IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Het leed dat metalfestival heet Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-03-2007 23:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

stiekem gaat hij trouw ieder jaar naar pinkpop!


Je moeder.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 15-03-2007 0:04 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Vind eigenlijk alleen de eerste nacht erg

dan ben je nog niet te moe en niet te bezopen of brak om als een blok in slaap te vallen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 0:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mwa, meestal is hier de eerste avond een alcoholocaust om vervolgens de bands te missen op de tweede dag hehe


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-03-2007 7:04 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 maart 2007 0:05 schreef karnivoor het volgende:
mwa, meestal is hier de eerste avond een alcoholocaust om vervolgens de bands te missen op de tweede dag hehe


Je kan natuurlijk ook gewoon wat minder drinken Jaap!



Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 15-03-2007 7:19 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Het enige nadeel van festival zijn die smerige dixies. Of je nu op een metalfestival ben of niet, die dingen zijn altijd ranzig. Al heeft dat ook wel weer z'n charme. Gewoon niet te vaak schijten. Maar verder zijn festivals subliem, en de nederlander zeikt altijd, weeeh het regent, weeeh het is te heet, weer of geen weer, als er maten en bier zijn, heb ik het prima naar mn zin.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2007 12:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 7:19 schreef Phygor het volgende:
Gewoon niet te vaak schijten.


Het schijnt dat sommige mensen dat inderdaad gewoon kunnen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-03-2007 20:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 23:39 schreef WhiteRider het volgende:
Ik stel me zo voor dat Boemba zich de kreukels lacht om iedereen die blíjft reageren.


Wat dacht je van degene die reageren? Ik vind het prachtig, beetje ouwehoeren.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-03-2007 23:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Dat je na een avond goed zuipen, brak wakker wordt. Dat je denkt ik ga gezond doen en neem een fruitbak. Om vervolgens ene halve dag plat te liggen op je luchtbed op de camping zo ziek als een hond omdat de gelei op het fruit niet meer goed was.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 16-03-2007 0:33 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

En de mooiste nummers worden gespeeld als jij op de dixie zit.

Dat is een universele wet.

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 16-03-2007 0:33]


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 16-03-2007 18:59 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Ik ga alleen nog maar met iemand in de tent als het een vrouw is.... een kamerraad had een enorme tent dus wij met de hele gang erin, die lucht s´ochtens ONGELOVELIJK! echt waar NOOIT WEER! Maarja buiten slapen doe je ook niet even want je weet maar nooit....

Oordoppen waren wel echte live safers, ik denk van iedereen die mee was was ik de enige die goed heeft geslapen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 16-03-2007 19:02 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 16 maart 2007 0:33 schreef Brujo het volgende:
En de mooiste nummers worden gespeeld als jij op de dixie zit.

Dat is een universele wet.




“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2007 19:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2007 18:59 schreef Davidian het volgende:
Ik ga alleen nog maar met iemand in de tent als het een vrouw is.... een kamerraad had een enorme tent dus wij met de hele gang erin, die lucht s´ochtens ONGELOVELIJK! echt waar NOOIT WEER! Maarja buiten slapen doe je ook niet even want je weet maar nooit....

Oordoppen waren wel echte live safers, ik denk van iedereen die mee was was ik de enige die goed heeft geslapen.



Ik slaap het liefst alleen in de tent, ook geen gedoe met lui die je wakker maken als ze tent in of uit gaan of rekening moeten houden met een ander.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-03-2007 19:20]


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 16-03-2007 19:59 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2007 19:19 schreef MMayo het volgende:

Ik slaap het liefst alleen in de tent, ook geen gedoe met lui die je wakker maken als ze tent in of uit gaan of rekening moeten houden met een ander.


Wat een uitgebreide manier om te zeggen dat je gewoon wilt kunnen ruften in je tent.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2007 20:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2007 19:59 schreef Davidian het volgende:
Wat een uitgebreide manier om te zeggen dat je gewoon wilt kunnen ruften in je tent.


Dat kan toch ook wel als je met meerdere mensen in een tent ligt, alhoewel wij dames daar nooit aan doen natuurlijk.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2007 22:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



Ach..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 10-04-2007 22:47 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

*weemoed* Waldrock.... Ah, mooi dat het seizoen weer op het punt staat te beginnen!



Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 11-04-2007 11:11 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

mja , deze mossel wordt dus gekidknapt naar Graspop en Wacken. dus als je ergens in een greppel iets hoort godverrren & tieren met een oud groen slatanic wehrmachtshirt aan ben ik dat



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-04-2007 11:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dit jaar mooi Summer Darkness. Niet echt een metal festival maar dat is een Pinkpop of Lowlands natuurlijk ook niet. Het mooie aan Summer Darkness is dat ik dan gebruik kan maken van een 'eigen' bed, keuken, wc en douche.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-04-2007 12:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 april 2007 11:20 schreef kwelgeest het volgende:
Het mooie aan Summer Darkness is dat ik dan gebruik kan maken van een 'eigen' bed, keuken, wc en douche.
Om die reden hoop ik dat Dynamo Open Air weer wordt zoals vroeger (dus 3 dagen en in Eindhoven) nu ik eindelijk in Eindhoven woon. Dat lijkt me toch wel wat: lekker uitslapen, in bad, ontbijten met zelfgebakken croissantjes en dan op het fietske naar het festival

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-04-2007 12:10]



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 11-04-2007 12:11 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

deed ik dus met laatste lowlands dat ik ben geweest

hoppa elke avond/nacht naar huis; doezen; soches in bad; eigen chocmlk meenemen (hadden ze gvd niet warm op LL) en als enige fris en fruitig rondstappen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 11-04-2007 12:13 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 11 april 2007 12:09 schreef Judge M. het volgende:
Om die reden hoop ik dat Dynamo Open Air weer wordt zoals vroeger (dus 3 dagen en in Eindhoven) nu ik eindelijk in Eindhoven woon. Dat lijkt me toch wel wat: lekker uitslapen, in bad, ontbijten met zelfgebakken croissantjes en dan op het fietske naar het festival

Dit deden wij dus ook toen het nog in Eindhoven was.

Als je wou douchen ofzo, gewoon naar huis, en slapen hetzelfde verhaal, was toch maar een kwartiertje fietsen, ideaal


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-04-2007 23:27 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 12:09 schreef Judge M. het volgende:
Om die reden hoop ik dat Dynamo Open Air weer wordt zoals vroeger (dus 3 dagen en in Eindhoven)


waarom niet terug naar 'echt' vroeger?
een dagje, kleine bandjes, geen camping, geen veganistische snacktent om tien uur weer naar huis?



met die drie dagen viel doa gewoon ten prooi aan dat maffe lowlands hippiegedoe...



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-04-2007 23:31 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Da's ook gewoon slecht voor de scene, natuurlijk.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-04-2007 0:10 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

festivals met camping zuigen

eens kijken of ik fields ga redden met een 4 pers. tent...
Gelukkig ben ik de enige man.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-04-2007 0:25 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2007 0:10 schreef Argus het volgende:
festivals met camping zuigen

eens kijken of ik fields ga redden met een 4 pers. tent...
Gelukkig ben ik de enige man.

Komt er qua bands nog wat op fields of cock dan?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen