IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-04-2007 23:15 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 22 april 2007 22:36 schreef Meltdown het volgende:
Die publieksreactie bij AZ in de 86e minuut!


Reactie van Arveladze in de 86e minuut



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-04-2007 23:19 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 april 2007 22:21 schreef mental het volgende:
Het gaat er gewoon omdat die wanker gewoon wel Ajax een strafschop geeft die geen strafschop was en Sparta gewoon weer een zuivere strafschop niet krijgt..mag ik daar soms over kankeren als ik dat wil ?dat je zo'n wedstrijd verliest, ok, valt mee te leven, maar de manier waarop is gewoon weer jammer...


Wat denk je nu zelf dat de winkansen waren ongeacht de strafschop? Niet erg groot denk ik he. Dus get over it.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2007 23:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 april 2007 22:28 schreef arrebar het volgende:
Knakenelftal? PSV heeft nog altijd een flink aantal miljoenen meer te besteden dan AZ.
Die kopen niet de hele competitie leeg. AZ had dit seizoen wel met 3 elftallen ingeschreven kunnen staan. En wat ze niet gekocht hebben dat halen ze transfervrij binnen door jonge spelers een dusdanig hoog salaris te bieden dat die niet eens meer met hun eigen club gaan onderhandelen over contractverlenging. Geloof maar gerust dan NAC er alles aan had willen doen om Jenner te behouden vorig seizoen maar dat ze waarschijnlijk failliet gegaan waren als ze hem eenzelfde salaris hadden moeten bieden als Scheringa gedaan heeft. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen (Martens-RKC, de stillemspelers door de jaren heen, Cziommer, etc..)

Dat dat leuk voetbal oplevert is leuk maar van zulke praktijken houd ik als supporter van een kleine club gewoon niet



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-04-2007 23:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 april 2007 16:24 schreef WhiteRider het volgende:
Godverdomme!!!!!!!


Jammer dat je na die 1-1 niet zo bijdehand meer was via SMS.

Poot.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-04-2007 23:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 april 2007 22:13 schreef Naturens Galleri het volgende:
...
Als we uitgaan van het team dat het meest attractieve voetbal speelt zal AZ de terechte winnaar worden en niet alleen dankzij het vermogen van dhr. DSB maar ook door een combinatie van de juiste spelers aantrekken en deze laten trainen door de te allen tijden arrogante maar vooral goede coach Van Gaal.

Hulde


Hear hear!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2007 23:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 april 2007 23:27 schreef Judge M. het volgende:
Die kopen niet de hele competitie leeg. AZ had dit seizoen wel met 3 elftallen ingeschreven kunnen staan. En wat ze niet gekocht hebben dat halen ze transfervrij binnen door jonge spelers een dusdanig hoog salaris te bieden dat die niet eens meer met hun eigen club gaan onderhandelen over contractverlenging. Geloof maar gerust dan NAC er alles aan had willen doen om Jenner te behouden vorig seizoen maar dat ze waarschijnlijk failliet gegaan waren als ze hem eenzelfde salaris hadden moeten bieden als Scheringa gedaan heeft. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen (Martens-RKC, de stillemspelers door de jaren heen, Cziommer, etc..)

Dat dat leuk voetbal oplevert is leuk maar van zulke praktijken houd ik als supporter van een kleine club gewoon niet


Als ze structureel spelers een te hoog salaris aanbieden, komen ze zichzelf vanzelf wel tegen...

En niet om het een of ander, maar als Jenner niet voor het geld naar AZ was gegaan, zou ik zo nog wel een andere reden kunnen verzinnen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 22-04-2007 23:42 by Blueprint Profiel van Blueprint

AZ heeft een warmere bank?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-04-2007 23:44 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 april 2007 23:42 schreef Blueprint het volgende:
AZ heeft een warmere bank?


Wat is iedereen weer lollig vandaag... Maar zelfs de teletekst-supporters zou toch wel opgevallen moeten zijn dat Jenner zich al aardig tot basisspeler heeft opgewerkt bij AZ.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 0:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 april 2007 23:44 schreef altx het volgende:
Wat is iedereen weer lollig vandaag... Maar zelfs de teletekst-supporters zou toch wel opgevallen moeten zijn dat Jenner zich al aardig tot basisspeler heeft opgewerkt bij AZ.
En ook dat hij in de eerste helft van het seizoen lekker op die warme bank zat. AZ hadop dat moment 4 rechtsbuitens! Neem me niet kwalijk maar dat vind ik niet normaal.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-04-2007 10:04 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 19 april 2007 8:24 schreef Blueprint het volgende:
De ZM league is ook spannend, slechts 2 punten tussen de nummers 1 en 2, helaas zijn die 2 punten wel in mijn nadeel.



Nu 3.2 in mijn voordeel!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-04-2007 11:32 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 22 april 2007 23:34 schreef Burzum het volgende:
Jammer dat je na die 1-1 niet zo bijdehand meer was via SMS.

Poot.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 23-04-2007 11:40 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

PSV heeft het vergooid, dat lijkt me duidelijk. Dus AZ wordt terecht kampioen. Ik gun die klojo van een Ten Cate het trouwens ook niet hehe. Feit is wel dat de 1e 3 goals van Ajax geniaal waren. Mooi voetbal, ook AZ natuurlijk, met Dembele, Jenner etc. Lekker voetbal is dat om te kijken, Van Gaal is gewoon een goeie coach.. Sja arrogant is zijn wapen, het werkt ook nog, kan je nagaan. Dat is toch ook leuk zo'n typerende coach, geeft een goed gevoel als je zo'n frontman hebt.
Vervelend omdat je dan toch voor PSV bent, maar ja. Je houd ook nog van mooi voetbal, dus wat dat betreft hoop ik dat AZ de titel pakt. Ik wordt gewoon misselijk van al dat balverlies van PSV, frustrerend om naar te kijken. Ik hou gewoon van goed opgezet voetbal. Extra zuur omdat het hele play-off verhaal de nodig tijd en geld gaat kosten/schelen voor PSV. Volgend jaar gewoon weer er tegen aan.. nieuwe kansen. En ja ik heb er wel zin in.
Als je sommig commentaar dan hoort op tv denk je ook sjonge jonge wat is Jan Mulder een nietszeggende dwaas.. Kone speelde schijnbaar de sterren van de hemel.. yeah right, op 2 incidentele kansen na waarvan hij er 1 grandioos verneukt. zeker alleen een paar kansjes op de herhaling gezien.. als Kone nu eens 1 stap richting bal zou zetten, zouden er al 50% meer kansen komen. Of vrij lopen, hij wil alles op een presentatieblad. En dat gelul dat PSV beter is dan 3 weken geleden, ja goh dat is zo ja, maar veel dieper kon het ook niet gaan. Kwats om ze nu op te hemelen. Er is maar 1 ding waar en dat is dat het gruwelijk verneukt is na de punten voorsprong.
Koeman heeft echt een probleem wat wissels betreft. Nu weer Alex/Farfan. Je weet natuurlijk niet of Alex er echt doorheen zat, maar deze man wil je gewoon niet wisselen in zo'n wedstrijd, Farfan ook niet. Wel leuk dat Addo speelde en dit elftal is wat mij betreft zoals ik het graag zie starten. PSV qua spelers op zijn best, maar er gebeurt niks hoor nee, ze hoeven geen kampioen te worden lijkt het wel. Hoe kan je nou zo hard wegzakken in de 2e helft in zo'n fucking wedstrijd waar je punten MOET pakken. Ja ik werd er best pissig om. Dit is echt een klap in het gezicht. Mischien niet zo rieeel omdat het al langer slecht ging, maar je wilt er vertrouwen in houden! Van mij hoeft koeman niet weg.. maar hij mag het een en ander verbeteren ja, dat zeker.
Tot slot: het lekkere voetbal van AZ zal terecht kampioen worden en dat weer eens sinds 25 jaar, cheers.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-04-2007 13:24 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 april 2007 23:27 schreef Judge M. het volgende:
Die kopen niet de hele competitie leeg. AZ had dit seizoen wel met 3 elftallen ingeschreven kunnen staan. En wat ze niet gekocht hebben dat halen ze transfervrij binnen door jonge spelers een dusdanig hoog salaris te bieden dat die niet eens meer met hun eigen club gaan onderhandelen over contractverlenging. Geloof maar gerust dan NAC er alles aan had willen doen om Jenner te behouden vorig seizoen maar dat ze waarschijnlijk failliet gegaan waren als ze hem eenzelfde salaris hadden moeten bieden als Scheringa gedaan heeft. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen (Martens-RKC, de stillemspelers door de jaren heen, Cziommer, etc..)

Dat dat leuk voetbal oplevert is leuk maar van zulke praktijken houd ik als supporter van een kleine club gewoon niet
Ja op zich heb je daar een punt, het is naar voor de kleine ploegen die door geldgebrek zo hun talenten zien vertrekken. Aan de andere kant kunnen veel van die talenten zich wel veel beter ontwikkelen bij AZ dan bij een kleine ploeg. Uiteindelijk betekend dat dat de voetballers in kwestie veel meer kans hebben om zich verder te ontwikkelen. Dat is uiteindelijk ook voor Oranje van belang. Niet dat daar nu echt heel veel van te merken is, maar dat zal de tijd wel leren. Maargoed, als er één elftal de titel knakelelftal verdient dan is het wel PSV. Ze hebben bijna twee keer zoveel te besteden als AZ, en kopen gewoon genoeg grote namen bij elkaar. Het mooie van AZ vind ik juist dat ze met veel kleine/middelmatige namen een goed elftal kunnen neerzetten!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 14:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:


Restant ADO-Groningen in Emmen

23/4/2007 13:36

Het restant van het na 49 minuten gestaakte duel ADO Den Haag-FC Groningen wordt woensdag in Emmen vanaf 12.00 uur zonder publiek uitgespeeld.

Het duel wordt afgewerkt in het Univé Stadion, normaliter de thuishaven van FC Emmen. FC Groningen start met een in Den Haag gerealiseerde 3-0 voorsprong.






Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-04-2007 14:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dan hoop ik dat ze er nog 5 extra inschieten!


Bruce Banner


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2007 14:44 by mental Profiel van mental

quote:
Op 22 april 2007 23:19 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat denk je nu zelf dat de winkansen waren ongeacht de strafschop? Niet erg groot denk ik he. Dus get over it.
Daar gaat het me niet om, ik denk dat we er op zijn minst een gelijkspel uit hadden moeten halen.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 14:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Gelukkig ligt Emmen niet vlakbij Groningen

quote:
Op 23 april 2007 13:24 schreef arrebar het volgende:
Uiteindelijk betekend dat dat de voetballers in kwestie veel meer kans hebben om zich verder te ontwikkelen. Dat is uiteindelijk ook voor Oranje van belang.
Het is inderdaad van groot belang voor Oranje dat spelers als De Zeeuw, Schaars en Koevermans in Oranje staan in plaats van Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooij

Nogmaals: schrijf je dan met 2 ploegen in. Zo schiet het niet op. Alle bankzitters en tribuneklanten van AZ zouden bij elke willekeurige middenmoter een basisplaats hebben. Zo hou je het ook een stuk spannender. En PSV zou eens moeite moeten doen om Alex vast te leggen en Beerens en Aisatti acuut terug te halen naar Eindhoven.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-04-2007 15:07 by Blueprint Profiel van Blueprint

Hoe moet PSV Alex vastleggen dan? Kopen van Chelsea kun je wel vergeten, daar is hij veel te duur voor. Bovendien kan Alex inmiddels wel een stapje hogerop, naar verluidt heeft AC Milan belangstelling voor hem, kan hij die bejaarden daar in de achterhoede overeind houden.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 15:10 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Inderdaad dat gaat ze toch echt niet lukken, al helemaal niet met de huidige financiele situatie. Lazovic kunnen ze ook al niet halen omdat ze maar tot de helft van de vraagprijs (4 miljoen, Vitesse wil 8.) kunnen gaan


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 15:11 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik ben serieus benieuwd wat de vraagprijs zou moeten zijn. Ik heb 11 miljoen gehoord ergens. Dat lijkt me nu niet zo'n probleem eigenlijk.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 15:13 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 april 2007 15:11 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat de vraagprijs zou moeten zijn. Ik heb 11 miljoen gehoord ergens. Dat lijkt me nu niet zo'n probleem eigenlijk.


Heb je het nu over Alex?

Zie dan mijn post, ze kunnen zelfs maar 4 miljoen missen voor Lazovic, dus die 11 miljoen lijkt me zeker wel een probleem.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-04-2007 15:16 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik ben dan ook als NAC supporter niet op de hoogte van de financiele handel en wandel van andere clubs

Maar doorgaans hebben "knakenclubs" toch weinig moeite met zoiets, nietwaar jongens?

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-04-2007 15:17]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2007 15:18 by mental Profiel van mental

wat zit iedereen te zeiken ? voorlopig mag ie in engeland niet eens spelen, dus wat maak je je druk ?


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-04-2007 15:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 april 2007 15:18 schreef mental het volgende:
wat zit iedereen te zeiken ? voorlopig mag ie in engeland niet eens spelen, dus wat maak je je druk ?


Zeg, doe eens niet zo hatelijk


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2007 15:20 by mental Profiel van mental

sjorrie


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen