IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Militaire hardware Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 4:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 4:05 schreef ElitE het volgende:
stukje vlees kan jij toch ook op leven haal jij toch ook behoorlijk veel energie uit vlees bevat wel degelijk veel energie. En lijken hoef je niet per se met hout te verbranden, verbrand je in een oven dan bespaar je gigantisch veel energie.

niet te snel conclusies trekken, sowieso ben je nooit erg direct bij de onderzoeken betrokken geweest neem ik aan, je hebt dan net zo goed je info indirect verzameld.
kritische discussie over de holocaust is niet verkeerd.


Ovens branden dus op lucht volgens jou?
Nee, ik was niet betrokken bij de onderzoeken, niemand was erbij betrokken, waarom houden dan wel hele volksstammen keihard vol dat de Holocaust gebeurd is?
Geef mij eens ÉÉN bewijs, ééntje maar. Lukt je niet, want die bewijzen zijn er niet.
Ook dat veel (orthodoxe) joden zeggen dat het Derde Rijk al min of meer voorspeld was in de Tora is nogal dubieus. 22 vernietigingskampen is volgens de jood een bijbelse voorspelling, 22 is een getal van onderdrukking volgens de joden.
Het feit dat het een bijbelse voorspelling zou zijn draagt alleen maar bij aan het idee dat ze zelf de holocaust maar als te graag in stand houden om hun geloof kracht bij te zetten en natuurlijk om hun al 5000 jaar durende slachtofferrol te kunnen blijven spelen.
Met hun kutklaagmuur, en maar zxeveren en zeuren terwijl ze al sinds eeuwen tot in hun nekken in de diamanthandel, de edelmetalen, het bankwezen, het bedrijfsleven en de politieke en religieuze kringen van Europa zitten.
Pogroms, holocausten, exodussen, joodse propaganda om hun lijden te overdrijven en om zichzelf als enige volk af te schilderen dat door god is uitverkoren.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-05-2006 4:18]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2006 8:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 1:12 schreef Misanthrope het volgende:
... en het verbeteren van hun machtspositie, dat maakt ze ook zo gaaf...


Dus als de Islam langzaam maar zeker meer macht zou krijgen in west-europa, dan vind je ze gaaf?????


sharene
Usericon van sharene
Posted 04-05-2006 9:01 by sharene Wijzig reactieProfiel van shareneQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 13:53 schreef Jenje het volgende:
Na WW2 werd alles mieterig ...


das waar, ik vind dat de WOII voertuigen ownen


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-05-2006 9:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net


Dit wil ik wel eens proberen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2006 9:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahaha ja dat lijkt me intens gaaf ... tuinhuisje opruimen ofzo


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2006 10:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 3:48 schreef Heiden het volgende:
De foto's waar de kampmedewerkers potjes voetballen met gewoon bolle en goed doorvoedde kampbewoners zie je niet op TV en op het internet. Maar die foto's zijn er bij de honderden als je even zoekt. Tegenover die 10 foto's van lijkenbergen waar de Yanken mee op de proppen kwamen die tot vervelens toe op onze netvliezen weren gebrand.


Dus die eerste catergorie is waar en die tweede is onwaar?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-05-2006 10:59]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-05-2006 11:07 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 3:24 schreef stoomfiets het volgende:


Klewang, MET leren bandje! Voor m'n pa zijn 60ste verjaardag ga ik er een voor hem kopen

Heb hier in de kast ook nog een oud zwaard van me opa liggen. Ceremoniezwaard van de marine. Eens een foto van maken binnekort, erg mooi. Een schip gegraveerd in het blad, mooi handvat, etc.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-05-2006 11:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Toch een klein vraagje Heiden: Waar zijn al die Joden gebleven die tijdens WO2 zijn verdwenen?

Leuk een aardig jouw cijfertheorieen, ookal was je zelf tegen op dat soort cijfertheorieen, maar om te beginnen hoeft zo'n oven idd niet met houtskool aangedreven te worden. Daarnaast kan een dergelijke warme temperatuur in zo'n over bereikt worden dat een mens volledig verbrandt en er dus geen tanden overblijven. Verder weten we dat de Duitsers nogal hip waren in het oplossen van logistieke problemen, dus als ze zich als doel hadden gesteld om de Joden tegen wat voor kosten dan ook op te ruimen, waren ze daar toe in staat.

Ik heb geen tijd hier nu gigantisch lange anti theorieen neer te spuien, dus hier laat ik het even bij, ik zou wel graag antwoord hebben op de vraag die ik stelde.

@ Atilla: Joden heersen, moslims niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 11:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat is een goede vraag, ik weet ook niet waar die joden zijn gebleven, dat weet niemand.
Als het al gebeurd is zijn de resten van miljoenen mensen spoorloos verdwenen.
Maar Karnivoor heeft vannacht een topic geopend voor deze discussie, dus stel voortaan daar je vragen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2006 11:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dus heel veel mensen onder de grond stoppen en/of verbranden is echt onmogelijk, maar totaal oplossen is wel mogelijk, mijn god heiden, je lult je wel vast nu.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-05-2006 11:28]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-05-2006 11:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 mei 2006 11:28 schreef spectre het volgende:
Dus heel veel mensen onder de grond stoppen en/of verbranden is echt onmogelijk, maar totaal oplossen is wel mogelijk, mijn god heiden, je lult je wel vast nu.

Zijn ook geen beelden van enzo...
Oh ja ontopic


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-05-2006 11:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht


Dit ding is ook wel gaaf.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-05-2006 11:46 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik vraag me af hoe ze dat ding horizontaal konden mikken. Gewoon op een krom stukje rail stoppen?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2006 11:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoeft niet zo secuur met dat ding joh


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 11:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 11:28 schreef spectre het volgende:
Dus heel veel mensen onder de grond stoppen en/of verbranden is echt onmogelijk, maar totaal oplossen is wel mogelijk, mijn god heiden, je lult je wel vast nu.


Nee totaal oplossen is niet mogelijk. Waar heb ik dat dan gezegd?
Mijn god Spectre, lees eens wat beter en vooral begrijpender voordat je begint met posten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2006 12:00 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 9:30 schreef zillah-morte het volgende:
*pic*

Dit wil ik wel eens proberen


Dan moet je naar de VS, daar zijn van die dagen op schietbanen dat je echt bijna met van alles mag schieten, ook met vlammenwerpers. Ook mag je op rijdende auto's, en andeer objecten schieten. Vol automatisch is dan ook toegestaan.

Er staat wel een filmpje in het vuurwapen topic.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2006 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat lijkt me best intens vet, beetje met een M60 op een auto schieten ....


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-05-2006 12:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 mei 2006 12:00 schreef Nimbus het volgende:
Dan moet je naar de VS, daar zijn van die dagen op schietbanen dat je echt bijna met van alles mag schieten, ook met vlammenwerpers. Ook mag je op rijdende auto's, en andeer objecten schieten. Vol automatisch is dan ook toegestaan.

Er staat wel een filmpje in het vuurwapen topic.

Oeh cool *jump jump*
Lijkt me echt gaaf


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2006 12:14 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Juist, dat is dus het idee

In Antwerpen is een schietbaan van iemand, en die heeft echt de wereld aan wapens, maar het mooiste is dat je daar met volautomatisch mag schieten, oa. met een MG42, een tommmy gun en met een bazooka met tennisballen
Kost dan wel een hoop geld, want baanhuur is al 25 euro en je moet voor minstens 75 euro munitie kopen, maar dat heb je er zo doorheen met die MG42
Dit alles speelt zich af tegen over het politie-bureau..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-05-2006 12:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Fuck Russische imitatie-geweren!
Only the SturmGewehr 44 is real!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2006 12:53 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ja dat is ook altijd een leuke discussie; of de AK-47 een kopie van de SturmGewehr 44 is.
Hij lijkt er wel veel op, en is er misschien ook van afgeleid, maar het mechaniek binnenin is toch echt anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 04-05-2006 12:55]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 13:32 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 9:30 schreef zillah-morte het volgende:

Dit wil ik wel eens proberen


@ flamer: Wapens van dit soort zijn verboden in de Geneva conventie, iirc.



De paus verbood na een tijd Christenen om met de kruisboog op andere Christenen te schieten, heidenen mocht je er wel mee afmaken!

[Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 04-05-2006 13:33]


I am the 1%.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 06-05-2006 20:46 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 06-05-2006 23:24 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 12:39 schreef Greycloak het volgende:
Fuck Russische imitatie-geweren!
Only the SturmGewehr 44 is real!


je weet wel hoe je iemand blij kunt maken he?!


FREEZE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-05-2006 23:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



Mooiste en meest functionele geweer uit die hele oorlog.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen