IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Katten topic deeltje 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 15-07-2007 19:05 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

quote:
Op 15 juli 2007 18:23 schreef Snaack het volgende:
Deze durft/ kan de trap nog niet op


hmm.. dat werkt helaas niet bij mij, jammer..

snort die van jou ook zo hard? die van mij is net een brommer! en dan wilt ze stevig tegen me aan in slaap vallen en snort ze gemakkelijk 10 minuten aan een stuk zonder dat ik haar ook maar geaaid heb


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2007 19:06 by Snaack Profiel van Snaack

Nee, deze is eigenlijk best stil.

Maar voor het brommer-effect heb ik een andere poes die die taak graag op haar neemt.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2007 19:07 by XXL Profiel van XXL

Mijn Odin is al meer dan een week spoorloos.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 15-07-2007 19:10 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

@ Snaack: toch nog eerlijk verdeeld dus
[overigens mogelijk een stomme vraag maar wat betekent lamia? [ken alleen hera]

@ XXL: gut wat zielig! hoop dat ie [snel] terug komt!


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-07-2007 19:10 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 15 juli 2007 19:07 schreef XXL het volgende:
Mijn Odin is al meer dan een week spoorloos.


Subtiel kamerolifantje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2007 19:25 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 juli 2007 19:10 schreef Krulspeld het volgende:
@ Snaack: toch nog eerlijk verdeeld dus
[overigens mogelijk een stomme vraag maar wat betekent lamia? [ken alleen hera]

@ XXL: gut wat zielig! hoop dat ie [snel] terug komt!


quote:

De Lamia is een fabelmonster uit de Griekse mythologie en leefde in de Libische woestijn. De Lamia is verwant aan de sirenen en de zeemeerminnen. Ze heeft iets weg van vampieren avant la lettre, vergelijkbaar met de Romeinse Lemures (Larvae). De Lamia verleidt graag jongemannnen en drinkt vervolgens hun bloed. Ook doodt en verslindt de Lamia kinderen. De Lamia zou een van de snelste dieren ter wereld zijn en elke prooi in kunnen halen. Het is een intelligent wezen: het doodt door list. Met haar zoete stem lokt ze reizigers naar zich toe. Aan zee, aan de rand van de woestijn, vermaakt de Lamia zich met het doden van schipbreukelingen.

Verschijningsvorm

De Lamia wordt afgebeeld in twee gedaanten. De minst voorkomende vorm bestaat uit het bovenlijf van een vrouw en het achterlijf van een slang. De meest voorkomende vorm is die van een vrouwenbovenlijf met berenklauwen, geitenpoten als benen, een achterlijf van een draak uitlopend in een paardenstaart. Ze kon haar ogen uitnemen en weer terug stoppen.

De eerste Lamia

De eerste Lamia was een mooie vrouw die door de god Zeus bemind werd, en hem veel kinderen schonk. Maar de jaloerse echtgenote van Zeus, Hera, bracht de Lamia tot waanzin die maakte dat ze zowel haar kinderen van Zeus als alle andere kinderen die nadien haar pad kruisten vermoordde. De toorn van Hera maakte dat het gezicht van de Lamia afstotend lelijk werd.


Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lamia_%28mythologie%29

Ik heb 2 rivalen in huis dus. Nu maar hopen dat de poezels elkaar wel lief gaan vinden

@XXL: dat is heel vervelend. Hoop dat het beestje snel terecht komt!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-07-2007 19:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

Aan de naam te zien is het een kater, die zijn soms zo een maand weg en komen dan weer aanwaaien.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-07-2007 19:27 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 juli 2007 19:25 schreef Snaack het volgende:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lamia_%28mythologie%29

Ik heb 2 rivalen in huis dus. Nu maar hopen dat de poezels elkaar wel lief gaan vinden

@XXL: dat is heel vervelend. Hoop dat het beestje snel terecht komt!!


Wij zitten in dezelfde mythologie met namen..

Medusa (Lat.) of Medousa (Gr. Mεδουσ&#945 is een monsterlijke chtonische figuur uit de Griekse mythologie. Zij is de dochter van Phorkys en Keto en is de bekendste van de Gorgonen.

Medusa had ooit een bijzondere schoonheid. Ze woonde echter, tot haar verdriet, in een land waar nooit de zon scheen. Medusa smeekte Athena haar te laten vertrekken naar zonnige streken. Toen Athena haar dit weigerde, vernederde zij de godin door uit te roepen dat Athena haar niet wilde laten gaan, omdat men anders uitsluitend aandacht voor de schoonheid van haarzelf en niet voor die van Athene zou hebben. In een andere versie van de mythe zou Medusa de toorn van Athena hebben gewekt door in Athena's tempel de liefde met Poseidon te bedrijven. De woedende Athena nam wraak door Medusa's mooie haar in een nest kronkelende slangen te veranderen. Verder zou eenieder die Medusa in het gelaat keek, ter plaatse verstenen. Sindsdien zou het haar taak zijn zo veel mogelijk mensen te doen verstenen.

Uiteindelijk wordt ze gedood en onthoofd door de heros Perseus, die hierbij o.m. door Athena geholpen werd. Uit haar bloed worden (als gevolg van een eerdere liefde met Poseidon) het gevleugelde paard Pegasos en de reus Chrysaor geboren. Uiteindelijk werd haar hoofd door Perseus aan Athena geschonken, die het op haar schild plaatste om vijanden mee te kunnen verstenen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 15-07-2007 19:30 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

klinkt leuk!


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 15-07-2007 19:33 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

hmm dan zitten we allemaal in dezelfde mythologie aangezien mijn minipoes Athena heet!

Bastet is dan weer een ander verhaal, Bastet was de dochter van Osiris en Isis, de vrouw van Ptah en de moeder van Miysis en Nefertem. Zij is de godin van vreugde, dans, muziek en feest.
Zij komt voor sinds de 2e dynastie en werd toen als beschermster van de farao beschouwd.


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-07-2007 19:39 by Snaack Profiel van Snaack

Smooch, hoe heten jouw poezen dan?

Of heb je er 1 die Medusa heet?

Laat ik "Medusa" trouwens cheasy vinden als naam; Dat stuk mythologie is zelfs cliché geworden. Maar goed, ieder zijn ding uh.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-07-2007 19:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 juli 2007 19:39 schreef Snaack het volgende:
Smooch, hoe heten jouw poezen dan?

Of heb je er 1 die Medusa heet?

Laat ik "Medusa" trouwens cheasy vinden als naam; Dat stuk mythologie is zelfs cliché geworden. Maar goed, ieder zijn ding uh.


Wij hebben er 2 Medusa die is alweer 5 jaar. En Lucifer hehe over cliché´s geproken. Die is nu 1.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-07-2007 19:42 by stigma Profiel van stigma

Speaking of clichés, onze katten heten Lucifer en Kitty.


Subtiel kamerolifantje


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-07-2007 19:44 by Smoochy Profiel van Smoochy

Toen ik ging samenwonen hadden we nog een kater Baileys maar die is ooit op pad gegaan en nooit terug gekeerd.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2007 19:45 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2007 19:25 schreef Smoochy het volgende:
Aan de naam te zien is het een kater, die zijn soms zo een maand weg en komen dan weer aanwaaien.


Klopt maar deze is eigenlijk heel huiselijk en is nooit verder dan 100 meter van huis weg. Ook nooit zo lang trouwens.

Ik heb er niet zo'n geweldig gevoel bij.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-07-2007 8:18 by Argus Profiel van Argus

Kasper en Batista lachen samen paupers uit



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-07-2007 10:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Kasper!

Die heeft mij ooit nog eens een lelijke jaap bezorgd



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-07-2007 18:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

he!


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-07-2007 16:17 by XXL Profiel van XXL

quote:

Kat voorspelt overlijden
Uitgegeven: 26 juli 2007 15:53
Laatst gewijzigd: 26 juli 2007 16:03

AMSTERDAM - In een verzorgingshuis in de Amerikaanse staat Rhode Island loopt een kat rond met een nogal morbide gave. Het twee jaar oude beest kan voorspellen wanneer een patiënt komt te overlijden.

Dat melden verschillende media donderdag, waaronder de Britse krant The Guardian.

Wanneer de kat in bed kruipt bij een van de bejaarde bewoners, betekent dit dat deze persoon binnen enkele uren komt te overlijden, zo heeft het personeel van het verzorgingshuis ontdekt.

Waarschuwen

Volgens medewerkers is het inmiddels al 25 keer voorgekomen dat kat Oscar bij een patiënt in bed kroop die enkele uren later zijn laatste adem uitblies. De kat zou zo accuraat te werk gaan dat het personeel inmiddels familie waarschuwt wanneer hij bij iemand in bed gaat liggen.

"Oscar maakt vrijwel nooit fouten. Hij lijkt perfect aan te voelen wanneer een patiënt gaat sterven", aldus dokter David Rosa, een expert in ouderenzorg die het fenomeen beschreef in het medische tijdschrift The New England Journal of Medicine.

Troost

Volgens Rosa vinden veel familieleden troost in het ritueel. "Ze waarderen het dat Oscar hun geliefde gezelschap houdt in diens laatste uurtjes."

Wetenschappers durven zich nog niet uit te laten over het bizarre talent van de kat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2007 18:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

die kat moord die mensen gewoon uit!!!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 23:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl



Dit mormel poept binnen nu en een maand 3 of 4 kittens uit. Wie er interesse heeft mag mailen naar m_jansen_76@live.nl

Lokatie: Geldrop (naast Eindhoven)



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-07-2007 23:50 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 juli 2007 10:21 schreef Judge M. het volgende:
Kasper!

Die heeft mij ooit nog eens een lelijke jaap bezorgd


Bij mij slaapt hij op mijn buik of in mijn nek

En een mooie jaap dat kan natuurlijk niet


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2007 12:10 by MMayo Profiel van MMayo

Hoe durf je! Zomaar een weekend naar een festival, ik pik je tas in!!


Zit toch niet zo te zeiken joh, het was toch lekker rustig in huis?


Pfft ze heeft altijd wat te zeiken.


Tering, altijd die dames weer


Kappen GVD!


Ja meneer.


Braaf zo!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-08-2007 12:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



schuur is ook leuk ja, ook al glip je 2x per dag naar binnen


Je moeder.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 02-08-2007 12:16 by Krulspeld Profiel van Krulspeld

wat een geweldige foto's weer

jammer dat ik van mijn monsters geen foto's meer kan maken [Athena is cameraschuw en besloot daarom mijn camera maar te slopen, nu wil ie niet meer aan ]

[Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 02-08-2007 13:17]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen