpak en Akkerkokkie zijn de enigste blackachtige dingen die mij dit jaar wisten te boeien ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2006 1:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 20:44 schreef Smoochy het volgende:
Je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen altijd als iemand wat slecht zegt over BM dat is gewoon mijn persoonlijke mening..of mag ik die ook al niet meer uiten.
Ik ga me echt niet aangevallen voelen omdat iemand anders een andere muziek smaak heeft dan ik.
Maar als je de BM releases van afgelopen jaar zo gemakkelijk aan de kant schuift en je vraagt dan om de DM releases van vorig jaar; Dan mankeert er echt iets aan je oren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-01-2006 11:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 1:01 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ga me echt niet aangevallen voelen omdat iemand anders een andere muziek smaak heeft dan ik.
Maar als je de BM releases van afgelopen jaar zo gemakkelijk aan de kant schuift en je vraagt dan om de DM releases van vorig jaar; Dan mankeert er echt iets aan je oren.


Waar vraag ik om DM releases van vorig jaar?
En ik schuif het niet makkelijk aan de kant want ik heb geen enkele BM cd in huis..dus valt er niks te schuiven. Maar ja toen ik begon met metal had je nog geen BM. Misschien dat dat het is,, woon op het platteland heh dus wat de boer niet kent draait ie ook niet hahahaah..

Maar ja ik zal dit jaar eens wat BM platen gaan luisteren en kijken wat ik gemist heb op dat gebied.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-01-2006 12:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

das een goed voornemen
je hebt maar een beetje gemist in die 15-20 jaar hoor


Faustian Spirit of the Earth


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2006 13:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Lijst vol BM, representatief?


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-01-2006 13:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 13:15 schreef 0Tolerence het volgende:
Lijst vol BM, representatief?
De lijst zit zeker niet vol BM. Kom maar op met je brute death lijst zou ik zeggen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


waarom
Usericon van waarom
Posted 04-01-2006 16:31 by waarom Wijzig reactieProfiel van waaromQuote dit bericht

1. Draconian - Arcane rain fell
2. Fields of the nephilim - Mourning sun
3. The old dead tree - The perpetual motion
4. After forever - Remagine
5. Pantheist - Amartia
6. The eternal - Sleep of reason
7. Rammstein - Rosenrot
8. Novembers doom - The pale haunt departure
9. Swallow the sun - Ghosts of loss
10. The vision bleak - Carpathia


if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-01-2006 23:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 11:45 schreef Smoochy het volgende:
Waar vraag ik om DM releases van vorig jaar?
En ik schuif het niet makkelijk aan de kant want ik heb geen enkele BM cd in huis..dus valt er niks te schuiven. Maar ja toen ik begon met metal had je nog geen BM. Misschien dat dat het is,, woon op het platteland heh dus wat de boer niet kent draait ie ook niet hahahaah..

Maar ja ik zal dit jaar eens wat BM platen gaan luisteren en kijken wat ik gemist heb op dat gebied.

Niet dingen uit die lijst van kwelgeest draaien, die is kut. Mijn lijst heerst.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2006 23:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 23:15 schreef M. het volgende:
Niet dingen uit die lijst van kwelgeest draaien, die is kut. Mijn lijst heerst.


Ga knikkeren, kleut0r.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 13:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog 3 dagen de tijd...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 05-01-2006 14:16 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

(he Necrobert: hoeveel geld vraag je om vals te spelen en Jesu op 1 te zetten?)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2006 14:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Valt me echt op hoe weinig mensen Cephalic Carnage- Anamolies, erin hebben staan, dat is echt een geniaal album!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 14:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 14:31 schreef ghoulliette het volgende:
Valt me echt op hoe weinig mensen Cephalic Carnage- Anamolies, erin hebben staan, dat is echt een geniaal album!
Valt me echt op dat ik van Ghouliette nog geen lijst heb mogen ontvangen.

Cephalic Carnage is trouwens zes keer genoemd tot nu toe.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2006 14:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wanneer is de sluitingsdatum dan?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2006 14:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

8 of 9 januari, geloof ik.

[edit]: ah, hiero:
"- Graag je lijst plaatsen vóór maandag 9 januari as.!!! De lijstjes worden dus na 8 januari niet meer meegeteld en de uitslag zal daarna spoedig op de FP te zien zijn"


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-01-2006 14:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 14:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 14:16 schreef Iscariah het volgende:
(he Necrobert: hoeveel geld vraag je om vals te spelen en Jesu op 1 te zetten?)
Daar hebben we het nog wel even over. (Dit soort zaken niet op het forum bespreken graag) Ik mail je m'n banknummer wel ff.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 14:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 14:51 schreef Mark het volgende:
8 of 9 januari, geloof ik.

[edit]: ah, hiero:
"- Graag je lijst plaatsen vóór maandag 9 januari as.!!! De lijstjes worden dus na 8 januari niet meer meegeteld en de uitslag zal daarna spoedig op de FP te zien zijn"

Klopt. Dit weekend kan het nog, daarna is het schlüss.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-01-2006 14:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 14:51 schreef Mark het volgende:
8 of 9 januari, geloof ik.

[edit]: ah, hiero:
"- Graag je lijst plaatsen vóór maandag 9 januari as.!!! De lijstjes worden dus na 8 januari niet meer meegeteld en de uitslag zal daarna spoedig op de FP te zien zijn"


ah spanks, zal morgen eens kijken dan.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 05-01-2006 17:59 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 14:52 schreef NecRobert het volgende:
Daar hebben we het nog wel even over. (Dit soort zaken niet op het forum bespreken graag) Ik mail je m'n banknummer wel ff.
Is goed.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-01-2006 19:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

$$$$$$$$$


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-01-2006 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Cryptopsy - Once was not
Augury - Concealed
Nile - Annihilation of the wicked
Atheist - Unquestionable presence re-release
Anaal-Nathrakh - Domine Non Es Dignus

....

de rest mot ik nog verzinnen

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-01-2006 23:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen