IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Bands gezocht voor Creative Explosion in de Winston Kingdom Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

staat ergens een myspace link ja


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-03-2007 21:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het bandje heet ook Rouwend In De Mist?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 21:26 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 20 maart 2007 21:16 schreef Jenje het volgende:
kan hier geen slotje op, meneer is weer eens heftig op zoek naar aandacht


Het is niet mijn schuld dat mensen hier langs het topic heen lullen, dit topic is (wat mij betreft) gestart om met bands te lullen over hoe het feessie was en/of wanneer ze kunnen spelen, en om te posten waar en wanneer er nog feesten van Creative Explosion plaats gaan vinden.

En waarom ik d'r op in ga? Gewoon voor de gein, ik hou wel van een discussie en het ligt niet in mijn aard om dingen over mijn kant te laten gaan die ik kan weerleggen.

Trouwens, je hebt wel leuk commentaar over de inhoud van mijn tegenargumenten, maar heb je jezelf eens goed gelezen? Als er iets gezegd wordt waar je niets op weet te zeggen ga je er omheen lullen, en je gaat ook helemaal niet in op de inhoud van mensen hun posts, en probeert eigenlijk alleen de alwetende redacteur van Zwaremetalen uit te hangen, waarnaast je ook nog eens de meest onzinnige en er niet toe doende posts achterlaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-03-2007 21:27]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 21:27 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

De link is: www.myspace.com/mistymourning

En de band heet Misty Mourning

Dank u!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 21:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Het is niet mijn schuld dat mensen hier langs het topic heen lullen, dit topic is (wat mij betreft) gestart om met bands te lullen over hoe het feessie was en/of wanneer ze kunnen spelen, en om te posten waar en wanneer er nog feesten van mij plaats gaan vinden.

En waarom ik d'r op in ga? Gewoon voor de gein, ik hou wel van een discussie en het ligt niet in mijn aard om dingen over mijn kant te laten gaan die ik kan weerleggen.

Trouwens, je hebt wel leuk commentaar over de inhoud van mijn tegenargumenten, maar heb je jezelf eens goed gelezen? Als er iets gezegd wordt waar je niets op weet te zeggen ga je er omheen lullen, en je gaat ook helemaal niet in op de inhoud van mensen hun posts, en probeert eigenlijk alleen de alwetende redacteur van Zwaremetalen uit te hangen, waarnaast je ook nog eens de meest onzinnige en er niet toe doende posts achterlaat.
Altijd mooi, als mensen niets meer te zeggen hebben dat ze het op de man spelen. Hoe complex is je artwork wel niet dat dat al maanden in beslag neemt ...


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 21:34 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 20 maart 2007 21:28 schreef Jenje het volgende:
Altijd mooi, als mensen niets meer te zeggen hebben dat ze het op de man spelen. Hoe complex is je artwork wel niet dat dat al maanden in beslag neemt ...


Doe niet zo dom Jenje, je speelt het zelf op de man en als je het dan terugkrijgt ga je piepen.

Ik heb meer te doen dan alleen de hele dag tekenen, ik heb drie bands (en wordt continu door mensen gevraagd voor ze te komen spelen), organiseer feesten, doe de boekingen voor de Cave, ontwerp al mijn flyers zelf en ben ook nog eens een groot deel van mijn tijd werk aan het zoeken of bezig met aan het werk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-03-2007 21:34]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je bent geweldig hoor


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 21:38 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Ja weet ik... maar toch bedankt lieverd



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-03-2007 21:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Is het nu onderhand afgelopen met deze onzin? Jenje, je kan tegenwoordig toch bannen? Waar wacht je nog op!?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-03-2007 22:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 21:27 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
De link is: www.myspace.com/mistymourning

En de band heet Misty Mourning

Dank u!


Nou graag gedaan hoor.

Maar helaas vond ik er weinig aan.

Ten eerste is de zang op de twee nummers die ik heb gehoord imo echt verschrikkelijk slecht. Het klinkt super geforceerd en dat verraadt het ontbreken van talent.

Qua muziek: het gebodene is niet slecht gespeeld, maar het ontbeert elke vorm van strakheid, waardoor het totaal niet spannend is.

Ik ben zelf geen muzikant en voel me dus ook niet geroepen om in te gaan om de meer technische aspecten van de muziek, maar over het algemeen komt het op me over als een metal band die easy listening rock zonder duidelijke richting wil spelen. Dat noem ik eerder ongeinspireerd dan experimenteel.

Maar succes verder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 22:03 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Wrong topic Damn it!!!!

Effe ter informatie, welke twee nummers heb je geluisterd dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-03-2007 22:03]



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2007 22:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2007 22:03 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Wrong topic Damn it!!!!

Effe ter informatie, welke twee nummers heb je geluisterd dan?
replypagina voor dit topic in je bookmarks geparkeerd staan?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-03-2007 22:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 22:03 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Effe ter informatie, welke twee nummers heb je geluisterd dan?


'journey' & 'Leaves'


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 22:07 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Nee verveel me gewoon en ben ze handmatig aan het bijhouden.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 22:09 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 20 maart 2007 22:07 schreef Onweerwolf het volgende:
'journey' & 'Leaves'


Okay.... .dat zijn (samen met Foundation) de nummers waar onze vrouwelijke fans gek van zijn. Überhaupt de hele ep is min of meer op de meiden gericht... mischien dat Words meer jou ding is.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-03-2007 22:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 22:09 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Okay.... .dat zijn (samen met Foundation) de nummers waar onze vrouwelijke fans gek van zijn. Überhaupt de hele ep is min of meer op de meiden gericht... mischien dat Words meer jou ding is.




Jullie maken dus muziek speciaal voor vrouwen?

Wat doet jou denken dat muzieksmaak afhankelijk is van geslacht?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2007 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 22:09 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Okay.... .dat zijn (samen met Foundation) de nummers waar onze vrouwelijke fans gek van zijn. Überhaupt de hele ep is min of meer op de meiden gericht... mischien dat Words meer jou ding is.
ROFLMAO nieuwe undersign


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 22:34 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 20 maart 2007 22:12 schreef Onweerwolf het volgende:


Jullie maken dus muziek speciaal voor vrouwen?

Wat doet jou denken dat muzieksmaak afhankelijk is van geslacht?


Elke marketing-strateeg weet dat mannen en vrouwen op verschillende manieren over muziek (alles wat dat betreft) denken, en natuurlijk wil ik niet iedereen over één kam scheren, maar waarom denk je dat er weinig meiden naar Metal luisteren en een heleboel naar (niet zeiken, het is maar een voorbeeld dat compleet los staat van wat ik doe als muzikant) R & B? De meeste meiden houden gewoon van rustige gevoelige muziek.

En het leek ons geen slecht idee om de rustigere nummers op te nemen, zeker omdat we tijdens de shows al gemerkt hebben dat veel meiden onze rustige nummers echt heel erg mooi vinden.

Ik heb meiden zien huilen terwijl ik Leaves aan het spelen was, da's toch mooi.... als de muziek zo aangrijpend is dat ze mee gaan voelen? Dat soort reacties doe ik het nou voor (maar ook een moshpit op een van onze beuknummers), een lach tijdens het vrolijke stuk in Leaves, swingende meiden (vaker wel dan niet aanwezig bij onze optredens)... heerlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-03-2007 22:34]



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-03-2007 22:35 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 maart 2007 22:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:



Ik heb meiden zien huilen terwijl ik Leaves aan het spelen was


En nee, ik kop hem niet in!

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 20-03-2007 22:35]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 22:36 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Kut hey.... doe nou wel, straks moet ik nog gaan zeggen dat ik een voorbeeld aan je kan nemen... GADVERDAMME!



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-03-2007 22:37 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zelfbeheersing noemt men dat....



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 22:42 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Okay, I already have a sensei, when I do Jiu Jitsu or Thaiboksing... I really have no need for another.

Al die bullshit over zelfbeheersing is frustrerend en leidt tot opkroppen van emotie en daardoor doordraaien

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-03-2007 22:46]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-03-2007 22:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 22:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Elke marketing-strateeg weet dat mannen en vrouwen op verschillende manieren over muziek (alles wat dat betreft) denken, en natuurlijk wil ik niet iedereen over één kam scheren, maar waarom denk je dat er weinig meiden naar Metal luisteren en een heleboel naar (niet zeiken, het is maar een voorbeeld dat compleet los staat van wat ik doe als muzikant) R & B? De meeste meiden houden gewoon van rustige gevoelige muziek.

En het leek ons geen slecht idee om de rustigere nummers op te nemen, zeker omdat we tijdens de shows al gemerkt hebben dat veel meiden onze rustige nummers echt heel erg mooi vinden.

Ik heb meiden zien huilen terwijl ik Leaves aan het spelen was, da's toch mooi.... als de muziek zo aangrijpend is dat ze mee gaan voelen? Dat soort reacties doe ik het nou voor (maar ook een moshpit op een van onze beuknummers), een lach tijdens het vrolijke stuk in Leaves, swingende meiden (vaker wel dan niet aanwezig bij onze optredens)... heerlijk.


Het valt niet te ontkennen dat er meer mannen als vrouwen rondlopen bij metalconcerten, maar ik geloof niet dat dat ligt aan het feit dat mannen meer van metal houden dan vrouwen. Je hebt ook nog factoren als het wel of niet houden van de metalscene an sich, de kans die je hebt om uberhaupt in aanraking te komen met de muziek, enzovoorts.

Bovendien maken mannen uberhaupt meer muziek als vrouwen, in elk genre.

Anyway; ik snap nog steeds niet waarom je speciaal muziek wilt maken waarvan je denkt dat vrouwen het mooi vinden. Wil je niet liever muziek maken die je zelf mooi vindt?

Of doe je het vanuit een commercieel oogpunt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 20-03-2007 23:02 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 20 maart 2007 22:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Het valt niet te ontkennen dat er meer mannen als vrouwen rondlopen bij metalconcerten, maar ik geloof niet dat dat ligt aan het feit dat mannen meer van metal houden dan vrouwen. Je hebt ook nog factoren als het wel of niet houden van de metalscene an sich, de kans die je hebt om uberhaupt in aanraking te komen met de muziek, enzovoorts.

Bovendien maken mannen uberhaupt meer muziek als vrouwen, in elk genre.

Anyway; ik snap nog steeds niet waarom je speciaal muziek wilt maken waarvan je denkt dat vrouwen het mooi vinden. Wil je niet liever muziek maken die je zelf mooi vindt?

Of doe je het vanuit een commercieel oogpunt?


Ja, okee, d'r spelen meer factoren mee.

Ik vind die muziek zelf ook heel erg mooi, anders zou ik het niet spelen. Ik schrijf gewoon over dingen die ik meemaak of waar ik heftige emoties over heb ofzo, waar (voor mijzelf dan) als vanzelf bepaalde melodieën uit voortkomen die voor mij dat gevoel kenmerken.

Punt is alleen dat vrouwen daar vatbaarder voor zijn dan mannen. En toen we doorhadden dat die nummers vooral goed bij de dames vielen hadden we zoiets van:"Fuck it we staan toch liever voor een zaal dames te spelen dan een zaal vol kerels" ik bedoel... het oog wil ook wat

Ik kies d'r niet voor om gevoelige muziek te maken, het gebeurt gewoon.

Alhoewel.... als ik naar sommige nieuwe nummers luister weet ik heel zeker dat velen van jullie heel anders over mijn band gaan denken.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 20-03-2007 23:04]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-03-2007 23:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 23:02 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Punt is alleen dat vrouwen daar vatbaarder voor zijn dan mannen.



Ik denk dat je daar veel mannen mee onderschat. Ik ben het er in ieder geval niet mee eens.

quote:
Op 20 maart 2007 23:02 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En toen we doorhadden dat die nummers vooral goed bij de dames vielen hadden we zoiets van:"Fuck it we staan toch liever voor een zaal dames te spelen dan een zaal vol kerels" ik bedoel... het oog wil ook wat



Ik snap dat je het als geintje bedoelt, maar een band die zichzelf profileert als zijnde een band met muziek speciaal voor gevoelige vrouwen wordt denk ik niet bepaald serieus genomen.

quote:
Op 20 maart 2007 23:02 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Alhoewel.... als ik naar sommige nieuwe nummers luister weet ik heel zeker dat velen van jullie heel anders over mijn band gaan denken.



Ik vond het ook weer niet zo slecht dat ik jullie geen tweede kans wil geven, dus kom maar op met die meuk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen