IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Katten topic deeltje 4 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 15:33 by MMayo Profiel van MMayo



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2006 21:00 by MMayo Profiel van MMayo

Luna is heel behulpzaam met de was.

Haar sokken


Haar handdoek


Haar kussen op de bank


Probeer dat maar eens terug te pakken, gelijk de krassen over de klauwen heen.

Isis lekker aan het chillen, jeweettoch






Snowy beetje stiekem op mijn bed kruipen als ik met de was bezig ben


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2006 21:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mn kat heeft juist gekotst in haar eetbak


signature


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 04-10-2006 21:13 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 4 oktober 2006 21:01 schreef Hypnos het volgende:
mn kat heeft juist gekotst in haar eetbak




1 van onze katten kots meestal haar eten bijna direct er weer uit.. soms niet hoor.. maar dat beest is moddervet.. we snappen er niets van
een boulimia kat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-10-2006 0:49 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Woei, nog 2 weekjes en dan als een dolle mijn eigen poezeltje halen!! Een dezer dagen maar eens in het asiel kijken of ze kittens hebben.. Altijd gezegd dat zo gauw ik op mezelf woon ik er meteen een kat bij wil, en dat gaat ook zeker gebeuren.. Kan nu al niet wachten! Damn, ik mis echt zo'n beestje in huis! Nog maar heel even


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 22:13 by Chelman Profiel van Chelman

Wat heb ik een hekel aan katten. Alsof het niet genoeg is dat het overal stinkt door die kutbeesten heeft een het vandaag gepresteerd om mijn eigen tuintje in te springen met als doel mijn hondje proberen aan te vallen.

Het was een enorme kater en mijn pup is nog maar 8 weken oud. Die kater zag dus een prooi. Gelukkig zag ik het en verkocht een enorme rotschop aan dat kankerbeest. Die vloog drie meter door de lucht en knalde tegen de muur op. Het geluid was een diepe plof en een kraak. Hij waggelde wel weg en ik mag hopen dat hij zijn lesje geleerd heeft.

Hehe. Ik hoop dat het pijn deed.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-10-2006 22:15 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

ik heb ook weleens een kater.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-10-2006 22:17 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 7 oktober 2006 22:13 schreef Chelman het volgende:
Het was een enorme kater en mijn pup is nog maar 8 weken oud. Die kater zag dus een prooi.


Naar de foto's die ik van je pup heb gezien wou die kater volgens mij paren.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 22:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 22:17 schreef windkracht10 het volgende:
Naar de foto's die ik van je pup heb gezien wou die kater volgens mij paren.


Alleen was hij ongeveer 5 keer zo groot. Hij was al aan het sluipen. Volgens mij had hij dat beest voor een konijn of zo aangezien.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-10-2006 22:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 oktober 2006 22:13 schreef Chelman het volgende:
Wat heb ik een hekel aan katten. Alsof het niet genoeg is dat het overal stinkt door die kutbeesten heeft een het vandaag gepresteerd om mijn eigen tuintje in te springen met als doel mijn hondje proberen aan te vallen.

Het was een enorme kater en mijn pup is nog maar 8 weken oud. Die kater zag dus een prooi. Gelukkig zag ik het en verkocht een enorme rotschop aan dat kankerbeest. Die vloog drie meter door de lucht en knalde tegen de muur op. Het geluid was een diepe plof en een kraak. Hij waggelde wel weg en ik mag hopen dat hij zijn lesje geleerd heeft.

Hehe. Ik hoop dat het pijn deed.




Dat is nog eens dierenliefde. Een ietwat selectieve, maar goed.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 22:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 22:28 schreef Oud Vuil het volgende:
Dat is nog eens dierenliefde. Een ietwat selectieve, maar goed.


Als ik vijf seconden later naar buiten was gegaan was mijn hond dood....

edit: sowieso snap ik niet dat al die katteneigenaren het volstrekt normaal vinden dat hun stinkbeesten overal vrij rondlopen zodat alle portieken, hoekjes etc. naar pis stinken. Maar goed, dat is een andere kwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-10-2006 22:34]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 22:32 by Smoochy Profiel van Smoochy

Jammer...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-10-2006 22:36 by watery black Profiel van watery black

das wel een beetje overdreven denk ik... ( @ hond dood dus)


wat nou als jouw hond straks groot is en die rent achter een of ander beest aan en de eigenaar verkoopt je hond zo'n rotschop, zou je dat ook rechtvaardig vinden? je mag best een mening hebben over zoiets, ieder zn ding en de een houdt wel van katten/honden/whatever en de ander niet, maar dit vind ik wel erg ver gaan. dit is gewoon pure dierenmishandeling. je had ook gewoon even kunnen brullen ofzo, gewoon die kat laten schrikken.

maargoed, nu zul je me wel weer gaan affikken omdat ik t niet met je eens ben.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 07-10-2006 22:38]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 22:40 by Chelman Profiel van Chelman

a. Mijn eigen tuin.

b. Een pup ter grootte van een hand en een volgroeide, grote kater --> Een klap van de kater aan de pup = dood.

c. Honden die anderen aanvallen en toetakelen worden ingeslapen.

Dank u.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 22:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ja moet je 8 weken oude puppy maar niet alleen buiten laten..beetje onverantwoord..

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 07-10-2006 22:41]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 22:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

Precies als je hondje zo klein is waarom laat je hem dan alleen in de tuin achter...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-10-2006 22:41 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 oktober 2006 22:40 schreef Smoochy het volgende:
Ja moet je 8 weken oude puppy maar niet alleen buiten laten..beetje onverantwoord..maar wel stoer dat je die kat schopte een hele vent...



+1


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 22:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 22:41 schreef Smoochy het volgende:
Precies als je hondje zo klein is waarom laat je hem dan alleen in de tuin achter...


Het is mijn tuin. Daar horen niet andermans beesten thuis.

De eigenaresse kwam zich in ieder geval bij mij verontschuldigen en niet omgekeerd. Haar kater heeft bij iemand anders al eerder kleine katjes gekilled....

edit: Met andere woorden: haar kater staat al langer op de 'persona non grata'-lijst in onze buurt.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-10-2006 22:49]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-10-2006 22:50 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 oktober 2006 22:40 schreef Chelman het volgende:
a. Mijn eigen tuin.


dussehm, zeg, als er een grote vogel in je tuin komt en je puppy meesleept (ik weet niet waar je woont maar ik heb een tijd aan de bosrand gewoond en ik heb ddaar regelmatig konijnen e.d. gevangen zien worden door vogels dus waarom niet een pup?) dan is t ook niet jouw verantwoordelijkheid en moet die ook maar doodgeschopt/afgeschoten/opgehokt/whatever worden?

quote:

b. Een pup ter grootte van een hand en een volgroeide, grote kater --> Een klap van de kater aan de pup = dood.


zie smoochy's reactie. moet je m maar niet alleen achterlaten. je eigen verantwoordelijkheid.

quote:

c. Honden die anderen aanvallen en toetakelen worden ingeslapen.



als een hond een kat aanvalt/toetakelt wordt ie daar echt niet voor ingeslapen. dat geldt pas als ie mensen aanvalt.

ik zie nog steeds niet welk punt jou het recht geeft een kat te mishandelen. er zijn ook andere manieren om dit op te lossen. en als je dan echt zo nodig je pup alleen wil kunnen laten in de tuin, dan moet je maar een net eroverheen spannen ofzo.

quote:

Dank u.


astu


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-10-2006 22:52 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 oktober 2006 22:48 schreef Chelman het volgende:
Het is mijn tuin. Daar horen niet andermans beesten thuis.

De eigenaresse kwam zich in ieder geval bij mij verontschuldigen en niet omgekeerd. Haar kater heeft bij iemand anders al eerder kleine katjes gekilled....

edit: Met andere woorden: haar kater staat al langer op de 'persona non grata'-lijst in onze buurt.


okee, dan geef ik je wel gelijk qua dat die eigenaresse die kat binnen moet houden. maar dan nog geeft je dat niet het recht om dat beest te schoppen. hij volgt ook maar zijn instincten, en dat zal jouw pup later ook gaan doen. ga je hem/haar dan ook schoppen?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 22:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou ja een net over je tuin heenspannen is ook weer teveel van het goede, maar een 8 weken oude puppy kan je niet alleen in je tuin laten huppelen vooral niet zo hele kleine, was het een 8 weken oude ik zeg maar wat herderpuppy was die kater niet gekomen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 22:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

Wij hebben een Herdershond en katten in 1 huis, de katten gaan wel naar buiten maar blijven alleen in onze eigen tuin, waarom weet ik ook niet, en spelen dan met de hond in de tuin.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-10-2006 22:55 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 oktober 2006 22:53 schreef Smoochy het volgende:
Nou ja een net over je tuin heenspannen is ook weer teveel van het goede, maar een 8 weken oude puppy kan je niet alleen in je tuin laten huppelen vooral niet zo hele kleine, was het een 8 weken oude ik zeg maar wat herderpuppy was die kater niet gekomen.


ik geef ook maar een voorbeeld. ik zou zo'n beestje ook niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. hij kan ook aan giftige planten gaan zitten vreten ofzo, weet dat beestje veel dat ie eraan dood kan gaan. je weet nooit wat zo'n hummeltje uithaalt als je niet kijkt...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 22:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 22:52 schreef watery black het volgende:
hij volgt ook maar zijn instincten, en dat zal jouw pup later ook gaan doen. ga je hem/haar dan ook schoppen?


Ik zorg dat mijn hond voldoende getraind is zodat zij het niet doet en ik ga haar zeker niet in de gelegenheid laten zijn om haar instincten op de honden/katten/kinderen van mijn buurmensen te laten botvieren. Dat moet ook, want ondanks dat ze maar 10 kilo wordt, zijn Boston Terriers in staat om honden twee keer zo groot als zichzelf te doden....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 22:57 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 22:55 schreef watery black het volgende:
ik geef ook maar een voorbeeld. ik zou zo'n beestje ook niet alleen laten, je weet nooit wat er gebeurt. hij kan ook aan giftige planten gaan zitten vreten ofzo, weet dat beestje veel dat ie eraan dood kan gaan. je weet nooit wat zo'n hummeltje uithaalt als je niet kijkt...


Ik ging naar binnen om mijn sleutels te pakken....(10 seconden weg). Maar goed, daar gaat het niet om.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen