IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Katten topic deeltje 4 Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-11-2006 16:19 by stigma Profiel van stigma

Wat een prachtige ogen!


Subtiel kamerolifantje


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-11-2006 16:19 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 30 november 2006 16:15 schreef Ethereal het volgende:





MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2006 14:30 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 november 2006 17:53 schreef MMayo het volgende:
Wilde ik maken, toen vloog ze me daar toch een partij snel weg.. dus heb wel foto van de opdroog sessie.




Half droog en met vieze oogjes, wat doorgefokte perzen vaak hebben hihi.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-12-2006 14:34 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 december 2006 14:30 schreef MMayo het volgende:




Jezus Christus! Wat een lelijk mormel zeg!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2006 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mayo, ik denk dat je kattenluikje wat te zwaar is ...

*slip of the typevinger* (i said kattenlijkje hihi*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-12-2006 14:38]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2006 14:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 december 2006 14:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Jezus Christus! Wat een lelijk mormel zeg!



En niet zo hard, straks hoort ze je en gaat ze zich depressief voelen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2006 14:40 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 december 2006 14:35 schreef Jenje het volgende:
Mayo, ik denk dat je kattenluikje wat te zwaar is ...

*slip of the typevinger* (i said kattenlijkje hihi*



Het is een te ver doorgefokte pers met een platte neus, geen traanbuizen (vandaar vieze ogen) en een te platte bek (daardoor problemen met eten). Oftewel, ze is heel zielig maar wel ontzettend schatje.



Oja ze kan niet mauwen, alleen maar kraakgeluiden maken hehe.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-12-2006 14:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 december 2006 14:35 schreef MMayo het volgende:

En niet zo hard, straks hoort ze je en gaat ze zich depressief voelen.


Hey, ik vind lelijke mormeltjes best lief hoor!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2006 14:43 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 december 2006 14:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Hey, ik vind lelijke mormeltjes best lief hoor!


Aww dankje!
Oh wacht, dat ging over mijn kat..


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 01-12-2006 14:49 by verlepte theedoek Profiel van verlepte theedoekhttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Hier ook maar een paar van m'n nieuwe aanwinst Fluffy en 1 van onze andere drie: Chicken, Maggi en Grunt





www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-12-2006 14:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 december 2006 14:43 schreef MMayo het volgende:
Aww dankje!
Oh wacht, dat ging over mijn kat..




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2006 14:52 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 december 2006 14:49 schreef verlepte theedoek het volgende:



Hahahaha, ik wíst dat die baard een keer tot leven zou komen, het kon haast niet anders!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 01-12-2006 14:53 by verlepte theedoek Profiel van verlepte theedoekhttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Dan vind ik m'n baard toch heeeeel wat rustiger en handelbaarder


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2006 14:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 december 2006 14:49 schreef verlepte theedoek het volgende:
Hier ook maar een paar van m'n nieuwe aanwinst Fluffy en 1 van onze andere drie: Chicken, Maggi en Grunt






Poekies!! Lief!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2006 14:55 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 december 2006 14:53 schreef verlepte theedoek het volgende:
Dan vind ik m'n baard toch heeeeel wat rustiger en handelbaarder


Hehe, onhandelbare katten zijn gaaf!


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 02-12-2006 16:10 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

de kat van mn zus d'r vriend is geflipt

beessie is nu zo'n 3 jaar meen ik, ze was altijd al wat schuw. ze heeft 2 nestjes gehad waarvan de kittens allemaal zijn overleden. ze weten niet hoe.
nu heeft ze een 3e nestje gehad en dat is heel erg goed gegaan. Ze werd aanhankelijker, zorgde goed voor de kittens, het ging echt prima! ze kon zelfs prima met de hondjes van mn zus.

alleen is het nu helemaal mis.mijn zus heeft 1 kitten zelf gehouden: mickey.
alleen valt killer (de moeder) mickey nu steeds aan! en hard! ook word ze woest tegen de honden en tegen mn zus d'r dochtertje van 4.

vandaag was ik aan het oppassen en killer zat zo zielig te miauwen, maar ik mocht haar niet uit de slaapkamer laten. toch gedaan, vond het zo sneu voor haar en dacht dat het wel mee zou vallen. ging prima, ik kon haar rustig aaien en ze gaf kopjes enzo. toen zag ze mickey en ze werd helemaal gek en viel mickey aan! dus ik ben ertussen gesprongen en heb killer snel weggeduwd en mickey opgetild. drama! ben ook flink hard gebeten en gekrabt, au! maar goed da's mn eigen schuld.

Killer heeft ook kale plekken sinds kort, op haar staart en nu ook haar achterpoten. we denken dat ze zichzelf kaalplukt.

stress? jaloezie? iets in de hersenen? tumor?

iemand een idee wat dit misschien kan zijn? mn zus moet met de kat naar de dierenarts maar wegens geld- en vervoersproblemen komt dit er de komende 2 weken sowieso niet van. vind het zo zielig voor Killer en voor mickey natuurlijk


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-12-2006 16:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 december 2006 16:10 schreef BlackSun het volgende:
de kat van mn zus d'r vriend is geflipt

beessie is nu zo'n 3 jaar meen ik, ze was altijd al wat schuw. ze heeft 2 nestjes gehad waarvan de kittens allemaal zijn overleden. ze weten niet hoe.
nu heeft ze een 3e nestje gehad en dat is heel erg goed gegaan. Ze werd aanhankelijker, zorgde goed voor de kittens, het ging echt prima! ze kon zelfs prima met de hondjes van mn zus.

alleen is het nu helemaal mis.mijn zus heeft 1 kitten zelf gehouden: mickey.
alleen valt killer (de moeder) mickey nu steeds aan! en hard! ook word ze woest tegen de honden en tegen mn zus d'r dochtertje van 4.

vandaag was ik aan het oppassen en killer zat zo zielig te miauwen, maar ik mocht haar niet uit de slaapkamer laten. toch gedaan, vond het zo sneu voor haar en dacht dat het wel mee zou vallen. ging prima, ik kon haar rustig aaien en ze gaf kopjes enzo. toen zag ze mickey en ze werd helemaal gek en viel mickey aan! dus ik ben ertussen gesprongen en heb killer snel weggeduwd en mickey opgetild. drama! ben ook flink hard gebeten en gekrabt, au! maar goed da's mn eigen schuld.

Killer heeft ook kale plekken sinds kort, op haar staart en nu ook haar achterpoten. we denken dat ze zichzelf kaalplukt.

stress? jaloezie? iets in de hersenen? tumor?

iemand een idee wat dit misschien kan zijn? mn zus moet met de kat naar de dierenarts maar wegens geld- en vervoersproblemen komt dit er de komende 2 weken sowieso niet van. vind het zo zielig voor Killer en voor mickey natuurlijk


Tsja eh 3 nestjes in 3 jaar tijd, die kat is dus veel te jong moeder geworden.. waarschijnlijk vandaar dode kittens. Dat kaalplukken komt vaak uit pijn of stress voort, het is in ieder geval zeker dat het niet goed is. Ook plotselinge gedragsveranderingen kunnen met stress te maken hebben, maar ook met het feit dat ze niet geholpen is nog. Ik zou even bellen naar de dierenarts en om advies vragen, eerlijk gezegt zou ik er alles aan doen om er langs te kunnen gaan met de kat. Ook al heb ik ook niet veel geld, gelukkig kan bij ons de dierenarts op rekening. Vervoer, tsja.. achterop de fiets moet ook mogelijk zijn lijkt me. Maar in ieder geval, of het diertje heeft ontzettend veel pijn of het is enorm aan het stressen. In beide gevallen, naar de dierenarts ermee.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-12-2006 16:16]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-12-2006 16:15 by MMayo Profiel van MMayo

Oja en soms kunnen katten gewoon niet samen met een andere kat, ook niet als het eigen nestje is.


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 02-12-2006 16:17 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

wij zitten zelf ook erg aan stress te denken ja.
het zou goed kunnen dat ze idd niet met andere katten kan, maar ze valt nu ook de honden en mn nichtje aan.

ik ben het met je eens dat ze veel te jong moeder is geworden, absoluut! ik blijf erbij dat je katten op tijd moet steriliseren als je geen nestjes wilt. maar dat gaan ze dus binnenkort laten doen en dan meteen haar laten nakijken.
ik hoop dat snel te weten komen wat het is en dat het niets ernstigs is


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-12-2006 16:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 december 2006 16:17 schreef BlackSun het volgende:
wij zitten zelf ook erg aan stress te denken ja.
het zou goed kunnen dat ze idd niet met andere katten kan, maar ze valt nu ook de honden en mn nichtje aan.

ik ben het met je eens dat ze veel te jong moeder is geworden, absoluut! ik blijf erbij dat je katten op tijd moet steriliseren als je geen nestjes wilt. maar dat gaan ze dus binnenkort laten doen en dan meteen haar laten nakijken.
ik hoop dat snel te weten komen wat het is en dat het niets ernstigs is


Je hebt haar vertrouwelijke situatie omgegooit door een kitten te houden, haar positie is dus in gevaar. Hierdoor kunnen katten zeer raar gaan doen, oa dus aanvallen van alles wat in de buurt komt en dat is gevaarlijk. Als het stress is kun je valeriaan druppels proberen of feliway stekker kopen, daar kunnen katten nog wel eens rustiger van worden. Maar goed, ik zou zowieso de dierenarts bellen voor advies.. dat is gratis dus geen reden om het niet te doen. En indien mogelijk zo snel mogelijk langs dierenarts, want straks is het bijvoorbeeld wel een tumor of pijn ergens.


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 02-12-2006 16:23 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

we hadden de dierenarts al gebeld maar die wist zo niet wat het was, dan moesten we echt langskomen. dus dat gewoon gauw gaan doen. dat geld komt idd wel!

thx voor de tips van die druppels of die feliway, mocht het idd stress zijn dan zal ik mn zus zeggen dit te proberen!


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-12-2006 21:18 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 1 december 2006 14:49 schreef verlepte theedoek het volgende:





Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-12-2006 21:34 by Hexegot Profiel van Hexegot

ROFL


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 06-12-2006 22:36 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar vinden jullie deze kat niet schattig?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2006 12:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




Zurkeltje roeleert


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen