IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Het leed dat metalfestival heet Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2007 23:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:09 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
nou dan vind ik jou aardig fantasieloos. ik neem aan dat jij ook wel kan bedenken hoe en wat beter kan. kijk alleen maar in de reacties in dit topic.
wat dacht je van simpele dingen als: vriendelijke medewerkers, vlotte bediening, schone toiletten, warm water, wat ruimte om te camperen

en dat vind ik dan nog echt de absolute bodem van basisbehoeften. ik zelf pleit voor meer (veel meer) douches, toiletten, kranen, en ander sanitair. is toch idioot dat je als bedrijf zijnde een toilet moet hebben voor iedere vier medewerkers en dat een festival het wel red met een overstroomde wc per 500.



Jij hebt het festivalgevoel dus niet.

Het is geen camping, je kan er je tent neerpleuren om 's nachts dronken te proberen terug te vinden.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 23:17 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:57 schreef Greycloak het volgende:
Oud en wijs... Volgens mij niet oud genoeg om dienstplichtig te zijn geweest, of anders afgekeurd om het één of ander.



ik gaf aan dat ik alleen wilde dienen als ons land in oorlog was
en dat was het niet

dus net als met festivals, waarom zou je zoiets idioots doen als er geen noodzaak is?

quote:

Met je tent in de blubber staan heeft écht iets, vriend. Natuurlijk is het leuker de luie flikker uit te hangen en achteraf de dvd's/cd's die van een bepaald fest zijn gemaakt te bekijken, maar het is vooral het gevoel dat je erbíj geweest bent, deel hebt uitgemaakt van dat fest dat voor mij zo z'n charmes heeft.



nou liefde van mijn leven, dat ben ik niet met je eens
ben er genoeg bij geweest en het heeft zo nu en dan haar charme, maar als je er lang genoeg over nadenkt is het gewoon een lege huls. jij en 49.999 anderen die denken dat ze zo lekker uniek zijn. die allemaal deel uitmaken van iets wat door een paar bejaarden is bedacht en waar ze grof geld aan verdienen. triest is het betere woord. maar ja, dat doen we nou eenmaal met de jeugd...

quote:

Klote dat het zo duur is, het bier lauw, de security betaald wordt om de hele dag naar de konten van de lokale goffiks te kijken en de hele organisatie de lachende derde is, maar zolang wat mij betreft het break even point niet wordt bereikt ga ik naar festjes.
Ter info; laatste Waldrock was tegen dat punt aan.



zoals het er naar uitziet gaan ze er dit jaar overheen

quote:

om eens een keer met de luie reet van de stoel thuis af te komen en eens iets te ondernemen met vrienden!




je kunt ook gaan paintballen







~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 23:18 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:13 schreef Snaack het volgende:
Jij hebt het festivalgevoel dus niet.

Het is geen camping, je kan er je tent neerpleuren om 's nachts dronken te proberen terug te vinden.


mooi en leg me dan nog een keer uit waarom je daar voor moet betalen






MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 23:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, en hoeveel duurder zou een kaartje worden als hetgeen jij voor pleit werkelijkheid wordt?

Ik heb 1 festival meegemaakt waar de voorzieningen wat minder waren, dat was Graspop 2005, voor de rest was het gewoon voldoende....


Nahh Metalcamp dixies vond ik anders wel onder de noemer ranzig vallen, met name in die hitte en het niet legen van die dingen. Alhoewel op Party San men er ook wat van kon, tering!

Graspop 2004 was prima voor elkaar, ook redelijk schoon en altijd voldoende pleepapier. Graspop 2005 was.. tsja minder ja. Oh en Waldrock in de regen was ook niet wat met die plee's daar


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-03-2007 23:20 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 maart 2007 23:18 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
mooi en leg me dan nog een keer uit waarom je daar voor moet betalen







Nou, regel jij dan (zoals bijvoorbeeld Occultfest) een gratis festival met camping! Laat maar eens zien dat jij overal de oplossing voor hebt...



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2007 23:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hey maar wist je dat er honderdduizenden landgenoten zijn die in hun vrije tijd onwijs veel geld neerleggen voor dingen die ze thuis ook hebben? Ze gaan appartementjes huren voor belachelijk veel geld (ik betaal in een maand aan huur wat sommige mensen in een week kwijt zijn) en dan gaan ze aan het strand liggen verkolen!

Oftewel, ieder zijn ding en damn, moet er een noodzaak zijn voordat je iets gaat doen..? Hoe vaak was jij je bijvoorbeeld?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-03-2007 23:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 maart 2007 23:18 schreef MMayo het volgende:
Nahh Metalcamp dixies vond ik anders wel onder de noemer ranzig vallen, met name in die hitte en het niet legen van die dingen. Alhoewel op Party San men er ook wat van kon, tering!




Tsja, als man heb je voordelen... zoals het niet op een dixie te hoeven zitten



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-03-2007 23:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Graspop 2005 was dan ook totaal niet berekend op de extreme hitte van dat jaar. Mijn god, dat was ook geen doen. Metalcamp kwam qua temperatuur aardig in de buurt maar daar had je de rivier nog. Daar stond dan weer tegenover dat de organisatie ronduit rommelig was en de sanitaire voorzieningen te weinig en idd te ranzig waren.
quote:
Op 12 maart 2007 23:21 schreef blonde rockgod het volgende:
Tsja, als man heb je voordelen... zoals het niet op een dixie te hoeven zitten
Of backstage 's morgen een net schoongemaakte dixie ontheiligen

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-03-2007 23:22]



~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 23:22 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, en hoeveel duurder zou een kaartje worden als hetgeen jij voor pleit werkelijkheid wordt?



nou lijk ik echt een ouwe lul, maar arrow had het altijd prima voor elkaar.

heel veel ruimte, heel veel wc's, aardige mensen

en geen camping
dat scheelt ook

het sanitair zal wat kosten (maar hoeveel, geen idee), de rest van mijn voorstellen kost niks. alhoewel het wel iets zou zijn voor de security dat ze meer vragen als ze verplicht zijn om aardig te doen...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 23:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:21 schreef blonde rockgod het volgende:
Tsja, als man heb je voordelen... zoals het niet op een dixie te hoeven zitten



Ach ook die dixie dingen wennen na een tijdje, gewoon opletten wanneer ze schoon werden gemaakt en toch, hebben die dingen ook weer zo hun charme. Je gaat je eigen plee er meer van waarderen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2007 23:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:18 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
mooi en leg me dan nog een keer uit waarom je daar voor moet betalen







Jij liever niet. Blijf maar thuis, GTST kijken.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 23:24 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:20 schreef blonde rockgod het volgende:
Nou, regel jij dan (zoals bijvoorbeeld Occultfest) een gratis festival met camping! Laat maar eens zien dat jij overal de oplossing voor hebt...


dat regelen de mensen van occultfest dus blijkbaar al. hebben ze mij niet voor nodig. alleen weer een teken dat het wel kan

wat is verder uw punt?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-03-2007 23:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind kamperen klote, niet fatsoenlijk kunnen eten ook, niet fatsoenlijk kunnen schijten ook, etc. Dat gebrek aan comfort wordt minder belangrijk naarmate je meer plezier maakt (meer alcohol naar binnen gieten helpt ook wel voor het omgaan met de festival-ellende). 3 dagen of zo vind ik nét te doen, daarna ga ik me ondanks alle lol toch ergeren. Het slechte eten vind ik eigenlijk nog het vervelendste.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 23:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:24 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
dat regelen de mensen van occultfest dus blijkbaar al.




(nu nog goed geluid..)

Edit: Oeeeh het werkt nog steeds, die editknop

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 23:26]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 23:25 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 maart 2007 22:52 schreef Snaack het volgende:

Ik noem het altijd maar "het festivalgevoel" en dat heb je of dat heb je niet.




Klopt.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2007 23:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ja, nog even en we gaan huizen en popzalen bouwen en dan kan je vanaf je huis zo naar een concert toe gaan.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 23:27 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 maart 2007 23:25 schreef M. het volgende:
Het slechte eten vind ik eigenlijk nog het vervelendste.



Toch valt dat tegenwoordig eigenlijk best mee. Op wacken was het best goed.

Vroeger waren er echt alleen patat en hamburgers, die tijd is gelukkig voorbij.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-03-2007 23:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 maart 2007 23:24 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
dat regelen de mensen van occultfest dus blijkbaar al. hebben ze mij niet voor nodig. alleen weer een teken dat het wel kan

wat is verder uw punt?




hehehe, mijn punt is dat jij alleen maar loopt te zeuren, in het verleden leeft, en een gierige hollander bent... Het is eigenlijk heel simpel, ga je naar een festival of niet? Heb je het geld er voor over of niet? Heb je behoefte aan luxe of niet?


Als je niet heen wil gaan en het niets vind, zeik dan ook niet... Als men wel heen wil gaan en bereid is om het prijskaartje te betalen, laat ze dan, who fucking cares waar iemand zijn geld aan uitgeeft?



~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 23:28 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:20 schreef Greycloak het volgende:
Hey maar wist je dat er honderdduizenden landgenoten zijn die in hun vrije tijd onwijs veel geld neerleggen voor dingen die ze thuis ook hebben?



haha als je het zo zegt moet ik denken aan van die onbegrepen ambenaren die naar bepaalde dames gaan omdat de vrouw thuis hen niet wil ranselen met een bosje brandnetels.

dus als jij er thuis gewoon te luxe bijzit, het je echt te makkelijk afgaat, ja dan kan ik me voorstellen dat je geld neerlegt om even in de armoede en de ellende te zitten





Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 23:28 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 maart 2007 23:27 schreef blonde rockgod het volgende:
hehehe, mijn punt is dat jij alleen maar loopt te zeuren, in het verleden leeft, en een gierige hollander bent...


Ach, dat kan ik dus ook zijn.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-03-2007 23:29 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 maart 2007 23:28 schreef Wansmaak het volgende:
Ach, dat kan ik dus ook zijn.


Hehehe.. ja jij ook!



w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 12-03-2007 23:31 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

Ik vind de festivals geweldig, alleen dat kamperen dat trek ik gewoon niet... (gezondheidsredenen...) Daarom ga ik gewoon lekker heen en weer crossen met de auto, of zoek ik een hotelletje in de buurt, of zoals bij bijvoorbeeld Stonehenge lekker met de trein 's avonds weer naar huis. Ik pak dan misschien niet helemaal het festivalgevoel mee, want daar hoort inderdaad dat "afzien" op de camping wel bij, maar ik vermaak me meestal prima.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-03-2007 23:33 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 maart 2007 23:31 schreef w817tjes het volgende:
Ik vind de festivals geweldig, alleen dat kamperen dat trek ik gewoon niet... (gezondheidsredenen...) Daarom ga ik gewoon lekker heen en weer crossen met de auto, of zoek ik een hotelletje in de buurt, of zoals bij bijvoorbeeld Stonehenge lekker met de trein 's avonds weer naar huis. Ik pak dan misschien niet helemaal het festivalgevoel mee, want daar hoort inderdaad dat "afzien" op de camping wel bij, maar ik vermaak me meestal prima.


Henk, ga jij nog naar Fields of rock?



w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 12-03-2007 23:35 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

ik zit er hard aan te denken ja, er komen toch wel erg veel erg leuke bands voor zo'n oude lul als ik...



~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 23:35 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:27 schreef blonde rockgod het volgende:
hehehe, mijn punt is dat jij alleen maar loopt te zeuren,



ben niet de enige zag ik al
is ook geen zeuren, is tegengas geven voor de lyrische puberromantiek die rondom festivals schijnt te hangen.

quote:
in het verleden leeft,


zegt iemand die een tent prefereert, zich overgeeft aan stammengedrag, afstand doet van privacy, zich wast met rivierwater, zich voedt met kadaverafval, en zich als slaaf laat behandelen...

quote:

en een gierige hollander bent...



valt mee, berekenende wereldburger
of denk je dat een willekeurige burkina fasoaan het er wel voor over zou hebben?

quote:

Het is eigenlijk heel simpel,



voor jou niet, kijk eens hoeveel woorden we er al aan vuilmaken

quote:

ga je naar een festival of niet?



waarschijnlijk wel

quote:

Heb je het geld er voor over of niet?



ik betaal nog zelden voor festivals

quote:

Heb je behoefte aan luxe of niet?



ja

quote:
Als je niet heen wil gaan en het niets vind, zeik dan ook niet...



ik ga wel, dus volgens jouw kromme logica mag ik klagen




quote:
Als men wel heen wil gaan en bereid is om het prijskaartje te betalen, laat ze dan, who fucking cares waar iemand zijn geld aan uitgeeft?


en waarom care jij dan zoveel over wat ik er over denk?



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen