IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Militaire hardware Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 21:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 21:47 schreef skarmoon het volgende:

Oooh, 1500000 maar? wat een opluchting zeg!


Ik vind het geen opluchting, was het maar 18 miljoen geweest, dan hadden we tenmisnste een vreedzamere wereld gehad in de tweede helft van de 20e eeuw.
En moet ik nu van de ernst doordrongen worden door zo'n fotootje van Anne Frank? Ik ben alleen doordrongen van het feit dat we nog steeds door Joden worden bestuurd, dus de Annes zijn allemaal "vergast" maar het echte Jodendom is alleen maar sterker uit de bus gekomen. Zo sterk dat ook jullie gedachten geconditioneerd zijn door het Jodendom.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 21:57]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 03-05-2006 22:05 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Goed, laten we eens aannemen dat jij de spijker op z'n kop slaat. Dan zijn na die krachtmeting de joden dus uit de bus gekomen als het ware superieure ras. Het ECHTE Herrenvolk. Dan hebben ze volgens de theorieen van de Nazis dus alle recht om over ons te heersen, en moet jij je daar als afstammeling van het inferieure duitse volk gewoon bij neerleggen. niks om je kwaad over te maken toch?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De Maffia bestuurd ook via via Italië, dat maakt de maffia vplgens jou dus een goede en legitieme organisatie? Ik dacht het niet.
Misleiding en vriendjespolitiek zijn in mijn boekje geen superieure eigenschappen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 22:07]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 03-05-2006 22:10 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 3 mei 2006 22:07 schreef Heiden het volgende:
De Maffia bestuurd ook via via Italië, dat maakt de maffia vplgens jou dus een goede en legitieme organisatie? Ik dacht het niet.
Misleiding en vriendjespolitiek zijn in mijn boekje geen superieure eigenschappen.

I was being sarcastic....


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ok, ik ben soms wat happerig als het om dit soort discussies gaat.
En nu moeten we écht weer ontopic gaan en dit soort discussies in andere topics voortzetten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-05-2006 22:18 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 mei 2006 21:16 schreef arrebar het volgende:
Probeer je nu alweer het Jodendom de schuld te geven. Erg kortzichtig... Na de 2e wereldoorlog ging Stalin vrolijk door met het uitmoorden van Joden in Siberië.


Dat neemt niet weg dat Stalin dus wel van joodse origine was, hetzelfde geld voor Lenin. Ik weet dat kritiek op de Joden een taboe is, maar de joden zijn niet zo beschaafd en fatsoenlijk zoals ze zich voordoen, en zoals de media hen voordoet.


Against God and Government


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 03-05-2006 22:19 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon


Wij gaan het toch niet eens worden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 22:18 schreef Rotzak het volgende:
Dat neemt niet weg dat Stalin dus wel van joodse origine was, hetzelfde geld voor Lenin. Ik weet dat kritiek op de Joden een taboe is, maar de joden zijn niet zo beschaafd en fatsoenlijk zoals ze zich voordoen, en zoals de media hen voordoet.
.. en jij bent van origine vast christelijk, daar je in Nederland geboren bent.

Oftewel: je argument slaat als een kut op een varken en laat alleen maar zien dat de kaalkopjes weer op een domme manier argumenten lopen te zoeken om hun kinderlijke theoriën van de Jood als werelddictator op te werpen.

Ik zie herkenningspunten met de discussie met krakers, ook zij zijn te bekrompen om verder te kijken dan hun eigen anus.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 21:47 schreef arrebar het volgende:
Dus omdat er alleen in auschwitch 1,5 miljoen doden zijn gevallen kan de totale holochaust nooit 6 miljoen slachtoffers hebben gehad?
Dat is een kromme redenering.


Wat is daar krom aan?
4 miljoen is 1,5 miljoen geworden, waarom is 6 miljoen dan nooit 3,5 miljoen geworden?
Wat overigens nog steeds een buitenproportioneel aantal is.
Ik heb zo veel mogelijk dingen opgezocht over dit spul en verklaar me dit dan eens;

Cijfers uit de Jewish Encyclopedia of 1901-1906;
Circa 1900 - 11,206,849

Cijfers uit de World Jewish Population Survey of 2002;
2002 - 13,296,100


[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 22:26]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 22:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Staaltje, als 1 niet goed, dan toch gewoon 10?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 22:22 schreef Jenje het volgende:
.. en jij bent van origine vast christelijk, daar je in Nederland geboren bent.

Oftewel: je argument slaat als een kut op een varken en laat alleen maar zien dat de kaalkopjes weer op een domme manier argumenten lopen te zoeken om hun kinderlijke theoriën van de Jood als werelddictator op te werpen.

Ik zie herkenningspunten met de discussie met krakers, ook zij zijn te bekrompen om verder te kijken dan hun eigen anus.


Grappig om dit soort krachtige taal te horen uit mensen die zo dom zijn als jou, Jenje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-05-2006 22:35 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 3 mei 2006 21:47 schreef skarmoon het volgende:

Oooh, 1500000 maar? wat een opluchting zeg!


ach wat leuk, komt Anne ook weer even langs. Weer een typisch voorbeeld van "Die persoon heeft kritiek, en nu zullen we even laten zien wat er is gebeurd, en wie er nog steeds slachtoffer is" En wederom is er een persoon gebombardeerd tot jodenhater.


Against God and Government


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hear hear.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 22:27 schreef Heiden het volgende:
Grappig om dit soort krachtige taal te horen uit mensen die zo dom zijn als jou, Jenje.
Aangezien jij altijd de waarheid verdraait neem ik dat als compliment.

En nu aub weer on topic?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 22:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Laten we dat maar doen, ja. Dit is toch een eindeloze discussie die überhaupt al niet hier hoort plaats te vinden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Nepwapen van de duitsers


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-05-2006 23:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com



Against God and Government


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 23:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ontluizingsmiddel. Als ze het voor vergassing hadden willen gebruiken dan in ieder geval niet in Auschwitz, het was allemaal zo ingericht dat ook de kampsoldaten niet veilig waren geweest voor de Zyklon B. Kleine feitjes als de deuren die naar binnen openden in de zogenaamde gaskamers staven mijn mening. Lijkt me best lastig om een deur te openen als er 100 lijken voor liggen opgestapeld.
De feitjes zijn niet aan te slepen die de massale genocide naar het rijk der fabelen verwijzen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 23:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

drugs are bad mkay




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 23:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 23:08 schreef Jenje het volgende:
drugs are bad mkay


Interessant weerwoord, Jenje. Ok, drugs zijn slecht, maar mijn hersens functioneren naar mijn mening vooralsnog prima. Iets dat ik niet kan zeggen over het gros van de wereldbevolking.
Wel een heerschend schilderij, jammer dat de Duitser neerstort en niet de Zionist.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 23:12]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 23:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vent, je bent werkelijk waar een groot humorist.

On topic: fighter die precies deed wat ie moest doen:



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 03-05-2006 23:19 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 22:58 schreef Jenje het volgende:


Nepwapen van de duitsers

Wat voor wapen is dat links- en rechtsonderaan (naast het woord Degesch)? Het doet me denken aan een vlag van Slowakije of Hongarije of Slovenië.

[edit] ...of van een ongedraaide SS-Divisie Hohenstaufen




[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 03-05-2006 23:21]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 23:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 23:15 schreef Jenje het volgende:
Vent, je bent werkelijk waar een groot humorist.

On topic: fighter die precies deed wat ie moest doen:




Dankjewel, mensen zoals jou hun verwrongen schaamte en compleet ongefundeerde jodenknechtenwereldvisie laten verschuilen achter zenuwachtig gelach is één van mijn levensdoelen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-05-2006 23:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 23:19 schreef Mikeee het volgende:
Wat voor wapen is dat links- en rechtsonderaan (naast het woord Degesch)? Het doet me denken aan een vlag van Slowakije of Hongarije of Slovenië.

[edit] ...of van een ongedraaide SS-Divisie Hohenstaufen





Inderdaad, maar die gebieden waren wel Duits in die tijd, Zyklon B werd geloof ik gewoon door Bayer geproduceerd, hetzelfde bedrijf die ons Aspirine gaven, nog zo'n bevrijdend middel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zyklon_B
Het was een ontluizingsmiddel, grootschalige genocide in Auschwitz KAN niet hebben plaatsgevonden om verscheidene technische redenen.
Ook leuk is dat één van de bekendste Holocaustfoto's die nu nog steeds volop gebruikt word door het Wiesenthalcentrum een overduidelijke en wetenschappelijk bewezen falsificatie is, de rook uit de schoorstenen is namelijk hardstikke nep. Toch word die foto nog steeds aangedragen om de Holocaust kracht bij te zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-05-2006 23:28]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2006 23:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 23:20 schreef Heiden het volgende:
Dankjewel, mensen zoals jou hun verwrongen schaamte en compleet ongefundeerde jodenknechtenwereldvisie laten verschuilen achter zenuwachtig gelach is één van mijn levensdoelen.
Niks zenuwachtig, schuddebuikend! Man, je bent een wandelende farce met je joodse complottheoriën. Geen kip die je serieus neemt.

WEER on topic: een verdomd goed duits wapen.



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen