IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Bands gezocht voor Creative Explosion in de Winston Kingdom Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:26 schreef MMayo het volgende:
Even op zijn www linkje klikken en luisteren
fock it, als een band een review wil stuurt ie maar een demo op ..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:28 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:23 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Zal reuze meevallen, wij zijn tenminste goed genoeg om ook goed geluid uit andermans versterkers te halen in plaats van dat we per sé onze eigen gear mee moeten nemen, slimme manier om te bezuinigen op die kosten, niet?


Oh, dus een ander moet het voor jullie meenemen? Mooie boel. Daar kan je nooit vanuit gaan, en vaak zijn de speakers geen probleem, maar de gitaartops wel, maar dat wist je natuurlijk al na zoveel vette concerten.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:28 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:25 schreef MMayo het volgende:
Binnen een maand of 2 (vanaf juni tellen) zou je met nieuw materiaal aankomen. Dat is wat je vertelde op een ander forum, nu ineens niet meer dus. Je was vast weer in een dronken bui.


Kan ik nu ook... maar het viel wat tegen met de financiën waardoor we de opnames uitgesteld hebben. Mocht je het echt graag willen kan ik onze complete set (pak hem beet anderhalf uur) wel laten horen, maar dan is het baggerslechte kwaliteit uit de oefenstudio.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:27 schreef Jenje het volgende:
fock it, als een band een review wil stuurt ie maar een demo op ..


Niet voor review, voor het idee. Bovendien zal hij je niks toezenden hoor, hij kent wel een andere recensist die hij de boel zal toezenden want de media moet je bespelen. Aldus zijn eigen woorden op het bier drinken en kut roepen forum.

Wel kut zet, die onzin automatisch onthouden en terug weten te vinden.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:30 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Kan ik nu ook... maar het viel wat tegen met de financiën waardoor we de opnames uitgesteld hebben. Mocht je het echt graag willen kan ik onze complete set (pak hem beet anderhalf uur) wel laten horen, maar dan is het baggerslechte kwaliteit uit de oefenstudio.


Goh, ja financiën, rottig toch dat je te weinig verdient om een demo te produceren.......



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Kan ik nu ook... maar het viel wat tegen met de financiën waardoor we de opnames uitgesteld hebben. Mocht je het echt graag willen kan ik onze complete set (pak hem beet anderhalf uur) wel laten horen, maar dan is het baggerslechte kwaliteit uit de oefenstudio.


Ik denk dat ik te dom ben om jullie geniale muziek voor anderhalf uur te kunnen aanhoren.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:29 schreef MMayo het volgende:
Niet voor review, voor het idee. Bovendien zal hij je niks toezenden hoor, hij kent wel een andere recensist die hij de boel zal toezenden want de media moet je bespelen. Aldus zijn eigen woorden op het bier drinken en kut roepen forum.

Wel kut zet, die onzin automatisch onthouden en terug weten te vinden.
Media bespelen .. hmm .. dan zou ik eens beginnen met contact opnemen met media .. heb op geen enkel gangbaar medium van deze band wat gelezen .. dus ik denk dat iemand een beetje een veer in zijn reet heeft.

Geen woorden maar daden zoiets ..


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 31-10-2006 22:31 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 31 oktober 2006 22:28 schreef blonde rockgod het volgende:
Oh, dus een ander moet het voor jullie meenemen? Mooie boel. Daar kan je nooit vanuit gaan, en vaak zijn de speakers geen probleem, maar de gitaartops wel, maar dat wist je natuurlijk al na zoveel vette concerten.


Och... een gitaartop op schoot houden in een auto is mij niet teveel gevraagd, maar de gemiddelde band van 5 man begint over drie busjes te zeuren en bedragen van minstens 150 euro en daar bovenop nog een aandeel in de deuropbrengst, het is de Melkweg niet, is maar een klein zaaltje waar hoogstens 200 man in passen, doe effe realistisch, als ik dan nog uit de kosten wil komen moet ik de rest van de bands die optreden naaien en dat wil ik niet.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:31 schreef Jenje het volgende:
Media bespelen .. hmm .. dan zou ik eens beginnen met contact opnemen met media .. heb op geen enkel gangbaar medium van deze band wat gelezen .. dus ik denk dat iemand een beetje een veer in zijn reet heeft.

Geen woorden maar daden zoiets ..


Stukje terug staan 2 linkjes naar topics van hem waarin het staat uitgelegt waarom hij dat niet doet en wat zijn ideetjes daarover zijn. Mocht je je nog vervelen, het was in ieder geval uiterst vermakelijk.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:31 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
de gemiddelde band van 5 man begint over drie busjes te zeuren en bedragen van minstens 150 euro en daar bovenop nog een aandeel in de deuropbrengst

Onzin!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:32 schreef MMayo het volgende:
Stukje terug staan 2 linkjes naar topics van hem waarin het staat uitgelegt waarom hij dat niet doet en wat zijn ideetjes daarover zijn. Mocht je je nog vervelen, het was in ieder geval uiterst vermakelijk.
Ik gok: principes? (heb dus geen zin ..)


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:36 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:31 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Och... een gitaartop op schoot houden in een auto is mij niet teveel gevraagd, maar de gemiddelde band van 5 man begint over drie busjes te zeuren en bedragen van minstens 150 euro en daar bovenop nog een aandeel in de deuropbrengst, het is de Melkweg niet, is maar een klein zaaltje waar hoogstens 200 man in passen, doe effe realistisch, als ik dan nog uit de kosten wil komen moet ik de rest van de bands die optreden naaien en dat wil ik niet.


Ik heb het over de gemiddelde gage (het is natuurlijk wel afhankelijk van de gelegenheid waar je speelt) en de deuropbrengst erbij vragen als band is dom.....daar wordt de gage van betaald.

Vraag de organisatrice van ORKZ Night of the Sick(flyer is hier ergens gepost) maar eens hoe zij het aanpakt. Zonder poeha, zonder verlies, en vette bands die vantevoren weten waarvoor ze naar Groningen rijden.




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:33 schreef Jenje het volgende:
Ik gok: principes? (heb dus geen zin ..)


[quote="Mistig Rouwen"]
Enneh.... tsja e-zines.... ik hecht nooit zo veel waarde aan andermans mening, maar wel aan mijn eigen, dus als ik toch al iets ga zeggen over een band zorg ik dat ik ze zelf gezien heb.
[/quote]

[quote="Mistig Rouwen]
Hehehehe, kom op zeg, als ik een journalist ken (en dat doe ik toevallig, ga hem binnenkort maar eens een belletje geven ook) of iemand die meewerkt aan een e-zine (wacht eens...... die ken ik OOK!) dan laat ik liever hem een recensie schrijven dan iemand die ik niet ken....

De media zijn een instrument, je moet ze bespelen :mrgreen:[/quote]

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-10-2006 22:39]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:37 schreef MMayo het volgende:
[quote="Mistig Rouwen"]
Enneh.... tsja e-zines.... ik hecht nooit zo veel waarde aan andermans mening, maar wel aan mijn eigen, dus als ik toch al iets ga zeggen over een band zorg ik dat ik ze zelf gezien heb.

Ah .. ze zijn dus bang voor recensies. Ergo; zal dus wel niks zijn ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-10-2006 22:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:38 schreef Jenje het volgende:
Ah .. ze zijn dus bang voor recensies. Ergo; zal dus wel niks zijn ..


zie ook edit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:41 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:37 schreef MMayo het volgende:
[quote="Mistig Rouwen"]
Enneh.... tsja e-zines.... ik hecht nooit zo veel waarde aan andermans mening, maar wel aan mijn eigen, dus als ik toch al iets ga zeggen over een band zorg ik dat ik ze zelf gezien heb.


[quote="Mistig Rouwen]
Hehehehe, kom op zeg, als ik een journalist ken (en dat doe ik toevallig, ga hem binnenkort maar eens een belletje geven ook) of iemand die meewerkt aan een e-zine (wacht eens...... die ken ik OOK!) dan laat ik liever hem een recensie schrijven dan iemand die ik niet ken....

De media zijn een instrument, je moet ze bespelen :mrgreen:







Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:39 schreef MMayo het volgende:
zie ook edit
WHAHAHAHA hij is dus bang voor negatieve reviews, mooi is dus dat niemand meer een review over RidM serieus neemt

Nee deze band is gedoemt te mislukken alleen al door hun houding.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:42 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 oktober 2006 18:16 schreef Nix het volgende:





Vragen naar Mira!



*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 31-10-2006 22:45 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Bedant voor de reminder BRG ik moet 'r weer es mailen


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-10-2006 22:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 oktober 2006 22:31 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Och... een gitaartop op schoot houden in een auto is mij niet teveel gevraagd, maar de gemiddelde band van 5 man begint over drie busjes te zeuren en bedragen van minstens 150 euro en daar bovenop nog een aandeel in de deuropbrengst, het is de Melkweg niet, is maar een klein zaaltje waar hoogstens 200 man in passen, doe effe realistisch, als ik dan nog uit de kosten wil komen moet ik de rest van de bands die optreden naaien en dat wil ik niet.
Erg typisch. Ik heb het afgelopen jaar inmiddels een stuk of 30 bands geboekt en ik heb er geeneen over gehoord?

Of werkt dat enkel zo bij jou op Uranus?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ur-anus ghighi

Jij bij LoM er ooit van gehoord? Ik ben dan een noorderlijke polderman, maar ik heb nog NEVER van deze band gehoord ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 31-10-2006 22:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 31 oktober 2006 22:22 schreef Rouwend in de Mist het volgende: je neemt maar genoegen met een eerlijk aandeel in de deuropbrengst


Hoe zie je dat? Stel dat je een band uit Groningen, en één uit A'dam Zuid hebt, geef je ze dan 50% per band, of kijk je wie er verder heeft moeten rijden om daar te spelen?

(even puur uit interesse in je manier van zaken doen. Ik ga dus geen demo sturen, of smeken of "we" mogen spelen. We zijn bakken met geld kwijt om die kant op te rijden,en daar gaan we niet zelf voor opdraaien. Zie ook het standpunt van BRG.)

@ BRG


Bruce Banner


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2006 22:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2006 22:45 schreef *Sander* het volgende:
Bedant voor de reminder BRG ik moet 'r weer es mailen


Vet gezellig daar! Ik weet ook nog wel een tentje in Amsterdam



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 22:49 schreef Lainedil het volgende:
Hoe zie je dat? Stel dat je een band uit Groningen, en één uit A'dam Zuid hebt, geef je ze dan 50% per band, of kijk je wie er verder heeft moeten rijden om daar te spelen?

(even puur uit interesse in je manier van zaken doen. Ik ga dus geen demo sturen, of smeken of "we" mogen spelen. We zijn bakken met geld kwijt om die kant op te rijden,en daar gaan we niet zelf voor opdraaien. Zie ook het standpunt van BRG.)

@ BRG
Hebben jullie ook drie busjes?


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 31-10-2006 22:51 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

@ BRG Ja leek mij ook idd, en Gronningen hebben we ook nog nooit gespeeld dusss

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 31-10-2006 22:51]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen