IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-11-2006 13:09 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 5 november 2006 12:02 schreef Burzum het volgende:
Hahaha!

Kanker Twente

Stenen op je kop olee olee


Hehehe... Ik WIST dat je ging happen!

Jij hooligan...


Bareuh...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2006 13:14 by mental Profiel van mental

raaaaghhhh,FORZA SPARTA!!!!!


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-11-2006 17:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 5 november 2006 13:14 schreef mental het volgende:
raaaaghhhh,FORZA SPARTA!!!!!
raaaaaghhhhh!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2006 17:19 by mental Profiel van mental

nou ja, maar winnen tegen Ado ...die hebben we thuis volgende week, moet goed komen.


Fuck the world and fuck you


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-11-2006 21:43 by aerodis Profiel van aerodis

ADAU ADAU


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-11-2006 7:19 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Het is helemaal niet erg dat Twente - Utrecht 0-0 is geworden want ik heb Zomer en Braafheid in m'n elftal staan

Feyenoord lijkt toch weer op de goede weg, ondanks het feit dat het voetbal vaak nog niet om aan te zien is.

Lazovic



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2006 9:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Lazovic ?? Danny Buijs zul je bedoelen! Wat een zielig figuur is dat zeg.

Benieuwd hoelang Feyenoord deze bemazzelde 2-1 zegereeks volhoudt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-11-2006 10:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 november 2006 9:19 schreef NecRobert het volgende:
Lazovic ?? Danny Buijs zul je bedoelen! Wat een zielig figuur is dat zeg.
Heel Feyenoord is al eeuwen zielig. Boe-fucking-hoe, Green ligt de grasspritjes te tellen en jullie scoren zomaar . Als er godver door de jaren heen 1 club geweest is die zulke situatie uitbuiten dan is dat Feyenoord wel. Onsportiviteit is daar uitgevonden en Buijs past zich uitstekend aan.

Alleen het feit al dat de Spits vanochtend "Feyenoord 9 uit 3!" kopte zegt al genoeg. Degradeer maar fijn ofzo



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2006 10:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 6 november 2006 10:10 schreef Judge M. het volgende:
Heel Feyenoord is al eeuwen zielig. Boe-fucking-hoe, Green ligt de grasspritjes te tellen en jullie scoren zomaar .
Ja, wat is dat tegenwoordig? Als er iemand naar de grond gaat, moet iedereen maar stoppen met voetballen?? Is dat nou sportiviteit? Okee, als iemand een dusdanige klap maakt dat ie bewusteloos raakt of iets breekt, dan lijkt het me logisch dat het spel wordt stilgelegd, maar als het zo doorgaat gaan mensen liggen als ze vrezen voor een tegendoelpunt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-11-2006 11:54 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Mijn punt was dat de bal notabene nog langs Greene gepasst werd (terwijl hij dus al op de grond lag) en dat Lazovic vervolgens rustig doorvoetbalt. Daarbij had hij gezegd dat hij een evt. doelpunt ingetogen zou vieren, maar daar was ook absoluut geen sprake van. Een paar seconden na dat doelpunt raakt Benson (van Vitesse dus) geblesseerd, na een ongelukkige botsing met Greene. Feyenoord voetbalt door (in de verdediging) en vervolgens fluit Braamhaar af! Dat gaat natuurlijk he-le-maal nergens meer over.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-11-2006 11:54]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2006 12:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 november 2006 10:10 schreef Judge M. het volgende:
Als er godver door de jaren heen 1 club geweest is die zulke situatie uitbuiten dan is dat Feyenoord wel. Onsportiviteit is daar uitgevonden en Buijs past zich uitstekend aan.


HAHAHA. Voorbeelden. Zoals Wouter Bos zei: 'Geef me drie voorbeelden waarin Feyenoord een dergelijke situatie uigebuit heeft.'

quote:

Alleen het feit al dat de Spits vanochtend "Feyenoord 9 uit 3!" kopte zegt al genoeg. Degradeer maar fijn ofzo


HAHA. Ik snap dat als je door de lampjes kansloos ingemaakt wordt dat het dan pijn doet maar kom op...degraderen is iets waar NAC over kan praten. Feyenoord vooralsnog niet.

Oh...Greene is op de helft van Fietstas neergemaaid en het was derhalve geen duik om een doelsituatie te voorkomen, in dat soort gevallen is het normaal dat afgefloten wordt....zoals Schaamhaar dat overigens een paar minuten later deed toen het een Fietstasje was dat omviel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2006 12:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja dat Braamhaar op dat moment inconsequent is ben ik het wel mee eens, maar het is onzin om Vitesse ervan te beschuldigen dat ze een doelpunt maken terwijl er iemand geblesseerd is. Het moet niet gekker worden zeg, straks wordt telkens als iemand valt de bal buiten gespeeld. Daarbij was er met Greene nauwelijks iets aan de hand.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-11-2006 12:22 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 6 november 2006 12:12 schreef NecRobert het volgende:
Ja dat Braamhaar op dat moment inconsequent is ben ik het wel mee eens, maar het is onzin om Vitesse ervan te beschuldigen dat ze een doelpunt maken terwijl er iemand geblesseerd is. Het moet niet gekker worden zeg, straks wordt telkens als iemand valt de bal buiten gespeeld. Daarbij was er met Greene nauwelijks iets aan de hand.


Het gebeurt vaak genoeg dat een ploeg (zelfs als ze in de aanval zijn) de bal buiten speelt, ook bij een minder ernstige blessure. Het is ook niet zo dat Vitesse dat 'hoort' te doen, maar het was socialer geweest om het wel te doen. En om bij Chelman aan te sluiten; Vitesse was nog rond de middellijn, dus ze hadden die bal makkelijk uit kunnen spelen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-11-2006 13:23 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 november 2006 11:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Daarbij had hij gezegd dat hij een evt. doelpunt ingetogen zou vieren, maar daar was ook absoluut geen sprake van.
Dat zei ene Judas van Hooijdonk ook. Maar goed, zijn woorden zijn toch niks waard .

quote:
Een paar seconden na dat doelpunt raakt Benson (van Vitesse dus) geblesseerd, na een ongelukkige botsing met Greene.
Het was Hersi. Benson was zijn vervanger.

quote:
Op 6 november 2006 12:01 schreef Chelman het volgende:
Zoals Wouter Bos zei: 'Geef me drie voorbeelden waarin Feyenoord een dergelijke situatie uigebuit heeft.'
Jij citeert Wouter Bos?? (doe overigens volkomen gelijk had )

Om met 1 te beginnen (eentje die ik ook daadwerkelijk gezien heb): 1993 NAC-Feyedinges: Blinker die hard doorgaat op links na Koumans tegen het gras gewerkt te hebben waarna Andre van Duin/Loen de 1-2 binnenwerkt.

Er zijn er vast nog meer..



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-11-2006 13:27 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 6 november 2006 13:23 schreef Judge M. het volgende:
Dat zei ene Judas van Hooijdonk ook. Maar goed, zijn woorden zijn toch niks waard .

Het was Hersi. Benson was zijn vervanger.



Dat van Van Hooijdonk is ook niet goed te praten, maar dat maakt de actie van Lazovic niet minder smerig.

Het was wel degelijk Benson die geblesseerd raakte bij de actie van Greene. Die actie van Greene & Benson was ná het doelpunt van Vitesse (59e minuut) en Hersi was in de 50e minuut al gewisseld.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-11-2006 8:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

1 ding is zeker: NAC wint de beker!

Iemand enig idee wat Feyenoord gedaan heeft?



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-11-2006 10:19 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 november 2006 8:45 schreef Judge M. het volgende:

Iemand enig idee wat Feyenoord gedaan heeft?


Wat van ze verwacht werd.


Bareuh...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-11-2006 10:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 november 2006 8:45 schreef Judge M. het volgende:
(...)
Iemand enig idee wat Feyenoord gedaan heeft?




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-11-2006 12:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 9 november 2006 8:45 schreef Judge M. het volgende:
Iemand enig idee wat Feyenoord gedaan heeft?
















Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 09-11-2006 20:20 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Danko Lazovic heeft zijn excuses aangeboden aan de supporters van Feyenoord. Afgelopen weekend, toen zijn ploeg Vitesse tegen de Rotterdammers speelde, wist de aanvaller te scoren. Deze treffer vierde de Serviër nogal uitbundig.


Behalve dit voorval was er nog iets waar de Feyenoord-fans zich aan ergerden. Toen Serginho Greene met een blessure op de grond lag werd er gewoon doorgespeeld. "Het is logisch dat Feyenoord-supporters boos zijn na een doelpunt, de fans zijn altijd ontevreden bij een tegengoal, ik kan slechts sorry zeggen", was de reactie van Lazovic. Hij realiseerde zich dat hij het doelpunt niet zo uitbundig had moeten vieren.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-11-2006 21:24 by mental Profiel van mental

jezus.die feyenoorders toch...maar goed, feyenooit uit de beker...wij er nog in ! richting finale.


Fuck the world and fuck you


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-11-2006 0:04 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 november 2006 8:45 schreef Judge M. het volgende:
1 ding is zeker: NAC wint de beker!


Ze stranden in Enschede.

NACcie wordt een makkie!


Bareuh...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-11-2006 0:28 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik denk dat alle thuisploegen in de 1/8-finales gaan winnen.

Ajax - ADO



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2006 1:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 november 2006 0:28 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik denk dat alle thuisploegen in de 1/8-finales gaan winnen.
Ik niet



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-11-2006 9:53 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Waarom mag Lazovic niet juichen in de Kuip? Heeft hij daar soms zo'n geweldige tijd gehad en hebben de supporters hem voor altijd in de armen gesloten?


no text supplied


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen