IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : ZM jaarlijst 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-01-2006 20:36 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Daarom, ben nog fris en enthousiast enzo.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 20:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat wordt er wel uitgerost ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-01-2006 20:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:52 schreef kwelgeest het volgende:
Tussen de eerste vijftig staat echt maar een handje vol aardige platen.

Echt niet. Er staan uiteraard wel een paar ferme kutplaten tussen, maar iedereen die roept dat er weinig goeds in 2005 is uitgekomen heeft volgens mij redelijk wat stront in z'n oren... of heeft last van de jaren '90 truiheid.

En van geen van beide zaken kunnen we jou betichten, toch?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-01-2006 20:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:09 schreef arnibes het volgende:
Geen Kamelot, Helloween, Demons Wizards, Gamma Ray, wat een kut lijst

Dude, dat kàn je niet menen. Dit is niet de Boyz II Men Hot Homo 100, dit is de ZM-metal-jaarlijst .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-01-2006 21:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Van mijn top 20 staan er 13 niet in de top 150...


signature


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-01-2006 21:39 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 20:41 schreef M. het volgende:
Dit is niet de Boyz II Men Hot Homo 100, dit is de ZM-metal-jaarlijst .

Je spreekt jezelf tegen
Gamma Ray staat echt schandalig laag
Zelfs dat doom lijkt beter te scoren dan power metal.
Als komend jaar maar Kamelot? en Blind Guardian erin komen houd ik m'n muil


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 21:39 schreef arnibes het volgende:
Zelfs dat doom lijkt beter te scoren dan power metal.

Euhm like duh?


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-01-2006 21:41 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 21:40 schreef Jenje het volgende:
Euhm like duh?

+1


Member of the iso-betawuste crew!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-01-2006 21:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 21:39 schreef arnibes het volgende:
Je spreekt jezelf tegen

Hehe ja klopt, vond ik leuk ik ben nog steeds even blij dat die platen van jou er niet in staan!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-01-2006 22:20 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 januari 2006 21:08 schreef Hypnos het volgende:
Van mijn top 20 staan er 13 niet in de top 150...


En spinvis wel.



Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 09-01-2006 22:51 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 20:26 schreef XnegativeX het volgende:
Khanate is geniaal maar die hebben in 2005 toch geen cd uitgebracht?

Stoned ofzo? hehe


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-01-2006 23:17 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 21:54 schreef M. het volgende:
Hehe ja klopt, vond ik leuk ik ben nog steeds even blij dat die platen van jou er niet in staan!

Hehehehe
Opeth, Nile, Arcturus, Kreator, Cryptopsy, Nevermore wel


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2006 23:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Beetje mosterd na de maaltijd, maar omdat ik hem nu toch heb gemaakt ook maar plaatsen. Ook niet erg metal verantwoord...

1.Cephalic Carnage- Anomalies
2.Antony and the Johnsons- I am a bird now
3.The Tea Party- Seven Circles
4.Life of Agony- Broken Valley
5.Kaiser Chiefs- employment
6.Gorerotted- A new dawn for the dead
7.Darkest Hour- Undoing Ruin
8.Maudlin- Solitary Echo
9.Killing Joke- XXV Gathering: Let us Prey
10.Gorillaz- Demon Days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2006 0:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 20:40 schreef M. het volgende:
Echt niet. Er staan uiteraard wel een paar ferme kutplaten tussen, maar iedereen die roept dat er weinig goeds in 2005 is uitgekomen heeft volgens mij redelijk wat stront in z'n oren... of heeft last van de jaren '90 truiheid.

En van geen van beide zaken kunnen we jou betichten, toch?
Noem het hoe je wilt maar tussen de eerste vijftig platen zitten er zeven die ik wel ok vind. En die heb ik niet eens allemaal in mijn bezit.

Al bij al is er idd nog best veel goed spul uitgekomen in 2005 al was het de eerste acht a tien maanden wat rustig. Ik heb dan ook nog niet alles van het afgelopen kwartaal gehoord wat ik wil horen. Maar buiten de black om vind ik het een zeer teleurstellend jaar. Geen vette death plaat alla Demigod; Wel wat interessante klanken uit de doom hoek maar niets overtuigends.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 10-01-2006 0:14]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2006 1:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De nieuwe Nile is toch ook niet onaardig? redelijk vet toch, zou ik zeggen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-01-2006 1:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

het zijn maar lijstjes.. dus boeiend! alsof er hier iemand een fuck geeft om de mega top 40 (50?) enzo.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-01-2006 1:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De nieuwe Eminem is anders niet slecht!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-01-2006 10:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2006 1:25 schreef Argh het volgende:
het zijn maar lijstjes.. dus boeiend! alsof er hier iemand een fuck geeft om de mega top 40 (50?) enzo.


Het is wel een handig hulpmiddel voor het prioritariseren van je geplande aankopen, toch. Zitten zeker een paar CDs bij die ik normaliter waarschijnlijk niet eens had opgemerkt maar die ik nu toch eens ga beluisteren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-01-2006 15:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2006 10:00 schreef Mark het volgende:
Het is wel een handig hulpmiddel voor het prioritariseren van je geplande aankopen, toch. Zitten zeker een paar CDs bij die ik normaliter waarschijnlijk niet eens had opgemerkt maar die ik nu toch eens ga beluisteren.
Precies. Ik heb alle titels langs zien komen en heb er toch maar even de nieuwe Sigur Ros en Lurker of Chalice uitgevist, aangezien deze nogal veel in lijstjes voorkwamen.

Plus we hebben er een topic bij waar ouderwets over muziek gediscussieerd wordt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-01-2006 15:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 21:39 schreef arnibes het volgende:
Je spreekt jezelf tegen
Gamma Ray staat echt schandalig laag
Zelfs dat doom lijkt beter te scoren dan power metal.
Als komend jaar maar Kamelot? en Blind Guardian erin komen houd ik m'n muil
dat is net zoiets als: Zelfs lekkere wijven krijgen meer seks dan oma's


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-01-2006 16:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2006 15:25 schreef NecRobert het volgende:
Plus we hebben er een topic bij waar ouderwets over muziek gediscussieerd wordt.



Pffft, als ik over muziek wil leuteren dan ga ik wel naar een muziek-si...

Oh. Ahem.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-01-2006 20:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 19:47 schreef NecRobert het volgende:
Lurker of Chalice laag? Ik vind 'm juist verrassend hoog staan! Het is toch een vrij onbekend project die hier vrij laat is opgepikt volgens mij.
Gezien die plaat, zoals Iscariah al eerder postte, ook buiten de (black) metal wereld erg positief is ontvangen heb ik het idee dat menig ZMer dit jaar weer eens niet veel vernieuwenders heeft geprobeerd dan de nieuwe Nile CD. Of dat er een gehoor probleem op ZM heerst. Die CD had echt veel hoger kunnen ( lees: Moeten) eindigen.

Maar jij wilt 'm nog wel proberen/aanschaffen dus? Ik kreeg vd week een mailtje van THR dat hij nog maar 10 stuks heeft liggen dus in adviseer snel te zijn (Displeased heeft 'm ook maar natuurlijk niet oneindig veel). Southern Lord heeft'm ook gereleased maar de THR hoes/voorkant vind ik veel mooier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 11-01-2006 20:35 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

NecRobert, geef me je e-mailadres ofzo eens.
Ik weet nog waar je de THR-versie kunt kopen, alleen hebben ze ook niet veel meer liggen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-01-2006 20:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Eh ik heb 'm al een paar weken in huis hoor (de THR versie).

(maar niet lang genoeg om 'm in m'n jaarlijst te dumpen, amders had ie er ws wel in gestaan)

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-01-2006 20:57]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 11-01-2006 21:09 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

LOL



Btw: ik wil men geld terug


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen