IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Het leed dat metalfestival heet Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2007 0:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 april 2007 0:10 schreef Argus het volgende:
festivals met camping zuigen

eens kijken of ik fields ga redden met een 4 pers. tent...
Gelukkig ben ik de enige man.
Aha, dus jij bent de sjaak om de tent op te zetten



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2007 6:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 april 2007 12:09 schreef Judge M. het volgende:
Om die reden hoop ik dat Dynamo Open Air weer wordt zoals vroeger (dus 3 dagen en in Eindhoven) nu ik eindelijk in Eindhoven woon. Dat lijkt me toch wel wat: lekker uitslapen, in bad, ontbijten met zelfgebakken croissantjes en dan op het fietske naar het festival

Hehehe dat was zeker relaxed ja.
Mijn eerste keer dynamo werd ik zelf door mijn mam opgehaald


Zenial


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-04-2007 7:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2007 0:31 schreef Judge M. het volgende:
Aha, dus jij bent de sjaak om de tent op te zetten


Nee. Ze kennen me, ik mag er niet aan komen

quote:
Op 13 april 2007 0:25 schreef Digerdoden het volgende:
Komt er qua bands nog wat op fields of cock dan?


Ozzy en Lemmy zijn er. Ik dus ook

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 13-04-2007 7:59]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


koekenbier
Usericon van koekenbier
Posted 14-04-2007 16:23 by koekenbier Wijzig reactieProfiel van koekenbierQuote dit bericht

fields of rock wordt echt geniaal. nu nog aan het geld voor de ticket komen

[Dit bericht is gewijzigd door koekenbier op 14-04-2007 16:24]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-04-2007 16:50 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 14-04-2007 16:57 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 april 2007 23:27 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
waarom niet terug naar 'echt' vroeger?
een dagje, kleine bandjes, geen camping, geen veganistische snacktent om tien uur weer naar huis?



met die drie dagen viel doa gewoon ten prooi aan dat maffe lowlands hippiegedoe...




Precies!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-04-2007 17:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2007 16:57 schreef Wansmaak het volgende:
Precies!
+2


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-04-2007 17:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Stelletje opa's!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 17-04-2007 0:24 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 14 april 2007 17:24 schreef Nix het volgende:
Stelletje opa's!



hoho

het was een reactie op iemand die terug wou naar vroeger.
ik attendeerde hem slechts op zijn selectieve perceptie van vroeger.

ik wil niet terug naar 1991
nauwelijks internet, 2unlimited hoorde je overal waar je maar kwam en de meisjes van mijn leeftijd waren destijds niet om aan te zien



Darknout
Attera Totus Sanctus
Usericon van Darknout
Posted 17-04-2007 11:01 by Darknout Wijzig reactieProfiel van DarknoutQuote dit berichthttp://web.large.nl/large22/

Ga over 't algemeen tóch liever naar festivals als naar losse concerten, 't is toch meer 't totale plaatje wat 't 'em doet.Kamperen heeft ook zo z'n charmes, met z'n alle 's ochtends met je verotte bek bij de wasbakken b.v. Nee, geef mij toch maar de festivals..
Is ook in economisch opzicht 'n stuk beter, véél meer bands voor 't zelfde geld, voor 'n dagje No Mercy ben ik ook zo €140 kwijt...

(En dan niet in de laatste plaats vanwege 't feit dat ik op sommige gratis naar binnen wandel, dit i.v.m. m'n werk hier bij Large... )



Hell is just the beginning...


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 17-04-2007 12:06 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

name-dropping!




er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2007 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Argh dat is kut idd, ik ga ook niet elke keer op ZM zeggen dat ik bij ZM werk, want iedereen die op ZM komt weet dat ik bij ZM werk.


renYek
Usericon van renYek
Posted 17-04-2007 12:10 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Doe mij maar een los concertje van een band die ik te gek vindt en met bijvoorkeur maximaal 1 voorprogramma.

Stof en tenten en gammele sanitaire voorzieningen zijn niet aan mij besteed
En ik heb echt teveel puinbands gezien de afgelopen 14 jaar, vooral op festivals.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2007 12:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

+1


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-04-2007 12:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

renyek heeft geheel gelijk.

een eendaagsfestival met een variabel aanbod waarbij kwaliteitsbands van elk genre aanwezig zijn is natuurlijk vele malen interessanter als die bulkfestivals van tegenwoordig

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-04-2007 12:30]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-04-2007 12:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Toch heeft een ondergescheten dixie ook z'n charmes.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-04-2007 12:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 april 2007 12:27 schreef attila_de_hun het volgende:
renyek heeft geheel gelijk.

een eendaagsfestival met een variabel aanbod waarbij kwaliteitsbands van elk genre aanwezig zijn is natuurlijk vele malen interessanter als die bulkfestivals van tegenwoordig

Zo ga je helemaal voorbij aan de gezelligheid van festival met camping. Dat is juist een van de leukste dingen van bijv. wacken en een vele grotere reden om erheen te gaan dan de bands.


Zenial


renYek
Usericon van renYek
Posted 17-04-2007 13:08 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Dat vond ik ooit gezellig, maar dat doet het het niet meer voor mij. Ieder z'n ding natuurlijk he


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-04-2007 13:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 12:50 schreef Zenial het volgende:
Zo ga je helemaal voorbij aan de gezelligheid van festival met camping. Dat is juist een van de leukste dingen van bijv. wacken en een vele grotere reden om erheen te gaan dan de bands.


campings
gezelligheid

muziek



(geintje, ik snap wel wat je bedoelt maar voor mij gaat het toch echt om de muziek en je dan door tig doorsneebands heen te moeten worstelen voor even een aardige band. nee, die tijd heb ik gehad).

ik kon al amper watain voor Celtic frost, en grave digger voor therion volhouden. kun je nagaan als er nog 6 zulke bands daarna waren gekomen


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-04-2007 13:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Als er een slechte band speelt ga je toch even iets anders doen? Da's juist het voordeel van een festival, altijd wel iets te doen


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-04-2007 13:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 13:40 schreef Zenial het volgende:
Als er een slechte band speelt ga je toch even iets anders doen? Da's juist het voordeel van een festival, altijd wel iets te doen


één slechte band is nog wel te doen (zelfs door zo een opa als ik) maar een hele reeks is niet te doen. co,pensatie is beperkt want ik drink geen alcohol en aangezien ik braaf en monogaam ben kan ik niet meer achter de vrouwen aanzitten (die er trouwens vroeger amper waren). dan blijft er weing meer over. (men zou kunnen zeggen, van het eten genieten maar mensen die dat zeggen eten alleen varkenvoer of zijn (slechte) komedianten)


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-04-2007 13:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 april 2007 13:47 schreef attila_de_hun het volgende:
één slechte band is nog wel te doen (zelfs door zo een opa als ik) maar een hele reeks is niet te doen. co,pensatie is beperkt want ik drink geen alcohol en aangezien ik braaf en monogaam ben kan ik niet meer achter de vrouwen aanzitten (die er trouwens vroeger amper waren). dan blijft er weing meer over. (men zou kunnen zeggen, van het eten genieten maar mensen die dat zeggen eten alleen varkenvoer of zijn (slechte) komedianten)

Waarom vermaak ik me daar dan prima, terwijl ik nog nooit alcohol heb gedronken of vrouwen heb versierd op festivals?


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-04-2007 13:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 13:49 schreef Zenial het volgende:
Waarom vermaak ik me daar dan prima, terwijl ik nog nooit alcohol heb gedronken of vrouwen heb versierd op festivals?


misschien eet jij alleen varkenvoer??
ik wete het niet, ik hou sowieso niet van drukte en vele mensen om me heen. dus zeker niet van die dronken apen die denken grappig te zijn door keihard in je oor "slayorrrr" te roepen als bijv my dying bride staat te spelen


renYek
Usericon van renYek
Posted 17-04-2007 14:06 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

ik kan idd ook niet meer goed tegen drukte.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2007 14:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

+1, geef mij maar een relaxt zaaltje, waar je bij voorkeur ook nog wat kunt zitten.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen