IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Militaire hardware Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 2:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 1:44 schreef karnivoor het volgende:
en daarom ben ik met lvo geschiedenis gekapt...


Inderdaad.
Waarom word in onze Vaderlandse geschiedenis een Jodenknecht als Bonifatius toch altijd als Christelijke held afgebeeld terwijl hij terecht een kopje kleiner werd gemaakt omdat hij een heilige boom omhakte om te laten zien dat zijn Jezus en Jahwe sterker waren dan de "barbarengod" Woden en de natuurkrachten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-05-2006 2:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zowiezo zijn schrijvers altijd subjectief...


Je moeder.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 04-05-2006 2:27 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 4 mei 2006 1:06 schreef Heiden het volgende:

Ik heb absoluut GEEN raciale vooroordelen, ik reken de jood af op zijn daden niet op zijn afkomst.



U hapte overigens leuk op dat fotootje van Anne Frank


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 2:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Klopt.
Schrijvers zijn nooit onpartijdig en al helemaal niet als je het over zogenaamde geschiedsschrijvers hebt.
Weet je wat ik nu mooi vind aan onze geschiedenis maar dat je zelden hoort? Dat de eerste decennia/eeuwen iedere mentale of fysieke aanval van de Christenen eindigde in bossen waar de Christelijke hordes bij de duizenden ondersteboven in de bomen werden gehangen nadat de Germanen ze hadden afgeslacht.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 2:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 2:27 schreef skarmoon het volgende:

U hapte overigens leuk op dat fotootje van Anne Frank


Tsja, ik was aan het discussiëren en jij wist niet meer veel te vertellen en kwam met fotootjes die jouw gelijk moesten bewijzen en die reacties moesten uitlokken.
Da's de Joodse manier van disscussiëren, met cijfers en shockerende foto's zwaaien terwijl er 0,0% bewijs is voor een holocaust.
Daarentegen is er wel een gigantische berg aan bewijzen die de holocaust naar het rijk der fabelen verwijzen. Bewijzen die stelselmatig worden ontkend en tegengewerkt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 2:45 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Godverdomme, bekken dicht over mijn grote complot om de wereld over te nemen via de joden die denken dat zij een complot hebben de wereld over te nemen van de mensen die denken dat ze de wereld gaan overnemen met hun complot!

ontopic: iemand bekend met het oude blad "Herkenning" ? Jammergenoeg wegens bezuinigingen hebben ze het moeten stopzetten, maar jezus daar stonden de prachtigste dingen in!

Prachtig voertuigje! (dingo)

Verder is mijn lust naar kennis over wapentuig wat gezakt, ik heb nu meer oog naar hoe het duitse leger georganiseerd was. Zo verschrikkelijk goed - daar kunnen een boel strijdkrachten nog wat van leren!


I am the 1%.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 04-05-2006 2:46 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 4 mei 2006 2:33 schreef Heiden het volgende:
Tsja, ik was aan het discussiëren en jij wist niet meer veel te vertellen en kwam met fotootjes die jouw gelijk moesten bewijzen en die reacties moesten uitlokken.
Da's de Joodse manier van disscussiëren, met cijfers en shockerende foto's zwaaien terwijl er 0,0% bewijs is voor een holocaust.
Daarentegen is er wel een gigantische berg aan bewijzen die de holocaust naar het rijk der fabelen verwijzen. Bewijzen die stelselmatig worden ontkend en tegengewerkt.

0,0 bewijs VOOR de holocaust? volgens mij zijn die er zat, en ben JIJ juist bezig die stelselmatig te ontkennen en tegen te werken.

Ontopic maar weer:


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 2:48 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Die sten gun, had het nederlandse leger later ook. Rete onbetrouwbaar wapen - onzuiver, zandgevoelig en rammelde ook nog.


I am the 1%.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 04-05-2006 2:52 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 4 mei 2006 2:48 schreef stoomfiets het volgende:
Die sten gun, had het nederlandse leger later ook. Rete onbetrouwbaar wapen - onzuiver, zandgevoelig en rammelde ook nog.

Kostte geen drol om te produceren en werd daarom en masse kado gedaan aan verzetsgroepen.

Dat Dingotje is gaaf trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 04-05-2006 2:53]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 2:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 2:46 schreef skarmoon het volgende:



Bwahahaha, als gefabriceerde cijfers en sympathie opwekkende foto's niet meer werken worden de middelvingers uit de kast getrokken.
Ooit al eens gedacht aan een lidmaatschap van AFA?

De moerassige grond bij Auschwitz maakte verbrandingen in de open lucht onmogelijk en het begraven van lijken zou tot vergiftiging van het grondwater in een wijde omtrek hebben geleid.
Volgens de Joodse holocaustpropaganda zouden er dagelijks 12.000 mensen zijn verbrand in Auschwitz. Een mens heeft in de modernste crematieovens die bij 1100 graden branden zeker 3 uur nodig om verbrand te worden.
Hoe hebben ze die 12.000 lijken verbrand gekregen in die paar oventjes in Auschwitz?
Ovens waren trouwens in ieder kamp aanwezig, ook Westerbork. De ovens waren wettelijk verplicht volgens de Duitse hygiënewetten en waren inderdaad bedoeld om lijken te verbranden, maar niet op een stelselmatige wijze, gewoon om de hygiëne te waarborgen als er mensen storven.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 2:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een mens laat 3 kilo as na, waar zijn die dagelijkse hoeveelheden van 36 ton menselijke as gebleven? En als het waar zou zijn was er geen boom meer te vinden in Europa, want de verbranding van één mens heeft zeker 200 kilo hout nodig. Mensen zijn geen propjes papier die je zo maar even in de open haard kunt verbranden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 2:57 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 2:52 schreef skarmoon het volgende:
Kostte geen drol om te produceren en werd daarom en masse kado gedaan aan verzetsgroepen.

Dat Dingotje is gaaf trouwens


Een oom van me, die officier was had er eentje tijdens z'n diensttijd. Waren op de schietbaan en het ding wou niet vuren, hij richt naar beneden en het kreng gaat af. Vuurt z'n hele magazijn in de vloer

Kheb nog wat foto's van het Panzermuseum Munster, zal zo ff uploaden en posten.


Edit: Heiden, no offence maar zou je niet een topic kunnen starten over dat de holocaust onwaar is? (over die as heb je wel gelijk, 't was ook nog eens zo om al die lijken te doen verbranden in brandkuilen zouden ze verschrikkelijk veel benzine nodig hebben - maar aub een ander topik?)

[Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 04-05-2006 2:58]


I am the 1%.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 3:07 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Eerste wat we in Munster zagen, een nederlands kanon!


Eerste wereldoorlog spul (replica)


Schattig tankje, recht uit een strip van Hergé.


Experimenteel ding, veel te hoog - veel te zware munitie (had een kraan erop zitten om die patronen in de loop te krijgen)


I am the 1%.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 3:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Je hebt gelijk, dit is inderdaad voor een ander topic, dat zeg ik al twee pagina's maar iedereen blijft reageren.
In het gebied rond Auschwitz ligt het grondwaterpeil zo'n 40 centimeter onder de oppervlakte, het is een moerassig gebied.
Openluchtverbrandingen of massagraven waren 100% ONMOGELIJK.

Edit;
Ik zou best een topic over de Holocaust willen starten, maar ik denk niet dat me dat in dank zal worden afgenomen aangezien de jood zich heeft ingedekt in de wet en iedere twijfel, vraagteken of nieuwsgierigheid in verband met de holocaust en het aantal slachtoffers wettelijk verboden is....

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-05-2006 3:16]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 3:15 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 3:07 schreef Heiden het volgende:
Je hebt gelijk, dit is inderdaad voor een ander topic, dat zeg ik al twee pagina's maar iedereen blijft reageren.
In het gebied rond Auschwitz ligt het grondwaterpeil zo'n 40 centimeter onder de oppervlakte, het is een moerassig gebied.
Openluchtverbrandingen of massagraven waren 100% ONMOGELIJK.


Nja van mij mag je doorgaan, ik vind 't wel intressant. Maar post dan in elk plaatje een of ander militair stukje hardware
Ik heb een docu gezien over Auschwitz, waar ze de hele theorie dat er zoveel mensen vermoord waren echt aan stukken scheurden. "The truth behind the gates of Auschwitz" heette die - kon je toendertijd op internet bekijken.

en weer wat ontopik: Dit toestel maakte definitief een einde aan de oorlog tegen Japan.


I am the 1%.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-05-2006 3:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

best gay die naam maar toch

@ heid0n: idd, dat zal niet echt goed vallen vrees ik. nouja opzich schiet je er ook geen hol mee op, men is toch te stijfkoppig. je bereikt er nisk mee naast dat je dan je frustratie kwijt kan...


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 3:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Auschwitz en haar mythe is al verscheidene keren door verschillende bloedserieuze wetenschappers aan stukken gescheurd.
Die wetenschappers kunnen rekenen op een leven lang van beschuldigingen, verdachtmakingen en regelrechte haatcampagnes omdat ze het lef hadden om onbevooroordeeld de kampen te onderzoeken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-05-2006 3:24 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht



Klewang, MET leren bandje! Voor m'n pa zijn 60ste verjaardag ga ik er een voor hem kopen


I am the 1%.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 3:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 3:18 schreef karnivoor het volgende:
best gay die naam maar toch

@ heid0n: idd, dat zal niet echt goed vallen vrees ik. nouja opzich schiet je er ook geen hol mee op, men is toch te stijfkoppig. je bereikt er nisk mee naast dat je dan je frustratie kwijt kan...


Klopt.
Holocaustonderzoek is sowieso een gebied dat ik probeer te vermijden, het zit te diep ingeprent in het bewustzijn van de mensheid door jarenlange onaflatende propaganda en vragen of twijfels over dat soort zaken is gewoon een te extreem gedachtengoed en gewoon onbegonnen werk. Het is niet iets waar ik veel van mijn energie aan wil verspillen.

On topic;
De megakannonen Thor, Odin en als ik me niet vergis Tyr van de Duitsers.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-05-2006 3:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

plaatje werkt niet


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2006 3:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 mei 2006 3:07 schreef Heiden het volgende:
Je hebt gelijk, dit is inderdaad voor een ander topic, dat zeg ik al twee pagina's maar iedereen blijft reageren.
In het gebied rond Auschwitz ligt het grondwaterpeil zo'n 40 centimeter onder de oppervlakte, het is een moerassig gebied.
Openluchtverbrandingen of massagraven waren 100% ONMOGELIJK.

Edit;
Ik zou best een topic over de Holocaust willen starten, maar ik denk niet dat me dat in dank zal worden afgenomen aangezien de jood zich heeft ingedekt in de wet en iedere twijfel, vraagteken of nieuwsgierigheid in verband met de holocaust en het aantal slachtoffers wettelijk verboden is....

in nederland is het grondwaterpeil volgens mij niet veel hoger, en we kunnen ook vrij diep graven

voor 1 persoon wordt er 200 kilo hout gebruikt, maar dat is geen efficient proces. zodra de mens een beetje uitgedroogd.

Zyklon-B is gebruikt als ontluizingsmiddel, maar dat is niet in contact met mensen maar als gasssingsmiddel in lege ruimtes. Volgens mij hebben mensen veel meer last van zyklon B dan de luizen.

Ik vind het wel een goede zaak dat er kritiek op de holocaust komt. de joden worden als grootste slachtoffer gezien, terwijl er veel meer doden zijn, en niet alles is verlopen als in de boekjes staat.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 3:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 3:35 schreef karnivoor het volgende:
plaatje werkt niet


Fuck, hier overigens wel, maar het zal wel weer iets met linken te maken hebben, hier dan de originele link waar ik het vandaan haalde;
http://www.lemaire.happyhost.org/armes/artillerie/5388.html#116256


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-05-2006 3:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah dan wel, gaaf ding ja


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-05-2006 3:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 3:37 schreef ElitE het volgende:
in nederland is het grondwaterpeil volgens mij niet veel hoger, en we kunnen ook vrij diep graven

voor 1 persoon wordt er 200 kilo hout gebruikt, maar dat is geen efficient proces. zodra de mens een beetje uitgedroogd.

Zyklon-B is gebruikt als ontluizingsmiddel, maar dat is niet in contact met mensen maar als gasssingsmiddel in lege ruimtes. Volgens mij hebben mensen veel meer last van zyklon B dan de luizen.

Ik vind het wel een goede zaak dat er kritiek op de holocaust komt. de joden worden als grootste slachtoffer gezien, terwijl er veel meer doden zijn, en niet alles is verlopen als in de boekjes staat.




Mensen kunnen niet "een beetje uitdrogen", wij zijn gewoon een plas water met wat botten erin, klaar. Een beetje uitgedroogde mensen zijn dood en dan nog, ook een kinderlichaampje of een uitgedroogd mens verbrand je niet even op een kampvuurtje.
Het heeft veel brandstof en tijd nodig om een menselijk lichaam compleet te verbranden. En dat compleet verbranden is zeker gebeurd volgens de mythe, want er is geen enkel spoor gevonden van de miljoenen tanden die zouden moeten zijn overgebleven.
Het hele verhaal is sowieso een logistieke onmogelijkheid van bijbelse proporties, 240 ton hout per dag om 12.000 mensen te verbranden in 24 uur die dan nog eens buiten de verbrandingsresten van het hout 36 ton aan menselijke resten per dag zouden hebben opgeleverd.
Nog geen grammetje van teruggevonden!
De foto's van bergen lijken die de Amerikanen hebben gemaakt tijdens hun opmars en de bergen aam vervalste foto's en documenten die de joden opeens in hun bezit schenen te hebben zijn de ENIGSTE "bewijzen" voor de Holocaust.
En nu houd ik er ook echt over op, dit is geen stof om op dit forum te bespreken. Mijn raad aan iedereen is om eens een uurtje tijd uit te trekken en op zoek te gaan naar de waarheden en vooral onwaarheden die de zogenaamde "grootste misdaad in de geschiedenis der mensheid" omringen.

Edit;
Natuurlijk kunnen we hier vrij diep graven, dat kan in Auschwitz ook.
Maar verbrand maar eens 12.000 mensen in een paar van die kuilen dan, dan ben je in 2028 nog bezig met verbranden.
En in het geval van massagraven zou in een wijde omtrek het water zwaar zijn vergiftigd. Een ontbindend mens (of dier) produceert de smerigste vergiften tijdens het rotten.
Iedereen die dit probeert te ontkennen is gewoon hardstikke gebreinwashed.

Edit #2;
Als ze de mensen hadden willen laten uitdrogen had dat tot gigantische bergen van wel 100.000 lijken in een paar dagen opgeleverd, dat lijkt mij persoonlijk een vrij sterk verhaal.
Nog eentje; waarom zijn er nooit interviews met de omwonenden naar buiten gebracht? Ik heb sommige interviews gelezen uit die tijd van de plaatselijke bewoners, er was inderdaad een concentratiekamp, maar zij hebben op geen enkele manier iets van een genocide opgemerkt, geen constant rokende schoorstenen die volgens joodse fantasieverhalen zelfs metershoge vlammen uitstootten, geen constante aanvoer van met joden afgeladen treinen, geen constante aanvoer van hout, geen veilige zones van 3 of 4 hekken buiten Auschwitz die zogenaamd de bewoners op honderden meters afstand hielden.
De plaatselijke boeren deden hun landwerk direct naast de hekken van Auschwitz en hebben niets gezien dat op enige vorm van massavernietiging of iets dergelijks duidt. Die interviews zie je niet, wel de interviews met "holocaustoverlevenden" die de meest gestoorde en vergezochte fabels de wereld in hebben geholpen.
De foto's waar de kampmedewerkers potjes voetballen met gewoon bolle en goed doorvoedde kampbewoners zie je niet op TV en op het internet. Maar die foto's zijn er bij de honderden als je even zoekt. Tegenover die 10 foto's van lijkenbergen waar de Yanken mee op de proppen kwamen die tot vervelens toe op onze netvliezen weren gebrand.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-05-2006 4:09]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2006 4:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

stukje vlees kan jij toch ook op leven haal jij toch ook behoorlijk veel energie uit vlees bevat wel degelijk veel energie. En lijken hoef je niet per se met hout te verbranden, verbrand je in een oven dan bespaar je gigantisch veel energie.

niet te snel conclusies trekken, sowieso ben je nooit erg direct bij de onderzoeken betrokken geweest neem ik aan, je hebt dan net zo goed je info indirect verzameld.
kritische discussie over de holocaust is niet verkeerd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen