IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 14:06 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Feyenoord schijnt nu ook met Tomasson bezig te zijn!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-07-2007 14:07 by Smoochy Profiel van Smoochy

Waar trekken ze opeens al dat geld vandaan??


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:08 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 juli 2007 14:07 schreef Smoochy het volgende:
Waar trekken ze opeens al dat geld vandaan??


Nog maar een keer dan:

Investeerders vanuit het hele land en geld dat ze uit de Talent Pool halen. Investeerders leggen geld in de Talent Pool en krijgen een deel van het transferbedrag als de betreffende speler wordt verkocht.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 14:09 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 3 juli 2007 14:07 schreef Smoochy het volgende:
Waar trekken ze opeens al dat geld vandaan??

Denk uit de tweede talent-pool


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-07-2007 14:09 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 3 juli 2007 14:08 schreef Tenderstrike het volgende:
Nog maar een keer dan:

Investeerders vanuit het hele land en geld dat ze uit de Talent Pool halen. Investeerders leggen geld in de Talent Pool en krijgen een deel van het transferbedrag als de betreffende speler wordt verkocht.


Als de betreffende speler wordt verkocht, die dertigers


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 14:10 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 3 juli 2007 14:09 schreef Smoochy het volgende:
Als de betreffende speler wordt verkocht, die dertigers

Het zijn vooral de jonkies die er inzitten
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=11606

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 03-07-2007 14:11]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:11 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Spelers als De Guzman en Vincken.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-07-2007 14:12 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 29 juni 2007 0:36 schreef Tenderstrike het volgende:
Ze krijgen geld vanuit de Talent Pool en ze hebben ook nog geld van verschillende investeerders.


Hoe zit dat dan precies, zo'n talenten pool? en waarom was dat geld niet de afgelopen jaren beschikbaar?

Ik krijg een beetje het idee dat ze daar in R'dam Zuid een erg risicovol finacieel spelletje spelen. Gokken ze nu alvast op een plekje in de CL (voorronde) en de miljoenen die daarmee te verdienen zijn? Of hebben ze soms een speciaal 100-jaar-viering-potje?

In ieder geval zijn de aankopen bijzonder goed, hopelijk brengt het de echte spanning weer terug in de enige echte klassieker.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:14 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 juli 2007 14:12 schreef Azagthoth het volgende:
Hoe zit dat dan precies, zo'n talenten pool? en waarom was dat geld niet de afgelopen jaren beschikbaar?



Volgens mij hebben ze de eerste Talent Pool vorig jaar pas opgestart. Ik weet er verder ook geen details van, maar er komen in ieder geval weer mooie spelers naar De Kuip



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-07-2007 14:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En Rigters voor 4 jaar naar Blackburn Rovers. Hopelijk tegen een leuke transfersom



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-07-2007 14:20 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 3 juli 2007 14:14 schreef Tenderstrike het volgende:
Volgens mij hebben ze de eerste Talent Pool vorig jaar pas opgestart. Ik weet er verder ook geen details van, maar er komen in ieder geval weer mooie spelers naar De Kuip

Mooi, want hoewel ik een gruwelijke hekel aan die kakkerlakken heb, vind ik dat ze wel in de top moeten meedraaien. De klassieker wordt weer spannend


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-07-2007 14:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2007 14:12 schreef Azagthoth het volgende:
Hoe zit dat dan precies, zo'n talenten pool? en waarom was dat geld niet de afgelopen jaren beschikbaar?

Ik krijg een beetje het idee dat ze daar in R'dam Zuid een erg risicovol finacieel spelletje spelen. Gokken ze nu alvast op een plekje in de CL (voorronde) en de miljoenen die daarmee te verdienen zijn? Of hebben ze soms een speciaal 100-jaar-viering-potje?

In ieder geval zijn de aankopen bijzonder goed, hopelijk brengt het de echte spanning weer terug in de enige echte klassieker.
Ik vind het ook maar een apart verhaal eerlijk gezegd. De jonkies hebben afgelopen jaar overduidelijk bewezen de internationale top niet aan te kunnen. En er zal inderdaad minimaal CL deelname voor nodig zijn om een beetje te verdienen en dan ook nog minimaal een kwartfinale halen. PSV verdiende daarmee afgelopen jaar 30 miljoen. Feyedinges kan dat pas minimaal over 2 jaar gaan doen als alles gaat lopen zoals ze het nu hopen.

Die aankopen zijn inderdaad buitengewoon maar meer dan de nationale prijzen halen ze er niet mee komend seizoen. Hooguit vaker een uitverkocht stadion maar daarmee halen ze de kosten er ook niet uit.

Ach, we zien het allemaal wel weer. Een titelstrijd tussen 6 ploegen (ik reken voor het gemak Twente en Heerenveen daar ook even bij) zie ik dan wel weer zitten



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:29 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 juli 2007 14:28 schreef Judge M. het volgende:
Ik vind het ook maar een apart verhaal eerlijk gezegd. De jonkies hebben afgelopen jaar overduidelijk bewezen de internationale top niet aan te kunnen. En er zal inderdaad minimaal CL deelname voor nodig zijn om een beetje te verdienen en dan ook nog minimaal een kwartfinale halen. PSV verdiende daarmee afgelopen jaar 30 miljoen. Feyedinges kan dat pas minimaal over 2 jaar gaan doen als alles gaat lopen zoals ze het nu hopen.

Die aankopen zijn inderdaad buitengewoon maar meer dan de nationale prijzen halen ze er niet mee komend seizoen. Hooguit vaker een uitverkocht stadion maar daarmee halen ze de kosten er ook niet uit.

Ach, we zien het allemaal wel weer. Een titelstrijd tussen 6 ploegen (ik reken voor het gemak Twente en Heerenveen daar ook even bij) zie ik dan wel weer zitten


Niet zeuren, Feyenoord wint dit jaar de competitie, beker en CL het jaar erna.

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 03-07-2007 14:30]



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-07-2007 14:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2007 14:29 schreef Tenderstrike het volgende:
Niet zeuren, Feyenoord wint dit jaar de competitie, beker en CL het jaar erna.
Grapjas



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 juli 2007 14:31 schreef Judge M. het volgende:
Grapjas


O sorry, Bosz gaat voor de top5 dit jaar

Maar even serieus:

Ik denk dat Feyenoord met deze selectie in ieder geval een derde plek uit het vuur kan slepen en de finale van de beker kan halen. Ze hebben het 'voordeel' dat ze geen Europees voetbal hebben en de selectie is gelijkwaardig aan die van AZ, PSV en Ajax.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-07-2007 14:44 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik denk niet dat ze bij Feyenoord volgend jaar een ploeg hebben die in staat zijn om een PSV en Twente met respectievelijk 1-5 en 1-4 te verslaan. Maar Feyenoord komt ondertussen aardig in de buurt van het niveau PSV en AZ.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 14:45 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

1-0 winnen is voldoende


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 14:47 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 juli 2007 14:45 schreef Digerdoden het volgende:
1-0 winnen is voldoende


+ 1



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-07-2007 14:48 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ach ja, kinderhandje he



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-07-2007 15:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 juli 2007 14:28 schreef Judge M. het volgende:
Ik vind het ook maar een apart verhaal eerlijk gezegd. De jonkies hebben afgelopen jaar overduidelijk bewezen de internationale top niet aan te kunnen. En er zal inderdaad minimaal CL deelname voor nodig zijn om een beetje te verdienen en dan ook nog minimaal een kwartfinale halen. PSV verdiende daarmee afgelopen jaar 30 miljoen. Feyedinges kan dat pas minimaal over 2 jaar gaan doen als alles gaat lopen zoals ze het nu hopen.

Die aankopen zijn inderdaad buitengewoon maar meer dan de nationale prijzen halen ze er niet mee komend seizoen. Hooguit vaker een uitverkocht stadion maar daarmee halen ze de kosten er ook niet uit.

Ach, we zien het allemaal wel weer. Een titelstrijd tussen 6 ploegen (ik reken voor het gemak Twente en Heerenveen daar ook even bij) zie ik dan wel weer zitten


Hoezo hebben de jonkies aangetoond het niveau niet aan te kunnen?

De balans in het team ontbrak. Er was gebrek aan spelers met de nodige ervaring op topniveau. Dat heeft niks te maken met dat de jonkies niet goed genoeg zouden zijn.

Met de spelers die nu gehaald zijn, hebben ze spelers in de selectie bij wie de jonkies kunnen aanhaken.

Voetbal gaat er niet om of je 11 goede spelers kunt opstellen, maar of dat er een goed team staat (met de juiste balans tussen ervaring en talent). En dat is niet hetzelfde.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 03-07-2007 15:19 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
'Feyenoord heeft Tomasson in vizier'

03 juli 2007, 10:24 uur
Jon Dahl Tomasson kon na Giovanni van Bronckhorst wel eens de tweede verloren zoon van Feyenoord zijn die op het oude nest terugkeert. De Telegraaf meldt dinsdag dat de Deense aanvallende middenvelder contact heeft gehad met trainer Bert van Marwijk en niet onwelwillend staat tegenover een rentree in De Kuip.

Feyenoord heeft Tomasson in vizier
De dertigjarige Tomasson mag transfervrij weg bij VfB Stuttgart, waar hij de afgelopen twee seizoenen onder contract stond. De Duitsers verhuurden hem het laatste halfjaar aan het Spaanse Villarreal CF.

Tomasson speelde van 1998 tot en met medio 2002 voor Feyenoord. Hij won met de club in 2002 de UEFA Cup, waarna hij transfervrij naar AC Milan verhuisde en in zijn eerste seizoen de Champions League won. In 2005 ging hij naar Stuttgart. Hij begon zijn loopbaan bij Køge BK en speelde ook voor sc Heerenveen en Newcastle United.


Heeft dit nou allemaal met het vertrek van vd Herik te maken? Wel heel toevallig allemaal dit.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-07-2007 16:50 by Smoochy Profiel van Smoochy

e KNVB presenteerde vandaag het competitieschema
van het betaald voetbal. Het
programma van FC Gronin­
gen ziet er tot de winterstop
als volgt uit:¶

Zaterdag 18 augustus: NAC Breda-FCGroningen

zondag 26 augustus: FC Groningen-De Graafschap

zondag 2 september: Ajax-FC Groningen

vrijdag 14september: FC Groningen-FC Utrecht

zondag 23 september: Excelsior-FC Groningen

zondag 30 september: FC Groningen-Sparta Rotterdam,

zondag 7 oktober: AZ-FC Groningen

zondag 21 oktober: FC Groningen-FC Twente

zondag 28oktober: NEC-FC Groningen

zondag 4november: FC Groningen-Vitesse

zondag 11 november: Roda JC-FC Groningen

zondag 25 november: FC Groningen-Feyenoord

zaterdag 1 december:FC Groningen-VVV Venlo

zondag 9 december: SC Heerenveen-FC Groningen

zondag 16 december: FC Groningen-Willem II

zondag 23 december: Heracles Almelo-FCgroningen

woensdag 26 december: FC Groningen-PSV

zondag 29december: Sparta Rotterdam-FC Gronin­gen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-07-2007 17:14 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 3 juli 2007 15:19 schreef chriz het volgende:
Heeft dit nou allemaal met het vertrek van vd Herik te maken? Wel heel toevallig allemaal dit.


Ik hoorde laatst ergens dat de GKL juist achter de schermen nog had meegeholpen aan een paar nieuwe aankopen.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-07-2007 17:41 by mental Profiel van mental

quote:
Op 3 juli 2007 14:20 schreef Naturens Galleri het volgende:
Mooi, want hoewel ik een gruwelijke hekel aan die kakkerlakken heb, vind ik dat ze wel in de top moeten meedraaien. De klassieker wordt weer spannend
Ik zit er niet op te wachten anders. laat ze maar waar ze nu zijn.


Fuck the world and fuck you


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 17:45 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 3 juli 2007 17:41 schreef mental het volgende:
Ik zit er niet op te wachten anders. laat ze maar waar ze nu zijn.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen