IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Katten topic deeltje 4 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2006 18:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 juni 2006 13:49 schreef Lainedil het volgende:
En terecht Go kitty, go kitty!


Sorrie Lain, maar na een hevige strijd hebben ze beiden besloten vriendjes te worden:





blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-06-2006 18:34 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Ik vind die poster op de achtergrond leuker dan die wuppieshit....



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2006 18:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 juni 2006 18:34 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik vind die poster op de achtergrond leuker dan die wuppieshit....


Jij hebt die poster toch ook al?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-06-2006 18:35 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

ja, en ik vind hem leuker dan die wuppieshit!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2006 18:37 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 juni 2006 18:35 schreef blonde rockgod het volgende:
ja, en ik vind hem leuker dan die wuppieshit!



Maar, maar dat zijn mijn vriendjes nu.
Wuppie love *blink blink*


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-06-2006 18:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

geen kabouter meer voor jou?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2006 18:41 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 juni 2006 18:40 schreef blonde rockgod het volgende:
geen kabouter meer voor jou?


Jawel


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-06-2006 18:42 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Gelukkig!



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 18-06-2006 15:19 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2006 18:40 by MMayo Profiel van MMayo

Vroegah! Gaia en Isis





Nu Isis:


Gaia toen ze nog leefde zoals te zien is hehe:



Vroegah! Luna:




Nu:


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 18-06-2006 20:23 by Dodo Profiel van Dodo



dit is 1 van onze poezebeesten..

ze is super vet, maar we hebben geen idee hoe dat komt.. ze eet echt niet veel.. en wat ze eet, kotst ze vaak ook weer uit.. raar beest


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-06-2006 19:55 by Chantalie Profiel van Chantalie



Zo eentje wil ik ooit onder de kerstboom aantreffen!
(ik vind Turkse Angora's de mooiste katten op aarde)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 19-06-2006 19:59]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


watery black
Usericon van watery black
Posted 19-06-2006 22:57 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 18 juni 2006 20:23 schreef Dodo het volgende:


dit is 1 van onze poezebeesten..

ze is super vet, maar we hebben geen idee hoe dat komt.. ze eet echt niet veel.. en wat ze eet, kotst ze vaak ook weer uit.. raar beest




gecastreerd/gesteriliseerd? dan willen ze nog wel eens uitzakken... en ze lijkt me ook enigszins pluizig, dus dan lijkt t allemaal ook een stuk erger als t is. heb ik bij mijn pluizebal ook. wel een mooi beestje. lapjes zijn leukkkk ^^


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 19-06-2006 23:08 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 19 juni 2006 22:57 schreef watery black het volgende:
gecastreerd/gesteriliseerd? dan willen ze nog wel eens uitzakken... en ze lijkt me ook enigszins pluizig, dus dan lijkt t allemaal ook een stuk erger als t is. heb ik bij mijn pluizebal ook. wel een mooi beestje. lapjes zijn leukkkk ^^


ja ze is inderdaad "geholpen"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-06-2006 23:37 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Katten, verdammt lastige apparaten. Die horen niet thuis in een woonwijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-06-2006 13:56 by renYek Profiel van renYek

Ik ga vanavond 4 kittens halen die anders afgemaakt worden. Zelf heb ik al 2 katten en wil er niet permanent 4 bij hebben. Ik zoek dus (een) baasje(s) voor de schatjes. 1tje heeft al een fijn plekje gevonden, dus voor 3 zoek ik nog een plekje. Eventueel wil ik er zelf 1tje houden.

Dit zijn ze:




Heb je zelf interesse of weet je iemand, mail me dan op het adres in mijn profiel.

Cheers,

Dennis


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-06-2006 14:16 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Die bovenste wil ik dus. Zeg maar.

Nog geen mailtje gehad van je, btw.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 24-06-2006 14:19 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

ah! die middelste op de 2e foto!!

wat baal ik nu dat ik geen 2e kat meer mag van mn ouders.
maar ik zal hier in de buurt eens informeren naar liefhebbers voor een kitten


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 14:30 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 juni 2006 13:56 schreef renYek het volgende:
Ik ga vanavond 4 kittens halen die anders afgemaakt worden. Zelf heb ik al 2 katten en wil er niet permanent 4 bij hebben. Ik zoek dus (een) baasje(s) voor de schatjes. 1tje heeft al een fijn plekje gevonden, dus voor 3 zoek ik nog een plekje. Eventueel wil ik er zelf 1tje houden.

Dit zijn ze:




Heb je zelf interesse of weet je iemand, mail me dan op het adres in mijn profiel.

Cheers,

Dennis


Ach wat lief!
Ik zou wel willen maar heb er al twee en dat is voor mijn financieele situatie meer dan genoeg. Succes met het vinden van nieuw personeel voor die ukkies.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 14:35 by MMayo Profiel van MMayo

Hoe oud zijn ze eigenlijk?


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-06-2006 15:42 by renYek Profiel van renYek

Weet ik niet precies, maar ik vermoed pas een paar weken..

Die kerel heeft een mamapoes die 5 kittens heeft. 1 kitten houdt hij, maar heeft geen plek voor 6 katjes op zijn appartementje. Ik hoorde dit via via via, want ik ken die vent totaal niet. Hij zou al de nodige moeite hebben gedaan om ze ergens onder te brengen, maar dat is niet gelukt. Volgende week gaat ie op vakantie en als ie dan niemand heeft.. RIP.

Dat laat ik dus niet gebeuren!

Vanmiddag al een exra kattenbak gekocht, kittenvoer en melk om ze bij te voeren. Ook extra eetbakjes, speeltjes en een soort spuit om ze te voeden. Als ik die beesjes kan redden is me dat die 55 euro wat die zooi me kostte me dubbel en dwars waard.

Ik heb op zich plek zat voor 6 katten (ik heb 3 slaapkamers over..), maar dat is geen doen, zeker omdat ik best veel weg ben. De 2 katten die ik al heb redden zich prima en zijn ook veel buiten in de tuin enzo, maar ik wil ook geen overlast in de buurt veroorzaken met zoveel katten.

Over een goed uur ga ik ze halen. Ik zal wel fotoos posten als ze bij me thuis zijn
Ik hoop dat ik ook voor allemaal snel een baasje vind anders ga ik me er teveel aan hechten


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-06-2006 15:45 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 24 juni 2006 14:16 schreef Illusione het volgende:
Die bovenste wil ik dus. Zeg maar.

Nog geen mailtje gehad van je, btw.



check

mmmm, vanmorgen om 11:26 verzonden naar het adres in je profiel. Ik stuur em nog wel eens.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 15:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 juni 2006 15:42 schreef renYek het volgende:
Weet ik niet precies, maar ik vermoed pas een paar weken..

Die kerel heeft een mamapoes die 5 kittens heeft. 1 kitten houdt hij, maar heeft geen plek voor 6 katjes op zijn appartementje. Ik hoorde dit via via via, want ik ken die vent totaal niet. Hij zou al de nodige moeite hebben gedaan om ze ergens onder te brengen, maar dat is niet gelukt. Volgende week gaat ie op vakantie en als ie dan niemand heeft.. RIP.

Dat laat ik dus niet gebeuren!

Vanmiddag al een exra kattenbak gekocht, kittenvoer en melk om ze bij te voeren. Ook extra eetbakjes, speeltjes en een soort spuit om ze te voeden. Als ik die beesjes kan redden is me dat die 55 euro wat die zooi me kostte me dubbel en dwars waard.

Ik heb op zich plek zat voor 6 katten (ik heb 3 slaapkamers over..), maar dat is geen doen, zeker omdat ik best veel weg ben. De 2 katten die ik al heb redden zich prima en zijn ook veel buiten in de tuin enzo, maar ik wil ook geen overlast in de buurt veroorzaken met zoveel katten.

Over een goed uur ga ik ze halen. Ik zal wel fotoos posten als ze bij me thuis zijn
Ik hoop dat ik ook voor allemaal snel een baasje vind anders ga ik me er teveel aan hechten


Kijk ze alstjeblieft na op vlooien, wormen en eventueel troebele oogjes/vieze neusjes. Eventueel controle bij de dierenarts, weet je ook ongeveer hoe oud ze zijn hehe. Ze lijken me wel heel jong op de foto, als ik moet gokken zou ik rond de 4,5/5 week zeggen. Veels te jong om bij mama poes weg te gaan in ieder geval, triest verhaal zeg Maar goed dat je voor ze op komt hoop dat het allemaal goed komt, stomme vent zeg!


renYek
Usericon van renYek
Posted 24-06-2006 15:56 by renYek Profiel van renYek

Ik was al van plan om ze maandag of dinsdag meteen even bij de dierearts langs te brengen ja, maar toch bedankt voor de tip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-06-2006 15:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 juni 2006 15:56 schreef renYek het volgende:
Ik was al van plan om ze maandag of dinsdag meteen even bij de dierearts langs te brengen ja, maar toch bedankt voor de tip


Je weet maar nooit of ze iets hebben wat je eigen katten kunnen overnemen he.. maarre super! En hou ons hier op de hoogte!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen