IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-06-2007 18:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 juni 2007 15:55 schreef Blueprint het volgende:
Diba en Boussaboun hebben dus weinig sportieve ambities.
Dat hadden ze toch al niet



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-06-2007 18:10 by mental Profiel van mental

Sja, Feyenoord en NAC...wat wil je


Fuck the world and fuck you


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-06-2007 18:18 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 juni 2007 15:55 schreef Blueprint het volgende:
Diba en Boussaboun hebben dus weinig sportieve ambities.
keuze 1: nog een paar jaar in de Nederlandse middenmoot voetballen en daarna weer op zoek naar een baan om geld te verdienen
keuze 2: een paar jaar voetballen in de woestijn en de rest van je leven je oliedollars niet op krijgen

idd een lastige keuze



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-06-2007 19:12 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik zou zelf ook voor keuze 2 gaan hoor, maar Diba is toch nog niet zo oud?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-06-2007 19:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 juni 2007 19:12 schreef Blueprint het volgende:
Ik zou zelf ook voor keuze 2 gaan hoor, maar Diba is toch nog niet zo oud?
die is al 24



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 14-06-2007 15:20 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Bert van Marwijk wordt de nieuwe trainer van Feyenoord. De Rotterdammers en Van Marwijk zijn het eens geworden over een tweejarig contract.

Na het vertrek van Erwin Koeman, enkele weken geleden, stelde Feyenoord voor de play-offs Leo Beenhakker als ad interim aan. Beenhakker slaagde er met Feyenoord echter niet in Europees voetbal af te dwingen. Voor de langere termijn probeerden de Rotterdammers vervolgens Co Adriaanse te contracteren maar die bedankte voor de eer.

Van Marwijk was eerder trainer in De Kuip in de periode van 2000 tot 2004. In 2002 won hij met de Rotterdammers de UEFA Cup. Na Feyenoord was Van Marwijk twee jaar trainer bij Borussia Dortmund.

Van Marwijk wordt aankomende maandag gepresenteerd in De Kuip.





Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-06-2007 15:46 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 juni 2007 14:05 schreef NecRobert het volgende:
Het is uberhaupt dom om hem te laten gaan! Is een van de betere spelers in je selectie godver.

+1



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-06-2007 17:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juni 2007 15:20 schreef Tenderstrike het volgende:
Van Marwijk wordt aankomende maandag gepresenteerd in De Kuip.
Waarom dat? Ze kennen hem daar toch al..



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 14-06-2007 19:03 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 14 juni 2007 17:25 schreef Judge M. het volgende:
Waarom dat? Ze kennen hem daar toch al..


Ik geloof dat er bij de huidige selectie weinig mensen zitten die er ook al waren in de vorige periode van Van Marwijk.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-06-2007 19:06 by mental Profiel van mental

Sterker, niet 1 meer volgens mij.van de spelersgroep dan.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-06-2007 19:06]


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-06-2007 21:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

Komt Van Marwijk ook met de helicopter ingevlogen dan, of is dat buiten het budget voor volgend seizoen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-06-2007 22:11 by mental Profiel van mental

Shit ja, die helicopter...hoopte altijd dat dat ding zou crashen.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-06-2007 10:44 by Smoochy Profiel van Smoochy

eyenoord wees overnamebod van 50 miljoen af

anp | Gepubliceerd op 15 juni 2007, 09:16
Laatst bijgewerkt op 15 juni 2007, 09:22
ROTTERDAM - Feyenoord heeft onlangs een overnamebod van 50 miljoen euro afgewezen. Dat zegt interim-manager Peter Vogelzang van de Rotterdamse voetbalclub vrijdag in een interview met het AD.

,,Dat vinden we echt te weinig. Wellicht was er een beeld dat wij geen uitweg meer zagen, maar wij denken dat Feyenoord 150 tot 200 miljoen euro waard is'', zegt Vogelzang, sinds april aan het bewind bij Feyenoord.

De club maakte een turbulent seizoen door waarin financiële en sportieve tegenvallers elkaar opvolgden. Bovendien belandde Feyenoord in een bestuurscrisis. Uit het interview in het AD met Vogelzang en financieel directeur Onno Jacobs valt op te maken dat Feyenoord de grootste problemen te boven is.

Slagkracht

,,Groepen investeerders hebben zich gemeld'', zegt Vogelzang. ,,We zijn nu op basis van individuele benadering bezig een netwerk van investeerders om ons heen te verzamelen, dat ons de gelegenheid geeft om op korte termijn slagkracht te hebben.''

Een nieuwe trainer is inmiddels gevonden. Bert van Marwijk tekent een contract voor twee jaar. Feyenoord zoekt ook nog nieuwe spelers. De club zou bijzondere belangstelling hebben voor international Giovanni van Bronckhorst.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-06-2007 10:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 juni 2007 10:44 schreef Smoochy het volgende:wij denken dat Feyenoord 150 tot 200 miljoen euro waard is



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-06-2007 11:22 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 15 juni 2007 10:52 schreef Judge M. het volgende:



Ik denk dat dat nog niet eens zo gek gedacht is.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-06-2007 11:26 by M. Profiel van M.

Ik weet niet, wat is de omzet en de jaarwinst? Dat zijn belangrijke indicatoren voor een overnameprijs.
Daarnaast zal er bij een historische club als Feyenoord wel een behoorlijk pak goodwill in de prijs zitten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-06-2007 13:35 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Ajax heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Andwelé Slory. Volgens de kersverse trainer van de Rotterdammers, Bert van Marwijk, is een overgang van de aanvaller echter onbespreekbaar.


"Die jongen heeft een tweejarig contract bij ons en heeft nog geen minuut voor Feyenoord gespeeld. Als je hogerop wilt, laat je hem niet gaan," aldus Van Marwijk.




quote:
Peter Vogelzang, de interim-manager van Feyenoord, zegt in AD Sportwereld dat Romeo Castelen komend seizoen waarschijnlijk niet meer in Rotterdam speelt. Castelen heeft nog een contract tot medio 2008 in de Kuip, en naar verluidt zou Middlesbrough belangstelling hebben voor de aanvaller.


"De situatie is helder", aldus Vogelzang. "Romeo tekent nu bij, of hij vertrekt een jaar voor het aflopen van zijn contract zodat Feyenoord een vergoedingssom krijgt. De kans op vertrek is veruit het grootst."



[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 15-06-2007 13:39]



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 15-06-2007 22:09 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 15 juni 2007 11:26 schreef M. het volgende:
Ik weet niet, wat is de omzet en de jaarwinst? Dat zijn belangrijke indicatoren voor een overnameprijs.
Daarnaast zal er bij een historische club als Feyenoord wel een behoorlijk pak goodwill in de prijs zitten.


Jaarwinst?

We hebben het wel over Feyenoord hoor. Die prijs zal vooral op sentiment gebaseerd zijn, want volgens is de onderneming Feyenoord financieel gezien echt niet zoveel waard. Tenzij de club over enorme activa zou beschikken, maar ik zou niet weten wat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-06-2007 10:08 by Blueprint Profiel van Blueprint

Het verlanglijstje van Feyenoord:

- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
- Kevin Hofland
- Roy Makaay
- Danny Koevermans
- Kenneth Perez
- Denny Landzaat

En ik dacht dat de club geen geld had?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-06-2007 10:17 by M. Profiel van M.

quote:
Op 15 juni 2007 22:09 schreef Blueprint het volgende:
Jaarwinst?

We hebben het wel over Feyenoord hoor. Die prijs zal vooral op sentiment gebaseerd zijn, want volgens is de onderneming Feyenoord financieel gezien echt niet zoveel waard. Tenzij de club over enorme activa zou beschikken, maar ik zou niet weten wat.

Heb je het jaarverslag 2005-2006 gezien? En de balans? Anders valt er natuurlijk niets zinnigs over te zeggen... In de ruimte lullen kunnen we allemaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2007 10:24 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 juni 2007 10:08 schreef Blueprint het volgende:
Het verlanglijstje van Feyenoord:

- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
- Kevin Hofland
- Roy Makaay
- Danny Koevermans
- Kenneth Perez
- Denny Landzaat

En ik dacht dat de club geen geld had?


Er waren een aantal externe geldschieters die een kleine 20 miljoen euro op tafel gelegd hebben, als ik me niet vergis.

En verder koop jij zeker ook altijd alles wat op je verlanglijstje staat?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-06-2007 10:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 juni 2007 10:08 schreef Blueprint het volgende:
Het verlanglijstje van Feyenoord:

- Giovanni van Bronckhorst
- Tim de Cler
- Kevin Hofland
- Roy Makaay
- Danny Koevermans
- Kenneth Perez
- Denny Landzaat

En ik dacht dat de club geen geld had?
Volgens mij is dit een of-of lijstje. Van Bronckhorst of De Cler, Makaay of Koevermans, Perez of Landzaat. Maar desondanks zouden het prima versterkingen zijn als er op elke positie maar eentje wordt binnengehaald.

Mijn voorspelling:
- Bronckhorst
- Makaay
- Landzaat

en 3 rollators



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-06-2007 11:09 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 21 juni 2007 10:24 schreef altx het volgende:
Er waren een aantal externe geldschieters die een kleine 20 miljoen euro op tafel gelegd hebben, als ik me niet vergis.

En verder koop jij zeker ook altijd alles wat op je verlanglijstje staat?


Zou mooi voor Feyenoord zijn als dat geld er dan ook daadwerkelijk is. We zullen het binnenkort wel zien. Alleen zie ik weinig verkoopwaarde voor de toekomst in deze spelers, dus die 20 miljoen zijn ze dan wel gewoon kwijt.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2007 12:07 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 juni 2007 10:44 schreef Judge M. het volgende:
Volgens mij is dit een of-of lijstje. Van Bronckhorst of De Cler, Makaay of Koevermans, Perez of Landzaat. Maar desondanks zouden het prima versterkingen zijn als er op elke positie maar eentje wordt binnengehaald.

Mijn voorspelling:
- Bronckhorst
- Makaay
- Landzaat

en 3 rollators


Talenten hebben ze genoeg bij Feyenoord. Het gaat er juist om dat er een paar spelers met ervaring bij komen. En de drie spelers die jij nu noemt, zijn wat dat betreft alle drie helemaal zo oud nog niet.

Bij Ajax loopt toch ook niemand te zeuren dat Stam en Davids een rollator nodig hebben? Of wel?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-06-2007 13:04 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Alstjeblieft geen Landzaat!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen