IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Het leed dat metalfestival heet Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2007 23:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 12-03-2007 23:42 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie




blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-03-2007 23:46 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 maart 2007 23:41 schreef Snaack het volgende:





okay:
quote:
Op 12 maart 2007 23:35 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
ben niet de enige zag ik al
is ook geen zeuren, is tegengas geven voor de lyrische puberromantiek die rondom festivals schijnt te hangen.



Dat is hoe jij dat noemt, ik vind het gewoon een gezellig weekend met vrienden en lekkere muziek.


quote:

zegt iemand die een tent prefereert, zich overgeeft aan stammengedrag, afstand doet van privacy, zich wast met rivierwater, zich voedt met kadaverafval, en zich als slaaf laat behandelen...


Jajaja, dus jij bent vegetariër? Privacy maakt mij niet veel uit nee.... En hoezo als een slaaf laten behandelen? Ik ga er voor mijn eigen plezier heen.


quote:

valt mee, berekenende wereldburger
of denk je dat een willekeurige burkina fasoaan het er wel voor over zou hebben?


quote:

ik betaal nog zelden voor festivals



Dus, jij loopt te zeuren omdat jezelf niet meer hoeft te betalen???








quote:

ik ga wel, dus volgens jouw kromme logica mag ik klagen





Dan snap ik jouw logica gewoon niet... Je vind het helemaal niets, maar je gaat wel?


quote:

en waarom care jij dan zoveel over wat ik er over denk?




Omdat jij je er zo druk over maakt... En omdat ik nu niets beters te doen heb...



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 12-03-2007 23:49 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik begrijp het gezeik niet van mensen die niet tegen de festivals kunnen .... een beetje "back to basic" is niets mis mee toch?

Als zo'n festival je niet bevalt ... ga je toch lekker naar een "No Mercy" ofzo? Lig je aan t eind van de rit keurig in je eigen nest! (of op een een logeer adres)



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 12-03-2007 23:57 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 12 maart 2007 23:17 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:

je kunt ook gaan paintballen






Enig idee wat 3 dagen lang paintballen kost vriend?

Kan een festival er zeker vanaf!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-03-2007 0:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 maart 2007 23:46 schreef blonde rockgod het volgende:
Jajaja, dus jij bent vegetariër?
Goed dat je dat woord even laat vallen. Als ik mijn betere helft moet geloven is het op dat terrein aanzienlijk vooruit gegaan de afgelopen jaren t.o.v. de al eerder gememoreerde friet en hamburger van voorheen.

Ja het eten op festivals is flink verbeterd sinds 1996



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 13-03-2007 0:15 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 13 maart 2007 0:02 schreef Judge M. het volgende:
Goed dat je dat woord even laat vallen. Als ik mijn betere helft moet geloven is het op dat terrein aanzienlijk vooruit gegaan de afgelopen jaren t.o.v. de al eerder gememoreerde friet en hamburger van voorheen.

Ja het eten op festivals is flink verbeterd sinds 1996


Dat zei ik, ja.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2007 0:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:28 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:

dus als jij er thuis gewoon te luxe bijzit, het je echt te makkelijk afgaat, ja dan kan ik me voorstellen dat je geld neerlegt om even in de armoede en de ellende te zitten






Nóg zo'n triest en weinig steekhoudend argument. Dat jij niet van kamperen houdt, wil niet zeggen dat er niet 278934903 andere mensen zijn die het fantastisch vinden (en zeker op een (metal) festival)), sterker nog, ik weet zeker dat ze er zijn! Ik ga persoonlijk ook niet in een tent op vakantie, maar op een festival hoort het er even twee dagen bij. Nogmaals: het is al triest genoeg dat jij het bezoeken van een festival vergelijkt met 'in de armoede en ellende zitten'.

Wat zal jij een gezellig leven leiden


..."Hate can only create more hate"...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 0:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:35 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
ben niet de enige zag ik al
is ook geen zeuren, is tegengas geven voor de lyrische puberromantiek die rondom festivals schijnt te hangen.


Vaak zijn het de tegen 'het puberale gedrag' schoppende mensen die onbedoeld zelf het infantielst zijn, waarbij ik nog buiten beschouwing laat dat 'het puberale gedrag' vaak door de persoon in kwestie zelf als zodanig is bestempeld. Toch grappig.

---

Ik ben het deels eens met de mensen die zeggen dat het 'campinggevoel' juist het gaafste van het festivalgebeuren is, maar voor mij is één nacht meer dan genoeg. Als je 's ochtends een naar groentesoep smakend 'vers' bakkie koffie hebt besteld voor het luttele bedrag van 2 euro begint de dag al slecht, en als je dan vervolgens door de opgedroogde kots van je medefestivalgenoten moet banjeren om naar de bands te kunnen kijken zit bij mij de stemming er al vroeg goed in.
Aan de andere kant ben ik er nog niet helemaal uit, want het 'aapjes kijken' op Wacken is natuurlijk altijd gaaf, en het om de haverklap tegenkomen van oude bekenden is ook een grote pre.
Al met al ga ik pas weer naar een festival als er wat gave bands staan, want daar lap je uiteindelijk die 80 euro voor, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-03-2007 0:38]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-03-2007 0:33 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:29 schreef WhiteRider het volgende:

Als je 's ochtends een naar groentesoep smakend 'vers' bakkie koffie besteld


Oh jee... lees ik daar nou 'besteld'?

Oei....


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 0:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:33 schreef nuclearwarfare het volgende:
Oh jee... lees ik daar nou 'besteld'?

Oei....

Het mooie woord 'hebt' mist, zie ik nu!
PWNZ)RAZ


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-03-2007 0:47 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Over het algemeen zijn festivals inderdaad te duur, vergeleken met wat je ervoor terug krijgt.
Lowlands was verder goed geregeld op het gebied van eet en drank gelegenheden. Ook de sanitaire voorziening werd enig sinds goed bij gehouden door de poetsploeg.
Ik vind de campings er gewoon bij horen bij een festival. 's Avonds lekker barbequen en napraten over de dag.(waarschijnlijk komt er rond die tijd niet meer veel zinnigs uit)
Bij ieder festival zijn normaal gesproken voldoende hotels in de buurt, voor mensen die niet van de campings houden.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 0:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Barbecueën vind ik sinds Wacken 2005 iets te link. Daar gooide ik met m'n veel te zatte harses een vlees op de barbecue, om hem er zonder om te draaien na vijf letterlijke secondes alweer af te vissen.
Nee, dat is niet de bedoeling.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-03-2007 0:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 maart 2007 0:50 schreef WhiteRider het volgende:
Barbecueën vind ik sinds Wacken 2005 iets te link. Daar gooide ik met m'n veel te zatte harses een vlees op de barbecue, om hem er zonder om te draaien na vijf letterlijke secondes alweer af te vissen.
Nee, dat is niet de bedoeling.
Daar kan een festival zelf dan weer niks aan doen. Dit is gewoon goed lomp



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-03-2007 0:55 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:50 schreef WhiteRider het volgende:
Barbecueën vind ik sinds Wacken 2005 iets te link. Daar gooide ik met m'n veel te zatte harses een vlees op de barbecue, om hem er zonder om te draaien na vijf letterlijke secondes alweer af te vissen.
Nee, dat is niet de bedoeling.

Hoe ziek was je de dag erna


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 0:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:54 schreef Judge M. het volgende:
Daar kan een festival zelf dan weer niks aan doen. Dit is gewoon goed lomp

Weet ik, dat heeft ook niets met het festival te maken.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 0:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:55 schreef 6sic6 het volgende:
Hoe ziek was je de dag erna

Her en der wat verstopt, want dat rauwe vlees kauwt niet makkelijk weg.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 13-03-2007 0:57 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:50 schreef WhiteRider het volgende:
Barbecueën vind ik sinds Wacken 2005 iets te link. Daar gooide ik met m'n veel te zatte harses een vlees op de barbecue, om hem er zonder om te draaien na vijf letterlijke secondes alweer af te vissen.
Nee, dat is niet de bedoeling.


is bbq-en sowieso niet een beetje goor op een festival aangezien je met houdbaarheidsdata zit?
wat een poeha, ik haal mn hambu wel bij de snackkraam.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 0:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:57 schreef BitchSlap het volgende:
is bbq-en sowieso niet een beetje goor op een festival aangezien je met houdbaarheidsdata zit?
wat een poeha, ik haal mn hambu wel bij de snackkraam.

WE HAVE THE S, THE U, THE P, THE E, THE R, THE M, THE A, THE R, THE K AND THE T!

S-U-P-E-R-M-A-R-K-T


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 13-03-2007 1:01 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:59 schreef WhiteRider het volgende:
WE HAVE THE S, THE U, THE P, THE E, THE R, THE M, THE A, THE R, THE K AND THE T!

S-U-P-E-R-M-A-R-K-T


E-C-H-T?!?!?!?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 1:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 1:01 schreef BitchSlap het volgende:
E-C-H-T?!?!?!?

Ja.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-03-2007 1:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 maart 2007 0:57 schreef BitchSlap het volgende:
is bbq-en sowieso niet een beetje goor op een festival aangezien je met houdbaarheidsdata zit?
Koelbox



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-03-2007 1:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 1:01 schreef Judge M. het volgende:
Koelbox

Over het meest incourante voorwerp ooit te spreken...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-03-2007 6:15 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:25 schreef M. het volgende:
Ik vind kamperen klote, niet fatsoenlijk kunnen eten ook, niet fatsoenlijk kunnen schijten ook, etc. Dat gebrek aan comfort wordt minder belangrijk naarmate je meer plezier maakt (meer alcohol naar binnen gieten helpt ook wel voor het omgaan met de festival-ellende). 3 dagen of zo vind ik nét te doen, daarna ga ik me ondanks alle lol toch ergeren. Het slechte eten vind ik eigenlijk nog het vervelendste.

Zegt degene die per sé naar W:O:A heen wilde FIETSEN.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-03-2007 6:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 23:28 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
haha als je het zo zegt moet ik denken aan van die onbegrepen ambenaren die naar bepaalde dames gaan omdat de vrouw thuis hen niet wil ranselen met een bosje brandnetels.

dus als jij er thuis gewoon te luxe bijzit, het je echt te makkelijk afgaat, ja dan kan ik me voorstellen dat je geld neerlegt om even in de armoede en de ellende te zitten




Nope, het is mijn manier van "even er tussenuit, iets compleet anders doen", net als dat van die ambtenaren.
Het is gewoon maar net waar je blij van wordt en tsja, zulks kost geld in de meeste gevallen.
Maar GTST kijken schijnt nog immer redelijk goedkoop te zijn en ook daarvan worden erg veel mensen blij.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen