IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : (een beetje) bang voor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-11-2003 17:35 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 november 2003 17:35 schreef Misanthrope het volgende:
Goh, als ik goed was is fotosoepen, dan had je hier weer een briljant idee gecreeerd.


Ik ben voor een zeker bedrag wel over te halen.... (of voor een useraccount incl. pass)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2003 17:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:35 schreef Claw het volgende:
Ik ben voor een zeker bedrag wel over te halen.... (of voor een useraccount incl. pass)
Tja... geld heb ik niet en een useraccount + paswoord... als ik mijn paswoord toch eens wist...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-11-2003 17:51 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

En toch ben en blijf ik bang voor de dood...


En ja hangtieten.. *zegt maar niets meer*


LAI LAI HEI


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-11-2003 17:51 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:30 schreef Claw het volgende:
doodgaan is onvermijdelijk. Net als hangtieten. Daar moet je niet bang voor zijn, want je weet toch pas hoe dat is als je het hebt/bent


Vandaar dat ik bang ben voor langdurig lijden etc.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-11-2003 17:58 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:10 schreef Elfensteen het volgende:
ben er allergisch voor...


Lain ook!
Ik niet, maar het blijven kutbeesten.


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 13-11-2003 18:25 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

Dat ik in een coma ben en dat ik geestelijk wel aanwezig ben, maar lichamelijk geheel verlamd en blind.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2003 18:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 18:25 schreef Demonical-Soul het volgende:
Dat ik in een coma ben en dat ik geestelijk wel aanwezig ben, maar lichamelijk geheel verlamd en blind.

Ik ben bang dat je na de dood voor altijd in zo'n situatie terecht komt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 13-11-2003 18:28 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 18:26 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ben bang dat je na de dood voor altijd in zo'n situatie terecht komt.


Ja, dat klinkt wel erg benauwend inderdaad.


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 13-11-2003 18:33 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

vraag aan Misanthrope:

Geloof je dat als je dood bent je ziel blijft voort leven?
Hoe denk je daarover?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2003 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff .. nog geen 20 en nu al bang voor de dood ..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2003 18:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 18:33 schreef Demonical-Soul het volgende:
vraag aan Misanthrope:

Geloof je dat als je dood bent je ziel blijft voort leven?
Hoe denk je daarover?

Heel simpel. Ik geloof niks, want ik weet het niet. Ik denk er wel over na en dan kan ik er wel bang voor zijn wat er 'kan' gebeuren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 13-11-2003 18:40 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 18:36 schreef Misanthrope het volgende:
Heel simpel. Ik geloof niks, want ik weet het niet. Ik denk er wel over na en dan kan ik er wel bang voor zijn wat er 'kan' gebeuren.


Ja, je hebt wel gelijk.
Echt zeker weten kan je nooit, pas op het moment dat je dood bent.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-11-2003 21:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:03 schreef Chelman het volgende:
Dus is het niet aangeboren maar juist geconditioneerd door de omgeving die je wijsmaakt dat alle spinnen/slangen/beesten gevaarlijk zijn.

De meeste 'echte' fobieën (dus incl. hyperventileren, te hoge bloeddruk, onwel worden, serieus vermijdingsgedrag, tot aan schaamte/depressie toe) manifesteren zich zo rond de 20e.

Op één na, nl. bloedletselfobie; angst voor bloedverlies/bloedprikken. Dat ontstaat zo rond je tiende levensjaar. Bloedletselfobie is sowieso een vreemde eend in de bijt omdat het de enige fobie is waarbij de bloeddruk dáált ipv stijgt; flauwvallen is dan ook het resultaat en vaak zal de fobie zich ontwikkelen richting een anticipatie-angst voor flauwvallen.

Fobieën zijn nooit rationeel, daarom ook het gevoel van schaamte, of dat je dom of gek bent of zo. Natuurlijk is een spin ongevaarlijk, maar dat heeft met die fobie niets te maken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-11-2003 21:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:58 schreef Pandora het volgende:
Lain ook!
Ik niet, maar het blijven kutbeesten.
Weet ik! Jammer dat er op graspop weinig van die beesten waren! Anders konden we samen wegrennen!


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 13-11-2003 21:29 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

ik ben megabang voor dood... altijd al geweest ook.


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 21:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2003 21:29 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
ik ben megabang voor dood... altijd al geweest ook.


Tss leef maar met het id dat je dood gaat. met het iod dat je de hele tijd dood kan gaan kan je niet eens goed leven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2003 21:37 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Juist wel! Juist omdat je elk moment dood kan gaan moet je nu alles doen wat je wilt en kunt. Of...is dat weer een van mn rare hersenspinsels?


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 21:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2003 21:37 schreef stigma het volgende:
Juist wel! Juist omdat je elk moment dood kan gaan moet je nu alles doen wat je wilt en kunt. Of...is dat weer een van mn rare hersenspinsels?

Ja je mag wel denken dat de dood snel komt en dat je lekker veel doet maar er bang voor zijn is wel slecht want dan durf je niet te feesten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2003 21:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ach, het is toch onontkoombaar. Je moet natuurlijk niet in constante angst zitten. Maar je moet je er wel van bewust zijn dat je niet altijd 86 kan worden. Waarom zou je niet feesten? De dood komt toch, of je het nu wilt of niet en het kan op elke plek gebeuren. Moet je dan ook maar bang zijn om naar de wc te gaan?


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 21:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2003 21:46 schreef stigma het volgende:
Ach, het is toch onontkoombaar. Je moet natuurlijk niet in constante angst zitten. Maar je moet je er wel van bewust zijn dat je niet altijd 86 kan worden. Waarom zou je niet feesten? De dood komt toch, of je het nu wilt of niet en het kan op elke plek gebeuren. Moet je dan ook maar bang zijn om naar de wc te gaan?

jup
Tja als ik dood ben merk ik het toch niet dus ik feest gewoon door


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2003 21:52 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 21:49 schreef ElitE het volgende:
ls ik dood ben merk ik het toch niet


Dat hoop je dan maar Heb eigenlijk wel zin in een feestje


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 21:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2003 21:52 schreef stigma het volgende:
Dat hoop je dan maar Heb eigenlijk wel zin in een feestje

Ik ook maar ik moet nog helemaal tot morgen wachten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2003 21:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik moet nog tot 22 november wachten Zie je wel? Ik ben zieliger


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 21:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 november 2003 21:54 schreef stigma het volgende:
Ik moet nog tot 22 november wachten Zie je wel? Ik ben zieliger

Maak dan ook je eigen feest dat doe ik dus ook morgen En zaterdag naar Triple 7 in me dorp


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2003 21:59 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik ga naar punchent stench! enzo in Deventer. wiiiiih! Ik denk dat ik dit weekend ook maar dronken moet worden eigenlijk. Het is dit weekend spongebob weekend en dat is alleen leuk als je dronken, stoned of een kater hebt. Gezellig!


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen