IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Katten topic deeltje 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 22:57 by Smoochy Profiel van Smoochy

Heb je een teef...hopelijk heb je parket of iets in de geest, anders zou ik een onderbroek maken met gat, als ze ongesteld wordt..dat is nogal goor. Of laat je haar helpen?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-10-2006 23:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 22:57 schreef Smoochy het volgende:
Heb je een teef...hopelijk heb je parket of iets in de geest, anders zou ik een onderbroek maken met gat, als ze ongesteld wordt..dat is nogal goor. Of laat je haar helpen?


Ik heb parket.

Ze zijn klein ze lekken niet veel. Ik ben een tegenstander van steriliseren van zowel teefjes als reuen tenzij er aanwijsbare gezondheidsredenen zijn. Sommige teefjes (vrouwen trouwens ook) lopen meer kans op baarmoederhalskanker e.d. als ze niet gedekt worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-10-2006 23:01 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Onderbroeken met gaten kun je gewoon kopen, in allerlei kleurtjes en met kat, heu, kant enzo.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 23:02 by Smoochy Profiel van Smoochy

Kopen..gewoon een oude van je vriendin ff mishandelen en voila ...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 23:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 7 oktober 2006 23:00 schreef Chelman het volgende:
Ik heb parket.

Ze zijn klein ze lekken niet veel. Ik ben een tegenstander van steriliseren van zowel teefjes als reuen tenzij er aanwijsbare gezondheidsredenen zijn. Sommige teefjes (vrouwen trouwens ook) lopen meer kans op baarmoederhalskanker e.d. als ze niet gedekt worden.


Ok ze lekken niet veel maar wat ze doen is de hele tijd haar anus aanbieden dus heb je net je broek aan dan drukt ze fijn haar reet ertegen en vlekken op je broek..hehe...spreek uit ervaring..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-10-2006 23:13 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 oktober 2006 23:02 schreef Smoochy het volgende:
Kopen..gewoon een oude van je vriendin ff mishandelen en voila ...


Nee joh. Gwoon kopen.





Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 23:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 7 oktober 2006 23:13 schreef Oud Vuil het volgende:
Nee joh. Gwoon kopen.





Ah ik zie dat meneer voorkeur heeft voor een openkruisslipje...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-10-2006 23:16 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Ach, zo vaak draag ik ze niet, hoor.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 23:20 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou ja..ik hou het wel bij poezen..dus ben ik ook weer ontopic hehe..-.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2006 23:41 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 oktober 2006 22:50 schreef watery black het volgende:
dussehm, zeg, als er een grote vogel in je tuin komt en je puppy meesleept (ik weet niet waar je woont maar ik heb een tijd aan de bosrand gewoond en ik heb ddaar regelmatig konijnen e.d. gevangen zien worden door vogels dus waarom niet een pup?) dan is t ook niet jouw verantwoordelijkheid en moet die ook maar doodgeschopt/afgeschoten/opgehokt/whatever worden?

JA, NATUURLIJK!!! Tjonge jonge. Je wil toch niet zeggen dat jij jouw pup zomaar laat toetakelen door wie dan ook, toevallig omdat dat "de natuurrrr" is?


Jesus holy fuckin' crap. Wat een domme discussie in dit topic. Chelman, volgende keer foto's maken graag en posten.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-10-2006 23:42]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-10-2006 23:43 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 oktober 2006 23:41 schreef M. het volgende:
JA, NATUURLIJK!!! Tjonge jonge. Je wil toch niet zeggen dat jij jouw pup zomaar laat toetakelen door wie dan ook, toevallig omdat dat "de natuurrrr" is?


Jesus holy fuckin' crap. Wat een domme discussie in dit topic. Chelman, volgende keer foto's maken graag en posten.


nee ik zou t beestje in eerste instantie niet eens alleen laten. en als er dan toch zoiets zou gebeuren zou ik t beest gewoon wegjagen, en niet mishandelen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-10-2006 23:44 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Juist.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2006 23:48 by M. Profiel van M.

Nou, ik zou het wel weten, alles wat mijn huisdieren op MIJN grondgebied zou aanvallen moet direct keihard opdonderen en kan een rotschop krijgen. Dan komen ze nooit meer terug ook... Het argument "hou je beesten bij je" geldt nog veel harder voor de eigenaars van die indringers.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2006 12:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 oktober 2006 23:43 schreef watery black het volgende:
en als er dan toch zoiets zou gebeuren zou ik t beest gewoon wegjagen, en niet mishandelen.


LOOOOL

Ik zie die kater al wegrennen terwijl ik brul en hij bloed ruikt. Of omgekeerd...wanneer een opgefokte pitbull jouw poesje aanvalt. BRUUUULLL. LOL Die gaat dan ECHT reageren.

Volgende keer zal ik een pedagogische discussie met het beest aangaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 13:48 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 4 oktober 2006 15:11 schreef MMayo het volgende:
Ja lach maar.. maar dan heb ik het nog niet eens gehad over de hele grote plant in een grote glazen pot in een hoge standaard waar mevrouw vlekje graag in springt. Nee niet in willen liggen, gewoon erin springen en dan er weer uit. Heb gigantische deuken in het laminaat zitten door die dame, gewoon alles omgooien wat in de weg zit ook die grote glazen pot.

Of pannen omgooien
Of glazen omgooien
Of bovenop Isis springen vanaf iets hoogs om haar te laten schrikken
Of je tenen vangen als je langs het bed loopt waar ze onder ligt
Of vazen met bloemen omtrekken

Nee roepen en een waterspuit helpt niks, af en toe.. grrr het is dat ik geen behang heb hier. De rest gedraagt zich voorbeeldig. Nu foto van jouw poezebeest!



Stiggy heeft nog wel een toepasselijk boekje voor je.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 13:59 by Nix Profiel van Nix

En voor de hele aanvallende kat op puo discussie..




Brrrrrrrrrr!

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-10-2006 14:00]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


watery black
Usericon van watery black
Posted 08-10-2006 14:01 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 8 oktober 2006 12:55 schreef Chelman het volgende:
LOOOOL

Ik zie die kater al wegrennen terwijl ik brul en hij bloed ruikt. Of omgekeerd...wanneer een opgefokte pitbull jouw poesje aanvalt. BRUUUULLL. LOL Die gaat dan ECHT reageren.

Volgende keer zal ik een pedagogische discussie met het beest aangaan.


als er iemand van jouw formaat brullend aan komt lopen loopt een kat echt wel weg hoor

wat dat omgekeerde betreft, ik neem wel verantwoordelijkheid voor mijn katten. ze komen het huis niet uit.

ennerhm, just for the record, je schijnt te denken dat ik het niet met je eens ben wat katten binnenhouden betreft. ik vind zeker dat je wat dat betreft gelijk hebt. als jij niet 100% zeker weet dat je kat geen schade aanricht moet je m gewoon binnenhouden. dus naar hoe jij het verteld had zeker in dit geval die kat gewoon niet naar buiten gemogen. ik ben zowiezo geen voorstander van katten naar buiten laten, ook al is t alleen maar omdat zo'n beestje ook onder de auto kan komen ofzo.
maar dan nog vind ik dat je je puppy gewoon niet alleen had moeten laten.

en verder vraag ik me af wat jullie uberhaupt in dit topic doen.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-10-2006 14:02]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 08-10-2006 14:02 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 8 oktober 2006 13:59 schreef Nix het volgende:
En voor de hele aanvallende kat op puo discussie..




Brrrrrrrrrr!




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-10-2006 14:03 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Katten kun je ook goed wegjagen met een buks. Of een m16. Of een tank. Hell, ik zou een mini atoombom naar zo'n woeste, moordzuchtige indringer van m'n land gooien. There's no violence like cat violence.




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2006 14:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 oktober 2006 14:01 schreef watery black het volgende:
ik ben zowiezo geen voorstander van katten naar buiten laten, ook al is t alleen maar omdat zo'n beestje ook onder de auto kan komen ofzo.


Katten onder de auto maak ik me niet zo'n zorgen over. Wel over het feit dat door al die loslopende kutbeesten alle portieken naar pis stinken.


quote:

en verder vraag ik me af wat jullie uberhaupt in dit topic doen.

"Katten topic deeltje 4" - het gaat toch over katten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 14:05 by Nix Profiel van Nix

Er zijn ook katten die wegrennen als je ze probeert te aaien... Misschien een idee'tje?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-10-2006 14:05 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 oktober 2006 14:03 schreef Oud Vuil het volgende:
Katten kun je ook goed wegjagen met een buks. Of een m16. Of een tank. Hell, ik zou een mini atoombom naar zo'n woeste, moordzuchtige indringer van m'n land gooien. There's no violence like cat violence.




Klopt. Maar een M16, tank of A-Bomb mag ik niet thuis houden. Ik zal het voortaan op een buks houden.





[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-10-2006 14:07]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-10-2006 14:08 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Kut, geef ik nog een tip ook.

Wat zijn hondenliefhebbers toch agressief, vreemd is dat. Apart volk, dat is het.

edit: dat bedoel ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 08-10-2006 14:09]



watery black
Usericon van watery black
Posted 08-10-2006 14:09 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 8 oktober 2006 14:05 schreef Nix het volgende:
Er zijn ook katten die wegrennen als je ze probeert te aaien... Misschien een idee'tje?


of heel hard knuffelen?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2006 14:10 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 8 oktober 2006 14:09 schreef watery black het volgende:
of heel hard knuffelen?


Luv is the strongest wapon!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen