IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Honden, de enige legitieme viervoeters om thuis te houden. Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-06-2012 18:03 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2012 11:33 schreef ElitE het volgende:
Ik zag van de week een bonsai herder, echt een tof beest
Een Corgi dan? Of een kruising?

Ben ooit eens achter een Golden Retriever met afgeslepen pootjes ( kruising met Teckel) aan geweest. Is (gelukkig) niets geworden.
Binnenkort m'n leen-Teckel maar weer eens ophalen en weer fijn trainen.


Subtiel kamerolifantje


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-06-2012 18:27 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Bonsai herder. Dat is toch een herder met een groeistoornis van het doorfokken? Of bedoel je de Shelti?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-06-2012 20:03 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 22:21 schreef Reptilian het volgende:
Waar? Ik volg zelf een cursus KI bij Kynocademy te Zwolle, heb nu de eerste 2 modules binnen, nu de 3de nog.

...Had deez niet gezien. DogVision.

Inmiddels mijn theorie examen gedaan en ge-aced. Nu nog 'even' een stage van een jaar doen en dan praktijk-examen. In januari beginnen met mn eerste stuk Kynologisch Gedragstherapeut en dan ook starten met een stage denk. Nu nog even rust en dan me vol in de materie smijten. (cursus volgen, stage doen, studeren en me meer verdiepen in hondensport en spel.)
Vind het wel moeilijk om me voldoende te motiveren om naar wedstrijden e.d. te gaan, aangezien ik zelf geen hond heb.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 03-06-2012 20:12]


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-06-2012 20:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 20:03 schreef stigma het volgende:
...Had deez niet gezien. DogVision.

Inmiddels mijn theorie examen gedaan en ge-aced. Nu nog 'even' een stage van een jaar doen en dan praktijk-examen. In januari beginnen met mn eerste stuk Kynologisch Gedragstherapeut en dan ook starten met een stage denk. Nu nog even rust en dan me vol in de materie smijten. (cursus volgen, stage doen, studeren en me meer verdiepen in hondensport en spel.)
Vind het wel moeilijk om me voldoende te motiveren om naar wedstrijden e.d. te gaan, aangezien ik zelf geen hond heb.
Je blaft zelf tegenweurdig?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-07-2012 12:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Macalu vond de baby's eerst maar niets, maar ondertussen weet ze dat ze altijd wel ergens wat te eten hebben (in een vuistje, op hun shirt, achter de oren). Nu vind ze alles best, verrekte vullisbak is het ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-07-2012 12:57]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-07-2012 13:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Lief!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-07-2012 13:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Volgens mij denkt ie gewoon dat ie bij de tandarts zit.


... hoe de hazen lopen ...


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-07-2012 13:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht






faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-07-2012 13:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

moet opeens heel erg aan deze foto denken





... hoe de hazen lopen ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2012 13:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2012 14:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tof! mocht ik ooit zo'n hond bekomen dan zou ik hem Robert FitzRoy noemen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 13-09-2012 21:34 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2012 13:23 schreef Silence het volgende:


Zorg ervoor dat die hond niet in zijn gezicht likt, dat kan schadelijk zijn (ogen, mond bijv.).


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2012 21:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2012 21:34 schreef Teneighty het volgende:
Zorg ervoor dat die hond niet in zijn gezicht likt, dat kan schadelijk zijn (ogen, mond bijv.).


Wat een bullshit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-09-2012 21:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2012 21:34 schreef Teneighty het volgende:
Zorg ervoor dat die hond niet in zijn gezicht likt, dat kan schadelijk zijn (ogen, mond bijv.).
Lijkt me sterk, waarom dan?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2012 21:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2012 21:34 schreef Teneighty het volgende:
Zorg ervoor dat die hond niet in zijn gezicht likt, dat kan schadelijk zijn (ogen, mond bijv.).


Mensen die vies zijn van een beetje hondenkwijl...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-09-2012 21:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Honden en katten kunnen toch wel bacterieën overbrengen die schadelijk zijn voor hele kleine kinderen? Zwangere vrouwen mogen toch ook geen kattenbakken schoonmaken? Aan de andere kant: voor grotere kinderen is het juist goed om m.b.v. een huisdier weerstand op te bouwen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-09-2012 22:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 september 2012 21:56 schreef bastianus het volgende:
Honden en katten kunnen toch wel bacterieën overbrengen die schadelijk zijn voor hele kleine kinderen?


Ze kunnen het wel maar net als elk ander dier incl de mens. het ene dier draagt inderdaad wat meer schadelijke bacterien mee als de ander maar een hond is wat dat betreft niet zo erg boeiend. Hondenkwijl is reinigend terwijl mensenkwijl dat niet is(vandaar dat mensen meer noodzaak hebben om te poetsen. Het kwijl van een hond bevat ook goede bacterien die leven op andere bacterien.

quote:
Zwangere vrouwen mogen toch ook geen kattenbakken schoonmaken?


Dat komt omdat katten dikwijls toxoplasmose bij zich dragen en dat is een ziekte die bij zwangere vrouwen een verhoogde kans geeft op miskraam en dan vooral bij vrouwelijke vruchten.

Bij volwassenen leid het doorgaans tot een kleine reactie, maar het kan tot een behoorlijke ziekte uitlopen en het is ook in verband gebracht met schizofrenie. (Toxoplasmose leeft in de hersenen van ratten en beïnvloed de rat zo dat hij risicovoller gedrag gaat vertonen en zo dus eerder door katten wordt opgegeten en toxoplasmose heeft de kattendarm nodig voor verdere stadia in zn leven)

ook het eten van verkeerd vlees of rauwe melk in bepaalde gebieden kan een risico vormen.

quote:
Aan de andere kant: voor grotere kinderen is het juist goed om m.b.v. een huisdier weerstand op te bouwen?


Juist bij kleine kinderen ook. Die moeten nog de basis voor hun adaptieve immunsysteem opbouwen. Door in aanraking te komen met veel soorten bacterien zowel goed als fout "leert" je immuunsysteem beter onderscheid maken. Dit is de hygienehypothese, nog steeds niet volledig aanvaard maar het bewijs begint zich op te stapelen.

Zo is duidelijk dat kinderen die opgroeien met een hond flink minder kans hebben op het ontwikkelen van allergien.

Uiteindelijk moet je darm toch volkomen met bacterien omdat je als baby steriel geboren wordt, dan mag je eens raden waar die toch vandaan komen...

Overigens is kan het natuurlijk wel zijn dat een hond te ruw een gezicht likt daar zit wel een gevaar, en ook als je het niet helemaal vertrouwd(onvoorspelbare hond of onvoorspelbaar kind(!)) moet je het natuurlijk nooit toelaten.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-09-2012 22:18]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2012 22:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-09-2012 8:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2012 22:15 schreef ElitE het volgende:
Juist bij kleine kinderen ook. Die moeten nog de basis voor hun adaptieve immunsysteem opbouwen. Door in aanraking te komen met veel soorten bacterien zowel goed als fout "leert" je immuunsysteem beter onderscheid maken. Dit is de hygienehypothese, nog steeds niet volledig aanvaard maar het bewijs begint zich op te stapelen.

Zo is duidelijk dat kinderen die opgroeien met een hond flink minder kans hebben op het ontwikkelen van allergien.

Uiteindelijk moet je darm toch volkomen met bacterien omdat je als baby steriel geboren wordt, dan mag je eens raden waar die toch vandaan komen...

Overigens is kan het natuurlijk wel zijn dat een hond te ruw een gezicht likt daar zit wel een gevaar, en ook als je het niet helemaal vertrouwd(onvoorspelbare hond of onvoorspelbaar kind(!)) moet je het natuurlijk nooit toelaten.

Dank u, precies wat ik al dacht. Mijn hond gaat prima met de kleintjes, de hond van de vriendin van mijn vader niet zo. Die wordt dan ook mooi op afstand gehouden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2012 10:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gewoon je verstand gebruiken. Mijn dochter mag alles met de honden van mijn zus, want ze is heel rustig. Met mijn zoon ben ik wat voorzichtiger en zit ik er zelf bij, omdat hij inderdaad druk en onvoorspelbaar kan zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2012 11:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Onze hond mag alles met kleine kinderen .. bijten, krabben, op pissen of op schijten


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2012 11:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 11:07 schreef Jenje het volgende:
Onze hond mag alles met kleine kinderen .. bijten, krabben, op pissen of op schijten
Is jouw vrouw al een keer drachtig onderhand? Dan leer je die praatjes wel af.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2012 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nope, en dat wordt ze ook niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2012 13:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 12:44 schreef Jenje het volgende:
Nope, en dat wordt ze ook niet.
Mooi.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2012 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2012 13:07 schreef bastianus het volgende:
Mooi.
Hadden meer mensen moeten doen


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen