IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse voetbalcompetitie - deel 6 Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2007 0:01 by altx Profiel van altx

quote:
Op 9 juli 2007 23:56 schreef Judge M. het volgende:
ik zie liever Stekelenburg


Ik vind persoonlijk Boy Waterman nu al een betere (lees: constantere) keeper dan Stekelenburg. Stekelenburg vind ik nog te wisselvallig. (En dan ben ik voor Ajax, kun je nagaan...).

Wat mij betreft wordt Boy Waterman tweede keeper achter Van der Sar.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-07-2007 0:03 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Daar had ik nog niet eens aan gedacht inderdaad.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-07-2007 0:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Waterman heeft idd een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Van blunderende 2de keeper bij Heerenveen tot eerste keus bij AZ en Jong Oranje. Maar als je het mij vraagt nog steeds een maatje te klein voor Oranje.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-07-2007 0:10 by Smoochy Profiel van Smoochy

Liverpool komt nog vijf miljoen tekort voor Babel

9/7/2007 19:20

Nog vijf miljoen euro scheiden Ajax en Liverpool van een akkoord over de transfersom van Ryan Babel. De Oranje-international staat open voor een vertrek naar de verliezend finalist van de Champions League.

Liverpool heeft bij Ajax een bod neergelegd van vijftien miljoen euro voor Babel. De Amsterdamse club liet daarop weten twintig miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller te verlangen. In De Arena staat de veertienvoudig international nog tot medio 2010 onder contract.

Mochten Ajax en Liverpool tot een vergelijk komen over de transfervoorwaarden, dan zal Babel zeker in gesprek gaan met The Reds. De aanvaller, die als spits met Jong Oranje de Europese titel veroverde, ziet in de Engelse topclub als een volgende stap in zijn loopbaan.






SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-07-2007 0:11 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

20 miljoen? Zo goed vin dik 'm niet.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2007 0:14 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juli 2007 0:09 schreef Judge M. het volgende:
Waterman heeft idd een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Van blunderende 2de keeper bij Heerenveen tot eerste keus bij AZ en Jong Oranje. Maar als je het mij vraagt nog steeds een maatje te klein voor Oranje.


Weet je nog hoe Van der Sar begonnen is?


Dat Waterman tweede keeper was bij Heerenveen snapte ik sowieso al niet. Want wees eerlijk: Was of is die Vandenbussche nu echt beter dan Waterman? Ik dacht het toch niet.

Je maakt 1 keer een blunder en je ligt er gelijk uit. Als Van Gaal zo zou redeneren, had-ie het bij AZ ook niet gered, want daar heeft-ie ook best wel een keer een slippertje gemaakt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2007 0:15 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juli 2007 0:11 schreef WhiteRider het volgende:
20 miljoen? Zo goed vin dik 'm niet.


Voor 20 miljoen mogen ze 'm wat mij betreft hebben inderdaad.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-07-2007 0:18 by Smoochy Profiel van Smoochy

En ook al voor 24 mil Torres aangekocht daar. Arme Dirk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-07-2007 0:19 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juli 2007 0:11 schreef WhiteRider het volgende:
20 miljoen? Zo goed vin dik 'm niet.
Ik vind hem nog niet eens de helft waard eerlijk gezegd.

quote:
Op 10 juli 2007 0:14 schreef altx het volgende:
Weet je nog hoe Van der Sar begonnen is?
Die moest wel toen Menzo de ene blunder na de andere maakte toch? . Maar idd, iets met een Europacup wedstrijd staat me nog vaag bij. Hij liep jankend van het veld af.

quote:
Dat Waterman tweede keeper was bij Heerenveen snapte ik sowieso al niet. Want wees eerlijk: Was of is die Vandenbussche nu echt beter dan Waterman? Ik dacht het toch niet.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat nooit zo gevolgd heb maar de keren dat ik Vandenbussche een hele wedstrijd zag keepen hij wel een ijzersterke indruk maakte.

quote:
Je maakt 1 keer een blunder en je ligt er gelijk uit. Als Van Gaal zo zou redeneren, had-ie het bij AZ ook niet gered, want daar heeft-ie ook best wel een keer een slippertje gemaakt.
Dat waren er meerdere. Idem dito voor Menzo destijds.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-07-2007 0:22 by Smoochy Profiel van Smoochy

ADO haalt Cornelisse dankzij Rick en Virgilio

9/7/2007 21:42

Yuri Cornelisse verhuist van FC Groningen naar ADO Den Haag. De aanvaller tekent een driejarig contract als hij de medische keuring bij de club uit de Jupiler League doorstaat.

Cornelisse stond nog tot medio 2008 onder contract bij FC Groningen, maar bij die club mocht hij vertrekken omdat hij onder coach Ron Jans weinig uitzicht had op speeltijd. ADO en de Groningers kwamen tot een akkoord over de afkoopsom.

Tot vreugde van Cornelisse: 'Ik ben blij met mijn overgang naar ADO Den Haag. Door de duidelijke ambitie die de club uitspreekt, het schitterende nieuwe stadion en de goede ervaringen van mijn oud-ploeggenoten Rick Hoogendorp en Virgilio Teixeira heb ik bewust voor deze club gekozen', vertelt de 32-jarige speler op de website van ADO.

Cornelisse speelde twee seizoenen voor FC Groningen en kwam eerder uit voor NAC Breda, RKC Waalwijk en TOP Oss. Naast ADO poogden ook RKC en De Graafschap hem deze zomer in te lijven.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-07-2007 0:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Waterman was destijds gehaald door Heerenveen als eerste keeper. Maar aangezien hij eigenlijk constant geblesseerd was 2e keeper Vandenbussche de doelman. Die deed het zo goed dat ie eerste keeper is gebleven.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-07-2007 0:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vorm


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-07-2007 0:24 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 10 juli 2007 0:18 schreef Smoochy het volgende:
En ook al voor 24 mil Torres aangekocht daar. Arme Dirk.


Bellamy gaat weg en ik kan me niet voorstellen dat ze erg tevreden zijn over Fowler. Sinama-Pongolle is ook al verkocht, dus hebben ze volgend seizoen drie goede spitsen (Kuyt, Crouch, Torres), een jong talent (Babel) en Fowler voor noodgevallen. Is vrij normaal voor een topclub. Maar 20 miljoen voor Babel vind ik ronduit belachelijk


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-07-2007 0:27 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Waarom zou Liverpool zoveel geld betalen voor nòg meer aanvallers? Ik snap het niet helemaal...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-07-2007 0:27 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Als ik Liverpool was had ik een dikke scheet gelaten, 'hihi' gezegd en de telefoon erop gegooid.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-07-2007 0:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juli 2007 0:27 schreef WhiteRider het volgende:
Als ik Liverpool was had ik een dikke scheet gelaten, 'hihi' gezegd en de telefoon erop gegooid.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-07-2007 0:32 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe die gast gaat zo gigantisch mislukken als hij naar Liverpool gaat, dat is wel duidelijk.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-07-2007 0:42 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 10 juli 2007 0:27 schreef Y Draig Goch het volgende:
Waarom zou Liverpool zoveel geld betalen voor nòg meer aanvallers? Ik snap het niet helemaal...


Champions League, FA Cup, League Cup, zware competitie... ze hebben gewoon vier goede aanvallers nodig.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-07-2007 1:55 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Tom De Mul voor 5 jaar en 5 miljoen euro van Ajax naar Sevilla


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-07-2007 6:54 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 10 juli 2007 1:55 schreef cataclysm child het volgende:
Tom De Mul voor 5 jaar en 5 miljoen euro van Ajax naar Sevilla


Prognose; vijf invalbeurten in het hele seizoen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-07-2007 11:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 juli 2007 6:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Prognose; vijf invalbeurten in het hele seizoen.
Andy v/d Meyde II. Die zien we dus nooit meer terug



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2007 11:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 juli 2007 11:30 schreef Judge M. het volgende:
Andy v/d Meyde II. Die zien we dus nooit meer terug


Mooi. Die De Mul mis je toch niks aan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-07-2007 23:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 10 juli 2007 6:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Prognose; vijf invalbeurten in het hele seizoen.


Als ze 5 miljoen euro neertellen ... is toch een blijk van vertrouwen


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-07-2007 16:56 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Perez alsnog naar PSV
Door Olga (Nuongirl) op woensdag 11 juli 2007 15:43
Bron: NOS-TT - Submitter: goober

Kenneth Perez verhuist alsnog naar PSV. Eerder bereikte de ploeg uit Eindhoven al een akkoord met Perez zelf, maar de transfersom bleek toen een obstakel.


Vandaag zijn PSV en Ajax het alsnog eens geworden over de hoogte van de transfersom. Perez tekent morgen, als hij de medische keuring heeft ondergaan, een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog één seizoen.








Liverpool heeft Babel zo goed als binnen
Door Olga (Nuongirl) op woensdag 11 juli 2007 15:29
Bron: AD - Submitter: sjaakwillemhenkoid

Ryan Babel is met zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in Engeland om zijn miljoenentransfer naar Liverpool af te ronden. Ajax heeft een principe-akkoord bereikt met de Engelse club. Het zou daarbij gaan om een transferbedrag van zeventien miljoen euro.


Babel krijgt in Liverpool inzicht in de plannen van trainer Rafael Benitez, hij wordt rondgeleid bij de Reds en hij zal een medische keuring ondergaan. De voetballer is net terug van een vakantie en zou zich aanvankelijk maandag in Amsterdam melden voor de eerste training van het nieuwe seizoen.

Liverpool meldde zich echter deze week bij Ajax en deed razendsnel zaken.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2007 17:05 by Smoochy Profiel van Smoochy

Gelukkig hebben ze Mitea nog..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen