IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : ZM jaarlijst 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-01-2006 18:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik vind dat er minpunten gegeven zouden moeten kunnen worden.


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2006 19:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ik vind Majestic van Gamma Ray een verdomd goede cd! En Helloween lijkt me ook aardig populair (of valt hij echt zo tegen? ). populair genoeg om hem in zo'n grote jaarlijst terug te vinden.


Niet op ZM dus.
Gamma Ray - Majestic. Gedeeld laatste met 1 punt


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-01-2006 19:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 19:28 schreef NecRobert het volgende:
Gamma Ray - Majestic. Gedeeld laatste met 1 punt
Met hoeveel platen deelt ie die plek?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2006 19:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 19:34 schreef kwelgeest het volgende:
Met hoeveel platen deelt ie die plek?
4:

453 Deadlock - Earth Revolt 1
454 Gamma Ray - Majestic 1
455 Nada Surf - The Weight is a Gift 1
456 Venetian Snares - Winnipeg is a Frozen Shithole 1
457 Mortal love - I have lost 1


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2006 19:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 januari 2006 19:38 schreef NecRobert het volgende:
4:

453 Deadlock - Earth Revolt 1
454 Gamma Ray - Majestic 1


Beide toch behoorlijk vette cd's.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2006 19:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:22 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind Lurker of Chalice trouwens echt schokkend laag staan. Meerdere 'metal' bladen en op meerdere fora is men er razend enthousiast over. Voor mij is het ook DE plaat van 2005.
Lurker of Chalice laag? Ik vind 'm juist verrassend hoog staan! Het is toch een vrij onbekend project die hier vrij laat is opgepikt volgens mij.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 14:28 schreef NecRobert het volgende:
Top 150 (van de ong. 450):

17 Mourning Beloveth - A Murderous Circus 136
21 Sunn O))) - Black One 129
35 Fallen - A Tragedy's Bitter End 92
54 November's Doom - The Pale Haunt Departure 66
59 Evoken - Anththesis of Light 64
72 Crowbar - Lifesblood for the Downtrodden 56
76 Mournful Congregation - Monad of Creation 54
93 Swallow the Sun - Ghosts of Loss 47
100 Antimatter - Planetary Confinement 43
109 Octavia Sperati - Winter Enclosure 39
115 Khanate - Capture/Release 37
144 Yob - The Unreal Never Lived 30


Hmmm doom weer vooral onderaan ... got to get me some taste ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-01-2006 20:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 19:51 schreef Jenje het volgende:
Hmmm doom weer vooral onderaan ... got to get me some taste ...


Zag het ook al ja.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach we kunnen er tenminste trots op zijn dat we geen meelopers zijn


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-01-2006 20:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 20:03 schreef Jenje het volgende:
Ach we kunnen er tenminste trots op zijn dat we geen meelopers zijn




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2006 20:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Tsja, als er allemaal doom in de top 10 had gestaan was het vast ook niet goed geweest want dan was het genre weer te populair. Ik vind het eigenlijk wel lekker dat het genre lekker underground blijft.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

underground mijn harige reet, doom zal nooit een topverkoop genre zijn, maar doom is flink aan het groeien en is de underground status gelukkig aan het ontgroeien. Komen meer goede release, meer goede concerten, zalen zien de waarde van een doom concert ook eindelijk in, en labels rereleasen meer spul waardoor de oudere albums langzaam aan ook beter beschikbaar worden. En dat vind ik zwara heersend.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-01-2006 20:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nou inclusief Draconian en Candlemass toch 5 doomplaten in de top 50. Valt toch wel mee dacht ik zo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm vind die Draconian niet echt doom, meer een plaat die valt te vergelijken met oude Tristania of Trail of Tears. En hij verveelt snel.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2006 20:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 januari 2006 20:15 schreef Jenje het volgende:
...En hij verveelt snel.


Doom dus.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 20:18 schreef XnegativeX het volgende:
Doom dus.
NiggaH


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2006 20:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Fok dat.
Doom is geen makkelijke kost maar als een doom cd me raakt dan raakt ie ook hard. Zoals de laatste Evoken. Geniale plaat!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neuk jij

Khanate, Yob, Esoteric, Crowbar, Confessor (heb jij die al, zo nee sjekken lul!), Octavia Sperati, fucking geniaal


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-01-2006 20:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Laat maar, heb de review al gelezen. En hij staat nu in mijn downloadqueue.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 09-01-2006 20:27]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2006 20:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 9 januari 2006 20:21 schreef Jenje het volgende:
Neuk jij

Khanate, Yob, Esoteric, Crowbar, Confessor (heb jij die al, zo nee sjekken lul!), Octavia Sperati, fucking geniaal


Khanate is geniaal maar die hebben in 2005 toch geen cd uitgebracht?
De laatste Yob is ook geweldig. Net als hun vorige trouwens.
Esoteric...zie het antwoord op Khanate.
De laatste Crowbar vond ik zeer sterk maar nog steeds niet zo lekker als het oude werk.
Ik dacht dat Confessor een thrash band was (ligt aan de naam)
Octavia Sperati ken ik niet. Ga ik even proberen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/5230.html

Link naar nieuws bericht met daarin link naar review, interview website en video


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Godverdomme stelletje lamme homo's, let nou eens op onze frontpage, 8 van de 10 reviews die ik schrijf is van doombands ..


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-01-2006 20:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Sorry meneer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-01-2006 20:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 januari 2006 20:28 schreef Jenje het volgende:
Godverdomme stelletje lamme homo's, let nou eens op onze frontpage, 8 van de 10 reviews die ik schrijf is van doombands ..


Misschien toch maar eens wat meer doomreleases afstaan om de lezer geïnteresseerd te houden. De leegte kan dan vast wel aangevuld worden met wat powermetal.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 20:33 schreef Y Draig Goch het volgende:
Misschien toch maar eens wat meer doomreleases afstaan om de lezer geïnteresseerd te houden. De leegte kan dan vast wel aangevuld worden met wat powermetal.
.... jij zit nog in je proefperiode he ....... gewoon even ter herinnering ...


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen