IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 31-05-2007 18:49 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 27 mei 2007 22:23 schreef nuclearwarfare het volgende:
Schijnt dat Jan Kromkamp (PSV) gister door Marokkanen in elkaar is getrapt na een vriendschappelijke wedstrijd tegen voetbalvereniging Acht.

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1291.php
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/889691.html
het waren dus 2 jeugdspelers van de eigen club: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/893831.html



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-05-2007 20:01 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 30 mei 2007 12:17 schreef Judge M. het volgende:
Godver, moet ik nacompetitie gaan spelen

TNightmare, sterkte in de Jupiler League


De FC Nachtmerrie is iemand anders. Ook in deze league ben ik enkel toeschouwer . Tenzij ik begin vorig seizoen een team gemaakt heb en daarna nooit meer aangepast of naar gekeken . Maar dat geloof ik niet.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-05-2007 21:25 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Arne Slot speelt volgend seizoen in het shirt van Sparta. De 28-jarige middenvelder ondertekende donderdag een driejarige overeenkomst nadat de clubs onderling ook al een overeenkomst hadden bereikt.

Slot stond sinds 2002 onder contract bij NAC Breda, waar hij in totaal 21 doelpunten maakte in 142 wedstrijden. Voordat hij naar NAC vertrok speelde hij voor FC Zwolle, waar hij in 1995 zijn debuut voor maakte in het betaalde voetbal.



Mooie aankoop! Ik denk dat Sparta volgend seizoen in ieder geval hoger eindigt dan NAC. Daar is een complete leegloop bezig.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-05-2007 21:27 by mental Profiel van mental

Zijn we ook blij mee. bij deze voorspel ik dat we, mits er nog een aantal spelers van Ajax en Heerenveen bij komen,makkelijk op plaats 7 kunnen eindigen volgende seizoen.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-05-2007 21:28 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 31 mei 2007 21:27 schreef mental het volgende:
Zijn we ook blij mee. bij deze voorspel ik dat we, mits er nog een aantal spelers van Ajax en Heerenveen bij komen,makkelijk op plaats 7 kunnen eindigen volgende seizoen.


Alves met Roberts in de spits?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-05-2007 21:29 by mental Profiel van mental

Ik denk, serieus, dat Roberts wel eens de nieuwe Alves zou kunnen worden ja.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-05-2007 21:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Mogelijk de nieuwe spits van de FC, ben benieuwd.

Nouja veel slechter dan de huidge spitsen kan het niet


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-05-2007 21:31 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Dwight Yorke achterna dan. Ik ben wel erg benieuwd hoe hij het dit seizoen gaat doen. En ik ben ook benieuwd naar de nieuwe coach (Gerets, of toch Adriaanse) van Feyenoord en of er nog een fatsoenlijke spits binnengehaald kan worden. Ze hebben in ieder geval een 21-jarige keeper bij de amateurs vandaan gevist:

quote:
Feyenoord heeft zich versterkt met doelman Bart van de Beek. De Rotterdammers nemen de sluitpost over van FC Lienden, de club van Hans Kraay jr.

De 21-jarige Van de Beek heeft ondermeer een verleden bij de jeugdafdeling van NEC en bij het Duitse 1.FC Kleve, dat speelt in de Oberliga. Sinds januari 2007 speelde hij in het shirt van FC Lienden. Mede dankzij het goede keeperswerk wat hij verrichtte wist zijn club zich te verzekeren van lijfsbehoud.





mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-05-2007 21:31 by mental Profiel van mental

dat noemen ze VERSTERKT...


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-05-2007 21:33 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Van de Beek? FC Lienden? WTF!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-05-2007 21:33 by mental Profiel van mental

hehe, dat wordt humor , volgende seizoen!


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-05-2007 22:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hallo, Lienden heeft wel even twee keer van het grote SC Joure gewonnen hoor afgelopen seizoen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-05-2007 22:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik ben benieuwd wat Sparta voor Slot moet betalen. Ik mag niet hopen dat die transfervrij vertrekt. Mocht dat wel zo zijn dan mag het bestuur acuut opbokken



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-05-2007 22:22 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 31 mei 2007 22:21 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben benieuwd wat Sparta voor Slot moet betalen. Ik mag niet hopen dat die transfervrij vertrekt. Mocht dat wel zo zijn dan mag het bestuur acuut opbokken


Erg veel zal het niet zijn, volgens mij zwemt Sparta ook niet bepaald in het geld. Wie zijn/gaan er nu allemaal weg bij NAC? In ieder geval Slot en Zonneveld, maar Diba wil ook weg toch?



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-05-2007 22:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 mei 2007 22:22 schreef Tenderstrike het volgende:
Erg veel zal het niet zijn, volgens mij zwemt Sparta ook niet bepaald in het geld. Wie zijn/gaan er nu allemaal weg bij NAC? In ieder geval Slot en Zonneveld, maar Diba wil ook weg toch?
Diba wil al eeuwen weg maar niks meer over gehoord de laatste tijd. Daarnaast gaat Peto ofwel naar RBC of terug naar Hongarije, Danny Matthijssen wordt niet opnieuw gehuurd maar moet nu weg bij AZ dus wie weet wordt dat besluit herzien.

Aanwinsten zover zijn Kolkka, 2 verdedigers uit de Juup League en een amateurkeeper. En verder gonzen de namen van Roy Beerens en Boussaboun.

Ik weet het allemaal nog niet zo..



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-05-2007 22:31 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 31 mei 2007 22:28 schreef Judge M. het volgende:
Diba wil al eeuwen weg maar niks meer over gehoord de laatste tijd. Daarnaast gaat Peto ofwel naar RBC of terug naar Hongarije, Danny Matthijssen wordt niet opnieuw gehuurd maar moet nu weg bij AZ dus wie weet wordt dat besluit herzien.

Aanwinsten zover zijn Kolkka, 2 verdedigers uit de Juup League en een amateurkeeper. En verder gonzen de namen van Roy Beerens en Boussaboun.

Ik weet het allemaal nog niet zo..


Boussaboun deed het wel aardig in de Jupiler League bij Nac



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-05-2007 23:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 mei 2007 22:31 schreef Tenderstrike het volgende:
Boussaboun deed het wel aardig in de Jupiler League bij Nac
Dan snap ik niet waarom Feyedinges hem zomaar naar Utrecht liet vertrekken?



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-06-2007 6:44 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Waarom Boussaboun houden als je ook Van Hooijdonk, Huysegems en Kolkka hebt?



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-06-2007 18:26 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 1 juni 2007 6:44 schreef Tenderstrike het volgende:
Waarom Boussaboun houden als je ook Van Hooijdonk, Huysegems en Kolkka hebt?
je vergeet Charisteas



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-06-2007 18:46 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

O ja!

Alex gaat definitief naar Chelsea.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-06-2007 14:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

Sneijder: ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax

anp | Gepubliceerd op 04 juni 2007, 13:49
Laatst bijgewerkt op 04 juni 2007, 13:57
BANGKOK - Voor Wesley Sneijder is de droom om bij Valencia te kunnen voetballen uit elkaar geklapt. De overgang van Ajax naar de Spaanse club gaat niet door, zo heeft zijn zaakwaarnemer bevestigd.

In Bangkok - waar hij zich met het Nederlands elftal voorbereidt op de oefeninterland tegen Thailand - reageerde de middenvelder maandag teleurgesteld. ,,Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax. Voor mij persoonlijk is dat teleurstellend.''

Ajax lijkt Sneijder graag voor de club te willen behouden. Valencia meldde zich onlangs met een bod op hem, maar Ajax weigerde een prijs te noemen voor de spelbepaler. ,,Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-06-2007 14:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 juni 2007 14:36 schreef Smoochy het volgende:
Sneijder: ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax

anp | Gepubliceerd op 04 juni 2007, 13:49
Laatst bijgewerkt op 04 juni 2007, 13:57
BANGKOK - Voor Wesley Sneijder is de droom om bij Valencia te kunnen voetballen uit elkaar geklapt. De overgang van Ajax naar de Spaanse club gaat niet door, zo heeft zijn zaakwaarnemer bevestigd.

In Bangkok - waar hij zich met het Nederlands elftal voorbereidt op de oefeninterland tegen Thailand - reageerde de middenvelder maandag teleurgesteld. ,,Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax. Voor mij persoonlijk is dat teleurstellend.''

Ajax lijkt Sneijder graag voor de club te willen behouden. Valencia meldde zich onlangs met een bod op hem, maar Ajax weigerde een prijs te noemen voor de spelbepaler. ,,Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''


Dat siert hem dan weer wel. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij ondertussen al wel alles op alles zou zetten om koste wat het kost een transfer te forceren.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-06-2007 14:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 4 juni 2007 14:39 schreef altx het volgende:
Dat siert hem dan weer wel. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij ondertussen al wel alles op alles zou zetten om koste wat het kost een transfer te forceren.


Het siert hem inderdaad. Toch denk ik wel dat hij een transfer krijgt naar een grotere club.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-06-2007 14:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

Feyenoord wil Van Marwijk

anp | Gepubliceerd op 03 juni 2007, 21:28
Laatst bijgewerkt op 03 juni 2007, 21:32
ROTTERDAM - Feyenoord wil Bert van Marwijk (55) als trainer. Dat heeft de club zondag officieel bevestigd. Financieel directeur Onno Jacobs en technisch manager Peter Bosz spraken al twee keer met de coach, die van 2000 tot 2004 ook al trainer van Feyenoord was.

Op korte termijn worden nadere mededelingen verwacht. Beide partijen noemen de gesprekken tot nu toe uiterst positief. Voordat een definitieve overeenkomst kan worden bereikt dienen echter nog tal van zaken worden uitgewerkt. Van Marwijk won in 2002 de UEFA-beker met Feyenoord. In de loop van het afgelopen seizoen vertrok hij bij Borussia Dortmund.

Van Marwijk, geboren in Deventer, heeft tot nu toe drie clubs in het professionale voetbal onder zijn hoede gehad. Na zijn Rotterdamse periode werkte hij alleen in de Bundesliga bij Dortmund, voor die tijd bij Fortuna Sittard. Als speler was de linksbuiten actief bij Go Ahead Eagles, AZ, MVV en Fortuna.

Na het vertrek van Erwin Koeman, enkele weken geleden, stelde Feyenoord voor de play-offs de Poolse bondscoach Leo Beenhakker als ad interim aan. Onder 'Don Leo' slaagde de club er niet in Europees voetbal af te dwingen. Voor de langere termijn probeerden de Rotterdammers vervolgens Co Adriaanse te contracteren. De oud-trainer van onder andere Ajax en AZ bedankte echter voor de eer.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-06-2007 14:43 by Smoochy Profiel van Smoochy

Donovan Slijngard keert terug naar Ajax. De linksbenige verdediger werd het afgelopen halfjaar gehuurd van de Amsterdammers. In de voorbereiding van de eerste selectie op het seizoen 2007/2008 zullen enkele spelers van de Beloften meedraaien.

FC Groningen had Slijngard graag nog langere tijd bij de eerste selectie gehouden, maar Ajax gaf aan de linksbenige verdediger volgend seizoen graag weer in Amsterdam te zien voetballen. Slijngard speelde drie officiële duels voor FC Groningen en maakte deel uit van Jong FC Groningen dat als zevende eindigde in de Beloften Eredivisie.

Selectie
Voor komend seizoen heeft FC Groningen nu twintig spelers in de eerste selectie:
Doelmannen: Brian van Loo en Bas Roorda.
Verdedigers: Bruno Silva, Gibril Sankoh, Ondrej Svejdik, Arnold Kruiswijk en Fredrik Stenman.
Middenvelders: Rasmus Lindgren, Paul Matthijs, Shkodran Metaj, Koen van de Laak, Martijn Meerdink, Sander Rozema, Evgeniy Levchenko, Mark-Jan Fledderus, Goran Lovre.
Aanvallers: Luis Suárez, Marnix Kolder, Erik Nevland en Yuri Cornelisse.
De technische staf heeft de wens uitgesproken nog een aanvaller toe te voegen aan de selectie en mogelijk nog een verdediger.

Middenvelder Danny Holla wordt een seizoen verhuurd aan FC Zwolle. Jack Tuyp, afgelopen seizoen verhuurd aan FC Volendam (30 competitieduels, 10 goals), en Kiran Bechan, verhuurd aan FC Den Bosch (37 competitieduels, 9 goals), keren niet terug in Groningen. Met beide spelers wordt gezocht naar een definitieve oplossing bij een andere club.

Beloften
In de eerste weken van de voorbereiding op het nieuwe seizoen zullen in ieder geval vier spelers van de Beloften deel uit maken van de eerste selectie. Het gaat om Martijn van der Laan, Enrico Pellegriti, Gijs Koopmans en Jasmin Ramic.
Jong FC Groningen, dat na het vertrek van Henk de Jong nog een vacature heeft voor de rol van trainer, bestaat volgend jaar verder uit Graham Ramalho, Koert Thalen, Tom Hiariej, Rogier Krohne en zeven spelers uit A1 dat afgelopen weekend nog de hoofdprijs pakte op Eurovoetbal, te weten: Leon ter Wielen, Bart Apotheker, Robert Pomstra, Jeroen Veldmate, Serdar Öztürk, Stefan Nijland en Dennis Krohne. Naast de Belg Enrico Pellegriti is ook Philippe Janssens van KRC Genk aangetrokken voor Jong FC Groningen.

Bron: FC Groningen


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen