IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 23-04-2007 16:19 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 23 april 2007 14:46 schreef Judge M. het volgende:
Het is inderdaad van groot belang voor Oranje dat spelers als De Zeeuw, Schaars en Koevermans in Oranje staan in plaats van Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooij



Dat ligt dan weer meer aan Van Basten dan aan het beleid van AZ.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 16:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 april 2007 16:19 schreef Tenderstrike het volgende:
Dat ligt dan weer meer aan Van Basten dan aan het beleid van AZ.
Mee eens maar zoals de zaken ervoor staan zal dit naast de dikke portemonnee van Scheringa wel een extra motivatie voor jonge spelers zijn om voor AZ te kiezen. Je speelt 5 goede wedstrijden en je staat in Oranje



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2007 16:28 by mental Profiel van mental

Laten we hopen dat van Basten snel weggaat ja, wat een zielig hoopje ellende is dat. als voetballer een grote, maar als trainer behoorlijk klote.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2007 20:19 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 23 april 2007 15:16 schreef Judge M. het volgende:Maar doorgaans hebben "knakenclubs" toch weinig moeite met zoiets, nietwaar jongens?


Dat valt vies tegen, verwacht niet dat PSV een cent krijgt van Philips (wat ik onbegrijpelijk vind) en als straks ABN AMRO is overgenomen is het nog maar te bezien of Ajax nog voldoende zakcentjes krijgt.

AZ staat er het best voor, daar wordt door Dirk miljoenen in gepompt.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-04-2007 20:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 april 2007 20:19 schreef Lionheart het volgende:
Dat valt vies tegen, verwacht niet dat PSV een cent krijgt van Philips (wat ik onbegrijpelijk vind) en als straks ABN AMRO is overgenomen is het nog maar te bezien of Ajax nog voldoende zakcentjes krijgt.

AZ staat er het best voor, daar wordt door Dirk miljoenen in gepompt.


Ja, een paar miljoen inderdaad. Maar dat doet zo'n beetje elke hoofdsponsor...

Je doet het nu net voorkomen alsof Scheringa een soort van Abramovich is...

AZ was tot voor kort qua begroting de vijfde (!) club van Nederland. En volgens mij is daar de laatste tijd nog niet echt verandering in gekomen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-04-2007 20:43 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik zou die begroting van AZ niet al te serieus nemen, aangezien veel zaken officieel via DSB geregeld worden en niet via de club.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-04-2007 23:11 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 april 2007 14:46 schreef Judge M. het volgende:
Gelukkig ligt Emmen niet vlakbij Groningen

Het is inderdaad van groot belang voor Oranje dat spelers als De Zeeuw, Schaars en Koevermans in Oranje staan in plaats van Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooij

Nogmaals: schrijf je dan met 2 ploegen in. Zo schiet het niet op. Alle bankzitters en tribuneklanten van AZ zouden bij elke willekeurige middenmoter een basisplaats hebben. Zo hou je het ook een stuk spannender. En PSV zou eens moeite moeten doen om Alex vast te leggen en Beerens en Aisatti acuut terug te halen naar Eindhoven.


Als je iemand quote, knip dan niet de laatste zin over een onderwerp weg, want daarmee verdraai je de hele boel.

quote:
Dat is uiteindelijk ook voor Oranje van belang. Niet dat daar nu echt heel veel van te merken is, maar dat zal de tijd wel leren

Ik bedoel juist dat doordat nu er meer talenten nu de kans krijgen om zich bij AZ op een hoger niveau te ontwikkelen, er ook meer zich zullen gaan ontwikkelen tot nieuwe V. Nistelrooijs

En die brede selectie lijkt me juist pure noodzaak. AZ heeft dit seizoen meer wedstrijden gespeeld dan welke Nederlandse ploeg dan ook. Kijk maar naar die Engelse teams, dan heb je gewoon veel mannen nodig.


[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 23-04-2007 23:19]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 23:19 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 april 2007 23:11 schreef arrebar het volgende:
Als je iemand quote, knip dan niet de laatste zin over een onderwerp weg, want daarmee verdraai je de hele boel.
Fair enough maar toch deel ik je mening niet:

quote:
el juist dat doordat nu er meer talenten nu de kans krijgen om zich bij AZ op een hoger niveau te ontwikkelen, er ook meer zich zullen gaan ontwikkelen tot nieuwe V. Nistelroois
En toch blijf ik erbij dat dat niet opschiet zodra iedereen maar 20 wedstrijden per jaar speelt. Het verloop is gigantisch binnen AZ. Kromkamp, Matthijssen (zowel Joris als Danny), Landzaat, Augustien en weet ik het wie nog meer waren binnen de kortste keren weg. Kromkamp en Joris Matthijsen zijn nog enigszins goed terechtgekomen maar de rest red het toch niet. Waarom dat soort lui dan toch blijven wegplukken bij de kleinere clubs? Het zijn geen kledingsstukken die je afdankt als ze je niet staan maar toch heb ik de indruk dat er bij AZ wel op zo'n manier naar gekeken wordt.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-04-2007 23:26 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 april 2007 23:19 schreef Judge M. het volgende:
Fair enough maar toch deel ik je mening niet:

En toch blijf ik erbij dat dat niet opschiet zodra iedereen maar 20 wedstrijden per jaar speelt. Het verloop is gigantisch binnen AZ. Kromkamp, Matthijssen (zowel Joris als Danny), Landzaat, Augustien en weet ik het wie nog meer waren binnen de kortste keren weg. Kromkamp en Joris Matthijsen zijn nog enigszins goed terechtgekomen maar de rest red het toch niet. Waarom dat soort lui dan toch blijven wegplukken bij de kleinere clubs? Het zijn geen kledingsstukken die je afdankt als ze je niet staan maar toch heb ik de indruk dat er bij AZ wel op zo'n manier naar gekeken wordt.


Wat Arrebar zegt: Hadden ze niet zo'n brede selectie gehad, dan hadden ze hetzelfde probleem gehad als PSV...

En wat je probeert aan te tonen met die hele waslijst spelers die je opnoemt, is me eerlijk gezegd ook een raadsel, want Kromkamp, Joris Mathijsen en Landzaat hadden helemaal niet weg gehoeven.

Iedereen doet maar alsof AZ elke willekeurige speler kan behouden, maar AZ is financieel gezien zelf ook maar een "kleinere" club. Daar kunnen zelfs "al die" miljoenen van de heer Scheringa niks aan veranderen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-04-2007 7:17 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

AZ speelt leuk voetbal, de coach durft jonge spelers op te stellen en te rouleren en je verdient er aardig. Ik snap best dat veel (jonge) spelers daarheen gaan. Dat heeft zeker niet (alleen) met geld e.d. te maken.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-04-2007 14:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

PSV gelooft er al niet meer in:

quote:
Eventuele huldiging PSV in stadion

EINDHOVEN - In het geval dat PSV toch landskampioen wordt, vindt de huldiging niet op het Eindhovense Stadhuisplein plaats, maar worden de festiviteiten verplaatst naar het Philips Stadion.

Volgens een woordvoerder van de gemeente is de kans dat er gehuldigd moet worden inmiddels zó klein dat er geen voorbereidende maatregelen voor kunnen worden getroffen.

„Het is niet alleen het Stadhuisplein dat je moet inrichten, ook zijn er allerlei andere maatregelen nodig.” Hij noemt onder meer de inzet van politie, verkeersmaatregelen en de plaatsing van een podium op het Stadhuisplein.

PSV heeft begrip voor de koerswijziging, zegt de woordvoerder. „De club is daar heel realistisch in: er moet haast een wonder gebeuren, willen ze nog kampioen worden.”
Tsja, eigen schuld..



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-04-2007 14:43 by Mark Profiel van Mark

Wat ik niet snap is dat er blijkbaar geen huldiging voor AZ zal zijn in het centrum van Alkmaar? Ongelooflijk toch?

<edit> effe bronvermelding erbij: AD, vandaag

"Seizoenskaarthouders van AZ kunnen het duel tegen Excelsior waarschijnlijk op grote schermen in het stadion volgen. Het is de bedoeling dat daar zondagavond ook de huldiging plaatsvindt. Burgemeester Piet Bruinooge wil geen huldiging in het centrum van Alkmaar zelf."

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-04-2007 14:44]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2007 14:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

De kaasmarkt wijkt voor helemaal niks en niemand!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 24-04-2007 14:44]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2007 14:51 by mental Profiel van mental

Weest allemaal bevreesd voor SPARTA aankomend seizoen. met al die spelers van ajax en hoerenveen erbij moet het wel al te gek lopen willen we aankomend seizoen geen europees voetbal halen.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-04-2007 14:51 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Kaarten voor de voetbalwedstrijd AZ – Excelsior van aanstaande zondag worden tegen woekerprijzen verkocht op het internet. AZ gaat ervan uit dat ze kampioen worden en daarom verkopen Excelsior-supporters massaal hun kaarten voor de wedstrijd.

Seizoenskaarten worden ook verkocht, voor prijzen van vaak meer dan 150 euro. Op deze manier hebben de fans het aankoopbedrag van de seizoenskaart meteen terug.





arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-04-2007 14:52 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Hadden ze dan toch maar naar de kuip gegaan


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-04-2007 14:59 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Dan gaat Ajax zeuren omdat het thuisvoordeel voor Excelsior weg is



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2007 15:00 by mental Profiel van mental

quote:
Op 24 april 2007 14:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Dan gaat Ajax zeuren omdat het thuisvoordeel voor Excelsior weg is
Zou me niks verbazen ja


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-04-2007 15:06 by Mark Profiel van Mark

Nee, want Stillem II is een echte heksenketel


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-04-2007 15:11 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 april 2007 14:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Dan gaat Ajax zeuren omdat het thuisvoordeel voor Excelsior weg is
Ja, en daarna geeft Ten Cate het gras van de arena de schuld dat ze dit keer de competitie niet gewonnen hebben.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-04-2007 15:16 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Of de scheidsrechter.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-04-2007 18:59 by Lionheart Profiel van Lionheart

Of een kankerneger vermomt als lijnrechter...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 24-04-2007 19:30 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Die onterecht goedgekeurde goal van de Zeeuw tegen Ajax blijkt nu wel beslissend te zijn.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-04-2007 19:42 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 april 2007 18:59 schreef Lionheart het volgende:
Of een kankerneger vermomt als lijnrechter...


Leuke subtitel. Alsof ik hier ook maar iets te zeggen heb...

de foto mag: het gaat hier om Mental, en dat is gewoon een ZM'er.

Je gequote post is dan weer wat minder vriendelijk.



Over de goal tegen Ajax: Goh, wat kut zeg, maar dat gebeurt nu eenmaal. Vrij sneu dat men daar nu extra over zal gaan vallen. Alsof Ajax alleen maar door die actie geen kampioen gaat worden.


Bruce Banner


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 24-04-2007 19:44 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 24 april 2007 19:42 schreef Lainedil het volgende:
Over de goal tegen Ajax: Goh, wat kut zeg, maar dat gebeurt nu eenmaal. Vrij sneu dat men daar nu extra over zal gaan vallen. Alsof Ajax alleen maar door die actie geen kampioen gaat worden.
Nee, ze hebben het zelf verkloot tegen RKC, maar toch blijkt die goal van AZ beslissend te zijn nu



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen