IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-03-2007 10:55 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 1 maart 2007 1:02 schreef Judge M. het volgende:
Sjongejongejonge die loting

Ajax - RKC
AZ - NAC

Zaten er weer 2 warme balletjes in de koker?

Maar goed, eens kijken of ik erbij kan zijn.


Van harte, Judge!

En pittige volgende ronde inderdaad, al was er natuurlijk maar 1/3 kans dat NAC RKC zou treffen, dus die warme balletjes zal wel meevallen. Maar alvast veel sterkte gewenst met deze ook


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-03-2007 10:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 28 februari 2007 13:58 schreef NecRobert het volgende:
Ja NAC gaat dat winnen. Ik voel het


Gefeliciteerd Judge


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-03-2007 11:15 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 1 maart 2007 0:45 schreef Judge M. het volgende:
Niemand wint er in Breda!!!

Goddomme wat een avond! Dik verdiende zege. De keel schor geschreeuwd en de spelers er hard voor geknokt.

1 ding is zeker: NAC WINT DE BEKER!!


haha, grapjas. Het wordt of Ajax of AZ


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-03-2007 12:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 maart 2007 10:55 schreef Mark het volgende:
Van harte, Judge!

En pittige volgende ronde inderdaad, al was er natuurlijk maar 1/3 kans dat NAC RKC zou treffen, dus die warme balletjes zal wel meevallen. Maar alvast veel sterkte gewenst met deze ook
Het gaat er mij niet zozeer om dat NAC RKC zou moeten treffen maar meer dat het heel typisch is dat de 2 favorieten thuis spelen, danwel een zwakkere tegenstander hebben op papier. En dat is niet voor het eerst dit seizoen.

Maar goed.. 3 jaar terug ook Ajax en PSV in eigen stadion uitgeschakeld

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 01-03-2007 12:14]



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-03-2007 17:55 by Immortella Profiel van Immortella

http://www.youtube.com/watch?v=WDhpoRkoKEc&NR

Weet niet of deze hier al eens gepost is, maar ik kreeg 'm van een vriend van me (een kakkerlak ) en ik vond 'm als Ajacied toch wel erg leuk.



[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 02-03-2007 17:55]


..."Hate can only create more hate"...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 02-03-2007 21:21 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 1 maart 2007 0:45 schreef Judge M. het volgende:
1 ding is zeker: NAC WINT DE BEKER!!


Uiteraard. Het stond al eens op één van m'n bankafschriften, en wat er op m'n bankafschriften staat is altijd waar.

Gefeliciteerd, en ga er voor.


Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-03-2007 15:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 maart 2007 21:21 schreef De Ulk het volgende:
Uiteraard. Het stond al eens op één van m'n bankafschriften, en wat er op m'n bankafschriften staat is altijd waar.


quote:
Gefeliciteerd, en ga er voor.
Dank u!



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-03-2007 15:23 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik ben benieuwd of NAC nu ook nog kan winnen van FC Groningen. Ik zeg: NAC en FC Twente naar de CL, dan moet alleen PSV nog even wat puntjes laten liggen



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-03-2007 15:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-03-2007 15:27 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En Utrecht mag dit weekend WEER tegen AZ



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-03-2007 15:37 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 maart 2007 15:27 schreef Tenderstrike het volgende:
En Utrecht mag dit weekend WEER tegen AZ


Echt waar?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-03-2007 15:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 maart 2007 15:23 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik ben benieuwd of NAC nu ook nog kan winnen van FC Groningen. Ik zeg: NAC en FC Twente naar de CL, dan moet alleen PSV nog even wat puntjes laten liggen
Ik zeg Feyedinges nacompetitie



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-03-2007 15:46 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 maart 2007 15:43 schreef Judge M. het volgende:
Ik zeg Feyedinges nacompetitie


Playoffs moeten toch gehaald kunnen worden... hoop ik



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-03-2007 22:33 by Smoochy Profiel van Smoochy

NAC Breda verliest in Euroborg

anp | Gepubliceerd op 03 maart 2007, 22:15
Laatst bijgewerkt op 03 maart 2007, 22:22
GRONINGEN - FC Groningen heeft thuis een belangrijke 3-1-zege geboekt op NAC. Door de zege houdt de ploeg van trainer Ron Jans aansluiting bij de eerste negen op de ranglijst. Bovendien beëindigde de thuisploeg met de winst een negatieve reeks van vijf competitieduels in de Euroborg zonder zege.

FC Groningen kende een perfecte start dankzij Mark-Jan Fledderus. De middenvelder scoorde al na zes minuten nadat spits Erik Nevland eerst nog op doelman Edwin Zoetebier was gestuit. Die gaf bij die redding echter een rebound weg, gleed in zijn haast om dat te herstellen ook nog uit op het gladde speelveld, waarna Fledderus eenvoudig de 1-0 binnen kon tikken.

De tweede helft begon met een opvallend incident rond Zoetebier. Nog voor scheidsrechter Dick Jol had gefloten, lag de Bredase doelman op de grond. De Volendammer zou geraakt zijn door een vanaf de tribune geworpen blikje. Zoetebier kon door en zag Edwin de Graaf al snel voor de gelijkmaker zorgen. Gibril Sankoh greep maar half in, waarna Mike Zonneveld zijn teamgenoot vrij voor Roorda zette. Het was binnen vijf minuten al de derde kans voor De Graaf.

Rode kaart

FC Groningen leek van slag, maar ineens was de ploeg weer bij de les en creëerde het met opportunisme een aantal kansen, waarbij vooral Goran Lovre had moeten scoren. De treffer kwam er even later alsnog via Erik Nevland.

Ruim tien minuten voor tijd besliste invaller Koen van de Laak vanaf de strafschopstip het duel, nadat Mike Zonneveld de ook al ingevallen Martijn Meerdink onderuit haalde binnen het strafschopgebied. Zonneveld kreeg bovendien de rode kaart, waarmee alle Bredase hoop vervlogen was.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-03-2007 22:37 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Weet iemand of je op koopzondag ook voetbaltickets kan kopen bij een ticketbox, of kan dat niet omdat het via een centrale gaat die op zondags dicht is?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-03-2007 6:59 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Pff... Feyenoord heeft op het nippertje weer een punt gepakt. Gewoon op deze manier punten blijven sprokkelen en dan hebben we net zo veel als AZ, Fc Twente en Ajax



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-03-2007 11:38 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nou Boerzoem, dat Utreg van je stond echt als een zak stront te spelen, alle kanker.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-03-2007 12:40 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Een deel van de aanhang van FC Utrecht is afgelopen weekeinde 'uit zijn bol' gegaan in het Noord-Franse stadje Sedan. Tegen de wens van Utrechtse clubleiding en de supportersvereniging in, reisden ze met een bus naar Frankrijk om de wedstrijd bij te wonen van Sedan - de oude club van de in 2005 plotseling overleden Utrecht-speler David di Tommaso - en Paris St. Germain.

De 'fans' van Utrecht trapten in het centrum van Sedan rotzooi. Vier van hen werden opgepakt. FC Utrecht-voorzitter Jan-Willem van Dop zegt daar vandaag in het Algemeen Dagblad over: ''Triest allemaal. Wij hebben als bestuur de supporters opgeroepen niet naar Sedan te gaan. Heel vervelend dat zich supporter van FC Utrecht noemende lieden dan tóch gaan en de naam van de club in diskrediet brengen. Wij staan daar machteloos tegen. We weten niet eens zeker of het wel om supporters van onze club gaat.''

Overigens gedroeg de harde kern van de Utrecht-aanhang op de Bunnikside zich in eigen stadion gisteren, tijdens de met 4-0 verloren wedstrijd tegen AZ, ook niet echt voorbeeldig. AZ-speler Nourdin Boukhari, die een paar dagen ervoor Utrecht uit het bekertournooi had geschoten, was lijdend voorwerp. Hij werd continu uitgefloten en zijn moeder werd 90 minuten lang voor hoer uitgemaakt. Dieptepunt was het massale 'Boukhari is de volgende' nadat Moussa Dembele met een blessure per brancard het veld had verlaten. De rest van de Utrecht-supporters op andere vakken beloonden dat gedrag van de 'Bunnikside' gelukkig met een oorverdovend afkeurend fluitconcert.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-03-2007 13:02 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

90 min. lang is ook behoorlijk overdreven, gebeurde wel twee keer een min. of 10


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-03-2007 15:36 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Voor Leonardo is het seizoen voorbij. Uit een mri-scan is vandaag gebleken dat de aanvaller in de competitiewedstrijd van Ajax tegen SC Heerenveen gisteren de voorste kruisband van zijn rechterknie heeft gescheurd. Hij is zes tot negen maanden uitgeschakeld.

De Braziliaan, die in de winterstop NAC Breda verruilde voor de Amsterdammers, scheurde drie jaar geleden al eens een kruisband in zijn linkerknie.





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2007 22:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

LOLAJAX


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 12:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat zag er inderdaad lelijk uit met Leo. Ik hoop maar voor hem dat hij snel herstelt



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-03-2007 14:00 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 7 maart 2007 12:20 schreef Judge M. het volgende:
Dat zag er inderdaad lelijk uit met Leo. Ik hoop maar voor hem dat hij snel herstelt


Waarschijnlijk niet. Dit is de derde keer dat Leonardo voor langere tijd geblesseerd zal zijn. Ik geloof dat ze hem de vorige keer met zijn gescheurde kruisband ook iets van 8 tot 10 maanden hadden gegeven, maar al met al is hij 14 maanden uit de roulatie geweest.

Het zag er enorm lelijk uit, ik zat toch wel te gruwelen voor de tv.

Enorm jammer, hij begon zich wat te ontplooien bij Ajax en had echt sterke momenten.


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 14:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hij speelt nu bij de juiste club voor hem. Ik heb er van genoten afgelopen seizoen maar in een ploeg als NAC past hij gewoon niet.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-03-2007 14:03 by Immortella Profiel van Immortella

Vind ik ook, al stond ik eerst wat sceptisch tegenover de komst van Leonardo. Hij past binnen het plaatje van Ajax en zoals ik net ook al zei: ik vond juist dat hij wat meer los begon te komen en sterke momenten liet zien.


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen