IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Het leed dat metalfestival heet Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-03-2007 17:44 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 maart 2007 17:43 schreef Wansmaak het volgende:
Omdat die achterstandsouderen wél leuk zijn.


Hmmmmmmmmm, 31 is ook achterstandoudere dan?



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-03-2007 17:46 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Zeker, die zijn nog niet zo heel tof, maar dat komt met de jaren wel.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-03-2007 17:48 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 maart 2007 17:46 schreef Wansmaak het volgende:
Zeker, die zijn nog niet zo heel tof, maar dat komt met de jaren wel.


Ah, cool!


Moet ik alleen nog bedenken waar ik een achterstand in heb...





(dusssssss)



~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 14-03-2007 18:00 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 16:58 schreef drdennuz het volgende:
Volgens mij ben jij een beetje te 'volwassen' geworden om naar een festival te gaan. Te volwassen om een beetje vies te worden en te teren op niet het meest gezonde voedsel.



nee hoor, ik doe nog genoeg andere stomme dingen



en vies worden/troep eten is fantastisch. er voor betalen is mongloïde


quote:

Dat de prijzen van zo'n festival hoog zijn ben ik met je eens, alhoewel ik het tegelijkertijd begrijpelijk vind.



dan ben je het dus niet met me eens. ik vind de prijzen niet te hoog, ik vind de wederdienst te mager


quote:

Bands vragen nou eenmaal meer geld voor een optreden omdat ze op cd's minder winst maken vanwege het downloaden.



valt best mee
sterker nog; festivals zijn altijd een mooi verkoopmoment. ik denk dat bijvoorbeeld FOR een aantal bandjes er gewoon gratis bij krijgt van een label, gewoon voor de exposure.
het meest geld gaat naar lloyds in londen en naar de ambtenaren van mojo. maar dat geeft niet, die moeten ook leven. maar doe je werk dan iig met een glimlach

quote:

Je had het over chagrijnige medewerkers: De horecagelegenheden op festivallen zijn meestal gewoon gehuurd, dus mensen die overal en nergens komen. Er zijn mensen die het verschrikkelijke kutherrie vinden die daar moeten werken, dan vind ik het niet gek dat je er chagrijnig van word. Daarnaast, wat loop je nou te zeiken over ze, je besteld er alleen maar wat, je spreekt ze verder nooit weer.



voor dat geld kun je ook beter personeel inhuren. lachen kost niks, chagerijnig kijken kost klanten

quote:

Daarnaast, de wc's op arrow waren net zo goor als op elk ander festival, dat maakt echt geen reet uit op welk festival je bent. Dronken mensen kunnen nou eenmaal wat minder goed richten



daarin verschil dan van mening met jou
maar objectief gezien had je wel kunnen tellen dat het er iig meer waren


quote:

Ik vind je een ongelooflijke zeikerd,



jij zeikt, ik geef alleen maar mijn mening



quote:

ja je betaald veel geld en je hebt weinig comfort, TENZIJ JE DAAR ZELF VOOR ZORGT.


ja en dan mag je best de intelligentie in twijfel trekken van de mensen die daar veel voor willen betalen



quote:

Zoals al eerder gezegt het is geen camping.



waarom noemen ze het dan zo?

quote:

En om nog even op je punt te komen van waarom festivalbezoekers voor de sanitaire voorzieningen moeten betalen.



dat punt heb ik nooit gemaakt

quote:

Ik denk dat het de bedoeling is van een festival om winst te maken. Met 1 toilet op de 4 festivalbezoekers zonder daar kosten aan te berekenen gaat dat niet werken denk ik.



tja, moeten zij weten, maar ik vind het nogal dom van de normaliter altijd klagende festivalganger dat hij zich neerlegt bij dit soort concentratiekamppraktijken. zoals ik al zei: dat mag nergens, behalve op festivals...

quote:

En als je nou ook nog gaat zeiken over dat festivalorganisatoren winst moeten maken ga dan bij elke onderneming waar je iets koopt staan schreeuwen en mekkeren.



LEZEN TRUT!!!

interesseert mij geen ene flikker of ze er winst op maken, want dat doen ze toch wel en ik gun het ze werkelijk van harte.
net als de belspelexploitanten, de verstrekkers van 'goedkope leningen', de wehkamp, en ieder andere ondernemer die op een nuttige manier gebruik maakt van de minder begaafde medemens; ik heb er diep en diep respect voor

maar dat neemt niet weg dat ik katholiek ben en mij genoodzaakt voel om zo nu en dan eens missiewerk te verrichten onder de minderbedeelden

bij deze dus



[/quote]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-03-2007 18:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

@ blonde rockgod

We wachten gespannen af.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 14-03-2007 18:01]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-03-2007 18:04 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 maart 2007 18:01 schreef Wansmaak het volgende:
@ blonde rockgod

We wachten gespannen af.


Hehehehe... ik had verwacht dat andere mensen wel wat zouden posten...

Maar nee, ik kan niets bedenken.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2007 18:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 18:00 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
waarom noemen ze het dan zo?



Omdat het een camping is, een festivalcamping. Net zoals je een 2 sterren camping hebt of een 5 sterren camping (zit toch wel een ietsiepietsie verschil in). Een festivalcamping is gewoon een -3 sterren camping.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 14-03-2007 18:23 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 18:15 schreef MMayo het volgende:
Omdat het een camping is, een festivalcamping. Net zoals je een 2 sterren camping hebt of een 5 sterren camping (zit toch wel een ietsiepietsie verschil in). Een festivalcamping is gewoon een -3 sterren camping.


tja

vroeger kampeerde men op primitieve campings omdat men arm was (jezus wat ben ik oud)



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2007 18:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 18:23 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
tja

vroeger kampeerde men op primitieve campings omdat men arm was (jezus wat ben ik oud)




Niet allemaal.
Tegenwoordig heb je lui die het een sport vinden te gaan overleven in de jungle zonder ook maar iets aan comfort mee te nemen..

Ja.. onbegrijpelijk he!


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 14-03-2007 19:17 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 18:24 schreef MMayo het volgende:
Niet allemaal.
Tegenwoordig heb je lui die het een sport vinden te gaan overleven in de jungle zonder ook maar iets aan comfort mee te nemen..

Ja.. onbegrijpelijk he!


ach, die betalen zeer waarschijnlijk een stuk minder voor zo'n vakantie dan voor een kaartje van for





MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2007 19:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 19:17 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
ach, die betalen zeer waarschijnlijk een stuk minder voor zo'n vakantie dan voor een kaartje van for






Jij hebt wel een raar idee van prijzen, of men moet gaan lopen..


de laar
Usericon van de laar
Posted 14-03-2007 19:19 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Ja,want een vliegreis naar de jungle kost natuurlijk niks.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 14-03-2007 19:57 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 19:19 schreef de laar het volgende:
Ja,want een vliegreis naar de jungle kost natuurlijk niks.


minder dan een treinreis door nederland





Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-03-2007 20:03 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Boemba vind het allemaal prachtig, zoveel aandacht.
Gretig achter de computer fappen op zoveel verontwaardigde reacties.
Kan die gelijk handjes schudden met mede-troll mevrouw Nadiyah
Sjapo!



~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 14-03-2007 20:09 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 20:03 schreef Mikeee het volgende:
Boemba vind het allemaal prachtig, zoveel aandacht.
Gretig achter de computer fappen op zoveel verontwaardigde reacties.



haha

lekker geloofwaardig met zo'n ondertekening:

quote:

CO2: de grote leugen van "klimaatverandering". (klikken hoer!) Fuck milieuactivistjes!


nee, dat zet je daar neer omdat het echt iets over jouw vertelt...



bedenk nog eens wat



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2007 20:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 18:00 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
LEZEN TRUT!!!




Zonder enige aanleiding* vrouwen uitschelden verdient een klap met open hand op je roze wangetjes.


*Met aanleiding eigenlijk ook wel...maar goed, dat doe ik ook weleens.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-03-2007 20:17]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-03-2007 22:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2007 19:57 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
minder dan een treinreis door nederland






Nu lieg je, dat mag niet.. foei!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-03-2007 22:41 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Wat een knaken discussie zeg


Against God and Government


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 14-03-2007 22:43 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

best leuk topic dit, woei!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2007 22:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@rotzak :Inderdaad, maar wel erg vermakelijk *chips en bier*

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-03-2007 22:55]


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-03-2007 22:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Het leed dat mieperds heet!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-03-2007 22:58 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Zoals boven staat; Zeer vermakelijk.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-03-2007 23:00 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Het is zelden dat ik jeuk van mensen krijg. Nee, dat lieg ik. Ik krijg regelmatig jeuk van mensen. Maaarrr, het is zelden dat ik jeuk van mensen krijg puur om hetgene wat ze op ZM posten.
Wat dat betreft toch weer een fijne nieuwe toevoeging.


:jeuk:


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-03-2007 23:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe

na wacken 2002 had ik festivals afgezworen maar na occultfest 2005 vond ik het weer leuk. mijn conclusie: ga met goed volk


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-03-2007 23:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik stel me zo voor dat Boemba zich de kreukels lacht om iedereen die blíjft reageren.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen