IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Bands gezocht voor Creative Explosion in de Winston Kingdom Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-05-2007 20:07 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 mei 2007 20:05 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nou, in geval van de Cave zijn er meer mensen aanwezig in het weekend als er geen bands spelen dan als er wel bands spelen. Bovendien krijgen de bands gratis drank en zijn er meer mensen aan het werk dan als er geen bands zijn, wat dus weer extra kosten zijn... nou jij weer.


Dan snap ik niet waarom de Cave bands boekt... Blijkbaar leeft livemuziek niet in 020.

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 15-05-2007 20:09]



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 20:10 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 mei 2007 20:05 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nou, in geval van de Cave zijn er meer mensen aanwezig in het weekend als er geen bands spelen dan als er wel bands spelen. Bovendien krijgen de bands gratis drank en zijn er meer mensen aan het werk dan als er geen bands zijn, wat dus weer extra kosten zijn... nou jij weer.

Ik ken de cave verder niet, maar hoe goed is het bereikbaar met bv. het OV? EN de tijden wanneer de laatste band stopt, worden die ook een beetje aangepast op bv. het OV?

En je hebt nog altijd de kans, dat ondanks al je moeite, de kroeg gewoon niet geschikt is voor livemuziek.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 20:15 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 20:07 schreef Murdering Monk het volgende:
Tsja, dat is denk ik per band verschillend, ik wete bij mijn band dat er behoorlijk wat moeite iongestoken wordt door middel van bv fora om reclame te maken, en dat andere leden dat weer op andere plekken doen.

Ik ken ook genoeg bands die dat niet doen, het is maar net wat je als band als doel gesteld hebt en wilt bereiken, lijkt me.

En het lijkt me sterk dat je bij een beginnende band heel de zaal volhebt, ze doen misschien zeker wel hun best qua promotie, maar zeker weten doe je het volgens mij toch nooit.


Ik heb d'r meer zekerheid op dan bij mensen zoals onze vriend rock"god" hierboven. Simpelweg omdat ze ECHT heel erg graag willen dat de zaal vol zit.. die jongens steken hun eigen geld al in flyers zonder te piepen over extra geld van mijn kant.
En voor hem nog even een terloopse opmerking..... promotie is een verzamelnaam.. je kan op fora posten, je kan je vrienden uit amsterdam bellen dat ze moeten komen, je kan tijdschriften aanspreken om je op de concertagenda te zetten, d'r zijn zo veel vormen van promotie.



Orklord
Usericon van Orklord
Posted 15-05-2007 20:16 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Ook maar eens reageren.

Ik heb zelf nog nooit last gehad dat een band zich niet inzet als je van te voren een bedrag heb afgesproken, en dan heb ik het over kleine en grotere bedragen. Verder doe ik altijd een band uit de buurt erbij (zodat vrienden etc mee komen) en wat bands van verder weg zodat ze ook eens in een ander deel van Nederland spelen. Tot nu toe heb ik alleen maar enthousiaste optredens gezien en het publiek vind het ook leuk, het is dan ook altijd goed gevuld.

Ik snap wel dat je bands zelf wil laten promoten, alleen vind ik dat de booker zelf ook actief mee kan doen aan de promotie, die wil namelijk ook dat zijn zaal vol zit.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 20:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:16 schreef Orklord het volgende:
Ook maar eens reageren.

Ik heb zelf nog nooit last gehad dat een band zich niet inzet als je van te voren een bedrag heb afgesproken, en dan heb ik het over kleine en grotere bedragen. Verder doe ik altijd een band uit de buurt erbij (zodat vrienden etc mee komen) en wat bands van verder weg zodat ze ook eens in een ander deel van Nederland spelen. Tot nu toe heb ik alleen maar enthousiaste optredens gezien en het publiek vind het ook leuk, het is dan ook altijd goed gevuld.

Ik snap wel dat je bands zelf wil laten promoten, alleen vind ik dat de booker zelf ook actief mee kan doen aan de promotie, die wil namelijk ook dat zijn zaal vol zit.


Precies.
Ik ken overigens ook geen band die geen promotie maakt voor zijn band, als ze ergens mogen spelen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 20:18 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 mei 2007 20:15 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik heb d'r meer zekerheid op dan bij mensen zoals onze vriend rock"god" hierboven. Simpelweg omdat ze ECHT heel erg graag willen dat de zaal vol zit.. die jongens steken hun eigen geld al in flyers zonder te piepen over extra geld van mijn kant.
En voor hem nog even een terloopse opmerking..... promotie is een verzamelnaam.. je kan op fora posten, je kan je vrienden uit amsterdam bellen dat ze moeten komen, je kan tijdschriften aanspreken om je op de concertagenda te zetten, d'r zijn zo veel vormen van promotie.

Dan nog steeds, voorbeeldje, ik wil echt wel graag dat de zaal volzit als we spelen. Je kunt aan een aantal mensen op het forum hier oa. vragen dat we dr echt wel moeiet voor doen om zelfs voor ons redelijk wildvreemden aan te maieln omdat we denken dat onze muziek hen wel zal interesseren, we geven het ook door aan verschillende concertagendas, bellen mensen in de plaats op, alles. Die doen we serieus elke keer.

Dan nog steeds kun je daardoor niet garanderen dat de tent vol zit, hoeveel moeite je ook doet, lijkt me. Of heb je daar een ander idee voor, want dan hoor ik dat natuurlijk graag.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 20:19 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 mei 2007 20:17 schreef MMayo het volgende:
Precies.
Ik ken overigens ook geen band die geen promotie maakt voor zijn band, als ze ergens mogen spelen.

Hehe, ik helaas wel, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2007 20:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 mei 2007 20:18 schreef Murdering Monk het volgende:
Dan nog steeds kun je daardoor niet garanderen dat de tent vol zit, hoeveel moeite je ook doet, lijkt me. Of heb je daar een ander idee voor, want dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Jullie hebben met GWAR gespeeld dus jullie trekken nu automatisch volle zalen



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 20:24 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 20:10 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik ken de cave verder niet, maar hoe goed is het bereikbaar met bv. het OV? EN de tijden wanneer de laatste band stopt, worden die ook een beetje aangepast op bv. het OV?

En je hebt nog altijd de kans, dat ondanks al je moeite, de kroeg gewoon niet geschikt is voor livemuziek.


Dat is allemaal het punt niet, de Cave zit vlak naast het leidseplein, zo'n beetje de meest bruisende plek qua uitgaan in Amsterdam (zeker als het gaat om waar de Amsterdammers zelf uitgaan, de toeristen mogen het museumplein hebben van mij). Qua openbaar vervoer zit het ook prima, het is zo'n beetje de best bereikbare plek in de stad. De tijden van de laatste band boeit niet zo tenzij je uit een gehucht komt waar nachtnet niet rijdt, en zelfs dan rijden er bij mijn weten overal in het land tijdens het weekend nachtbussen.

Weet je wat het punt is.... Amsterdammers zitten er niet op te wachten om geld neer te leggen om bands te zien spelen die ze niet kennen.. en dan kan je promoten wat je wil als boeker... maar dan komt er gewoon geen hond.. de mensen die er binnen zijn tijdens de optredens komen negen van de tien keer gewoon voor de amsterdamse band(s) die er spelen en nemen (al dan niet, soms gaan ze gewoon weg zodra de band klaar is waar ze voor kwamen) de rest van de bands op de koop toe.

De Cave is prima geschikt voor live-optredens, we hebben uitstekende gear staan en de sfeer is altijd prima.
Maar als ik op een avond alleen maar bands van buiten Amsterdam boek, staan die te spelen voor gratis bier en drie man en een paardenkop.

quote:
Op 15 mei 2007 20:16 schreef Orklord het volgende:
Ook maar eens reageren.

Ik heb zelf nog nooit last gehad dat een band zich niet inzet als je van te voren een bedrag heb afgesproken, en dan heb ik het over kleine en grotere bedragen. Verder doe ik altijd een band uit de buurt erbij (zodat vrienden etc mee komen) en wat bands van verder weg zodat ze ook eens in een ander deel van Nederland spelen. Tot nu toe heb ik alleen maar enthousiaste optredens gezien en het publiek vind het ook leuk, het is dan ook altijd goed gevuld.

Ik snap wel dat je bands zelf wil laten promoten, alleen vind ik dat de booker zelf ook actief mee kan doen aan de promotie, die wil namelijk ook dat zijn zaal vol zit.


Ik zeg ook niet dat ik niets aan promotie doe, zeker niet. Maar ik weet gewoon (en VOORAL de bands met hogere gages) dat mensen op een gegeven moment vinden dat ze bekend genoeg zijn en de mensen vanzelf wel komen kijken. Daarbovenop ken ik zat bands die precies denken zoals blonde rockgod... wat? promotie? da's niet mijn pakkie an... dat moet de boeker doen!

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 15-05-2007 20:27]



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-05-2007 20:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 mei 2007 20:15 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik heb d'r meer zekerheid op dan bij mensen zoals onze vriend rock"god" hierboven. Simpelweg omdat ze ECHT heel erg graag willen dat de zaal vol zit..


Hahaha, wat lul jij nu uit je nek? Als je livefoto's / video's / reviews bekijkt van bijvoorbeeld Carnal Leftovers, dan kan je zien/lezen dat ik er altijd 200% voor ga.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 20:27 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 mei 2007 20:23 schreef Judge M. het volgende:
Jullie hebben met GWAR gespeeld dus jullie trekken nu automatisch volle zalen

Dat trekt mijn kop zowiezo, GWAR heeft een foto van me gemaakt om het volgende masker op te baseren


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-05-2007 20:29 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

das toch een keus die je zelf maakt...

soms werkt juist minimale promotie erg goed...

en wat anders..

de zaal boekt toch een band omdat ze denken dat t potentiele publiek in de regio daar op af gaat komen?... dan is t toch ook aan de zaal om een beetje pronotie te maken daarvoor zodat de mensen in de regio dan weten waar ze oeten zijn, het is natuurlijk grote onzin dat een band zelf een stuk promotie moet doen, spelen tegen dingen als x% van de deuromzet vind ik ook dikke poep. als de zaal dan zn werk ruk doet is de band daar de dupe van...

jammer trouwens dat misty morning net achter t net vist.. er is inmiddels een vervanger voor bullet for my valentine op wacken... ik hoopte echt dat de organisatie van wacken mm zou vragen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-05-2007 20:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:24 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Daarbovenop ken ik zat bands die precies denken zoals blonde rockgod... wat? promotie? da's niet mijn pakkie an... dat moet de boeker doen!


Oh denkt hij zo?
Als er een veel aan het promoten is rondom zijn bands is het rockgodje wel.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2007 20:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 mei 2007 20:27 schreef Murdering Monk het volgende:
Dat trekt mijn kop zowiezo, GWAR heeft een foto van me gemaakt om het volgende masker op te baseren



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 20:30 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 15 mei 2007 20:24 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Dat is allemaal het punt niet, de Cave zit vlak naast het leidseplein, zo'n beetje de meest bruisende plek qua uitgaan in Amsterdam (zeker als het gaat om waar de Amsterdammers zelf uitgaan, de toeristen mogen het museumplein hebben van mij). Qua openbaar vervoer zit het ook prima, het is zo'n beetje de best bereikbare plek in de stad. De tijden van de laatste band boeit niet zo tenzij je uit een gehucht komt waar nachtnet niet rijdt, en zelfs dan rijden er bij mijn weten overal in het land tijdens het weekend nachtbussen.

Weet je wat het punt is.... Amsterdammers zitten er niet op te wachten om geld neer te leggen om bands te zien spelen die ze niet kennen.. en dan kan je promoten wat je wil als boeker... maar dan komt er gewoon geen hond.. de mensen die er binnen zijn tijdens de optredens komen negen van de tien keer gewoon voor de amsterdamse band(s) die er spelen en nemen (al dan niet, soms gaan ze gewoon weg zodra de band klaar is waar ze voor kwamen) de rest van de bands op de koop toe.

De Cave is prima geschikt voor live-optredens, we hebben uitstekende gear staan en de sfeer is altijd prima.
Maar als ik op een avond alleen maar bands van buiten Amsterdam boek, staan die te spelen voor gratis bier en drie man en een paardenkop.


Tsja, dan ligt het misschien toch aan het publiek idd.

Misschien een optie om topch een paar keer wat te investeren in een grotere band, die wel wat geld kost om een goede basis op te bouwen waardoor mensen komen, en blijven komen omdat het de voorgaande keren zo goed gereld etc was?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 20:30 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 20:18 schreef Murdering Monk het volgende:
Dan nog steeds, voorbeeldje, ik wil echt wel graag dat de zaal volzit als we spelen. Je kunt aan een aantal mensen op het forum hier oa. vragen dat we dr echt wel moeiet voor doen om zelfs voor ons redelijk wildvreemden aan te maieln omdat we denken dat onze muziek hen wel zal interesseren, we geven het ook door aan verschillende concertagendas, bellen mensen in de plaats op, alles. Die doen we serieus elke keer.

Dan nog steeds kun je daardoor niet garanderen dat de tent vol zit, hoeveel moeite je ook doet, lijkt me. Of heb je daar een ander idee voor, want dan hoor ik dat natuurlijk graag.


Nee, heb je een punt mee, maar als de boeker dan ook moeite doet zit de zaal al heel snel vol. Vervolgens loopt de boeker weg met 450 euro... terwijl de band afgescheept wordt met 50 omdat ze zo slim waren om niet voor de deurdeal te gaan... kijk het d'r zijn twee redenen waarom ik die gages niet vantevoren afspreek, op deze manier kan ik bands belonen voor wat ze gedaan gekregen hebben in plaats van voor hoe goed ze kunnen onderhandelen.

quote:
Op 15 mei 2007 20:29 schreef MMayo het volgende:
Oh denkt hij zo?
Als er een veel aan het promoten is rondom zijn bands is het rockgodje wel.


Slim dat ie dan in een post op de vorige pagina zet dat hij vindt dat dat mijn pakkie an is.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 15-05-2007 20:32]



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-05-2007 20:32 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:30 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee, heb je een punt mee, maar als de boeker dan ook moeite doet zit de zaal al heel snel vol. Vervolgens loopt de boeker weg met 450 euro... terwijl de band afgescheept wordt met 50 omdat ze zo slim waren om niet voor de deurdeal te gaan... kijk het d'r zijn twee redenen waarom ik die gages niet vantevoren afspreek, op deze manier kan ik bands belonen voor wat ze gedaan gekregen hebben in plaats van voor hoe goed ze kunnen onderhandelen.


je stinkt!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 15-05-2007 20:35 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2007 20:30 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee, heb je een punt mee, maar als de boeker dan ook moeite doet zit de zaal al heel snel vol. Vervolgens loopt de boeker weg met 450 euro... terwijl de band afgescheept wordt met 50 omdat ze zo slim waren om niet voor de deurdeal te gaan... kijk het d'r zijn twee redenen waarom ik die gages niet vantevoren afspreek, op deze manier kan ik bands belonen voor wat ze gedaan gekregen hebben in plaats van voor hoe goed ze kunnen onderhandelen.



Maar als je de band 50 euro geeft voor het optreden dan kan je de avond toch ook gratis maken? Dan hebben de bands wat geld en jullie je bier inkomsten etc.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 20:35 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 20:30 schreef Murdering Monk het volgende:
Tsja, dan ligt het misschien toch aan het publiek idd.

Misschien een optie om topch een paar keer wat te investeren in een grotere band, die wel wat geld kost om een goede basis op te bouwen waardoor mensen komen, en blijven komen omdat het de voorgaande keren zo goed gereld etc was?


Die ene keer zit het dan stampievol... ik bedoel
Lucifer Principle, Cypher, Artery, Demia (en zo kan ik nog een tijd doorgaan) die trekken in hun eentje, zonder support, al de zaal vol. De keer daarna kan ik leuk aankomen met andere bands of bands uit andere steden of wat dan ook, maar dan is het meteen weer minder.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2007 20:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 mei 2007 20:35 schreef Orklord het volgende:
Maar als je de band 50 euro geeft voor het optreden dan kan je de avond toch ook gratis maken? Dan hebben de bands wat geld en jullie je bier inkomsten etc.
En dat werkt uitstekend. Kan zelfs nog wel wat meer af voor de bands.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 15-05-2007 20:37 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 15 mei 2007 20:35 schreef Orklord het volgende:
Maar als je de band 50 euro geeft voor het optreden dan kan je de avond toch ook gratis maken? Dan hebben de bands wat geld en jullie je bier inkomsten etc.


Waar moet ik die 50 euro dan vandaan halen?
Zou best willen hoor, geen probleem, als ik het kon missen. Maar we worden niet gesubsidieerd of wat dan ook, dus ik heb geen idee waar ik dat geld vandaan moet halen.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-05-2007 20:38 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 mei 2007 20:30 schreef Rouwend in de Mist het volgende:




Slim dat ie dan in een post op de vorige pagina zet dat hij vindt dat dat mijn pakkie an is.


L.E.Z.E.N. ik geef aan dat ik het normaal vind dat een band via Myspace en fora enzo wel degelijk aan promotie doet.... Maar flyeren... sja, we doen het zelf ook met speciale Carnal flyers, maar meestal alleen als we het ruim vantevoren in de regio van het optreden kunnen verspreiden, en dat is in 020 niet zo... Ik vind dat gedeelte, net als een poster ontwerpen en overal ophangen toch echt iets voor een boeker.

Dussssssssss... je lult weer een knap staaltje uit je nek... "rouwend"....



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-05-2007 20:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

verkoop je gitaar!!! ik bied er terplekke 50 euro voor


eenmaal andermaal....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-05-2007 20:38 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Een band als Cypher of TLP{ zijn dan ook al toch wel redleijk bekend aan het worden heb ik het idee, isschien dat hetdaaraan ligt?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-05-2007 20:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 mei 2007 20:37 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Waar moet ik die 50 euro dan vandaan halen?
Zou best willen hoor, geen probleem, als ik het kon missen. Maar we worden niet gesubsidieerd of wat dan ook, dus ik heb geen idee waar ik dat geld vandaan moet halen.


Investeren mischien? Of zorgen dat je de volgende keer iets van je budget overhoudt, zodat je de volgende keer geld hebt voor deze constructie?



Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen