IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Bands gezocht voor Creative Explosion in de Winston Kingdom Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:10 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:09 schreef MMayo het volgende:
[quote="Mistig Rouwen"]
Jij bent vast zo'n grapjas die aan het eind van het stappen te bezopen is om zijn meissie nog een goeie beurt te geven.









MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:10 schreef blonde rockgod het volgende:



Dat zijn dan van die dingen, die hij voor het gemak even vergeet nadat hij ze uitgekraamt heeft.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:12 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:09 schreef blonde rockgod het volgende:
Hallo, en jij kent mij wel goed genoeg om mij kapsonis e.d. toe te dichten?


Hey... ik ben niet degeen die een oeverloos verhaal begint over zijn/haar gage voordat er ook maar sprake is geweest van de wil van de boeker om jullie überhaupt op zijn feest te hebben, dus ja, daar kan ik best door concluderen dat je kapsones hebt, je gaat er al vanuit dat ik je wil boeken voor je ook maar een mp3 hebt laten horen, wat nou geeen kapsones?!?!?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*wacht nog steeds op een promo van deze wereldband*


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:12 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:11 schreef MMayo het volgende:
Dat zijn dan van die dingen, die hij voor het gemak even vergeet nadat hij ze uitgekraamt heeft.


Zeg, Mayo, hebben de mensen waarmee jij werkt ook internet?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Zeg, Mayo, hebben de mensen waarmee jij werkt ook internet?
Nee zij werkt alleen met freelancers


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:12 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Hey... ik ben niet degeen die een oeverloos verhaal begint over zijn/haar gage voordat er ook maar sprake is geweest van de wil van de boeker om jullie überhaupt op zijn feest te hebben, dus ja, daar kan ik best door concluderen dat je kapsones hebt, je gaat er al vanuit dat ik je wil boeken voor je ook maar een mp3 hebt laten horen, wat nou geeen kapsones?!?!?


Hij vroeg je alleen of er een gage was. Een hele normale vraag voor een bandlid zijnde. Daar kwam geen normaal antwoord op, sja dan krijg je dit he.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Zeg, Mayo, hebben de mensen waarmee jij werkt ook internet?


Nee hehe.
Die zijn daar te intelligent voor.

quote:
Op 31 oktober 2006 22:12 schreef Jenje het volgende:
Nee zij werkt alleen met freelancers




Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:13 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:11 schreef MMayo het volgende:
Dat zijn dan van die dingen, die hij voor het gemak even vergeet nadat hij ze uitgekraamt heeft.


Ja, jij bent natuurlijk de enige op de hele planeet die het recht heeft om uit zijn/haar slof te schieten als hij/zij bezopen is. Doe effe normaal.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:15 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:12 schreef MMayo het volgende:
Hij vroeg je alleen of er een gage was. Een hele normale vraag voor een bandlid zijnde. Daar kwam geen normaal antwoord op, sja dan krijg je dit he.


Effe teruglezen, daar kwam wel degelijk antwoord op, namelijk:"IK GEEF GEEN GARANTIES"

Please get your head out of your ass before you try to communicate with me, I can't hear you with all the shit flying around!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*koos albers style* Ik verscheeeurdeee je fowtoooow, hep juh brieevuuuh fèrbraaaand


Gaaf dit ....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ja, jij bent natuurlijk de enige op de hele planeet die het recht heeft om uit zijn/haar slof te schieten als hij/zij bezopen is. Doe effe normaal.


Oh nu zeg je toen ineens bezopen te zijn geweest toen je uit je slof schoot? Leugens, niks anders dan leugens. Hoe was het met die demo die jullie opnieuw zouden opnemen een week nadat Erik de oude demo had geluisterd? Dat is al een hele tijd geleden ondertussen en nog steeds niks. Waar blijven die tourtjes en tig optredens plus de lovende review van journalisten?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:15 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Effe teruglezen, daar kwam wel degelijk antwoord op, namelijk:"IK GEEF GEEN GARANTIES"

Please get your head out of your ass before you try to communicate with me, I can't hear you with all the shit flying around!


Als mijn hoofd in mijn kont zou zitten, zou jij geen shit om de oren horen vliegen als ik poogde te praten. Maarre jouw antwoord was iets heel anders meneer.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:17 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:12 schreef Jenje het volgende:
*wacht nog steeds op een promo van deze wereldband*


Komt nog wel, de opnames worden binnenkort gemaakt. In de tussentijd blijven we wel in Amsterdam, Zwanenburg, Beverwijk, Castricum, Rotterdam en andere steden optreden. Wel bedankt voor de vote of confidence :lol:



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:17 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Komt nog wel, de opnames worden binnenkort gemaakt. In de tussentijd blijven we wel in Amsterdam, Zwanenburg, Beverwijk, Castricum, Rotterdam en andere steden optreden. Wel bedankt voor de vote of confidence :lol:
Ook nog eens buiten de Randstad?


Enneh ... sarcasme is je vreemd?


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:19 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:15 schreef MMayo het volgende:
Oh nu zeg je toen ineens bezopen te zijn geweest toen je uit je slof schoot? Leugens, niks anders dan leugens. Hoe was het met die demo die jullie opnieuw zouden opnemen een week nadat Erik de oude demo had geluisterd? Dat is al een hele tijd geleden ondertussen en nog steeds niks. Waar blijven die tourtjes en tig optredens plus de lovende review van journalisten?


Heb ik toen ook al gezegd, maar dat vergeet je voor het gemak.... Hou je PMS-blaat liever voor je.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:12 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Hey... ik ben niet degeen die een oeverloos verhaal begint over zijn/haar gage voordat er ook maar sprake is geweest van de wil van de boeker om jullie überhaupt op zijn feest te hebben, dus ja, daar kan ik best door concluderen dat je kapsones hebt, je gaat er al vanuit dat ik je wil boeken voor je ook maar een mp3 hebt laten horen, wat nou geeen kapsones?!?!?




Voor de laatste keer hierover, en dan mag je zelf alles teruglezen en zien dat ik dit al vaak gepost heb......IK VROEG ALLEEN MAAR HOE HET ZAT MET HET GAGE VOOR OPTREDENDE BANDS, EN IK HEB NOG GEEN ANTWOORD. JIJ BEGON TE BAZELEN OVER LEF EN ANDERE NIET RELEVANTE ZAKEN.

IK WIL NIET DOOR EEN STUK STRONT ALS JOU GEBOEKT WORDEN, EN EEN STUK STRONT ALS JOU WIL MIJ NIET BOEKEN.

JIJ BENT DEGENE MET KAPSONES, IK NIET, VRAAG DAT MAAR EENS AAN EEN BAND DIE WEL BIJ JOU GESPEELD HEEFT, EN MIJ OOK WEL EEN BEETJE KENT (PROFANE)

He, rottig toch die shift die blijft hangen.

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 31-10-2006 23:12]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:19 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:18 schreef Jenje het volgende:
Ook nog eens buiten de Randstad?


Enneh ... sarcasme is je vreemd?


Buiten de Randstad? Ja maar, ja maar.... dan moet ik over de rand van de wereld heen!!!



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:20 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:19 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Buiten de Randstad? Ja maar, ja maar.... dan moet ik over de rand van de wereld heen!!!


En geld vragen omdat de kosten oplopen



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:22 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:19 schreef blonde rockgod het volgende:
Voor de laatste keer hierover, en dan mag je zelf alles teruglezen en zien dat ik dit al vaak gepost heb......IK VROEG ALLEEN MAAR HOE HET ZAT MET HET GAGE VOOR OPTREDENDE BANDS, EN IK HEB NOG GEEN ANTWOORD. JIJ BEGON TE BAZELEN OVER LEF EN ANDERE NIET RELEVANTE ZAKEN.

IK WIL NIET DOOR EEN STUK STRONT ALS JOU GEBOEKT WORDEN, EN EEN STUK STRONT ALS JOU WIL MIJ NIET BOEKEN.

JIJ BENT DEGENE MET KAPSONES, IK NIET, VRAAG DAT MAAR EENS AAN EEN BAND DIE WEL BIJ JOU GESPEELD HEEFT, EN MIJ OOK WEL EEN BEETJE KENT (PROFANE)

He, rottig toch die shift die blijft hangen.


Die jongens gaan volgende maand op mijn feest optreden, en daar ben ik erg trots op, tenminste kwaliteitsmuziek.
En je blijft zeiken over dat gage, doe ik niet aan, je neemt maar genoegen met een eerlijk aandeel in de deuropbrengst en anders ken je optiefen!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:19 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Buiten de Randstad? Ja maar, ja maar.... dan moet ik over de rand van de wereld heen!!!
Bel Argus op, die neemt je wel mee de polder in ...

maar ik wil zo graag weten wat melodic death grunge is ... zekers aangezien ik via de grunge de death ingerold ben om toch smaak te krijgen en doomliefhebber ben geworden. En omdat ik graag eens wat nieuws hoor, maar aangezien ik nergens iets over je band hoor cq lees verwacht ik er bitter weinig van ....

Verbaas me maar zou ik zeggen ..


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:23 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:20 schreef blonde rockgod het volgende:
En geld vragen omdat de kosten oplopen


Zal reuze meevallen, wij zijn tenminste goed genoeg om ook goed geluid uit andermans versterkers te halen in plaats van dat we per sé onze eigen gear mee moeten nemen, slimme manier om te bezuinigen op die kosten, niet?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:19 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Heb ik toen ook al gezegd, maar dat vergeet je voor het gemak.... Hou je PMS-blaat liever voor je.


Binnen een maand of 2 (vanaf juni tellen) zou je met nieuw materiaal aankomen. Dat is wat je vertelde op een ander forum, nu ineens niet meer dus. Je was vast weer in een dronken bui.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:26 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:22 schreef Jenje het volgende:
Bel Argus op, die neemt je wel mee de polder in ...

maar ik wil zo graag weten wat melodic death grunge is ... zekers aangezien ik via de grunge de death ingerold ben om toch smaak te krijgen en doomliefhebber ben geworden. En omdat ik graag eens wat nieuws hoor, maar aangezien ik nergens iets over je band hoor cq lees verwacht ik er bitter weinig van ....

Verbaas me maar zou ik zeggen ..


Hehehehe... dat spreekt voor zich, tot nu toe heeft iedereen die ons live gezien had nadat hij/zij ons afgezeken heeft zijn/haar woorden in moeten slikken and the taste is bitter indeed.

En wie de neuk is Argus? Extra optredens zijn nooit weg natuurlijk.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:22 schreef Jenje het volgende:
Bel Argus op, die neemt je wel mee de polder in ...

maar ik wil zo graag weten wat melodic death grunge is ... zekers aangezien ik via de grunge de death ingerold ben om toch smaak te krijgen en doomliefhebber ben geworden. En omdat ik graag eens wat nieuws hoor, maar aangezien ik nergens iets over je band hoor cq lees verwacht ik er bitter weinig van ....

Verbaas me maar zou ik zeggen ..


Even op zijn www linkje klikken en luisteren


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen